PDA

View Full Version : Gratis de Maximize Intense testen ? - Actie voor de leden van MixFight.nl!



Body En Fitshop.nl
14-03-2012, 13:34
Beste leden van Mixfight.nl,

Nu Body En Fitshop.nl de nieuwe hoofdsponsor van MixFight.nl is geworden hebben wij natuurlijk ook weer een top actie voor de leden! Leon en ik stellen drie potten Maximize Intense beschikbaar om te testen en uiteindelijk een review over te schrijven hier op het MixFight.nl forum. Motiveer in dit topic waarom jij denkt dat jij de beste Maximize Intense review kan schrijven!

http://www.bodyenfitshop.nl/image.php?width=144&height=124&fill=true&pic=userfiles/products/maxiintense2.jpg


Kenmerken Maximize Intense:

-Extreem heftige beleving
-Beleef de beste trainingen ooit!
-Extreme spierkracht en uithouding
-Staalharde en volle spieren
-Positieve agressie
-Onoverwinnelijk in prestatie
-De perfecte pre-workout als je op dieet bent
-Geen “fillers” of koolhydraten
-100% crash free garantie
-Waanzinnig lekkere smaak
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen

:ohyeah:

Wij horen het natuurlijk graag! :)

-Niels

joshhgv
14-03-2012, 14:10
Een leuke reactie van mij op dit bovenstaande topic!

Waarom jullie zouden jullie van mij een Leuke, eerlijke en overzichtelijke revieuw kunnen krijgen?

Allereerst zit ik momenteel in zware wedstrijd voorbereiding(muaythai) en volg ik vanaf deze week ook een streng dieet.

Per week train ik 6 keer muaythai met 1 spiergroep.

Zelf ben ik niet al te snel onder de indruk van supplementen, maar weet wel dat mijn lichaam vrijwel overal goed op reageer.

Ook zou ik in mijn 5 week superdroog scheme foto's kunnen toevoegen.

Mijn eetschema is aangepast door huidig mr universe Jan de weerd uit hoogeveen waar ik train.

Dus kort door de bocht ben ik van mening dat als je keiharde resultaten van een product wil zien en ook keihard getrained en naar geleefd moet worden.

Zowieso neem ik het in combinatie met de standaard producten die ik altijd van jullie heb:> Whey,muscle protect,amino tabs en de lekkere pannekoeken haha daarvoor trouwens complimenten!

24 jaar
101 kg
190.
bf 13%

Groetjes

Boutsen83
14-03-2012, 16:03
Zodat ik de komende tijd met gemak de zware MMA trainingen en Gladiator workouts doorkom

Leventdepevent
14-03-2012, 17:28
gebruik momenteel NR1. als pw en ga daar lekker op, ben benieuwd of het product en/of review mij kunnen overtuigen het te gaan gebruiken

MMA-Joey
14-03-2012, 17:55
Ik heb altijd keihard (4 jaar lang) aan de ijzers gehangen en daarbij altijd goed gegeten en regelmatig een Pre Workout gebruikt. Ik heb al gebruikt:

Unleash
Crack
Jacked
NOS van Dorian Yates
De PRE workout van ALRI

Naast de Pre Workouts ook altijd goed gegeten en nog steeds goed aan het eten.

Sinds 2.5 jaar geleden ook begonnen met MMA en Kickboksen. Ook wedstrijden gedaan. Momenteel geblesseerd aan de knie en nu ter vervanging van het 5 dagen in de week kickboksen en MMA. 1 dag kickboksen en 3 dagen krachttraining.

Met deze krachttraining en het kickboksen kan ik wel weer een PRE Workout gebruiken en voor jullie het allerbelangrijkste.. Testen en een review geven. Eerlijk en recht doorzee.. Heb zelf ook wel verstand van supplementen en de werking en het gebruik ervan.

