PDA

View Full Version : Pols gekneusd



Igorvdw
27-06-2012, 10:50
Goedemorgen heren evt. dames,

Ik heb gisteren tijdens een lekkere ronde sparren mijn rechterpols gekneusd (Zojuist foto's laten maken). Ik train normaliter 6 (a 5) dagen per week -> 3 x mma en 3 x fitness (krachttraining), met af en toe een afwisseling van een jogg sessie. Nu wordt fitness onmogelijk, op een benen training na dan. En mma al helemaal, dit ga ik vervangen voor een traptraining bij mijn gym.

Mijn grootste probleempunt is op het moment toch mijn conditie (met name grond conditie). Dus dit wil ik dan maar gaan aanpakken tot mijn pols weer geheeld is. Ik doe hiervoor interval ren sessies (joggen met sprints er doorheen). Heeft iemand anders tips om dit te verbeteren? Begrijp dat het lastig is zonder gebruik van een arm, maar je weet het nooit. Of wellicht herstel tips of iets:twak:.

Thnx

Leventdepevent
27-06-2012, 12:11
ja gewoon (loop) interval training incombinatie met lunges,jumping squats enz

Igorvdw
27-06-2012, 12:50
Okej, al wat ik dacht een beetje. Jumping squats heb ik eigenlijk nooit gedaan, die zal ik er bij gaan voegen. Thnx.

Briant
29-06-2012, 22:43
Je polls zo veel mogelijk bewegen haha is echt anders wordt hij stijf je pols dus

Igorvdw
30-06-2012, 00:28
Haha ja thnx man, zat hierover te twijfelen, maar heb ik toch maar gedaan. Hoor veel tegenstrijdige dingen hierover, maar dit werkt inderdaad goed voor mij. Moet zeggen dat het zelfs al veel beter gaat, dan 2 dagen geleden!

Leventdepevent
30-06-2012, 06:53
heb je een powerball? lichte oefeningen doen daarmee helpt meestal wel....niet als een gek mee gaan draaien dus :P

Igorvdw
30-06-2012, 16:26
Powerball.. Haha wist even niet eens wat je bedoelde. Net ff gegoogled, maar heb ik een keer op tv gezien geloof ik. Meer eigenlijk niet, dus totaal geen ervaring mee. Helpt dit echt bij snellere genezig of evt. het sterker maken van mijn pols? Anders bestel ik er direct 1 :lol:

BoxingRob
02-07-2012, 10:29
Die powerballs zijn fijn idd

Leventdepevent
02-07-2012, 13:17
powerball helpt bij het soepel en sterker maken van de pols,onderarm,hand.......en als je dr 1 hebt met rpm teller (aantal omwentellingen per minuut) is het nog verslavend ook. wel uitkijken dat je niet overbelast ;)

Igorvdw
04-07-2012, 21:25
Okee thnx, gaan we bestellen:D