PDA

View Full Version : HTC Desire HD Android geflipt



Sadix
12-06-2012, 12:21
Broeders,

sinds eergister is mijn telefoon helemaal geflipt.

Uit het niets kreeg ik dat oordopje en microfoon icoontje en deed mijn geluid het niet. Heb zitten googlen en ee progje gedownload waardoor mijn telefoon kwa geluid weer normaal is.

Maar dat icoontje krijg ik niet weg, goed ik kan daar mee leven. Maar wat ik nu heb is dat er steeds uitzich zelf de navigatie programma wordt gestart. Ook als de telefoon in mijn zak zit, start hij hem op de achtergrond. Het zuipt mijn batterij gewoon extreem en als ik op afsluiten druk , start hij hem na een seconde weer op soms. Ook als ik een oordopje in mijn tel doe, start hij allemaal dingen op als het oordopje beweegt.

Op deze manier is de tel niet te gebruiken omdat mijn batterij in no time op is en je niks kan. Zelf tijdens het bellen start hij gewoon muziek van zelf soms :S

iemand hier ervaring mee? help me aub.

danku

Intermec
12-06-2012, 12:27
hard reset?

Kemal
12-06-2012, 12:27
Gewoon de fabrieksinstellingen weer installeren, ben je wel al je apps kwijt, maar die kun je dan weer terugzetten

-=AL CAPONE=-
12-06-2012, 12:55
koop een Iphone ;)


Maar ff serieus, idd fabrieksinstellingen terugzetten en dan je apps en even back-up maken als dat kan (voor de volgende keer dat er iets misgaat).

micha
12-06-2012, 13:11
[QUOTE=-=AL CAPONE=-;1156095]koop een Iphone ;)


dat is zo achterhaald....

Wiebe
12-06-2012, 14:31
Ik heb zelf hetzelfde toestel maar van deze problemen heb ik nog niks gelezen/gehoord, maar ik zou inderdaad de harde reset proberen.

Diz
12-06-2012, 15:37
Heb zoiets ook gehad met m'n galaxy s2!

Ik heb het met een software-update kunnen verhelpen, misschien een idee?
Verder zou het kunnen dat de aansluitingen voor bijv de lader, oordopjes etc vuil zijn, waardoor het apparaat "denkt" verbinding te hebben met een extern apparaat en daardoor programmas vanzelf opstart...

Ik zou even googlen dan kom je ongetwijfeld op een forum uit waar je meer info kan krijgen...

Ronald
12-06-2012, 19:41
koop een Iphone ;)
Hij wil van het probleem af omdat op deze manier z'n batterij snel leeg is... en jij raadt hem een Iphone aan. "Van de wal in de sloot" noemen ze dat :)