Dus ik denk dat ook ik een erg goede review kan neerzetten over mijn bevindingen bij het gebruik van Maximize.

tnucpuncher
14-03-2012, 18:58
Ik zou een goede tester zijn omdat ik:

-Meerdere PWO's heb gebruikt, hierdoor zou ik dus goed kunnen vergelijken.
-Ook een DBB lid ben, niet dat dit veel uit maakt voor deze actie maar ik zou de review dus eventueel ook daar op kunnen zetten.
-Ik doe naast mijn boksen ook KT, dus ik kan voor beide reviewen.
-Vind het sowieso leuk om supps te testen!


Zou geweldig zijn als ik het mocht reviewen :D

Nosferatu187
14-03-2012, 23:39
Body en Fitshop hier ook al haha.

Body En Fitshop.nl
15-03-2012, 08:54
We zijn inderdaad niet meer weg te denken.
Leuke reacties al! Zal morgen eind van de dag de winnaars bekend maken dus er is nog tijd! :)

-Niels

tnucpuncher
15-03-2012, 12:45
Zag trouwens in mijn sportschool ook een paar mensen met de shakebeker lopen, en achter de toonbank ook^^
Zou er niet aan willen denken dat jullie weg zijn.

joshhgv
15-03-2012, 15:31
Zag trouwens in mijn sportschool ook een paar mensen met de shakebeker lopen, en achter de toonbank ook^^
Zou er niet aan willen denken dat jullie weg zijn.


Volgens mij wil je wel heel graag een review schrijven haha.:lol:

Body En Fitshop.nl
15-03-2012, 16:59
Haha, een beetje motivatie posten is niks mis mee! ;)

tnucpuncher
15-03-2012, 17:23
Volgens mij wil je wel heel graag een review schrijven haha.:lol:

Deed het niet echt voor een review hoor. Ben gewoon een B&F fan.

Heb me trouwens ook maar niet ''ingeschreven'' bij dit topic voor de DBB leden! Kom misschien al over dat ik te graag dit wil testen!

joshhgv
15-03-2012, 18:26
Deed het niet echt voor een review hoor. Ben gewoon een B&F fan.

Heb me trouwens ook maar niet ''ingeschreven'' bij dit topic voor de DBB leden! Kom misschien al over dat ik te graag dit wil testen!


haha super jongen ,

maakte maar flauw grappie.

Ik kan ook niet zonder b % f;)

Body En Fitshop.nl
16-03-2012, 09:12
:D

-Leon

Body En Fitshop.nl
16-03-2012, 15:45
Gefeliciteerd:

JoshhGV
MMA-Joey
Tnucpuncher


Jullie kunnen mij een P.M sturen.

- Niels

donalexandro
16-03-2012, 16:13
Ik wil Maximize intense testen omdat;
Ik ultrasuperduper vaste klant ben van Body en Fitshop!
Ik bezig ben met een transformation video (Dropped van 116 naar 102 kg vanaf Januari / ga naar de 85 in Juni) zal rond eind Juni de video uploaden incl supps die ik gebruikt heb!
Ik heel veel pre-workouts heb geprobeerd waaronder HARD!
Mijn Noxipro bijna op is :D!
https://fbcdn-sphotos-a.akamaihd.net/hphotos-ak-snc7/429290_10151412931875492_639965491_23690904_203298 2459_n.jpg

Body&Fitshop ruledd!

Body En Fitshop.nl
16-03-2012, 17:03
De actie was al voorbij, haha ;)

Maar zeker een leuke post! Zou ik meenemen in de volgende actie van Body En Fitshop! :)

-Leon

Kemal
16-03-2012, 17:07
Gefeliciteerd:

JoshhGV
MMA-Joey
Tnucpuncher


Jullie kunnen mij een P.M sturen.

- Niels

Proficiat allen!

Ben benieuwd naar jullie review!

tnucpuncher
16-03-2012, 17:46
Heel erg bedankt!

