PDA

View Full Version : Saaie bedoeling hier



Peacey
19-07-2012, 00:22
Geen nieuw voer meer over de beef tussen GG en Ali, het Badr topic is dicht.
Ik was eerst voor een ban voor onze schilder Bas Rembrandt.
Maar nu hij er niet meer is mis ik dat gebash van hem toch wel.
KMR had in principe niet echt een toegevoegde waarde, maar je had wel altijd leesvoer.
Vind het een beetje saai.
Kunnen we er niet een paar terug halen, of onze amstelman een mailtje sturen dat ie weer ff komt posten.

Khanom Thom
19-07-2012, 01:45
Nee dank je...

Diz
19-07-2012, 05:13
Nog een maandje wachten kerel... Dan is kmr klaar met z'n behandeling...

Kemal
19-07-2012, 07:49
Misschien vind je meer actie op het libelle forum.. ;)

Briant
19-07-2012, 09:27
Je kan nog lachen om die koekwous van een collosus scheld hem uit voor homo en hij schrijft een rap voor je

Peter0711
19-07-2012, 09:42
Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.

Richelieu
19-07-2012, 10:07
Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.

Hebben we het afgelopen jaar niet een groot aanbod gehad van de andere, nationale evenementen waar me aanwezig waren en verslag van hebben gedaan?

ArjanV
19-07-2012, 10:16
Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.

Reps!

Illest
19-07-2012, 10:30
Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.

Moet zeggen dat ik jouw reactie volkomen begrijp. Zelf heb ik ook wel een bepaalde verandering geconstateerd.
Vooral de pro-Glory-attitude is opvallend, maar daar zullen ze hun redenen voor hebben. (stiekem ben ik blij met Glory, want het ziet er wel veelbelovend uit)

Voor wat betreft het Badr topic...ja dat zijn toch de threads hoor:thup:....kijk, de aanleiding is diep en diep triest...laat dat duidelijk zijn, maar nog nooit is er zoveel stront boven komen drijven als bij Hari (de stukken uit het Parool, Telegraaf zijn epic) maaaarrrrr...

dat het dan vergald wordt met discussies over zijn afkomst, racisme en dat soort crap...dan vraagt men er eigenlijk om dat het op slot wordt gegooid.

Het moet over Hari gaan en niet over andere dingen, simpel zat, dat hij officieel nog niet als verdachte is aangemerkt en dat het daarom zou zijn dichtgegooid, vind ik niet erg sterk.

Ook bij de buren is ie op slot trouwens.

ArjanV
19-07-2012, 10:35
In dat soort discussies moeten moderators gewoon optreden...1 keer waarschuwen in een topic (helpt meestal geen donder hier) en daarna posts betreffende afkomst,de niet ter zake doende dan....want er zijn er ook die wel ter zake zouden kunnen doen(!)...verwijderen...

Richelieu
19-07-2012, 10:37
Het moet over Hari gaan en niet over andere dingen, simpel zat, dat hij officieel nog niet als verdachte is aangemerkt en dat het daarom zou zijn dichtgegooid, vind ik niet erg sterk.

Deels heb ik daarom wel het topic op slot gegooid, maar de ware reden was het herhaaldelijk offtopic gaan en allerlei culturele discussies onderling. Zoals eerder gezegd is het MMA forum daar niet het platform voor. Weet ook wel dat sommige mensen ervan smullen, maar op een gegeven moment is alles wel gezegd. Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.

ICON
19-07-2012, 11:37
Hebben we het afgelopen jaar niet een groot aanbod gehad van de andere, nationale evenementen waar me aanwezig waren en verslag van hebben gedaan?

je kan wel blijven zeggen dat men zich ook inzet voor andere evenementen. daar gat het helemaal niet om
members van het eerste uur zien echt wel het verschil in censuur. en als dat gevoel heerst dan zal het wel ergens vandaan komen.

en ook al is het nergens op gebasseerd dan nog is het belangrijk om die gevoelens weg te nemen aangezien dit je "trouwe klanten" zijn. zo werkt het in mijn tak van sport in ieder geval. ik weet niet of voor het runnen van een vechtsportforum ook geldt.

het interesseert me verder echt geen zak dat je betaald wordt door glory maar zeg het gewoon eerlijk, en doe niet alsof we achterlijk zijn.

