PDA

View Full Version : Mediaspeler



Soulbringer320
02-05-2012, 01:05
Beste Mixfightleden,

Ben van plan om een mediaspeler aan te schaffen.
Voornamelijk wil ik deze volgooien met mkv's div'x's en iso's.
En het belangrijkste is dat de mediaspeler Full-Hd ondersteund.

wie heeft ervaring met mediaspelers....?

Leventdepevent
02-05-2012, 07:52
ik heb een Eminent mediaplayer, die doet het tot nu toe goed gebruik hem voornamelijk voor divx films . anders ff op kieskeurig of bol.com zoeken op mediaplayers misschien staat er wat tussen voor je.

Ronald
02-05-2012, 10:14
www.xtreamer.net (http://www.xtreamer.net).

blade
02-05-2012, 10:16
ik heb de western Digital wd tv live media player leest nagenoeg alles en wordt goed ondersteund ivb update's echt een top ding wil ook niet anders meer en de prijs is nu een stuk lager als wat ik er voor gegeven heb toen die tijd.maar ik hoor ook goede verhalen over de Zotac Zbox HD-ID11 maar die zijn wel duur in mijn ogen

Vinand
02-05-2012, 10:19
Goed: AC Ryan, Popcorn (ftw)...
Slecht: Sony (ondersteuning van niks)...

Soulbringer320
02-05-2012, 12:07
Zat gisterenacht nog rond te kijken hiervoor, en kwam ook de Ac Ryan en de Popcorn tegen.
Over de Ac Ryan waren er wat klachten over traagheid en firmware problemen, en over de Popcorn alleen maar positieve verhalen. Zal de rest van de opties ook nog even bekijken...

boudstyle
02-05-2012, 12:07
Ik heb een AC Ryan Playon 2 mini HD bevalt prima, maar menu navigatie en instellen moet echt een stuk makkelijker...
Speelt wel alles.

blade
02-05-2012, 13:22
Zat gisterenacht nog rond te kijken hiervoor, en kwam ook de Ac Ryan en de Popcorn tegen.
Over de Ac Ryan waren er wat klachten over traagheid en firmware problemen, en over de Popcorn alleen maar positieve verhalen. Zal de rest van de opties ook nog even bekijken...


ook wel handig als er een torrent of nzb functie op zit

Soulbringer320
02-05-2012, 13:35
ook wel handig als er een torrent of nzb functie op zit

Dat zag ik inderdaad ook, maar voorlopig gooi ik de mediaspeler vol door deze eerst aan mijn pc te sluiten en daarna doe ik ook wel een keer een kabeltje doortrekken naar beneden.

amilster
02-05-2012, 14:05
ik heb een Dlink boxeebox en ben er zeer tevreden over, draait geloof ik op een variant van XBMC

http://tweakers.net/pricewatch/253850/d-link-dsm-380-boxee-box.html#tab:reviews

redjuh
03-05-2012, 12:27
neem er een waar je minstens 2 3,5" schijven in kwijt kan. heb zelf een medi8er, zit hdmi-kabel+ aansluiting, netwerk aansluiting, 4 usb, trekt de 2 tera die erin zit en als ik er bijv 2 externe via usb aan heb hangen, is t ook allemaal geen probleem.

Soulbringer320
03-05-2012, 13:18
neem er een waar je minstens 2 3,5" schijven in kwijt kan. heb zelf een medi8er, zit hdmi-kabel+ aansluiting, netwerk aansluiting, 4 usb, trekt de 2 tera die erin zit en als ik er bijv 2 externe via usb aan heb hangen, is t ook allemaal geen probleem.