Heb trouwens al wat dingen opgezocht voor de review, ik dacht eraan om een prijsvergelijking te doen. Maar wat blijkt, B&F is de enige Nederlandse webshop die Maximize Intense verkoopt! :D

MMA-Joey
16-03-2012, 18:13
Yep B&F is de enige officiele dealer van Iforce dacht ik toch. Thnx B & F Shop! You guys made my day!

tnucpuncher
16-03-2012, 19:19
Yep B&F is de enige officiele dealer van Iforce dacht ik toch. Thnx B & F Shop! You guys made my day!
Zag toch dat XXL wel de Maximize V2 verkoopt, alleen is het bij XXL 29 euro en bij B&F 22. Intense hebben zij ook niet. Zie verder niemand met iForce producten, terwijl iForce toch echt super producten heeft.
Heb zelf alleen de Dexaprine geprobeerd tot nu toe, en binnenkort dus ook de Maximize Intense, maar lees alleen maar goede reviews over al hun producten!

joshhgv
16-03-2012, 22:06
Zag toch dat XXL wel de Maximize V2 verkoopt, alleen is het bij XXL 29 euro en bij B&F 22. Intense hebben zij ook niet. Zie verder niemand met iForce producten, terwijl iForce toch echt super producten heeft.
Heb zelf alleen de Dexaprine geprobeerd tot nu toe, en binnenkort dus ook de Maximize Intense, maar lees alleen maar goede reviews over al hun producten!


we gaan knallen!!

Body En Fitshop.nl
17-03-2012, 18:57
Top! Laat ons maar weten hoe het gaat!:)

kmr
17-03-2012, 23:56
http://www.bodyenfitshop.nl/image.php?width=144&height=124&fill=true&pic=userfiles/products/maxiintense2.jpg

-Extreem heftige beleving
-Beleef de beste trainingen ooit!
-Extreme spierkracht en uithouding
-Staalharde en volle spieren
-Positieve agressie
-Onoverwinnelijk in prestatie
-De perfecte pre-workout als je op dieet bent
-Geen “fillers” of koolhydraten
-100% crash free garantie
-Waanzinnig lekkere smaak
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen

:ohyeah:

Wij horen het natuurlijk graag! :)

-Niels

Oh my god, ik word al opgewonden door het lezen van dit bericht! Jaaaa, ik wil het!! Maaruh......... wat precies is het:twak:

Body En Fitshop.nl
18-03-2012, 20:29
Het is een pre-workout supplement. Dus heeft als werking dat je erg veel energie en focus krijgt voor de training. Een soort van oppepper voor de training. ;)

-Leon

Justinian
18-03-2012, 20:47
Beste leden van Mixfight.nl,

Nu Body En Fitshop.nl de nieuwe hoofdsponsor van MixFight.nl is geworden hebben wij natuurlijk ook weer een top actie voor de leden! Leon en ik stellen drie potten Maximize Intense beschikbaar om te testen en uiteindelijk een review over te schrijven hier op het MixFight.nl forum. Motiveer in dit topic waarom jij denkt dat jij de beste Maximize Intense review kan schrijven!

http://www.bodyenfitshop.nl/image.php?width=144&height=124&fill=true&pic=userfiles/products/maxiintense2.jpg


Kenmerken Maximize Intense:

-Extreem heftige beleving
-Beleef de beste trainingen ooit!
-Extreme spierkracht en uithouding
-Staalharde en volle spieren
-Positieve agressie
-Onoverwinnelijk in prestatie
-De perfecte pre-workout als je op dieet bent
-Geen “fillers” of koolhydraten
-100% crash free garantie
-Waanzinnig lekkere smaak
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen

:ohyeah:

Wij horen het natuurlijk graag! :)

-Niels
Ik gebruik zelf vaak Crack of No-Explode. Ik ben erg benieuwd naar dit middel. Als eigenaar van Mixfight zal ik uiteraard niet meedoen met de wedstrijd, maar ben wel erg benieuwd naar recensies! Ik bestel wel ff zo'n pot ;)

Justinian
18-03-2012, 21:23
Net een pot besteld. Hopelijk heb ik de pot dinsdag binnen en kan ik het meteen proberen tijdens de borsttraining!