ICON
19-07-2012, 11:39
Deels heb ik daarom wel het topic op slot gegooid, maar de ware reden was het herhaaldelijk offtopic gaan en allerlei culturele discussies onderling. Zoals eerder gezegd is het MMA forum daar niet het platform voor. Weet ook wel dat sommige mensen ervan smullen, maar op een gegeven moment is alles wel gezegd. Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.

het zijn toch ook iedere keer dezelfde die over racisme, huidskleur e.d. beginnen.
ban die gasten dan en doe vanaf nu een IQ test bij het registreren. scheelt een hoop stress bij de moderators vermoed ik.

ICON
19-07-2012, 11:40
zo nu ga ik weer grieperig op de bank liggen

Peter0711
19-07-2012, 11:42
Hebben we het afgelopen jaar niet een groot aanbod gehad van de andere, nationale evenementen waar me aanwezig waren en verslag van hebben gedaan?

Absoluut! En daarom kom ik ook nogsteeds dagelijks met plezier op Mixfight. Haalt helaas niet weg dat er bepaalde keuzes gemaakt worden waar ik het als lezer/bezoeker niet altijd mee eens ben,en dat vind ik als trouwe bezoeker sinds 2005 gerust wel is jammer.

Richelieu
19-07-2012, 11:43
het zijn toch ook iedere keer dezelfde die over racisme, huidskleur e.d. beginnen.
ban die gasten dan en doe vanaf nu een IQ test bij het registreren. scheelt een hoop stress bij de moderators vermoed ik.

Stress? Het valt mee hoor, maar soms kan het vermoeiend zijn Icon.

ICON
19-07-2012, 11:44
Stress? Het valt mee hoor, maar soms kan het vermoeiend zijn Icon.
dat kan ik me voorstellen:-)

Peter0711
19-07-2012, 11:46
Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.

Ik begrijp het niet helemaal,moet je als bezoeker dan eerst via het Badr Hari forum om ergens anders te komen? Je kan dat toch gewoon niet het topic openen als je het niet wilt lezen? Begrijp me niet verkeerd,de discussie was totaal zinloos geworden,maar de oplossing vind ik een beetje kort door de bocht. Met alle respect natuurlijk. ;)

Richelieu
19-07-2012, 11:53
Ik begrijp het niet helemaal,moet je als bezoeker dan eerst via het Badr Hari forum om ergens anders te komen? Je kan dat toch gewoon niet het topic openen als je het niet wilt lezen? Begrijp me niet verkeerd,de discussie was totaal zinloos geworden,maar de oplossing vind ik een beetje kort door de bocht. Met alle respect natuurlijk. ;)

Klopt Peter, maar je oplossing is voor veel mensen dan toch te lastig. Ben daar zelf redelijk makkelijk in. Als bepaalde users je irriteren kun je deze gewoon negeren.

Tykill
19-07-2012, 12:03
Het probleem is vaak als één persoon over afkomst begint is het meteen raak. Er zijn altijd mensen het niet mee eens. Dus deze reacties direct verwijderen. Ik vind het namelijk ook jammer dat het topic nu gesloten is. Nu open ik vaak MF en scan ik de topic titels en click ik het weer weg.

Sadix
19-07-2012, 14:05
Mixfight blijft de baas voor mij.

Pansier
19-07-2012, 15:43
Mixfight blijft de baas voor mij.

Kontenlikker







http://cdn.head-fi.org/1/1c/1cd234e6_half-trollface.jpeg

cornelus
19-07-2012, 15:45
Ik vond Mixfight altijd heel erg duidelijk onderscheidend van andere fora en sites.
Dat idee is voor mijn gevoel wel een beetje minder geworden, maar nog steeds #1

Wat ik wel jammer vind is dat sommige posters ook hier soms maar weinig respect hebben.
Ze denken dat als ze hele dag op internet hangen ze dan ook overal verstand van hebben.
En omdat die knopjes zo makkelijk werken ze dan ook alle recht hebben om maar wat te roepen.

Zo is toch al menig toffe poster of professioneel vechter hier uiteindelijk maar weggebleven.

Maar goed dat is ook niks nieuws waarschijnlijk
Of misschien is het mijn eigen verkleurde invalshoek, kan ook

De echte buitencategorie pannekoeken, supertrollen en andere leipo's maken het forum juist wel weer leuk vinnik!!

OSU

Leventdepevent
19-07-2012, 17:29
Ik ben het wel een beetje met je eens. Zit je op een vechtsportforum,mag je geeneens discuseren over Badr Hari. Beetje apart. De reakties waren over het algemeen belachelijk,maar dat het nu uberhoudt niet meer kan vind ik wel een beetje een Fail. Ook jammer dat MF erg loopt te kwijlen met GG/Glory. Goeie eerlijke onafhankelijke reports hoeven we hier dus ook al niet meer te verwachten. Ben al heel lang lid van Mixfight en heb veel zien veranderen,maar 2012 is wel een jaar waar ze er duidelijk een hele andere kant mee op zijn gegaan. Jammer.
reps dus!

dirk5
20-07-2012, 11:27
join date may 2012....

