PDA

View Full Version : Wat is leuk om te doen met je vriendin?



Tykill
12-04-2012, 10:09
Mijn vriendin en ik zien elkaar alleen in de weekenden en het probleem wat we hebben is dat we vaak niet goed weten wat we in het weekend nog kunnen doen.

Onze interesses verschillen behoorlijk. Ik hou van activiteiten en spelletjes en mijn vriendin houdt van shoppen(jaja!) en terrasjes pakken.

Omdat we niet dicht bij elkaar wonen zijn we of bij mijn vrienden of bij die van haar en daar vul je ook geen dag mee.

Hebben jullie goede suggesties? :D We kickboksen wel beiden maar sparren met elkaar doen we al genoeg if you know what I mean.

Het is beetje een triest topic misschien maar ik zoek gewoon iets wat we vaak kunnen gaan doen en beiden leuk vinden en misschien hebben jullie iets wat je vaak doet met je partner.

Osu

B3 lik3 M3
12-04-2012, 10:16
Lijkt erop dat jullie niet echt gemaakt zijn voor elkaar. Als je je na een week elkaar niet zien alsnog verveeld in het weekend, dan gaat er iets niet goed lijkt me :P

Bartju
12-04-2012, 11:00
Bal in dr mond en seksueel vernederen!!?? Of naar nick en simon

Leventdepevent
12-04-2012, 11:14
whaahaha Bart. dan is de keuze snel gemaakt..desnoods die bal zelf in de mond, zolang je maar niet naar Snickel en Simone hoeft

Bartju
12-04-2012, 11:19
Hahahaha !!


http://www.youtube.com/watch?v=K-ERrUdtOUg

Tykill
12-04-2012, 11:23
Lijkt erop dat jullie niet echt gemaakt zijn voor elkaar. Als je je na een week elkaar niet zien alsnog verveeld in het weekend, dan gaat er iets niet goed lijkt me :P

Haha dat valt mee. Het is meer dat je het hele weekend bij elkaar bent en je ook quality time wilt doorbrengen. Als we samen wonen gaan we gewoon onze eigen gang en doe je dingen samen als je daar zin in hebt.

S'avonds is nooit een probleem we hebben veel series die we beiden leuk vinden etc. Helaas loopt onze muziek smaak wel gigantisch uit een.

Bartju
12-04-2012, 11:43
Death rock en klassiek melangolisch?! maar wat vind je van de tot nu toe ingebrachte ideen zit er iets voor je tussen denk je of moeten wij, trouwe mixfight broeders, nog meer ideeen opdoen!?

Tykill
12-04-2012, 11:56
Death rock en klassiek melangolisch?! maar wat vind je van de tot nu toe ingebrachte ideen zit er iets voor je tussen denk je of moeten wij, trouwe mixfight broeders, nog meer ideeen opdoen!?

Meer meer meer!

Garcia
12-04-2012, 12:01
Dit (http://www.fata-morgana.nl/) een optie??

Zie het als een "spannend" avondje uit ;-)

Bartju
12-04-2012, 12:18
Strippoker met haar vriendinnen!!

Ulis-E
12-04-2012, 12:22
http://www.fun4two.nl/ ;)

Tykill
12-04-2012, 12:55
hahaha godver :D

Tykill
12-04-2012, 13:08
Thanks for the help bro's!

boudstyle
12-04-2012, 13:08
Mijn vriendin en ik zien elkaar alleen in de weekenden en het probleem wat we hebben is dat we vaak niet goed weten wat we in het weekend nog kunnen doen.

Onze interesses verschillen behoorlijk. Ik hou van activiteiten en spelletjes en mijn vriendin houdt van shoppen(jaja!) en terrasjes pakken.

Omdat we niet dicht bij elkaar wonen zijn we of bij mijn vrienden of bij die van haar en daar vul je ook geen dag mee.

Hebben jullie goede suggesties? :D We kickboksen wel beiden maar sparren met elkaar doen we al genoeg if you know what I mean.

Het is beetje een triest topic misschien maar ik zoek gewoon iets wat we vaak kunnen gaan doen en beiden leuk vinden en misschien hebben jullie iets wat je vaak doet met je partner.