kmr
18-03-2012, 22:57
Ik gebruik zelf vaak Crack of No-Explode. Ik ben erg benieuwd naar dit middel. Als eigenaar van Mixfight zal ik uiteraard niet meedoen met de wedstrijd, maar ben wel erg benieuwd naar recensies! Ik bestel wel ff zo'n pot ;)

http://en.wikipedia.org/wiki/Crack_cocaine

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/Crack_street_dosage.jpg/541px-Crack_street_dosage.jpg

:pimp:

Justinian
19-03-2012, 10:48
http://en.wikipedia.org/wiki/Crack_cocaine

http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0b/Crack_street_dosage.jpg/541px-Crack_street_dosage.jpg

:pimp:
;) Probeer het maar eens. Ik heb het weleens 's avonds voor de training genomen en kwam niet in slaap 's avonds/'s nachts haha

@Body en Fitshop: is die Maximize Intense een beetje te vergelijken met No-Explode en/of Crack?

B3 lik3 M3
19-03-2012, 10:54
Is dit vergelijkbaar met NO-Xplode?

tnucpuncher
19-03-2012, 22:35
Hopen dat ik het morgen binnen krijg, ga er wel vanuit aangezien er in de PM stond dat het maandag geregeld zou worden, en normaal is een bestelling bij B&F eigenlijk standaard de volgende dag binnen^^

Een van de andere winnaars hun pot al binnen?

tnucpuncher
20-03-2012, 12:24
Vandaag binnen gekregen, zoals verwacht erg snel bezorgd. Kan het jammer genoeg vrijdag pas voor het eerst testen. Vind de verpakking trouwens wel erg gaaf!

Justinian
20-03-2012, 12:32
Ik hoop dat ik het zometeen binnen krijg want ik wil aan het einde van de middag ff borst trainen!

Body En Fitshop.nl
20-03-2012, 13:50
Hopen dat ik het morgen binnen krijg, ga er wel vanuit aangezien er in de PM stond dat het maandag geregeld zou worden, en normaal is een bestelling bij B&F eigenlijk standaard de volgende dag binnen^^

Een van de andere winnaars hun pot al binnen?
Gisteren heb ik alle winnaars hun potje verstuurd, dus die krijgen jullie allemaal vandaag. Laat maar weten wat je ervan vind, de Maximize Intense wordt ontzettend goed ontvangen hier in Nederland.

Vandaag binnen gekregen, zoals verwacht erg snel bezorgd. Kan het jammer genoeg vrijdag pas voor het eerst testen. Vind de verpakking trouwens wel erg gaaf!
Ja, die zijn gaaf he!:w00t: Ik ben benieuwd naar je eerste ervaring. Laat je hier even weten wat je ervan vind?

Ik hoop dat ik het zo meteen binnen krijg want ik wil aan het einde van de middag ff borst trainen!
Met de volgende barcode 3SZRHH009439152 en je eigen postcode kun je je pakket zoeken op trackandtrace. Zoals je ziet, komt hij vandaag nog! Succes met je alvast, spetterende en knallende training!

Groetjes Ralf

(http://bodyenfitshop.nl/pre-workout-toppers/iforce-nutrition/maximize-intense)
De Maximize Intense bestel je als eerste bij de Body&Fitshop.nl (http://bodyenfitshop.nl/pre-workout-toppers/iforce-nutrition/maximize-intense)

http://bodyenfitshop.nl/userfiles/products/maxiintense2.jpg

Justinian
20-03-2012, 14:29
Ah hij komt vanavond zie ik... Dan ga ik morgen borst trainen ;)

Justinian
20-03-2012, 22:55
Vanavond inderdaad binnen gekregen en hopelijk kan ik er morgen even mee aan de slag!

joshhgv
20-03-2012, 22:57
'Goedenmannen. Vanmiddag is het netjes bezorgd.