Dan ga je toch weer weg?

Wheelie
20-07-2012, 12:40
het interesseert me verder echt geen zak dat je betaald wordt door glory maar zeg het gewoon eerlijk, en doe niet alsof we achterlijk zijn.
We worden NIET betaald door GLORY afgezien van af en toe een advertentie en volgens mij heeft niemand van ons dat ooit ontkend ;)

ICON
20-07-2012, 12:56
dan wordt je toch betaald?:blush:

joh wat kan mij het ook schelen, net alsof ik iets te vertellen heb over hoe jullie je eigen website moeten runnen.. gewoon doen wat jullle het beste achtten. no problemo.
ik heb griep, kan daardoor niet naar de vierdaagse feesten en had gisteren even boiling point.





nu gaat t wel weer.. ;)

Wheelie
20-07-2012, 14:02
dan wordt je toch betaald?:blush:






Sommige denken dat wij in dienst zijn bij GLORY, was dat maar zo $$$

Illest
23-07-2012, 11:33
Tweede aangifte tegen Hari door John van den Heuvel AMSTERDAM - Jeroen van den Berg, mede-eigenaar van de Amsterdamse club Air, heeft aangifte gedaan tegen Badr Hari.




http://images2-telegraaf.nl/multimedia/archive/01024/BADR_HARI_TE_AMSTE_1024920d.jpg Foto: Albert den Iseger


















In een zes uur durend verhoor heeft de clubeigenaar tegenover de politie verklaard dat hij vorig jaar in zijn eigen etablissement door Badr Hari volledig in elkaar is geslagen en getrapt. Sinds de mishandeling mist hij een aantal voortanden.
Met deze verklaring beschikt de Amsterdamse politie over een tweede officiële aangifte tegen Badr Hari.


(kwam ik tegen in de krant en aangezien de thread op slot zit, heb ik het hier gepost)

The Company
23-07-2012, 12:21
Hari is nu ook officieel verdachte, volgens mij kan het topic wel weer open.

my2cents
23-07-2012, 13:00
Hari is nu ook officieel verdachte, volgens mij kan het topic wel weer open.

Dit, onzin dat zo'n topic gesloten wordt terwijl de zaak nog volop in het nieuws is.

Als je zo'n topic niet schoon kan houden en het daarom dan maar sluit, moet je misschien een op zoek naar een andere baan ;-)

The Bulldog
23-07-2012, 13:20
jij impliceert dat moderators hier een baan hebben...whahahaha....vrijwilligerswerk om te proberen de boel respectvol en overzichtelijk te houden.....

en er zsijn altijd op welk forum ook een paar mensen die kosten wat kost provocerend willen uitten of handelen...

mixfight voor liefhebber ,door liefhebbers ist .. wat dus niet inhoudt gooi je dagelijkse frustraties er maar uit op een forum en achteraf klagen dat er ingegrepen word.

uit je frustraties in de echte wereld....face to face...ipv achter je schermpje.... zodat je hier met andere liefhebbers gewoon kunt genieten van de mogelijkheden die geboden worden....

ArjanV
23-07-2012, 13:27
In dat soort topics wordt nauwelijks opgetreden of veel te laat en dan wordt het maar op slot geflikkerd...sign of weakness!

Maar er is blijkbaar nog meer Badr nieuws...de politie zou hebben gepraat met getuigen en slachtoffers van eerder mishandelingen door meneer Hari...enkelen daarvan overwegen nu ook aangifte te doen...

http://www.elsevier.nl/web/Stijl/Society/344785/Nieuwe-aangifte-van-mishandeling-tegen-Badr-Hari.htm

The Bulldog
23-07-2012, 13:37
@ Arjan.... begrijp wel beetje wat je bedoeld maar toen ik als mod meewerkte... en gasten metr dergelijk gedrag aansprak had je het zelfde gezeik.... dat er niet zo kinderachtig gehandeld moest worden....

terwijl we een vechtsportsite bezoeken.....vechtsport als in een sport waar respect hoog int vaandel staat...(althans dat word geroepen)


Betreft Badr Hari....ja denk toch echt dat ie een probleem heeft zo ondertussen....zonde van zo`n topvechter.... maar ja... maakt het er dan zelf naar ..als ie daadwerkelijk elke keer zo handelt....