Osu


Waarom neem je haar niet een weekend naar Antwerpen onverwacht?
Kan je lekker de stad verkennen met haar (activiteit) en kan zij ondertussen lekker shoppen.
Pak je daarna een lekker terasje in het centrum aansluitend lekker eten in een goed restaurant en dan ga je naar je hotelkamer voor nog meer activiteiten en spelletjes.

win win situatie

Tykill
12-04-2012, 13:18
Waarom neem je haar niet een weekend naar Antwerpen onverwacht?
Kan je lekker de stad verkennen met haar (activiteit) en kan zij ondertussen lekker shoppen.
Pak je daarna een lekker terasje in het centrum aansluitend lekker eten in een goed restaurant en dan ga je naar je hotelkamer voor nog meer activiteiten en spelletjes.

win win situatie

Klopt, dat doen we ook al regelmatig naar verschillende steden. Maar toch is het weer niet iets wat je altijd wel kunt doen.

boudstyle
12-04-2012, 13:22
Ok, ga samen lekker koken? Sla op zaterdag ochtend het kookboek open kies samen een gerecht uit.
Ga je de producten samen kopen in de stad, lekker drinken erbij. Marktje hier, terrasje daar. ;)
In de namiddag fles wijn open en koken maar, daarna lekker samen op eten.
Dan een film kijken of er zelf een maken in de slaapkamer :)

Win Win situatie

Sadix
12-04-2012, 13:23
http://www.youtube.com/watch?v=iBpKbDAWWjA

jullie kunnen larpen samen?

Kemal
12-04-2012, 13:31
hahaha wat een topic dit :lol: ik wens je veel succes toe!

citrusfruit
12-04-2012, 13:31
http://www.youtube.com/watch?v=iBpKbDAWWjA

jullie kunnen larpen samen?

Waar heb je dat filmpje nou weer opgeduikeld?

http://www.wired.com/images_blogs/geekdad/images/2009/03/29/larp.jpg
http://thechive.files.wordpress.com/2011/03/larp-medieval-6.jpg?w=500&h=563

Bartju
12-04-2012, 13:32
of naar nick en simon

Tykill
12-04-2012, 13:58
Ok, ga samen lekker koken? Sla op zaterdag ochtend het kookboek open kies samen een gerecht uit.
Ga je de producten samen kopen in de stad, lekker drinken erbij. Marktje hier, terrasje daar. ;)
In de namiddag fles wijn open en koken maar, daarna lekker samen op eten.
Dan een film kijken of er zelf een maken in de slaapkamer :)

Win Win situatie

Not bad, samen koken vinden we wel leuk dus dat kan wel wat uitgebreider. Thanks :)

Tykill
12-04-2012, 13:58
http://www.youtube.com/watch?v=iBpKbDAWWjA

jullie kunnen larpen samen?

Een oud klasgenoot van mij doet die shit... :D

kmr
12-04-2012, 14:05
Als je elkaar gedurende de werkweek niet zien, dan lijkt het me wel wat om gewoon bij elkaar te zijn en van elkaar te genieten zonder al te veel poespas. Ga lekker op het balkon zitten met zn tweetjes. Wat maakt het uit wat je doet, als je maar bij elkaar bent.


Wat een romanticus ben ik :blush:

:twak:

Bartju
12-04-2012, 14:07
Hahaha jaa door samen op een balkon te zitten maakt jou echt een romanticus! XD

kmr
12-04-2012, 14:14
In de zon zitten met zn tweetjes, ipv op een of ander druk terras zitten, lijkt me toch leuker. Vervolgens een lekkere cocktail erbij, van die leuke schattige hapjes..... Hoe dan ook, een hele uitleg lijkt me overbodig.

Maar waar ik op doelde is dat bij elkaar zijn eigenlijk genoeg moet zijn en dat ik je vraag een beetje vreemd vind, net zoals de tweede reageerder.

The Bulldog
12-04-2012, 14:22
filmpje pakken

samen wandelen

samen borduren

samen mastruberen

samen koken

samen naar GALA`S



en last but not least......... samen family guy marathon kijken

Bromios
12-04-2012, 14:36
samen een spacecake bakken en daarna opeten ?