Om een leuke en eerlijke revieuw te maken deel ik de pot met 2 sparrings en bb maten.
Vanavond gelijk voor het kickboksen ingenomen en gewoon lekker begonnen met trainen.
Ondanks dat ik iets minstens na 1 week pas beoordeel moet ik nu toch al een tipje van de sluier geven.
Na 15 minuten begon mijn zweet te gutsen en was ik echt niet meer te houden.Wat een heftige rush.
De 2 vrienden van me hebben eigenlijk nog geen ervaring met pre-workouts, maar besloten toch maar de volle scoop op te klokken.
1 van de twee is gelijk helemaal verliefd geworden en de ander voelde zich intens hyper, vaag en trillingen.
Dus weet je dat je wel gevoellig bent, begin dan rustig met een halve scoop.

Tot zover stom verbaasd

joshhgv
20-03-2012, 22:59
trouwens geen crash

Body En Fitshop.nl
21-03-2012, 08:57
Klinkt goed! Keep us updated!:box:

Groetjes Ralf

Justinian
21-03-2012, 09:29
Haha ik ben erg benieuwd. Ik probeer vanmiddag en anders vanavond te gaan trainen!

Dennuz
22-03-2012, 13:33
Crack als pre-workout gebruik ik echt nooit meer haha.. Best beroerd om de volgende dag naar je werk te gaan zonder geslapen te hebben omdat je nog de hele nacht te fit en druk was in je lichaam.

Justinian
22-03-2012, 14:19
Crack als pre-workout gebruik ik echt nooit meer haha.. Best beroerd om de volgende dag naar je werk te gaan zonder geslapen te hebben omdat je nog de hele nacht te fit en druk was in je lichaam.
Hahaha je moet het ook niet 's avonds nemen, maar begin van de middag.

Gisteren trouwens niet kunnen trainen, ik hoop vandaag op een herkansing!

Iggy
22-03-2012, 19:22
no explode en crack allebei al gebruikt en was er zeer te spreken over maar nadat ik noxipro heb gebruikt zal ik ze allebei laten staan want noxipro is echt heel erg heftig.

tnucpuncher
22-03-2012, 23:55
Vandaag kunnen gebruiken, ben toch maar eerst met een halve scoop begonnen. Lekkere positieve energie, verloor ook geen focus(Ligt misschien aan mij maar ik heb altijd het gevoel dat ik me slecht kan concentreren op vorm en techniek als ik een PWO gebruikt heb) en verder ook geen crash.

Bij mijn volgende training maar een hele scoop proberen!
De review komt als ik het wat vaker getest heb!

kmr
23-03-2012, 02:17
Als je moe bent, dan geeft je lichaam aan dat je je niet te erg moet inspannen of je moet je inspannen met enige rustmomenten. Het lijkt alsof je met die poedertjes tegen je natuurlijke drang ingaat en je lichaam verder pusht dan verstandig is.

Ja? Nee? Jaa? Neee?

Justinian
23-03-2012, 02:33
Training ging lekker... maar kan nu niet slapen.

Jeru
23-03-2012, 07:04
Training ging lekker... maar kan nu niet slapen.


Hahaha je moet het ook niet 's avonds nemen, maar begin van de middag.



;)

Justinian
23-03-2012, 07:38
Damnit... ik heb gewoon maximaal een a anderhalf uur geslapen vannacht en nog niet eens aan een stuk!

Justinian
23-03-2012, 07:39
@Jeru: ik weet het, maar ik wilde het product erg graag uitproberen. Had niet verwacht dat het zo hard ging ;)

Kemal
23-03-2012, 08:17
Training ging lekker... maar kan nu niet slapen.

hahah, je kunt het dus ook gebruiken als er niet getraind wordt ;)

Justinian
23-03-2012, 08:22
hahah, je kunt het dus ook gebruiken als er niet getraind wordt ;)
Echt bizar dit. Met No-Explode en Crack heb ik ook weleens slecht geslapen, maar dit spul is volgens mij echt veel krachtiger.

tnucpuncher
26-03-2012, 14:47
Straks eens even mijn KT doen met een hele scoop! Ben benieuwd!

kmr
26-03-2012, 15:42
Als je moe bent, dan geeft je lichaam aan dat je je niet te erg moet inspannen of je moet je inspannen met enige rustmomenten. Het lijkt alsof je met die poedertjes tegen je natuurlijke drang ingaat en je lichaam verder pusht dan verstandig is.