Peacey
23-07-2012, 14:47
Er wordt imo te vaak te laat ingegrepen of een topic op slot gegooit wat helemaal niet nodig was geweest als ze het niet zo hadden laten escaleren.
Het is gewoon erg jammer dat er sommige flapdrollen tussen zitten die elke keer maar culturen, geloven en huidskleuren etc. erbij halen.

Sadix
23-07-2012, 14:52
mixfight heeft ramadan, iedereen is saai haha

Justinian
23-07-2012, 15:11
In dat soort topics wordt nauwelijks opgetreden of veel te laat en dan wordt het maar op slot geflikkerd...sign of weakness!
Je hebt geen idee van waar je het over hebt. ALLE moderators en eigenaren hebben een fulltime baan en doen dit ERBIJ! Ik begin me zo langzamerhand gruwelijk te ergeren aan dit soort beschuldigingen. Ik verdien niks met Mixfight, het is allemaal hobby en het kost me meer en meer tijd. Kennelijk heb jij voldoende vrije tijd, dus ik nodig je bij deze uit om een bijdrage te leveren aan Mixfight en niet langs de kant commentaar te geven. Je bent volgens mij redelijk welbespraakt en het schrijven gaat je ook goed af. Als jij nou eens wat artikelen gaat schrijven voor op het portaal en als moderator optreedt, dan zou ik dat meer waarderen dan alleen roepen vanaf de zijlijn wat er volgens jou allemaal misgaat. Bij deze dus een officiële uitnodiging om een bijdrage te leveren!

Briant
23-07-2012, 15:11
mixfight heeft ramadan, iedereen is saai haha

Wacht maar tot de zon ondergaat ;-)

ArjanV
23-07-2012, 15:43
Je hebt geen idee van waar je het over hebt. ALLE moderators en eigenaren hebben een fulltime baan en doen dit ERBIJ! Ik beging me zo langzamerhand gruwelijk te ergeren aan dit soort beschuldigingen. Ik verdien niks met Mixfight, het is allemaal hobby en het kost me meer en meer tijd. Kennelijk heb jij voldoende vrije tijd, dus ik nodig je bij deze uit om een bijdrage te leveren aan Mixfight en niet langs de kant commentaar te geven. Je bent volgens mij redelijk welbespraakt en het schrijven gaat je ook goed af. Als jij nou eens wat artikelen gaat schrijven voor op het portaal en als moderator optreedt, dan zou ik dat meer waarderen dan alleen roepen vanaf de zijlijn wat er volgens jou allemaal misgaat. Bij deze dus een officiële uitnodiging om een bijdrage te leveren!

Ik heb wel degelijk een idee waar ik het over heb! Heel goed zelfs! Ik ben jaren moderator en later admin geweest op bodyresource.nl,een forum waar jij en andere mixfightleden ook wel eens kwamen rondneuzen. In het moderator/admin team daar (met oa Joop Kasteel) had ook gewoon iedereen een baan en natuurlijk zijn/haar andere bezigheden en ik weet ook heel goed dat het je het nooit voor iedereen goed kunt doen maar zo'n Badr Hari topic...dat loopt al dagen uit de klauwen,iedereen weet eigenlijk al wat er uiteindelijk zal gebeuren...maar er wordt nog een aantal keer gewaarschuwd on topic te blijven,zonder succes natuurlijk en uiteindelijk komt er het langverwachte slotje! Helaas! Gewoon 1x een post van een moderator met daarin de mededeling on topic te blijven, dat alle off topic posts verwijderd worden en bij herhaaldelijk off topic posten volgt een tijdelijke ban...

Met alle respect Justinian het is niet zo heel moeilijk...de topics die uit de klauwen lopen zijn de meest actieve topics,het is echt niet zo dat er iemand 24/7 heel mixfight af moet lopen speuren. Bedankt voor je compilment verder maar ik denk dat er geschiktere kandidaten te vinden zullen zijn om zoiets te doen...simpelweg omdat ik meer uit het fitness/bodybuilding wereldje kom en ik ook daar mijn kennis heb,voorheen kwam ik uit het thaibokswereldje maar dat is jaren geleden...nu "slechts" een groot liefhebber van vechtsport in het algemeen en muay thai in het bijzonder...

