PDA

View Full Version : bami is een lafaard



lukashenko
11-07-2012, 17:22
ik blijf steeds overal losse opmerkingen over bami maken dus ik denk maak er maar een thread van
in de thread van uitslagen fightmasters maak ik een opmerking over de uitslag van kane vs bami
deze slikte hij fout en daagt me vervolgens voor een wedstrijd uit met de opmerking wenker erbij

hij beticht me ervan een internet ridder te zijn en wou graag op kane zijn volgende gala een party draaien tegen me

daarna reageer ik daarop met any day ik ben goede gewicht en klasse ervoor kom maar
vervolgens trekt bami zich terug ik heb hem mijn gage geboden om alleen maar te blijven staan
komt ie met de slappe excuus ik hoef je gage niet ik werk voor me geld
daar maken wij het verschil ik hoef die gage ook niet maar ik wil wel vechten
je vecht toch niet enkel voor het geld maar ook voor de eer
je daagt me uit en scheld me uit waar ik vandaan kom pikken we dat niet kom een party draaien lafaard
ik stel nu je eer en je ruggengraad op de test bami boy
ik maak je opelijk voor lafaard uit kom er wat aan doen als je durft flapdrol

in deze thread begint de beef
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805-Uitslagen-fight-masters-ergens-!
en ja ik breek de stilte en maak de first blood je kan me niet zo uitdagen en dan je hoofd in de zand steken hopen dat alles overwaait.

RedDawn
11-07-2012, 17:24
Tsjee, je lijkt een obsessie voor Bami te hebben. Een beetje zoals Colossos met kmr. ;)

Thaiger
11-07-2012, 17:27
Prachtig!

lukashenko
11-07-2012, 17:30
obsessie is een fout woord
ik haat het als mensen als laffe kinderen op afstand gaan schelden en dan stagneren
hij komt als eerst met kom zelf een party draaien ik wil hem gewoon erg graag een pak op zijn flikker geven
bij ons kan het we zijn beide a klassers zelfde gewicht en vechten allebei het liefst thai style
dat hij zich zo terug trekt in 1 keer laat mij gewoon zien dat ie een lafaard is
wat ga je wijs of stoer doen als je een werk paardje bent

Diz
11-07-2012, 17:30
War lukashenko!!!

Marco (scheids)
11-07-2012, 17:31
Kan van mij naar de pit .......

Musie
11-07-2012, 17:31
Danny Hoving is een baas,
Als die Bami na deze reactie de partij nog niet aanneemt, dan moet hij gewoon gaan Ping Pongen Nooit meer de ring in..

Peacey
11-07-2012, 17:48
Oei als die nu nog die partij niet aanneemt zal dat wel heel erg lelijk zijn.

Garcia
11-07-2012, 18:00
Heb de thread twee weken terug gelezen, maar man o man wat is de Nederlandse taal toch aan het verslechteren.....

Peacey
11-07-2012, 18:05
Heb de thread twee weken terug gelezen, maar man o man wat is de Nederlandse taal toch aan het verslechteren.....

Ach ja, zolang ze maar knallen in de ring ;)

ICON
11-07-2012, 18:06
als ie je nou wanker had genoemd dan snap ik t..

lopez86
11-07-2012, 19:11
Vechten voor de eer, ben je wel goed?
Als A klasser ben je een PRIJSvechter en dat is niet voor niks, daar heb je jaren voor getraind en gratis voor geknokt.
Voor "eer" knokken, omdat iemand wat zegt via internet... doet je blijkbaar wel erg veel.
Wat voor eer valt er te behalen dan in deze?

PinPoint
11-07-2012, 19:21
1 woord.....kansloos!

MuayThaiGuy
11-07-2012, 19:23
Dames, ga gezellig met Estelle de PC Hooft in Badr heeft waarschijnlijk binnenkort toch geen tijd.

Kemal
11-07-2012, 19:30
Deze gaat naar het offtopic! Succes daar..

Silat
11-07-2012, 21:39
Over welke bami hebben jullie het? Bami112 van dit forum?

Bromios
11-07-2012, 21:52
Heb de thread twee weken terug gelezen, maar man o man wat is de Nederlandse taal toch aan het verslechteren.....

Die gozer heet Bami, wat verwacht je dan.

