PDA

View Full Version : Trainen in Thailand



Interscope
04-07-2012, 09:24
Ik ben van plan om volgend jaar 4 weken in Thailand te trainen. Na het lezen van alle onderwerpen die uit de zoekfunctie naar voren komen heb ik nog een paar vragen:


-Wat is de beste periode om te gaan (qua temperatuur)?

-Is er nog een verschil in periode om te gaan tussen de verschillende gebieden (Bangkok, Phuket, Koh Samui)

gr

Soulbringer320
04-07-2012, 11:11
Nice.....
Als mijn planning goed verloopt denk ik dat ik eind volgend jaar voor een x aantal maanden er naartoe ga om te trainen.

lennard
25-07-2012, 10:02
Net een paar weken SuperPro gedana en wedstrijd gedraaid en 1e ronde KO gewonnen, super ervaring, super land en vanaf eind September begint het regen seizoen weer

lennard
25-07-2012, 10:13
Dus hopelik in januari weer heen!

mcboelens
27-07-2012, 08:48
Uhm, vanaf september begint het regenseizoen weer?? Niet echt, het regenseizoen loopt dan op z'n einde. Je kunt wel stellen dat het droge seizoen langzaam aan weer op gang komt eind september.

@ interscope: qua temperatuur hangt t er vanaf waar je wilt gaan trainen. Als je in t noorden gaat trainen moet je even een middenweg zoeken qua droog en regenseizoen, want in het droge seizoen kan t echt achterlijk warm worden, maar als je naar Phuket gaat of Koh Samui, mwah, t is ook in het droge seizoen best te doen. En Bangkok, tsja, daar is t eigenlijk altiijd TE warm hahaha!! Maar waar je ook zit op welk tijdstip dan ook: het is een superervaring, onvergetelijk!!

Succes!! Menno

Interscope
08-08-2012, 08:12
Bedankt voor de info!

Ik ben van plan om in februari te gaan en dan idd in Phuket(2wk TMT en 2wk Patong Boxing) of Samui(2wk Super Pro&2wk WMC) te trainen. Maar nu eerst de Ibiza.

mcboelens
08-08-2012, 08:47
Hey Interscope, TMT raad ik toch echt af. De internetsite ziet er echt fantastisch uit, maar dat is ook t enige. Grote groepen, weinig persoonlijke aandacht, ze proberen je elke keer privates te verkopen......het is erg massaal en te commercieel. 500 meter verderop zit Phuket top Team. Die hebben EN meer te bieden En het is gewoon een veel betere sportschool qua training, sfeer en trainers. Ik heb daar 3 maanden getraint en t was echt top!!

Heb je al een slaapplek? FF googlen naar Mommas Forest Bungalows, zit in diezelfde straat.

Groet, Menno

payap
08-08-2012, 11:35
WMC (Lamai Gym) is top! Op Phuket heeft nu Jomhod kiatadisak ook een eigen kamp waat hij les geeft.

http://www.jomhod.com/

Interscope
22-08-2012, 07:52
Bedankt voor de info, zal TMT overslaan. Elke keer proberen te verkopen van privates is idd irritant.
Dacht vroeger dat Phuket Top Team trainde bij TMT maar zie nu de site. Ziet er (ook) goed uit. Als het Phuket wordt ga ik hier zeker kijken!