PDA

View Full Version : BJJ in de buurt van Doetinchem?



Leroy
26-05-2012, 20:30
Ik ga tweede helft van Augustus twee weken een caravan bewonen in de buurt van Dowtinchem. Weet iemand daar een BJJ school in de buurt waar ik 2 of 3 lesjes mee kan pakken? Wil niet stilzitten.

Alvast bedankt.

Leroy

Bassie
26-05-2012, 22:32
Hoi Leroy,

Wij trainen in Apeldoorn iedere donderdag van 18.30 - 20.00 uur. Je bent altijd welkom! Is drie kwartier rijden ongeveer.

Groetjes,

Bastiaan

Briant
27-05-2012, 12:19
In Arnhem en Nijmegen heb je de Jiu Jitsu Factory zitten (google even hun naam voor de precieze locatie). In Zevenaar trainen ze bij Sportsworld Cordia Grappling/MMA bij Alejo Guillen, een erg goede leraar.

Leroy
28-05-2012, 20:18
bedankt voor de reacties heren! Hier heb ik heel veel aan. Misschien tot op de mat!

blade
01-06-2012, 10:36
In Arnhem en Nijmegen heb je de Jiu Jitsu Factory zitten (google even hun naam voor de precieze locatie). In Zevenaar trainen ze bij Sportsworld Cordia Grappling/MMA bij Alejo Guillen, een erg goede leraar.

Jiu Jitsu Factory zit niet meer in Arnhem Braint Willem geeft al een tijdje geen les meer bij Fred maar ze doen wel les geven in grappling en mma maar wie dat verzorgt weet ik niet?

Briant
01-06-2012, 16:16
Jiu Jitsu Factory zit niet meer in Arnhem Braint Willem geeft al een tijdje geen les meer bij Fred maar ze doen wel les geven in grappling en mma maar wie dat verzorgt weet ik niet?

Laatste bericht was dat de lessen werden overgenomen van Willem door een paarse band leerling van hun. Maar kan er naast zitten heb het niet erg nauwlettend gevolgd. Nijmegen zitten ze sowieso nog.

blade
01-06-2012, 17:43
Laatste bericht was dat de lessen werden overgenomen van Willem door een paarse band leerling van hun. Maar kan er naast zitten heb het niet erg nauwlettend gevolgd. Nijmegen zitten ze sowieso nog.


ja is volgens mijn wel over genomen door een leerling van Willem maar dat staat los van Jiu Jitsu Factory dacht ik

Briant
01-06-2012, 21:42
ja is volgens mijn wel over genomen door een leerling van Willem maar dat staat los van Jiu Jitsu Factory dacht ik

Vandaar de verwarring, er word dus nog wel bjj gegeven?

blade
01-06-2012, 22:01
Vandaar de verwarring, er word dus nog wel bjj gegeven?

volgens mijn niet ze geven les in grappling en mma en niet specifiek bjj