Bartju
12-04-2012, 14:38
Lieve lieve lieve schat van een kmr jij bent mijn romeo wil je op date met mij? dan kunne we samen lekker op een balkon zitten en samen gebakken garnaaltjes en frikandelle eten.. dan kan ik je daarna seksueel vernederen!! zijn we toch samen geweest! nooit meer alleen KMR je kan je naam nu wel veranderen van KMR(kei mooie rukker) naar RDWS ( rukken doen we samen)

kmr
12-04-2012, 14:38
samen wandelen


samen koken



Kijk, dat is nou leuk: eenvoudig, maar leuk!

kmr
12-04-2012, 14:40
Lieve lieve lieve schat van een kmr jij bent mijn romeo wil je op date met mij? dan kunne we samen lekker op een balkon zitten en samen gebakken garnaaltjes en frikandelle eten.. dan kan ik je daarna seksueel vernederen!! zijn we toch samen geweest! nooit meer alleen KMR je kan je naam nu wel veranderen van KMR(kei mooie rukker) naar RDWS ( rukken doen we samen)


Nou, uhm, ik had het meer over die hapjes die je ook altijd hebt bij een high tea
http://ccworkshops.nl/mediapool/86/869200/resources/13721417.jpg

Bartju
12-04-2012, 14:42
Nou, uhm, ik had het meer over die hapjes die je ook altijd hebt bij een high tea
http://ccworkshops.nl/mediapool/86/869200/resources/13721417.jpg

oow is ook goed maar voor de rest sta je wel open dus?!

kmr
12-04-2012, 15:05
oow is ook goed maar voor de rest sta je wel open dus?!


Als je doelt op samen masturberen zoals underdog voorstelde, dan is dat ook een hele leuke bezigheid, echter, dat doe ik, als je het goed vindt, liever met iemand anders.

redjuh
12-04-2012, 15:06
samen naar de winkel terwijl je sport kijkt
samen naar de winkel terwijl je net terug bent van je werk
samen naar de winkel terwijl je moet schijten
samen naar de winkel terwijl je met je vrienden zit
samen naar de winkel terwijl je met krukken loopt
samen naar de winkel terwijl je in de kroeg zit
samen naar de winkel terwijl je net iets voor jezelf aan het doen bent

samen naar een gala met je vrienden, zodat zij rustig naar d'r vriendinnen kan
samen naar een terrasje met je vrienden, zodat zij rustig kan winkelen
samen naar voetbal kijken met je vrienden, zodat zij rustig je geld kan uitgeven

die laatste 3 zijn wel mijn favorieten

Sadix
12-04-2012, 15:17
samen naar de winkel terwijl je sport kijkt
samen naar de winkel terwijl je net terug bent van je werk
samen naar de winkel terwijl je moet schijten
samen naar de winkel terwijl je met je vrienden zit
samen naar de winkel terwijl je met krukken loopt
samen naar de winkel terwijl je in de kroeg zit
samen naar de winkel terwijl je net iets voor jezelf aan het doen bent

samen naar een gala met je vrienden, zodat zij rustig naar d'r vriendinnen kan
samen naar een terrasje met je vrienden, zodat zij rustig kan winkelen
samen naar voetbal kijken met je vrienden, zodat zij rustig je geld kan uitgeven

die laatste 3 zijn wel mijn favorieten

hahaha reps!!

Haar naar der ouders sturen zodat ik kan gamen doet het ook erg goed.

redjuh
12-04-2012, 15:28
hahaha reps!!

Haar naar der ouders sturen zodat ik kan gamen doet het ook erg goed.

naar mijn ouders gaan zodat ik daar kan gamen

smike
12-04-2012, 17:04
jij bent vrijgezel toch redje?

redjuh
12-04-2012, 17:33
jij bent vrijgezel toch redje?

ben 4 jaar onafgebroken whipped

Kemal
12-04-2012, 17:57
Lieve lieve lieve schat van een kmr jij bent mijn romeo wil je op date met mij? dan kunne we samen lekker op een balkon zitten en samen gebakken garnaaltjes en frikandelle eten.. dan kan ik je daarna seksueel vernederen!! zijn we toch samen geweest! nooit meer alleen KMR je kan je naam nu wel veranderen van KMR(kei mooie rukker) naar RDWS ( rukken doen we samen)

hahaha wat een topic!

Leventdepevent
12-04-2012, 18:33
ben 4 jaar onafgebroken whipped
pussy whipped?

