PDA

View Full Version : Sonnen en Overeem kunnen inpakken.



The_Rock
05-07-2012, 17:44
Iedereen heeft wel eens dat lekkere gevoel als hij wakker wordt: "Damn ik voel me goed en fit. Niet te stoppen!". Een gemiddelde mens voelt dit maximaal 1 x per week. Ik voel dit elke dag.
Daarom wilde ik weten waarom dit zo is. Ik ging dus onderzoeken!

Ik kwam een verslag tegen op Sherdog over Overeem en Sonnen en hun hoge testestoron gehalte. Dit vond ik zo interessant dat ik mijzelf wilde testen, want dit is een begin punt, een start, duidelijkheid!
De test gebeurde in Poland, omdat het daar wat goedkoper is. Maar als ik denk aan mijn reiskosten dan ben ik duurder uitgekomen. Maar dat geeft niet.


Vandaag: Ik heb vandaag mijn testestoron uitslag ontvangen.
Uitslag: 21-1
Dit maakt mij 21 x meer man dan C. Ronaldo, waarschijnlijk meer dan dat, omdat ik denk dat hij in de min zit, die nicht.

Ik ben wel zwaar teleurgesteld. Ik had het hoger verwacht, maar ik snap het wel een beetje, ik ben dan ook een beetje ziek geweest toen ik de test heb genomen.

- Dokters: "Een reden van jouw hoge testestoron gehalte, kan kwalititief voeding zijn."
* Ik: En de andere reden?
- Dokters: "Dat je simpelweg een superieure wezen bent.."
Dit zijn niet mijn woorden vriend, maar die van de dokters..
Mijn voeding noem ik dan ook 'kwaliteit'. Ik eet gezond en ik eet veel vlees. Ik jaag ook op mijn eigen vlees. Gisteren heb ik een wilde paard gedood, en vandaag opgegeten. Het was eigenlijk op een boerderij gebeurd, hij stond lekker zijn ding te doen en ik sloeg toe. De boer, die daar aan het werk was, omschreef mij als "Een man ..waarvan de testestoron gehalte waarschijnlijk 21-1 is."

Voor de mensen met kritiek, doe je best. Maar misschien moet ik niet omlaag, maar jullie omhoog.

Ik heb Sherdog gemailed over mijn straat record, en dat ze die niet mogen wissen, alleen omdat ik een hoge testestoron gehalte heb. Volgens mij komt dat wel goed. Als ik het bekijk dan zie ik het nogsteeds staan.

WIN - Unsuspecting Horse - 8 Axe hits - 2012 -un-official-
WIN - Tiger - Rear Naked Coke - 2011 1st RD: 00:06
WIN - Two 10 year olds - KO Punches - 2011 1st RD: 02:56

Sadix
05-07-2012, 17:49
hahahahahahahahaha weer te goed dit!

had je verhalen ook gemist eerlijk gezegd.

Gap, iedereen weet dat jij de man bent. ik ben verbaasd dat het maar 21-1 is, ik dacht dat je gewoon alleen maar uit TT bestond

The_Rock
05-07-2012, 18:01
Geen tijd gehad om voor de PC te zitten en een 100% waargebeurd verhaal te vertellen man. Maar nu wel.

En bedankt voor die gedachte, die delen wij ook, want ik ga het re-testen.

Diz
05-07-2012, 19:26
Hahaha dit moet je wekelijks doen gast!

Priceless!!!

Kemal
05-07-2012, 20:26
:thup:

Leventdepevent
05-07-2012, 20:33
jij moet boeken gaan schrijven man ! haha lachen

Garcia
06-07-2012, 08:19
Reps!!

Gilaiir
06-07-2012, 12:37
Hahaha, te mooi. De titel alleen al, samen met de eerste 2 zinnen. Classic.

Simone
06-07-2012, 12:42
You must spread some Reputation around before giving it to The_Rock again. LMAO!!!