Ja? Nee? Jaa? Neee?

Wie heeft hier twee centen over?
http://en.wikipedia.org/wiki/My_two_cents

goro
26-03-2012, 15:54
Maximize? Is dat dat merk uit Gent?

Nosferatu187
26-03-2012, 17:14
Meeste PWO zijn redelijk gaar maar dat is mijn mening, ik heb 1 keer die bodybuildingshots gehad van Body^Fit met die heb ik daadwerkelijk een record gebroken met chinups lol.
Goed spul maar je hebt het gevoel bijna alsof je drugs gebruikt dus voor mij geen PWO's meer alleen nog maar whey of iets dergelijks.

tnucpuncher
26-03-2012, 21:22
Vandaag met hele scoop getraind, logischerwijs een stuk meer energie, alleen wel wat verlies van focus. Geen crash.
Ook al verloor ik wat focus/concentratie vond ik de hele scoop toch gewoon prettiger aangezien een halve scoop nog net iets te weinig energie gaf!

kmr
27-03-2012, 00:12
Jeetje word helemaal hyper van die lovende recensies, kom op stuur mij ook eens een potje :twak:

tnucpuncher
27-03-2012, 21:08
Heb overigens de Fruit Punch Slam smaak, echt een heerlijke smaak maar raad degene die het bestellen aan niet te veel water erbij te doen! Zoek voor jezelf op welke hoeveelheid water voor jou het beste smaakt.

Justinian
27-03-2012, 23:14
Ik heb het gistermiddag genomen en toen getraind. Moet zeggen dat het een prettige training was en ik er een flinke pomp aan over hield! Heb het nu bij een schepje gehouden, zodat ik 's nachts ook goed heb geslapen haha

tnucpuncher
30-03-2012, 22:13
Gister trouwens weer mijn KT gedaan met een hele schep. Ik voelde het deze keer nog een stuk meer dan hiervoor, aangezien ik redelijk moe was. Zat in de tram naar de gym en voelde me heel erg pumped up en geirriteerd, maar toen ik eenmaal begon met de KT voelde ik me gelukkig alleen nog maar pumped up!

Irritatie is altijd redelijk standaard bij PWO's maar was hier nog wat sterker, maar de pomp is ook een stuk sterker dan de meeste PWO's!

Body En Fitshop.nl
31-03-2012, 06:53
Bedankt voor de leuke reacties en reviews mannen! Laat ze maar komen! :)

tnucpuncher
31-03-2012, 18:21
Doe mijn review ala DBB formaat!

Beoordeling: http://forum.dutchbodybuilding.com/images/rating/star8.png 8/10


Soort supplement: Pre-workout shake
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
-Extreem heftige beleving
-Beleef de beste trainingen ooit!
-Extreme spierkracht en uithouding
-Staalharde en volle spieren
-Positieve agressie
-Onoverwinnelijk in prestatie
-De perfecte pre-workout als je op dieet bent
-Geen “fillers” of koolhydraten
-100% crash free garantie
-Waanzinnig lekkere smaak
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie voor de KT, wat extra reps pakken en spieropbouw!
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 4 trainingen.
Hoe is de smaak van dit supplement? Ik had de Fruit Punch Slam smaak. Niet vies, niet lekker. Het is een hele sterke smaak, je moet echt de juiste hoeveelheid water hebben om het een beetje lekker te maken. Niet te veel, niet te weinig. Vage omschrijving, weet ik, maar ben nooit goed geweest in het beoordelen van smaken!
Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
Waar heb je het supplement vandaan? Gekregen via een actie van - www.bodyenfitshop.nl (http://www.bodyenfitshop.nl/)
Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis product en verzending.
Wat heb je voor dit supplement betaald? niks (normaal 29.99)
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Het bevalt me zeer goed maar als mijn pot op is moet ik er toch nog even goed over nadenken of ik het standaard ga kopen, mits ik het geld hier voor heb. Na 4 trainingen kan ik nog niet erg goed bepalen of ik het wil blijven gebruiken.