Silat
11-07-2012, 22:48
is altijd nog sterker dan Mihoen of Laksa...

lukashenko
11-07-2012, 23:00
Over welke bami hebben jullie het? Bami112 van dit forum?
als je de bovenstaande thread leest weet je hoe en wat
die verslag over fightmasters almere en lees hem af dan begrijp je waar deze reactie zo vandaan komt en om wie het gaat enz

Silat
11-07-2012, 23:05
LOL

lukashenko
11-07-2012, 23:09
Vechten voor de eer, ben je wel goed?
Als A klasser ben je een PRIJSvechter en dat is niet voor niks, daar heb je jaren voor getraind en gratis voor geknokt.
Voor "eer" knokken, omdat iemand wat zegt via internet... doet je blijkbaar wel erg veel.
Wat voor eer valt er te behalen dan in deze?
ik zei je vecht niet ALLEEN voor het geld maar voor beide toch
ik zie kickboxen wel als een sport waar het ook om de eer gaat tuurlijk wil ik betaald krijgen
ik die me gage opoffer als ie de party uitdraait is geen offer ik weet dat ie de 15 min niet volmaakt bewijst ie me ongelijk mag ie mijn gage houden een extra aanmoediging om niet laf met je staart weg te rennen na dat je me beledigt en uitdaagt
in mijn ogen ben je dan laf ik heb een hekel aan gasten als bami die tegen jongens die geen wedstrijden draaien zo wijs en uitdagend doen .
maar heb je een matchbaar iemand doet ie poeslief

colossus
11-07-2012, 23:43
ik blijf steeds overal losse opmerkingen over bami maken dus ik denk maak er maar een thread van
in de thread van uitslagen fightmasters maak ik een opmerking over de uitslag van kane vs bami
deze slikte hij fout en daagt me vervolgens voor een wedstrijd uit met de opmerking wenker erbij

hij beticht me ervan een internet ridder te zijn en wou graag op kane zijn volgende gala een party draaien tegen me

daarna reageer ik daarop met any day ik ben goede gewicht en klasse ervoor kom maar
vervolgens trekt bami zich terug ik heb hem mijn gage geboden om alleen maar te blijven staan
komt ie met de slappe excuus ik hoef je gage niet ik werk voor me geld
daar maken wij het verschil ik hoef die gage ook niet maar ik wil wel vechten
je vecht toch niet enkel voor het geld maar ook voor de eer
je daagt me uit en scheld me uit waar ik vandaan kom pikken we dat niet kom een party draaien lafaard
ik stel nu je eer en je ruggengraad op de test bami boy
ik maak je opelijk voor lafaard uit kom er wat aan doen als je durft flapdrol

in deze thread begint de beef
http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805-Uitslagen-fight-masters-ergens-! (http://www.mixfight.nl/forum/showthread.php?123805-Uitslagen-fight-masters-ergens-%21)
en ja ik breek de stilte en maak de first blood je kan me niet zo uitdagen en dan je hoofd in de zand steken hopen dat alles overwaait.

als ie terugtrekt is ie een laffe

naar the pit met dit

colossus
11-07-2012, 23:45
Tsjee, je lijkt een obsessie voor Bami te hebben. Een beetje zoals Colossos met kmr. ;)

hey hey ik heb niks tegen kmr. ik haat hoe hij doet. maar in overal is ie ok
ik wil asura zijn kop

Pansier
12-07-2012, 00:00
Weer een kansloos topic dit, ik voel me steeds volwassener worden vergeleken met de rest van mixfight.

Trouwens Colossus wat heb je weer een stoere nieuwe avatar! hehe

LeeMurray
12-07-2012, 00:17
Misschien heeft die bami een ons onbekende maafr legitieme reden om niet tegen lukashenko te vechten. Toch begrijp ik lukashenko wel een beetje. Bami dacht net als de meeste members die actief waren in die thread dat lukas gewoon een anonieme hater was toen hij hem diskwalificeerde als "slachtvlees". Hij daagde hem uit en toen lukas zich bekend maakte en op de uitdaging inging krabbelde bami ineens terug. Respect voor beide jongens, maar ik kan wel begrijpen als die actie van bami dat als laf zien.

B3 lik3 M3
12-07-2012, 07:29
Al dat gepraat over bami, krijg er honger van! :)

Leventdepevent
12-07-2012, 10:50
LOL krijg dr ook honger van...maar ik raak dr altijd zo van aan de schijterij

Bromios
12-07-2012, 10:57
Ik heb gisteravond een behoorlijk gevecht gehad met Bami. En vannacht vocht hij zich 3 x terug.
Vanochtend voor de laatste keer doorgespoeld en definitief gewonnen !!