Kim
12-04-2012, 19:59
Jezus wat een topic! Ga eens met bryan praten die kan je nog het één en ander vertellen over picknick in het park, sightseeing in Rotterdam enz haha
Maar serieus dude, ga lekker een dagje naar Antwerpen, pak gelijk een filmpje 's avonds, ga powerkiten, klimmen enz

Wheelie
12-04-2012, 20:21
Ik weet een manier wat jullie relatie een ongelooflijke boost gaat geven.
Je nodigt haar bij je thuis uit en dan zorg je dat je wat lekkere eigen gemaakte cocktails klaar hebt staan.
Vervolgens ga je de keuken in om een lekkere maaltijd voor haar te koken, verras haar met een mooi gerecht. Tips heb ik voor je ;)
Na een lekker romantisch diner bij kaarslicht waarbij je haar behoorlijk vol giet met drank stel je voor om naar de slaapkamer te gaan.
Daar blindoek je haar en bind je haar met zachte handboeien op haar buik op het bed vast en masseer je haar zodat ze in de stemming komt.
Vervolgens geef je haar geblindoekt een slokje drinken, het is belangrijk dat je hier wat XTC of GHB (als je dat niet kan aankomen wil ik dat wel voor je regelen ;) )
Dan ga je verder met masseren en lik je lekker haar kutje zodat ze helemaal geil van je word (de GHB of MDMA zal haar gevoel versterken)
Dan komt het kersje op de taart, je begint haar gewoon zachtjes te neuken en dan zet je haar in doggy stand voor de ultieme verassing.
Je houd een flesje poppers onder haar neus en zegt: Schat, ruik hier eens aan.
Vervolgens haal je je neus een keer op en spuugt een fijne groene rakker op haar poepgaatje en ram je boner ineens haar poepgrotje in.
Ik zweer het je, vanaf dit moment weet je gewoon dat je relatie een andere wending gaat krijgen. She's gonna hate you or love you.

Ik heb zoiets gedaan omdat ik onze saaie weekeinden ook zat was en ze is nog steeds bij me, al 18 jaar and she loves me

Kemal
12-04-2012, 20:37
WUAHAHAHA dikke reps Kevin!!!

Post van de fakkin eeuw!!

Wheelie
12-04-2012, 20:59
http://www.poppers-store.nl/assets/s2dmain.html?http://www.poppers-store.nl/


Poppers hebben een bloeddruk verlagende en een spierontspannende werking. Door de verwijding van de bloedvaten voel je je zeer ontspannen. Het hart klopt vlugger en een warm gevoel stijgt op naar je hoofd. Je krijgt een blos op je gezicht, hals en borst. Het middel veroorzaakt ook een verslapping van de (gladde) spieren. Dat geldt ook voor de kringspier van de anus, waardoor penetratie gemakkelijker gaat. Het gevoel van het orgasme wordt verlengd, sterker en verheerlijkt.

Gilaiir
12-04-2012, 22:50
Wat ik meestal doe met men vriendin is allemaal niet zo heel erg ingewikkeld maar wel leuk. Hier om de hoek hebben we een ontzettend bos, gaan we lekker wandelen en dan picknicken op een open grasveldje ofzo (Natuurlijk niet elke week, dan word het saai) We kijken sowieso altijd samen de nieuwe Game of Thrones. Soms lekker op de bank garen en Discovery kijken, samen koken of dingen bakken (taart ofzo...?). Zij houd erg veel van dansen, ze doet ook stijldansen en weet ik et allemaal, dus dan gaan we wel eens naar zown ball toe en gaan we lekker dansen. Of ga bij je vrienden op visitie, doen we ook vaak.

Leventdepevent
12-04-2012, 22:53
Ik weet een manier wat jullie relatie een ongelooflijke boost gaat geven.
Je nodigt haar bij je thuis uit en dan zorg je dat je wat lekkere eigen gemaakte cocktails klaar hebt staan.
Vervolgens ga je de keuken in om een lekkere maaltijd voor haar te koken, verras haar met een mooi gerecht. Tips heb ik voor je ;)
Na een lekker romantisch diner bij kaarslicht waarbij je haar behoorlijk vol giet met drank stel je voor om naar de slaapkamer te gaan.
Daar blindoek je haar en bind je haar met zachte handboeien op haar buik op het bed vast en masseer je haar zodat ze in de stemming komt.
Vervolgens geef je haar geblindoekt een slokje drinken, het is belangrijk dat je hier wat XTC of GHB (als je dat niet kan aankomen wil ik dat wel voor je regelen ;) )
Dan ga je verder met masseren en lik je lekker haar kutje zodat ze helemaal geil van je word (de GHB of MDMA zal haar gevoel versterken)
Dan komt het kersje op de taart, je begint haar gewoon zachtjes te neuken en dan zet je haar in doggy stand voor de ultieme verassing.
Je houd een flesje poppers onder haar neus en zegt: Schat, ruik hier eens aan.
Vervolgens haal je je neus een keer op en spuugt een fijne groene rakker op haar poepgaatje en ram je boner ineens haar poepgrotje in.
Ik zweer het je, vanaf dit moment weet je gewoon dat je relatie een andere wending gaat krijgen. She's gonna hate you or love you.

