PDA

View Full Version : Catcopter



Pansier
06-06-2012, 13:24
Hoezo sadistisch :lol:

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=tbwkhi2P3w8

Gilaiir
06-06-2012, 14:22
HAHAHAHAHA! WAT SICK! Ik wil het hebben.

kmr
06-06-2012, 14:47
Het dode lichaam van een dier onteren door een speeltje ervan te maken noemen ze tegenwoordig ook kunst dus.

Brainthief
06-06-2012, 15:06
Mja, het is kunst om je tot nadenken te zetten..... een huisdier onteren kan echt niet... maar kippen die binnen 8 weken volgroeid moeten zijn moet kunnen... dat die beesten vol met antibiotica zitten en daardoor zorgen voor zoiets als superbacterien (bv een leuke resistente H5N1 vogelgriep voor iedereen) ontstaan...soit, moet kunnen toch, als de kipfilet maar 1,99 per ons blijft.... beetje selectieve verontwaardiging imo. Natuurlijk, dit is onsmakelijk echter het slopen van de planeet is nog veel onsmakelijker, daarnaast flikkeren we ook nog eens het deel voedsel weg wat in afrika ontbreekt.....

Vandaar dat sommigen het op deze manier proberen om de grijze cellen te laten werken.... of dit de juiste manier is, geen idee.... er zullen vast wel weer wat vage gasten op ideeën brengen om dit met de cavia, kat whatever van de buren te proberen ben ik bang......

cholitzu
06-06-2012, 15:55
Mja, het is kunst om je tot nadenken te zetten..... een huisdier onteren kan echt niet... maar kippen die binnen 8 weken volgroeid moeten zijn moet kunnen... dat die beesten vol met antibiotica zitten en daardoor zorgen voor zoiets als superbacterien (bv een leuke resistente H5N1 vogelgriep voor iedereen) ontstaan...soit, moet kunnen toch, als de kipfilet maar 1,99 per ons blijft.... beetje selectieve verontwaardiging imo. Natuurlijk, dit is onsmakelijk echter het slopen van de planeet is nog veel onsmakelijker, daarnaast flikkeren we ook nog eens het deel voedsel weg wat in afrika ontbreekt.....

Vandaar dat sommigen het op deze manier proberen om de grijze cellen te laten werken.... of dit de juiste manier is, geen idee.... er zullen vast wel weer wat vage gasten op ideeën brengen om dit met de cavia, kat whatever van de buren te proberen ben ik bang......

reps

kmr
06-06-2012, 15:57
Mja, het is kunst om je tot nadenken te zetten..... een huisdier onteren kan echt niet... maar kippen die binnen 8 weken volgroeid moeten zijn moet kunnen... dat die beesten vol met antibiotica zitten en daardoor zorgen voor zoiets als superbacterien (bv een leuke resistente H5N1 vogelgriep voor iedereen) ontstaan...soit, moet kunnen toch, als de kipfilet maar 1,99 per ons blijft.... beetje selectieve verontwaardiging imo. Natuurlijk, dit is onsmakelijk echter het slopen van de planeet is nog veel onsmakelijker, daarnaast flikkeren we ook nog eens het deel voedsel weg wat in afrika ontbreekt.....

Vandaar dat sommigen het op deze manier proberen om de grijze cellen te laten werken.... of dit de juiste manier is, geen idee.... er zullen vast wel weer wat vage gasten op ideeën brengen om dit met de cavia, kat whatever van de buren te proberen ben ik bang......

Met al die andere zaken ben ik het ook oneens dus ik heb het recht om verontwaardigd te zijn.

Pansier
06-06-2012, 17:08
Met al die andere zaken ben ik het ook oneens dus ik heb het recht om verontwaardigd te zijn.

Niet zo zeiken man, het is immers een zo goed als zwarte kat! (donker tenminste)

Kemal
06-06-2012, 17:10
Mja, het is kunst om je tot nadenken te zetten..... een huisdier onteren kan echt niet... maar kippen die binnen 8 weken volgroeid moeten zijn moet kunnen... dat die beesten vol met antibiotica zitten en daardoor zorgen voor zoiets als superbacterien (bv een leuke resistente H5N1 vogelgriep voor iedereen) ontstaan...soit, moet kunnen toch, als de kipfilet maar 1,99 per ons blijft.... beetje selectieve verontwaardiging imo. Natuurlijk, dit is onsmakelijk echter het slopen van de planeet is nog veel onsmakelijker, daarnaast flikkeren we ook nog eens het deel voedsel weg wat in afrika ontbreekt.....

Vandaar dat sommigen het op deze manier proberen om de grijze cellen te laten werken.... of dit de juiste manier is, geen idee.... er zullen vast wel weer wat vage gasten op ideeën brengen om dit met de cavia, kat whatever van de buren te proberen ben ik bang......