Mijn review:

Eerste indruk:

Vond de pot heel mooi, dat was echt mijn allereerste indruk. Maar buiten dat, makkelijk te openen. Seal ging er wel wat moeizaam af, maar dat zal aan mij liggen:twak:

Oplosbaarheid:

Geweldig, had het gemixt met een Shaker Pro van B&F en totaal geen restantjes of brokjes. Mixte echt geweldig.

Smaak:

Ik had de Fruit Punch Slam smaak. Niet vies, niet lekker. Het is een hele sterke smaak, je moet echt de juiste hoeveelheid water hebben om het een beetje lekker te maken. Niet te veel, niet te weinig. Vage omschrijving, weet ik, maar ben nooit goed geweest in het beoordelen van smaken!

Ingrediënten:

Normaal reageer ik niet al te goed op Creatine maar voelde hier niks van. Ook al zit er caffeine in had ik er totaal geen crash mee.
Voor alle wedstrijdvechters een waarschuwing trouwens, er zit wel 1,3 Dimethylpentylamine in wat op de dopinglijst staat!

Dosering:

1 schep bevalt me prima. Vind alleen het ''handvat'' van het doseringschepje iets te lang!

Energie:

Heb hier 4x mee getraind, 1x met een halve schep en 3x met een hele schep.
De trainingen waren elk zo'n 1.5u. Had bij beide doseringen totaal geen crash. De eerste 2 trainingen waren hele positieve energie, en de laatste ook. Bij de 3e training was ik nogal moe van te voren dus reageerde ik er denk ik nog sterker op en raakte ik wat ''geirriteerd''. Maar dit heb ik wel vaker met PWO's en bij Intense viel het heel erg mee, toen ik eenmaal begon met de training was de irritatie snel weg en bleef alleen de intense rush aan positieve energie over!

Focus:

Focus bleef redelijk onveranderd, alleen bij de 3e training waar ik irritaties had werd mijn focus heel erg verstoord. Liet perongeluk een barbell vallen bij mijn opwarming bench omdat ik hem scheef probeerde te racken, maar ik weet niet of ik dat de maximize moet verwijten :lol:

Kracht:

Had toch echt wel een stuk meer reps, waar ik normaal de 5 reps mee haalde deed ik er nu 8!

Pomp:

Vasculariteit was intens!

Conclusie:
Nadeel is dus de smaak en de lengte van het doseringschepje, daarom geef ik dit supplement een 8! Redelijk goede prijs die 29,90 voor 338 gram(45 doseringen)!

joshhgv
03-04-2012, 08:41
Beoordeling: 9


Soort supplement: Pre-workout shake
Wat is de werking van dit supplement volgens de producent? Kenmerken Maximize Intense:
-Extreem heftige beleving
-Beleef de beste trainingen ooit!
-Extreme spierkracht en uithouding
-Staalharde en volle spieren
-Positieve agressie
-Onoverwinnelijk in prestatie
-De perfecte pre-workout als je op dieet bent
-Geen “fillers” of koolhydraten
-100% crash free garantie
-Waanzinnig lekkere smaak
-100% werkzame stoffen!
-0 suiker, 0 calorieen!
-45 echte doseringen
Voor welk doel gebruik je dit supplement vooral? Energie voor de KT, wat extra reps pakken en spieropbouw!
Hoe lang heb je het supplement gebruikt? Nu 2 weken a 6 trainingen in de week
Hoe is de smaak van dit supplement? Gewoon goed! smaak is voor mij onbelangrijk! gewoon kiepen die hap.
Welke dosis heb je gebruikt? 1 schepje voor de training
Waar heb je het supplement vandaan? Gekregen via een actie van - www.bodyenfitshop.nl (http://www.bodyenfitshop.nl/)
Welke extra voordelen gaf deze winkel? gratis product en verzending.
Wat heb je voor dit supplement betaald? niks (normaal 29.99)
Zou je dit supplement in de toekomst opnieuw kopen? Al gedaan.