The_Rock
06-07-2012, 21:28
Duidelijk dat sommige mensen onder een steen hebben geleefd!

Ik ben ook bezig met een boek, die de bestverkochte boek wordt van 2013. Perfectie kan ik niet garanderen, maar ik garandeer perfectie.

Facade
06-07-2012, 21:36
WIN - Unsuspecting Horse - 8 Axe hits - 2012 -un-official-
WIN - Tiger - Rear Naked Coke - 2011 1st RD: 00:06
WIN - Two 10 year olds - KO Punches - 2011 1st RD: 02:56

lol dit maakt em af :D

geniaal weer.

Mauro
06-07-2012, 21:51
Ey Mixfight ! Geef deze übermann ruimte voor een wekelijkse column !
"You must spread enzo.."

Silat
11-07-2012, 23:00
Djeeezzz... wat een maf ben je ook. I enjoy it!

lukashenko
12-07-2012, 20:46
zware lol @ ik denk dat die ronaldo in de min zit die nicht

colossus
12-07-2012, 23:28
Iedereen heeft wel eens dat lekkere gevoel als hij wakker wordt: "Damn ik voel me goed en fit. Niet te stoppen!". Een gemiddelde mens voelt dit maximaal 1 x per week. Ik voel dit elke dag.
Daarom wilde ik weten waarom dit zo is. Ik ging dus onderzoeken!

Ik kwam een verslag tegen op Sherdog over Overeem en Sonnen en hun hoge testestoron gehalte. Dit vond ik zo interessant dat ik mijzelf wilde testen, want dit is een begin punt, een start, duidelijkheid!
De test gebeurde in Poland, omdat het daar wat goedkoper is. Maar als ik denk aan mijn reiskosten dan ben ik duurder uitgekomen. Maar dat geeft niet.


Vandaag: Ik heb vandaag mijn testestoron uitslag ontvangen.
Uitslag: 21-1
Dit maakt mij 21 x meer man dan C. Ronaldo, waarschijnlijk meer dan dat, omdat ik denk dat hij in de min zit, die nicht.

Ik ben wel zwaar teleurgesteld. Ik had het hoger verwacht, maar ik snap het wel een beetje, ik ben dan ook een beetje ziek geweest toen ik de test heb genomen.

- Dokters: "Een reden van jouw hoge testestoron gehalte, kan kwalititief voeding zijn."
* Ik: En de andere reden?
- Dokters: "Dat je simpelweg een superieure wezen bent.."
Dit zijn niet mijn woorden vriend, maar die van de dokters..
Mijn voeding noem ik dan ook 'kwaliteit'. Ik eet gezond en ik eet veel vlees. Ik jaag ook op mijn eigen vlees. Gisteren heb ik een wilde paard gedood, en vandaag opgegeten. Het was eigenlijk op een boerderij gebeurd, hij stond lekker zijn ding te doen en ik sloeg toe. De boer, die daar aan het werk was, omschreef mij als "Een man ..waarvan de testestoron gehalte waarschijnlijk 21-1 is."

Voor de mensen met kritiek, doe je best. Maar misschien moet ik niet omlaag, maar jullie omhoog.

Ik heb Sherdog gemailed over mijn straat record, en dat ze die niet mogen wissen, alleen omdat ik een hoge testestoron gehalte heb. Volgens mij komt dat wel goed. Als ik het bekijk dan zie ik het nogsteeds staan.

WIN - Unsuspecting Horse - 8 Axe hits - 2012 -un-official-
WIN - Tiger - Rear Naked Coke - 2011 1st RD: 00:06
WIN - Two 10 year olds - KO Punches - 2011 1st RD: 02:56

het is dat ik verantwoordelijkheden heb.
want als ik back to back zou trainen. jongen ik ga niet eens beginnen.
dan konden ze mij in films stoppen zonder special effects

wat eet je eigenlijk
dagelijkse kost