Kemal
12-07-2012, 11:29
:lol:!

colossus
12-07-2012, 18:02
Weer een kansloos topic dit, ik voel me steeds volwassener worden vergeleken met de rest van mixfight.

Trouwens Colossus wat heb je weer een stoere nieuwe avatar! hehe


dank je wel :)

colossus
12-07-2012, 18:03
Misschien heeft die bami een ons onbekende maafr legitieme reden om niet tegen lukashenko te vechten. Toch begrijp ik lukashenko wel een beetje. Bami dacht net als de meeste members die actief waren in die thread dat lukas gewoon een anonieme hater was toen hij hem diskwalificeerde als "slachtvlees". Hij daagde hem uit en toen lukas zich bekend maakte en op de uitdaging inging krabbelde bami ineens terug. Respect voor beide jongens, maar ik kan wel begrijpen als die actie van bami dat als laf zien.

dat is gewoon laf. voor een ieder die gelooft dat een man zn woorden in daden moet zetten

lukashenko
12-07-2012, 21:02
Ik heb gisteravond een behoorlijk gevecht gehad met Bami. En vannacht vocht hij zich 3 x terug.
Vanochtend voor de laatste keer doorgespoeld en definitief gewonnen !!
winner bij 4e round digestion bromios

Fr3ddy
13-07-2012, 10:56
Ik heb gisteravond een behoorlijk gevecht gehad met Bami. En vannacht vocht hij zich 3 x terug.
Vanochtend voor de laatste keer doorgespoeld en definitief gewonnen !!

LOL!!

Btw. Lukashenko.. Bami is een relaxte gast. Ik kan me wel voorstellen dat hij wat explosief reageerde.. zou ik ook doen als iemand me slachtvlees zou noemen. Ook niet echt respectvol, helemaal niet gezien zijn staat van dienst. Ik kende jou nog niet, dus even een partij van je gegoogeld.
Ik denk dat jullie stijlen best mooi zouden matchen. Dus ik ben voor ;)

leks
13-07-2012, 11:12
Als je iemand met een behoorlijk record slachtvlees noemt moet je niet verbaasd zijn dat je weerwoord krijgt.

Het is natuurlijk wel sappig dat je opeens bekend maakt dat je een vechter bent en gelijkwaardig of eerder wat hoger aangeschreven staat, dat laatste vermoed ik dan...

Het smaakt mij teveel naar uitlokking, ik zou de hand toch ook in eigen boezem steken, zand erover.

lukashenko
13-07-2012, 14:14
Als je iemand met een behoorlijk record slachtvlees noemt moet je niet verbaasd zijn dat je weerwoord krijgt.

Het is natuurlijk wel sappig dat je opeens bekend maakt dat je een vechter bent en gelijkwaardig of eerder wat hoger aangeschreven staat, dat laatste vermoed ik dan...

Het smaakt mij teveel naar uitlokking, ik zou de hand toch ook in eigen boezem steken, zand erover.
als je meer verliest dan dat je wint dan vind ik je geen behoorlijk record hebben.
En dan te vergelijken met kane wat toch echt wel een heel groot talent was en nu een heel kundige vechter
ik vond hem slachtvlees maar had voor dat ie doorging met rukker roepen enz al die woorden terug getrokken aangezien hij er een onbeslist van maakte .
ik begrijp nu wat ie doet laat het doodbloeden en hoopt dat iedereen vergeet
maar nu na deze topic geen reactie of whatever laat mij wel zien dat de naam van de thread klopt

The boy
13-07-2012, 17:19
vriend je loopt een beetje naast je schoenen

lukashenko
13-07-2012, 22:58
vriend je loopt een beetje naast je schoenen
hoezo vind je dat the boy spreek je mening uit laat me weten wat je naar of raar van me vind of waarom ik naast me schoenen loop
ik ga er graag op in ik sta achter wat ik zeg

mario the count
14-07-2012, 01:40
Op zich wel leuk voor de V-cash deze partij. Maar ik gok dat het hem niet gaat worden.

colossus
14-07-2012, 10:31
er is teveel gepraat. men moet niet meer aan het geld en aan de tickets denken. niet aan sponsors noch publicatie.

dit gaat om de definitie man zijn

hij heeft gepraat. en hij deed stoer.
bami noemt hem internet gangster. waarop de zogenaamde internet gangster er gehoor aan wil geven

bami trekt zich terug en laat zich door zn eigen daden bestempelen als de echte internet gangster
en degen die gehoor geeft heeft zich gezuivert van zijn onrechtvaardige gegeven titel die niet van hem is

bami is de echte internetgangster

om gewoon straight up te zijn

eey BAMIHOOFD je bent gewoon een LAFAARD


smoesjes verzinnen dat je trainer iets anders wilt. rot ff gauw op
de regel is
je bent een man
je zegt iets