Ik heb zoiets gedaan omdat ik onze saaie weekeinden ook zat was en ze is nog steeds bij me, al 18 jaar and she loves me

gij spoort nie haha

Tykill
12-04-2012, 23:23
Fijne reacties zeg :D

Bartju
13-04-2012, 00:19
Ik hoop dat je de eerst komende weekende al dingen kunt plannen

Silat
13-04-2012, 01:43
Feelgood movies gotta love them.

Komt je altijd ten goede.

2e paasdag zaten we in de Rai, Chinees Staatscircus. Heel cool.
Die kaarten scoorde ik op ticketveiling.nl voor een paar knaken.
Verrassing!

The_Rock
13-04-2012, 02:00
Ik laat altijd de rear naked choke zien op mijn eerste date. Vrouwen houden wel van een beetje wurgen. Ik heb maar 4 laten snurken, maar zulke fouten maak ik niet meer.

Vrouwen zijn gek op slechte ervaringen die je hebt gehad in je leven. Vertel je ergste ervaring aan haar. Je zult meteen "Aawwww" horen. Maar haar ogen zeggen "ik lach je KAPOT uit!"

Maar mijn tip voor jullie: Jullie moeten minder plannen, en meer impulsief zijn.

Ik heb nog een tip over zweet enzo ..maar daar ga ik niet op in, omdat het gewoon next level is. Ok ik vertel het je.
Ontwijk om te douchen .....minstens 7 dagen. Als zij jouw natuurlijke geur merkt, dan moet je je penis uithalen, en in haar stoppen. Maakt niet uit waar jullie zijn. Zij moet op haar rug, natuurlijk. Duw nu je oksel tegen haar gezicht.
Wat kiest zij? kiest zij jouw penis boven de stank? of moet ze toch even stoppen. Daar zul je zien hoeveel zij van jou houdt.

fightlove
13-04-2012, 10:30
whahahaha lachen deze topic.dat verklaard dat ik en mijn ex uit elkaar zijn.ik moet het anders aanpakken,lol.

Sadix
13-04-2012, 12:18
hahahahaha ziek topic idd

Leventdepevent
13-04-2012, 13:44
Ik hoop dat je de eerst komende weekende al dingen kunt plannen

dan moet ie wel naar de uithof:

http://www.nickensimon.nl/agenda/

Bartju
13-04-2012, 13:47
DAS MORGEN MAN!!!!:w00t:

Gilaiir
13-04-2012, 14:10
Ik laat altijd de rear naked choke zien op mijn eerste date. Vrouwen houden wel van een beetje wurgen. Ik heb maar 4 laten snurken, maar zulke fouten maak ik niet meer.

Vrouwen zijn gek op slechte ervaringen die je hebt gehad in je leven. Vertel je ergste ervaring aan haar. Je zult meteen "Aawwww" horen. Maar haar ogen zeggen "ik lach je KAPOT uit!"

Maar mijn tip voor jullie: Jullie moeten minder plannen, en meer impulsief zijn.

Ik heb nog een tip over zweet enzo ..maar daar ga ik niet op in, omdat het gewoon next level is. Ok ik vertel het je.
Ontwijk om te douchen .....minstens 7 dagen. Als zij jouw natuurlijke geur merkt, dan moet je je penis uithalen, en in haar stoppen. Maakt niet uit waar jullie zijn. Zij moet op haar rug, natuurlijk. Duw nu je oksel tegen haar gezicht.
Wat kiest zij? kiest zij jouw penis boven de stank? of moet ze toch even stoppen. Daar zul je zien hoeveel zij van jou houdt.

HAHAHAHAHAHA! Godverdomme zeg! Helemaal wous. Reps.

Kim
13-04-2012, 19:42
Hahaha Wheelie reps, ik geloof het nog ook XD

Tykill
13-04-2012, 19:53
Lol hij krijgt iig wel veel reps voor zijn verhaal :)

Wheelie
13-04-2012, 19:57
Hahaha Wheelie reps, ik geloof het nog ook XD

Het is ook niet gelogen Kim