Mijn review:

Eerste indruk:

Gewoon een potje poeder zoals altijd:) Ik ben niet vatbaar voor alle mooie opdrukken. Het moet gewoon keihard werken.

Oplosbaarheid:
Goeie oplosbarheid

Smaak:

Gewoon goed te doen!

Ingrediënten:

Goeie ingredienten, Zelf ben ik ook wedstrijd vechter maar is het geen probleem.

Dosering:

1 gladgestreken schepje

Energie:

Zelf weet ik dat ik niet zo snel onder de indruk ben van een product maar dat is nu wel het geval. Bij mij slaat het echt harder dan noxi pro/jacked. De eerste 2 dagen vond ik het zelfs wat te heftig. Het is ook niet de bedoeling dat je je lichaam helemaal in het rooie gaat werken.

Focus:

Goeie Focus

Kracht:

Bij mij is er echt wel een krachttoename. vooral in de explosie en uithouding

Pomp:

Redelijk onder de aders na tijd haha

Conclusie:
Goed product. geen loze beloftes. Staat voor wat het zegt te doen! Shut up and train

Silat
04-04-2012, 01:23
hahah, je kunt het dus ook gebruiken als er niet getraind wordt ;)

Juist man! Ik vond een pot met NO Shotgun in de kast toen ik aan het verhuizen was.
Ik was al kapot, maar na 1,5 scoop heb ik het hele huis leeg getrokken in een paar uurtjes.

@Body en fit shop,

Komen jullie ook met een bijhorende post workout?
Zoals NO Sinthesize? Dan is het helemaal af.

Body En Fitshop.nl
04-04-2012, 08:30
Thanks voor de replies mannen, klinkt inderdaad heel goed. Ik kan niet wachten totdat dit weer op voorraad is, dan zal ik zelf ook eens een potje open trekken. Wat betreft de NO Synthesize, helaas is deze momenteel lastig leverbaar. Zodra deze weer leverbaar is, zorgen wij dat deze direct leverbaar op onze website staat! :)

Silat
04-04-2012, 15:20
Dat zou top zijn !

Ik heb nl nog een dichte pot shotgun en Synthesize dus kan voorlopig wel vooruit.
Ik bedoel eigenlijk een Post WO van het merk Maximize...
Bestaat die?

En btw.. Is de Maximize nog sterker dan shotgun?
Naar mijn weten "was" dat de sterkste..

tnucpuncher
08-04-2012, 11:12
Vraag me toch af hoe Maximize Intense samen gaat met een flink potje drinken, sta je super strak tijdens het uitgaan of beland je in het ziekenhuis? :lol:

HARDnickCORE
08-04-2012, 23:45
Vraag me toch af hoe Maximize Intense samen gaat met een flink potje drinken, sta je super strak tijdens het uitgaan of beland je in het ziekenhuis? :lol:

Zal geen onderzoek naar gedaan zijn, maar volgens mij moet het kunnen. Je zal er wel heeeeeeel veel water bij moeten drinken vanwege de caffeine.

tnucpuncher
10-04-2012, 18:25
Ja dat dacht ik al. Caffeine+Alcohol hebben beide natuurlijk een sterk diuretic effect. Maar vraag me af hoe 1,3 DMAA werkt in combinatie met alcohol?

tnucpuncher
10-04-2012, 23:27
Kan mezelf om de een of andere reden niet editten dus hier een double post:

Had vandaag trouwens een scoop genomen rond 12:30, ging trainen om 13:00. Ik moest werken om 15:00. Het spul is zo verschrikkelijk sterk dat het pas 16:30 uitgewerkt was voor mij :lol: Zat dus met een zieke energie rush te werken haha!