Justinian
23-07-2012, 16:14
Ik heb wel degelijk een idee waar ik het over heb! Heel goed zelfs! Ik ben jaren moderator en later admin geweest op bodyresource.nl,een forum waar jij en andere mixfightleden ook wel eens kwamen rondneuzen. In het moderator/admin team daar (met oa Joop Kasteel) had ook gewoon iedereen een baan en natuurlijk zijn/haar andere bezigheden en ik weet ook heel goed dat het je het nooit voor iedereen goed kunt doen maar zo'n Badr Hari topic...dat loopt al dagen uit de klauwen,iedereen weet eigenlijk al wat er uiteindelijk zal gebeuren...maar er wordt nog een aantal keer gewaarschuwd on topic te blijven,zonder succes natuurlijk en uiteindelijk komt er het langverwachte slotje! Helaas! Gewoon 1x een post van een moderator met daarin de mededeling on topic te blijven, dat alle off topic posts verwijderd worden en bij herhaaldelijk off topic posten volgt een tijdelijke ban...
Fijn om te lezen dat jij dus precies weet waar je het over hebt en dat ik me kennelijk vergis. Aangezien jij hier veel aanwezig bent bied ik je nog een keer aan om hier als moderator aan te treden, er wat van te maken en dus een positieve inbreng in Mixfight.nl te hebben. De factor 'tijd' speelt geen rol als ik jouw post zo lees, dus dat moet vast lukken. Is niet sarcastisch bedoeld overigens.


Met alle respect Justinian het is niet zo heel moeilijk...de topics die uit de klauwen lopen zijn de meest actieve topics,het is echt niet zo dat er iemand 24/7 heel mixfight af moet lopen speuren. Bedankt voor je compilment verder maar ik denk dat er geschiktere kandidaten te vinden zullen zijn om zoiets te doen...simpelweg omdat ik meer uit het fitness/bodybuilding wereldje kom en ik ook daar mijn kennis heb,voorheen kwam ik uit het thaibokswereldje maar dat is jaren geleden...nu "slechts" een groot liefhebber van vechtsport in het algemeen en muay thai in het bijzonder...
Voor vechtsportliefhebbers, door vechtsportliefhebbers is jarenlang ons motto geweest, dus dat zou je prima kunnen. De vraag is alleen of je dat ook wilt.

Richelieu
23-07-2012, 16:50
Hari is nu ook officieel verdachte, volgens mij kan het topic wel weer open.


Dit, onzin dat zo'n topic gesloten wordt terwijl de zaak nog volop in het nieuws is.

Als je zo'n topic niet schoon kan houden en het daarom dan maar sluit, moet je misschien een op zoek naar een andere baan ;-)

Meeste is eigenlijk al wel gezegd door Justinian. De kans acht ik 100% aanwezig dat het wederom de verkeerde kant op zal gaan en zie eigenlijk geen echte reden om de topic te heropenen, al zouden sommige mensen dat graag willen. Snap je punt goed Arjan, maar ben geen schoolmeester die 24/7 zo'n topic in de gaten gaat houden, persoonlijke waarschuwingen cq tijdelijke bans gaat uitdelen etc. We weten inderdaad allemaal waar het op uit draait......

ArjanV
23-07-2012, 17:04
Justinian ik ben er de man niet naar om artikelen te schrijven,deed ik op bodyresource ook niet,deelnemen aan discussies, eventueel (liever niet) ingrijpen in discussies...discussies starten...prima,allemaal dingen die mij wel liggen.

Maar ik weet niet goed hoe jullie team werkt,kom met kritiek (overgens in de hoop dat dat iets zou veranderen,niet om de boel af te kraken..dat dat duidelijk moge zijn!) dus ik kan me ook voorstellen dat ze in het mod team ook niet echt op mij zitten te wachten...bovendien jullie kennen mij niet of nauwelijks en andersom...

De tijd heb ik wel...maar ik ben toch wat terughoudend om bovenstaande redenen..

Facade
23-07-2012, 17:13
Meeste is eigenlijk al wel gezegd door Justinian. De kans acht ik 100% aanwezig dat het wederom de verkeerde kant op zal gaan en zie eigenlijk geen echte reden om de topic te heropenen, al zouden sommige mensen dat graag willen. Snap je punt goed Arjan, maar ben geen schoolmeester die 24/7 zo'n topic in de gaten gaat houden, persoonlijke waarschuwingen cq tijdelijke bans gaat uitdelen etc. We weten inderdaad allemaal waar het op uit draait......

Het zijn toch wel de controversiële topics die inderdaad het meeste kans hebben om uit de hand te lopen. Ik denk dat elk Badr topic hoge potentie heeft om uit de hand te lopen. De meningen over hem lopen nou eenmaal uiteen, maar om ze dan maar bij voorbaat op slot te laten/zetten vind ik de verkeerde instelling. In principe is een forum om te discussiëren over weet ik veel wat. Dit zijn dan natuurlijk wel de onderwerpen. We kunnen ook gewoon het originele topic laten voor wat het was en met een schone lei beginnen en een topic openen over de laatste ontwikkeling. Hij kan altijd weer op slot!