DoE HET

mario the count
14-07-2012, 13:26
er is teveel gepraat. men moet niet meer aan het geld en aan de tickets denken. niet aan sponsors noch publicatie.

dit gaat om de definitie man zijn

hij heeft gepraat. en hij deed stoer.
bami noemt hem internet gangster. waarop de zogenaamde internet gangster er gehoor aan wil geven

bami trekt zich terug en laat zich door zn eigen daden bestempelen als de echte internet gangster
en degen die gehoor geeft heeft zich gezuivert van zijn onrechtvaardige gegeven titel die niet van hem is

bami is de echte internetgangster

om gewoon straight up te zijn

eey BAMIHOOFD je bent gewoon een LAFAARD


smoesjes verzinnen dat je trainer iets anders wilt. rot ff gauw op
de regel is
je bent een man
je zegt iets

DoE HET
Ik wil jou nog wel eens zien bereiken wat hij bereikt heeft in de sport. Die jongen heeft voor hetere vuren in de ring gestaan. Er valt ook wat voor te zeggen dat hij zich niet laat verleiden om in de ring te gaan staan vanwege een discussie op een forum. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij ben je niet stoer en een held als je zoveel mogelijk scheldwoorden bij elkaar kunt verzamelen op een forum. Misschien komen die twee ooit nog tegen elkaar te staan in de ring zonder elkaar van te voren te bashen op een forum.

colossus
14-07-2012, 15:05
Ik wil jou nog wel eens zien bereiken wat hij bereikt heeft in de sport. Die jongen heeft voor hetere vuren in de ring gestaan. Er valt ook wat voor te zeggen dat hij zich niet laat verleiden om in de ring te gaan staan vanwege een discussie op een forum. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij ben je niet stoer en een held als je zoveel mogelijk scheldwoorden bij elkaar kunt verzamelen op een forum. Misschien komen die twee ooit nog tegen elkaar te staan in de ring zonder elkaar van te voren te bashen op een forum.


wat hij bereikt heeft is de zijne
en dat jij mij niet stoer vind lol. eey waarom zeg je dat haha. ik hoef niet stoer gevonden te worden door jou.
ben je homo of zo. hahahhaha
je vind me niet stoer. vind je bami wel stoer.
lol ik lach me kapot hier. ga je nog een keer een date met hem aangaan? lol stoer
wuahahahaha.

lekkere stoere bink bami
eey bami sket je hem ff want hij wil zo graag

mario the count
14-07-2012, 15:16
wat hij bereikt heeft is de zijne
en dat jij mij niet stoer vind lol. eey waarom zeg je dat haha. ik hoef niet stoer gevonden te worden door jou.
ben je homo of zo. hahahhaha
je vind me niet stoer. vind je bami wel stoer.
lol ik lach me kapot hier. ga je nog een keer een date met hem aangaan? lol stoer
wuahahahaha.

lekkere stoere bink bami
eey bami sket je hem ff want hij wil zo graag

Kijk, nu komt de ware colossus weer naar boven. Ik ben in een keer een homo omdat ik zeg dat schelden op een forum niet stoer is. Bij mij ben je pas homo als je graag je fallus in iemand zijn poepert stopt maar dat terzijde. Ik denk dat jij geestelijk en intellectueel te beperkt bent om een fatsoenlijke discussie aan te gaan ( wat ik wel probeerde) , en daardoor grijp je nogal snel naar het woord homo, dat woord ligt je trouwens opvallend lekker in de mond. En ja, ik vind Bami een stoere kerel.
Nu ga ik maar weer ophouden, anders ga je mij straks ook nog in elkaar slaan en dat willen we niet.