:osu:

Gilaiir
06-06-2012, 18:16
http://www.youtube.com/watch?v=-S4DZ_aWNuU&feature=youtu.be

kmr
06-06-2012, 20:38
Het ene kwaad wordt door het andere kwaad niet vergoeilijkt. Ik vind het raar dat jullie iemand reps geven die wel zo redeneert. Ook al zou je stellen dat hij niet direct zegt dat deze vorm van 'kunst' goed is, hij keurt het in ieder geval niet af met de redenering dat 'eerst' andere dingen afgeschaft moeten worden alvorens je dit soort dingen gaat bekritiseren.

cholitzu
06-06-2012, 21:37
Het ene kwaad wordt door het andere kwaad niet vergoeilijkt. Ik vind het raar dat jullie iemand reps geven die wel zo redeneert. Ook al zou je stellen dat hij niet direct zegt dat deze vorm van 'kunst' goed is, hij keurt het in ieder geval niet af met de redenering dat 'eerst' andere dingen afgeschaft moeten worden alvorens je dit soort dingen gaat bekritiseren.

je moet eens begrijpend leren lezen, en niet vooroordelen.
Ik zie niet dat Brainthief schrijft dat er eerst andere dingen afgeschaft dienen te worden, met dit project probeert de kunstenaar verschillend dierenleed onder de aandacht te brengen, en dat legt hij hier uit.


brainthief schrijft; "of dit de juiste manier is, geen idee'... " Hiermee keurt hij het niet af en niet goed, hij weet het niet.

en met jou post geef je hem dus nog gelijk ook -- selectieve verontwaardiging --

kmr
06-06-2012, 21:55
je moet eens begrijpend leren lezen, en niet vooroordelen.
Ik zie niet dat Brainthief schrijft dat er eerst andere dingen afgeschaft dienen te worden, met dit project probeert de kunstenaar verschillend dierenleed onder de aandacht te brengen, en dat legt hij hier uit.


brainthief schrijft; "of dit de juiste manier is, geen idee'... " Hiermee keurt hij het niet af en niet goed, hij weet het niet.

en met jou post geef je hem dus nog gelijk ook -- selectieve verontwaardiging --

Ik heb me gefocust op het eerste gedeelte en in het eerste gedeelte staat wat dat het tweede gedeelte tegenspreekt.

In het eerste gedeelte vindt HIJ het selectieve verontwaardiging ,er staat namelijk IMO, als mensen dit veroordelen en zich niet uitspreken over ander kwaad.
Hij zegt dat dit onsmakelijk is ECHTER dat hij het slopen van dep laneet onsmakelijker vindt.Dit is wat Brainthief ZELF vindt.

Hieruit blijkt dus wel dat hij vindt dat je je niet alelen hierover druk moet maken maar ookover anderere dingen en dat er erger kwaad bestaat dan wat we gezien hebben in het filmpje.

Pas in het tweede gedeelte vraagt hij zich af of het de juiste manier is. Dat is wel vreemd als je in het eerste gedeelte deze manier van kunst relativeert door het met andere dingen te vergelijken. Die andere dingen lijken daardoor voorrang te hebben.



En WAAAAAAAAAAR lees jij dat ik selectief verontwaardigd ben? Ik heb toch aangegeven dat ik tegen al die andere zaken ook ben? Ik ben tegen de bio-industrie, dat heb ik gezegd, DUS ik mag hier ook tegen zijn. Ik ben dus in het algemeen verontwaardigd, niet selectief.

cholitzu
06-06-2012, 22:31
En wat dan nog als iemand dit goedkeurt is toch zijn eigen keuze, of mag alleen jij een andere mening hebben. Als de kat zonder helicopter was opgezet miauwde er geen hond na.

en ja het 'redden" van de planeet heeft voorrang op dit opgezette huisdier die vermoedelijk een natuurlijke dood is gestorven itt.

en nee ik vind het ook geen leuk gezicht maar er zijn inderdaad veel ergere dingen aan de gang die de kunstenaar hiermee onder de aandacht probeert te brengen, zijn missie is in ieder geval geslaagd.


Jij haalt voortdurend opzichzelf staande minuscule problemen aan om een volgens jou groter doel te promoten, dus selectieve verontwaardiging is in jou geval echt wel van toepassing.

oao//

Pansier
06-06-2012, 22:38
Kmr en cholitzu, maak een topic aan voor jullie samen, zodat jullie het daar kunnen bespreken...

cholitzu
06-06-2012, 22:50
Kmr en cholitzu, maak een topic aan voor jullie samen, zodat jullie het daar kunnen bespreken...


Wat doe jij nog zo laat op????

jake phuk
06-06-2012, 23:48
die blik van die kat haha, het is bijna alsof die nog leeft en uiterst zijn best doet om op te stijgen

Pansier
07-06-2012, 07:32
Wat doe jij nog zo laat op????

Boehoe snik... Gtfo

Leventdepevent
07-06-2012, 10:31
LOL @ Pansier...hahah die frank.

Brainthief
07-06-2012, 12:31
Cholitzu begrijpt idd wat ik bedoel.

Het is de verontwaardiging over een kat (die inderdaad natuurlijk is overleden) terwijl er alledag allerlei dieren oneervol worden behandeld. Dat vind ik selectieve verontwaardiging..... Natuurlijk is het niet smaakvol om van een dode kat een speeltje te maken, dat is (denk ik) juist het idee van de kunstenaar....gaan we wel smaakvol om met andere schepsels?

Tuurlijk vind ik dat je best vlees mag eten (we zijn omnivoor. onze kiezen zijn het bewijs) maar het mag best met wat meer respect. Dat is uiteindelijk ook goed voor ons zelf....