En dan nog iets in het algemeen, laten we ook weer niet roomser dan de paus doen. Het is ook wel leuk af en toe zo'n ellenlang topic waar iedereen wat schreeuwt :P Altijd beter dan een forum waar niks gebeurt!

Mike
23-07-2012, 18:42
Deels heb ik daarom wel het topic op slot gegooid, maar de ware reden was het herhaaldelijk offtopic gaan en allerlei culturele discussies onderling. Zoals eerder gezegd is het MMA forum daar niet het platform voor. Weet ook wel dat sommige mensen ervan smullen, maar op een gegeven moment is alles wel gezegd. Heb de afgelopen periode ook veel pm's gehad van mensen die zich hieraan stoorden, en dat heeft me wel doen besluiten om het gewoon te sluiten.

Waarom kick, ban waarschuw je niet gewoon de 3-5 leden die de discussie/topic verpesten met al dat racisme onzin. Je wijst ze zo aan. EL Bambino, Asura, marrokaan etc zijn degene die m.i. doelbewust de discussie in het Badr topic verkloten ( dat heet trollen....... en sommigen zijn helaas echt zo dom) doordat je het hen toestaat allemaal onzin en niet relevante zaken erbij te betrekken is het topic ontspoort. Als je die gewoon uit t topic had geflikkerd was er een prima discussie geweest. Maar men wil hier gewoon nooit meer iets negatiefs horen over vechters zelfs als het feitelijk juist is. dus hele topic maar dicht, ik heb dat al voorspeld op pagina 7 toen het er echt op begon te lijken dat Badr.H uit A flink in de penarie zit. Tja censuur, daar ga je het niet mee redden in 2013, zo geef je andere sites de kans om echt onafhankelijk en eerlijk vechtsport nieuws te brengen, U aint fooling anyone.

Mike
23-07-2012, 18:51
Arjan : In dat soort topics wordt nauwelijks opgetreden of veel te laat en dan wordt het maar op slot geflikkerd...sign of weakness!


Je hebt geen idee van waar je het over hebt. ALLE moderators en eigenaren hebben een fulltime baan en doen dit ERBIJ! Ik begin me zo langzamerhand gruwelijk te ergeren aan dit soort beschuldigingen. Ik verdien niks met Mixfight, het is allemaal hobby en het kost me meer en meer tijd. Kennelijk heb jij voldoende vrije tijd, dus ik nodig je bij deze uit om een bijdrage te leveren aan Mixfight en niet langs de kant commentaar te geven. Je bent volgens mij redelijk welbespraakt en het schrijven gaat je ook goed af. Als jij nou eens wat artikelen gaat schrijven voor op het portaal en als moderator optreedt, dan zou ik dat meer waarderen dan alleen roepen vanaf de zijlijn wat er volgens jou allemaal misgaat. Bij deze dus een officiële uitnodiging om een bijdrage te leveren!

Arjan zegt dat er nauwelijks en of veel te laat wordt opgetreden in topics en dat ze dan maar dicht gaan en dan is dit jouw reactie? Arjan heeft gelijk , er wordt slecht of nauwelijks opgetreden en dan loopt t uit de hand en gaat t topic dicht. T begint er bijna op te lijken dat men het expres uit de hand laat lopen zodat er een excuus is om het topic dicht te gooien als een aan mixfightcrew gelieerde vechter negatief in het nieuws komt. Dat jullie er een baan naast hebben is totaal niet relevant en het slaat nergens op dat je daarmee reageert op een terechte opmerking door Arjan. Echt WTF is er gaande op mixfight???? ................

Mike
23-07-2012, 19:01
Justinian ik ben er de man niet naar om artikelen te schrijven,deed ik op bodyresource ook niet,deelnemen aan discussies, eventueel (liever niet) ingrijpen in discussies...discussies starten...prima,allemaal dingen die mij wel liggen.

Maar ik weet niet goed hoe jullie team werkt,kom met kritiek (overgens in de hoop dat dat iets zou veranderen,niet om de boel af te kraken..dat dat duidelijk moge zijn!) dus ik kan me ook voorstellen dat ze in het mod team ook niet echt op mij zitten te wachten...bovendien jullie kennen mij niet of nauwelijks en andersom...

De tijd heb ik wel...maar ik ben toch wat terughoudend om bovenstaande redenen..