lukashenko
14-07-2012, 15:20
Ik wil jou nog wel eens zien bereiken wat hij bereikt heeft in de sport. Die jongen heeft voor hetere vuren in de ring gestaan. Er valt ook wat voor te zeggen dat hij zich niet laat verleiden om in de ring te gaan staan vanwege een discussie op een forum. Ik weet niet hoe het bij jou zit, maar bij mij ben je niet stoer en een held als je zoveel mogelijk scheldwoorden bij elkaar kunt verzamelen op een forum. Misschien komen die twee ooit nog tegen elkaar te staan in de ring zonder elkaar van te voren te bashen op een forum.
gaat niet om wat ie bereikt heeft gaat om zijn mannelijkheid van bami die colossus in twijfel trekt en trapt hem er inderdaad wat op na van mij mag dat
gewoon iemand die begrijp hoe ik het bedoel de laatste zinnen van zijn bericht
je bent een man je zegt iets je doet het al verlies je de pot erna eertst krabbelt ie terug nu trek ik zijn mannelijkheid opelijk in twijfel en hij rent met zijn staart tussen zijn benen weg
mischien heb ik het fout en gaat ie in het stil mijn filmpjes bekijken en heel hard trainen ik hoop het in ieder geval\
ik ga er niet lang lang mee door hem uitdagen heb andere partyen die ik moet draaien daar focus ik me op
ik merk het wel gewoon in de toekomst als een promotor bami neerzet en ze hebben een tegenstander nodig contacteer dan isvan van sportcentrum ijsselmuiden en je hebt garant spectakel en een hoge kaart verkoop

mario the count
14-07-2012, 15:26
gaat niet om wat ie bereikt heeft gaat om zijn mannelijkheid van bami die colossus in twijfel trekt en trapt hem er inderdaad wat op na van mij mag dat
gewoon iemand die begrijp hoe ik het bedoel de laatste zinnen van zijn bericht
je bent een man je zegt iets je doet het al verlies je de pot erna eertst krabbelt ie terug nu trek ik zijn mannelijkheid opelijk in twijfel en hij rent met zijn staart tussen zijn benen weg
mischien heb ik het fout en gaat ie in het stil mijn filmpjes bekijken en heel hard trainen ik hoop het in ieder geval\
ik ga er niet lang lang mee door hem uitdagen heb andere partyen die ik moet draaien daar focus ik me op
ik merk het wel gewoon in de toekomst als een promotor bami neerzet en ze hebben een tegenstander nodig contacteer dan isvan van sportcentrum ijsselmuiden en je hebt garant spectakel en een hoge kaart verkoop
Je moet niet vergeten dat Bami reageerde op iets dat van jouw kant beledigend overkwam. Dat hij jou uitdaagt en er vervolgens verder niet op in gaat daar heeft hij misschien wel zijn redenen voor dat weet ik niet. Maar laf vindt ik hem niet. Hij
heeft leuke partijen geknokt tegen best serieuze tegenstanders en altijd met respect. Als ik jou was zou ik me idd focussen op je volgende partijen en misschien dat de pot tegen bami er nog wel komt.

de Stiep
14-07-2012, 16:27
Kan iemand mij wakker maken als daadwerkelijk door beiden getoond is wie de grootste heeft ? Kan ik verder gaan met de rest van mijn leven. Zou me echt voor geen millimeter boeien of iemand mij een lul of een lafaard vind en op welk forum dan ook uitdaagt. " Jeeeeeeezus, je bent geen echte man, want je gaat niet op mijn uitdaging in" , ook op straat, in de kroeg (mag ik van mijn vrouw niet komen,lol) of waar dan ook. Zou me echt een roodkoperen rotzorg zijn. Hebben jullie wel eens een leeuw gezien die een lekker zebraatje wil verschalken en dan keihard gaat brullen voordat hij/zij gaat snacken ? Ik wens die bamibal en Lukashenko (heb ik ff een tandje hoger staan dan een hoop anderen) veel plezier.

colossus
14-07-2012, 17:37
Kijk, nu komt de ware colossus weer naar boven. Ik ben in een keer een homo omdat ik zeg dat schelden op een forum niet stoer is. Bij mij ben je pas homo als je graag je fallus in iemand zijn poepert stopt maar dat terzijde. Ik denk dat jij geestelijk en intellectueel te beperkt bent om een fatsoenlijke discussie aan te gaan ( wat ik wel probeerde) , en daardoor grijp je nogal snel naar het woord homo, dat woord ligt je trouwens opvallend lekker in de mond. En ja, ik vind Bami een stoere kerel.
Nu ga ik maar weer ophouden, anders ga je mij straks ook nog in elkaar slaan en dat willen we niet.

