Log in

View Full Version : Verstappen verdacht van meer strafbare feiten



Anderson
10-01-2012, 16:40
Altijd hoor je slechte dingen over Davids en andere donkere bekende BNN ers breed in de media. Maar als het een blanke is besteed de media maar een klein beetje aandacht eraan.


Voormalig Formule 1-coureur Jos Verstappen wordt naast poging tot doodslag ook nog van drie andere strafbare feiten verdacht. Zo meldt de Limburgse zender L​1.

Van welke feiten Verstappen nog meer wordt verdacht, wil het Openbaar Ministerie niet bekendmaken. De Limburger werd vorige week woensdag aangehouden op verdenking van het opzettelijk inrijden op zijn ex-vriendin, op de Wilhelminasingel in Roermond. De 24-jarige vrouw, die hierbij meerdere schaafwonden en kneuzingen opliep, zou eerder al eens aangifte van mishandeling tegen Verstappen hebben gedaan, na een uit de hand gelopen ruzie op een hotelkamer in Venlo.

In 2009 werd Verstappen nog veroordeeld tot een voorwaardelijke celstraf van drie maanden en een boete van 1.650 euro voor het belagen van zijn ex-vrouw

kempenboi
10-01-2012, 16:43
Daar heb je wel gelijk in.

Facade
10-01-2012, 16:46
Of voetbal is de grootste sport op aarde en daarom krijgen voetballers meer aandacht dan gepensioneerde autocoureurs! Dat kan natuurlijk ook!

Silat
10-01-2012, 17:06
Die baas van HANOS was toch ook zo handig met inrijden op mensen.. Geen BNN-er, maar toch bekend geworden..

redjuh
10-01-2012, 17:15
na 6 miljoen grindbak-grappen vind ik het verbazingwekkend dat ie nog nooit iemand heeft doodgeslagen.

en wat facade zegt idd...

bovendien, als het over een gekleurde Nederlander gaat, heb je daarna altijd nog mooie, op niets uitlopende discussies. met een blanke heb je dat nooit. De mensen uit de gekleurde categorie houden de topics zelf altijd wekenlang levend, dus veel meer mensen die het zien.
je zou jezelf ook af kunnen vragen hoe het komt dat de gevangenissen voor 50% gevuld zijn met mensen uit een groep die slechts 10/11% van de bevolking uitmaakt. dat betekent namelijk dat mensen uit deze groep 5 x vaker worden veroordeeld voor wetsovertredingen.

niet dat het mij verder allemaal ene ruk interesseert... zolang ik m'n werk, vriendin, huis, vrienden, familie en niet op de laatste plaats, MMA heb

Kemal
10-01-2012, 17:19
wat een lul

The Bulldog
10-01-2012, 17:56
die gaat op vakantie!

Leventdepevent
10-01-2012, 18:04
http://static.autoblog.nl/images/wp2012/verstappen_gevangenis.jpg

Bromios
10-01-2012, 18:24
na 6 miljoen grindbak-grappen vind ik het verbazingwekkend dat ie nog nooit iemand heeft doodgeslagen.

en wat facade zegt idd...


je zou jezelf ook af kunnen vragen hoe het komt dat de gevangenissen voor 50% gevuld zijn met mensen uit een groep die slechts 10/11% van de bevolking uitmaakt. dat betekent namelijk dat mensen uit deze groep 5 x vaker worden veroordeeld voor wetsovertredingen.

niet dat het mij verder allemaal ene ruk interesseert... zolang ik m'n werk, vriendin, huis, vrienden, familie en niet op de laatste plaats, MMA heb

Je hebt het hier over Limburgers toch ?

micha
10-01-2012, 18:50
wat heeft davids gedaan dan? ik dacht dat hij alleen maar beledigd was door cruyf?

Illest
10-01-2012, 18:57
wat heeft davids gedaan dan? ik dacht dat hij alleen maar beledigd was door cruyf?

Davids wordt de nieuwe manager van Overeem

smike
13-01-2012, 15:05
Die Jos Verstappen toch.. en dat voor zo'n geinig limburgs menneke, had dit niet verwacht.

A-team
13-01-2012, 15:49
Altijd hoor je slechte dingen over Davids en andere donkere bekende BNN ers breed in de media. Maar als het een blanke is besteed de media maar een klein beetje aandacht eraan.

Dom gelul! Het heeft in al grote kranten op de voorpagina gestaan en op alle tv zenders is het geweest. Dus wat jij hier insinueert slaat nergens op!

micha
13-01-2012, 17:07
Davids wordt de nieuwe manager van Overeem

Gaat die voetballen dan?

Marchant
13-01-2012, 17:12
Ik ken geen bekende donkere BNN ers .
Ik kon bart de graaf
Oja Prem! Maar ja is niet echt heel bekend! en Rotjoch maar ja met zo'n naam vraag je er zelf een beetje om.

TOON
13-01-2012, 19:27
Jos de Kloss