Alsof je alleen kritiek mag hebben als je zelf een bijdrage levert. Wat een bullshit. Je bent gebruiker, consument etc etc dan mag je idd commentaar leveren op het drastisch dalende niveau op mixfight mede dankzij trage en/of niet actieve moderators. De reacties van moderators hierop bieden helaas weinig perspectief want de problemen worden niet erkend en men kiest zelfs de frontale aanval ipv in de spiegel te kijken en beterschap te beloven............ gaat lekker zo.

Justinian
23-07-2012, 19:17
Arjan : In dat soort topics wordt nauwelijks opgetreden of veel te laat en dan wordt het maar op slot geflikkerd...sign of weakness!



Arjan zegt dat er nauwelijks en of veel te laat wordt opgetreden in topics en dat ze dan maar dicht gaan en dan is dit jouw reactie? Arjan heeft gelijk , er wordt slecht of nauwelijks opgetreden en dan loopt t uit de hand en gaat t topic dicht. T begint er bijna op te lijken dat men het expres uit de hand laat lopen zodat er een excuus is om het topic dicht te gooien als een aan mixfightcrew gelieerde vechter negatief in het nieuws komt. Dat jullie er een baan naast hebben is totaal niet relevant en het slaat nergens op dat je daarmee reageert op een terechte opmerking door Arjan. Echt WTF is er gaande op mixfight???? ................
Dat jij dit niet relevant vindt maakt de feiten niet anders; we zijn er allemaal erg druk mee en roepen vanaf de zijlijn is erg makkelijk. In plaats van te klagen zou je ook kunnen overwegen een bijdrage te leveren. Geldt dus ook voor jou, want als ik jouw post zo lees ben je nogal begaan met Mixfight.nl. Wat is er mis mee om dan voor te stellen dat iemand, zoals ArjanV, een positieve bijdrage levert? Zeg het maar. Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat wanneer je je kennelijk zo ergert aan Mixfight en niet bereid bent om een bijdrage te leveren, dat je dan maar gewoon wegblijft. Het is zeker niet zo dat je verplicht bent om hier te komen, dus waarom met tegenzin Mixfight bezoeken?

The Bulldog
23-07-2012, 19:22
Het is de toobn die de muziek maakt ,vooral in topics waar er een discussie is...zoals deze ....

afsluiten met gaat lekker zo...wtf is er gaande enz enz zijn bijvoorbeeld weinig constructief....

generaliserende opmerkingen betreft rassen en geloven een volgende die niet echt bijdraagt....
Maar dat werkt beide kanten op....

de continue aanvallende houding naar mensen die de site helpen als mod ,reporter of admin is weinig helpend ...

er zou wat meer een positieve normatieve cultuur kunnen zijn...en daar zijn alle leden ook verantwoordelijk voor...

ipv alleen maar zeiken en janken beetje constructief en vooral ON TOPIC reageren...

Mike
23-07-2012, 19:28
Dat jij dit niet relevant vindt maakt de feiten niet anders; we zijn er allemaal erg druk mee en roepen vanaf de zijlijn is erg makkelijk. In plaats van te klagen zou je ook kunnen overwegen een bijdrage te leveren. Geldt dus ook voor jou, want als ik jouw post zo lees ben je nogal begaan met Mixfight.nl. Wat is er mis mee om dan voor te stellen dat iemand, zoals ArjanV, een positieve bijdrage levert? Zeg het maar. Anderzijds kan ik me ook voorstellen dat wanneer je je kennelijk zo ergert aan Mixfight en niet bereid bent om een bijdrage te leveren, dat je dan maar gewoon wegblijft. Het is zeker niet zo dat je verplicht bent om hier te komen, dus waarom met tegenzin Mixfight bezoeken?Man ik ben al lid sinds shoto.com toen mickey de vriendin van de eigenaar afpakte ofzo en de site ook maar meenam :) ik zie toch hoe het hier ieder jaar weer achteruit gaat, dat kun je toch niet ontkennen. Ik snap dat jullie ook een druk leven hebben maar twee topics over badr hari monitoren met een team van 8+ moet toch haalbaar zijn. Maar ja dan moet de wil er wel zijn, ik twijfel inmiddels aan de intenties.