oh sorry man ik wist niet dat bami de vrouwelijke van jullie 2 is
hoe lang hebben jullie al verkering? kijk je hoeft niet boos te worden op mij. ok ik maak veel grappen met het woord homo. en ik weet dat jij als homo dat heel beledigend vind. je hoeft niet boos te zijn echt niet. homo ben je toch wel ipv tijd te verspillen aan mij kon je bami nog 3 goede beurten geven

oh ja en niet te vergeten kon je lekker rollebollen samen in bed ipv vechten in de ring

het is ok echt waar.
no harm feelings dude. het beste in jullie relatie

tip: in nederland kunnen homos ook trouwen, heb je al een ring gekocht

mario the count
14-07-2012, 17:45
oh sorry man ik wist niet dat bami de vrouwelijke van jullie 2 is
hoe lang hebben jullie al verkering? kijk je hoeft niet boos te worden op mij. ok ik maak veel grappen met het woord homo. en ik weet dat jij als homo dat heel beledigend vind. je hoeft niet boos te zijn echt niet. homo ben je toch wel ipv tijd te verspillen aan mij kon je bami nog 3 goede beurten geven

oh ja en niet te vergeten kon je lekker rollebollen samen in bed ipv vechten in de ring

het is ok echt waar.
no harm feelings dude. het beste in jullie relatie

tip: in nederland kunnen homos ook trouwen, heb je al een ring gekocht

Ik ben niet boos op je, waar geef ik dat aan? Ik heb gewoon medelijden met je vanwege dat kleine hoopje zachte pudding in die eierdop van je. Als je net zo veel piemels in je mond neemt als dat je het woord homo in de mond neemt ( daar ga ik vanuit aangezien je geobsedeerd bent door homo,s) dan gok ik dat je de hoofdsponsor bent van herpes inc.

En dat doet zich voor als goed moslim, haha laat me niet lachen.

colossus
14-07-2012, 18:51
Ik ben niet boos op je, waar geef ik dat aan? Ik heb gewoon medelijden met je vanwege dat kleine hoopje zachte pudding in die eierdop van je. Als je net zo veel piemels in je mond neemt als dat je het woord homo in de mond neemt ( daar ga ik vanuit aangezien je geobsedeerd bent door homo,s) dan gok ik dat je de hoofdsponsor bent van herpes inc.

En dat doet zich voor als goed moslim, haha laat me niet lachen.

ik denk dat je pijn hebt want anders zou jij mij geen pijn willen doen. chill out ouwe ik ken jou amper hoe kan k nou weten wat je bent

damn

blade
14-07-2012, 21:18
wat een bagger topic haha

Diz
14-07-2012, 22:11
wat een bagger topic haha

Zit op z'n minst een rare twist aan...

Begint met twee vechters die elkaar uitdagen... En eindigt met een welles-nietes discussie over homo's/piemels/moslims en weet ik veel wat nog meer...

:fp:

Richelieu
14-07-2012, 22:30
Op zaterdag 6 oktober aanstaande organiseert RINGS in samenwerking met Bully's Gym (Tom Wesselink / Charl Hasselaar) een gala in sporthal Elderveld te Arnhem.
De MM zal bestaan uit vechters uit Arnhem en omstreken, aangevuld met vechters die met regelmaat te zien zijn op de RINGS Gala's. William Diender zal uitkomen tegen Danny Hoving en Omar van venrooij zal zijn comeback maken op dit gala.

Meer informatie volgt spoedig.

Silat
14-07-2012, 23:29
Zit op z'n minst een rare twist aan...

Begint met twee vechters die elkaar uitdagen... En eindigt met een welles-nietes discussie over homo's/piemels/moslims en weet ik veel wat nog meer...

:fp:


Djeeezzzzz.... willen jullie even normaal NL schrijven met punten en komma's. Dan kan ik nl nog meer lachen.

Lukas maak je niet zo druk man. Met dit hele topic doe je jezelf meer schade aan als dat je Bami te kijk probeert te zetten.

Die lacht zich ook rot dat jij zo ontzettend aan het happen bent. Openbaar nog wel.
"Get a grip" en ga gewoon trainen.

Hoe oud zijn jullie joh..

En Collosos, WTF heb je last van de laatste tijd man? Huwelijks crisis?

lukashenko
15-07-2012, 00:38
Kan iemand mij wakker maken als daadwerkelijk door beiden getoond is wie de grootste heeft ?.
ik denk dat we beter muay thai kunnen draaien
asiaten staan nou niet echt bekent om een grote klokkenspel maar vechten kunnen ze wel

lukashenko
15-07-2012, 00:39
Zit op z'n minst een rare twist aan...

Begint met twee vechters die elkaar uitdagen... En eindigt met een welles-nietes discussie over homo's/piemels/moslims en weet ik veel wat nog meer...

:fp:
2x ga daar aub mee verder in de pit in een andere topic