Zat te denken over een popcorn, en een 2tb schijf is nog makkelijk betaalbaar.
In de toekomst worden die schijven toch veel groter en betaalbaarder, dan gewoon de 2tb eruit en een grotere erin.
Of een externe eraan koppelen.

redjuh
03-05-2012, 23:44
Zat te denken over een popcorn, en een 2tb schijf is nog makkelijk betaalbaar.
In de toekomst worden die schijven toch veel groter en betaalbaarder, dan gewoon de 2tb eruit en een grotere erin.
Of een externe eraan koppelen.

in de tijd dat ik mijne aanschafte, was een harde schijf erin een stuk duurder dan de schijf los kopen. nou heb ik toevallig 2 harde schijven laten donderen, dus de behuizing naar de kloten. schijven zelf zijn nog prima, dus die heb ik erin gedaan. m'n andere ext. hd's usb ik er gewoon aan. downloaden via die van mij is kut. gaat via NAT en dat maakt mijn router traag. dus ik heb 1 van-de-computer-naar-de-tv-loop-harde schijf.

Soulbringer320
04-05-2012, 00:22
in de tijd dat ik mijne aanschafte, was een harde schijf erin een stuk duurder dan de schijf los kopen. nou heb ik toevallig 2 harde schijven laten donderen, dus de behuizing naar de kloten. schijven zelf zijn nog prima, dus die heb ik erin gedaan. m'n andere ext. hd's usb ik er gewoon aan. downloaden via die van mij is kut. gaat via NAT en dat maakt mijn router traag. dus ik heb 1 van-de-computer-naar-de-tv-loop-harde schijf.

Duidelijk...
Ben zo goed als zeker dat het een popcorn word, maar ja....welke type word het...

redjuh
04-05-2012, 02:19
als je iig al externe hd's hebt, zou ik er geen kopen met al ingebouwde hd. zonde van t geld en als er wat stuk gaat, kun je het er zo inproppen. bovendien... wtf is 2 tera........ heb alleen aan MMA al meer dan 2 tera en aan series ook. met films bewaren gestopt... downloaden (14,8 mb/sec) is sneller dan zoeken.

ICON
04-05-2012, 10:24
ik heb al een jaar of twee een xtreamer, toen gekocht voor 90 euro geloof ik.
werkt prima en niet duur.

ik heb trouwens ook twee externe harde schijven laten vallen ( in 2 maanden tijd) wist niet dat je de schijf eruit kunt halen en in de streamer kunt bouwen.. had een hoop geld gescheeld.

redjuh
04-05-2012, 12:38
ik heb al een jaar of twee een xtreamer, toen gekocht voor 90 euro geloof ik.
werkt prima en niet duur.

ik heb trouwens ook twee externe harde schijven laten vallen ( in 2 maanden tijd) wist niet dat je de schijf eruit kunt halen en in de streamer kunt bouwen.. had een hoop geld gescheeld.

lol hier ook ruim binnen 2 maanden. bouwen is een groot woord. klikken en schroeven is voldoende

ICON
04-05-2012, 13:18
ja man dan heb ik die schijf aan mn laptop zitten en dan denk ik er even niet aan en dan sta ik met laptop en al op van de bank.
niet zo handig :-)
nu gaat t al een tijdje goed:-)

redjuh
04-05-2012, 13:33
ja of je neemt er 1 waar je net wat op hebt gezet, staat op, en neemt een ander mee met die kutsnoertjes. of je hebt een blikkie energydrink in je hand pak met de vrije hand een hd en die valt, je hebt het kabeltje nog vast, pluggie blijft zitten, je denkt: oh die trek ik wel weer om hoog... als ie hoog genoeg is om te pakken, dondert ie als nog. of je ziet een schroefje over het hoofd en breekt de behuizing kapot.

Garcia
04-05-2012, 13:50
Ik heb de nieuwe Apple TV met jailbreak. Speelt alles prima af met mijn Synology NAS.

Soulbringer320
04-05-2012, 21:18
Ik heb de nieuwe Apple TV met jailbreak. Speelt alles prima af met mijn Synology NAS.


Apple Tv ding moet ik gewoon zien als een tussenstation i.c.m een externe HD?
En wat zijn de voordelen van een JB met een Apple Tv?