Niet verplicht te komen, tja das logisch ja. Waarom denk je dat ik de laatste jaren nauwelijks op de site ben geweest? Mijn liefde voor MMA is echt niet minder geworden hoor , dus t zal wel aan de site en het gebrek aan goed beleid liggen. Ik vind het jammer dat de site in een neerwaartse spiraal zit en dat de mensen die er toe doen en aan de knoppen draaien dit niet in kunnen of willen zien. Paradigma?

en nee ik hoef geen bijdrage te leveren om te klagen, dat is sowieso een hele domme gedachte. Je krijgt gratis feedback van je klanten/gebruikers/bezoekers/gasten. Ipv de aanval te kiezen kun je ons bedanken en er wat mee doen. Tis geen toeval dat veel mensen dezelfde kritiek geven of wel?

Mike
23-07-2012, 19:30
Het is de toobn die de muziek maakt ,vooral in topics waar er een discussie is...zoals deze ....

afsluiten met gaat lekker zo...wtf is er gaande enz enz zijn bijvoorbeeld weinig constructief....

generaliserende opmerkingen betreft rassen en geloven een volgende die niet echt bijdraagt....
Maar dat werkt beide kanten op....

de continue aanvallende houding naar mensen die de site helpen als mod ,reporter of admin is weinig helpend ...

er zou wat meer een positieve normatieve cultuur kunnen zijn...en daar zijn alle leden ook verantwoordelijk voor...

ipv alleen maar zeiken en janken beetje constructief en vooral ON TOPIC reageren...

die toon komt bij justinian zelf vandaan die zwaar geïrriteerd reageert op een klacht/feedback van een gebruiker.

pot verwijt de ketel dus

ik wil heel graag ontopic blijven maar de topics die me nu het meest boeien zijn op slot gegooid door moderators omdat ze de boel niet onder controle kunnen houden. En nou hou ik erover op , doe er maar niks mee , daar lig ik niet wakker van. Ik verbaas me er alleen wel over!

Mike
23-07-2012, 19:39
en ik heb in t verleden ook zelf een bijdrage geleverd. ik was samen met hunter jaartje vcash bookie op mixifght. dus nu mag ik klagen toch ;)

Justinian
23-07-2012, 19:42
Man ik ben al lid sinds shoto.com toen mickey de vriendin van de eigenaar afpakte ofzo en de site ook maar meenam :) ik zie toch hoe het hier ieder jaar weer achteruit gaat, dat kun je toch niet ontkennen. Ik snap dat jullie ook een druk leven hebben maar twee topics over badr hari monitoren met een team van 8+ moet toch haalbaar zijn. Maar ja dan moet de wil er wel zijn, ik twijfel inmiddels aan de intenties.

Niet verplicht te komen, tja das logisch ja. Waarom denk je dat ik de laatste jaren nauwelijks op de site ben geweest? Mijn liefde voor MMA is echt niet minder geworden hoor , dus t zal wel aan de site en het gebrek aan goed beleid liggen. Ik vind het jammer dat de site in een neerwaartse spiraal zit en dat de mensen die er toe doen en aan de knoppen draaien dit niet in kunnen of willen zien. Paradigma?

en nee ik hoef geen bijdrage te leveren om te klagen, dat is sowieso een hele domme gedachte. Je krijgt gratis feedback van je klanten/gebruikers/bezoekers/gasten. Ipv de aanval te kiezen kun je ons bedanken en er wat mee doen. Tis geen toeval dat veel mensen dezelfde kritiek geven of wel?
Een domme gedachte om critici de kans te geven de site te verbeteren? Tja...

Mike
23-07-2012, 19:45
Een domme gedachte om critici de kans te geven de site te verbeteren? Tja...

tja

idd

tja. ik bedoel natuurlijk dat het dom is om te eisen van iemand dat hij een bijdrage levert voordat hij mag klagen

gooi gewoon die badr topics open, ban de rascisten en slachtoffer allochtonen net zoals vroeger iedere week Sjaak een ban kreeg toen hij flipte over buitenlanders. wat is het probleem? ik snap dat echt niet. tis hot nieuws in de internationale media en hier mag er niet over gesproken worden. ieder weldenkend mens weet dat hari betrokken is en dat heeft giga impact op onze sport, daar mag over geschreven worden. Dat is echt wel te moderaten! Over Lee Murray hadden we ook mega topics waarom kon t toen wel?

Justinian
23-07-2012, 19:49
tja

idd

tja. ik bedoel natuurlijk dat het dom is om te eisen van iemand dat hij een bijdrage levert voordat hij mag klagen

gooi gewoon die badr topics open, ban de rascisten en slachtoffer allochtonen net zoals vroeger iedere week Sjaak een ban kreeg toen hij flipte over buitenlanders. wat is het probleem? ik snap dat echt niet. tis hot nieuws in de internationale media en hier mag er niet over gesproken worden. ieder weldenkend mens weet dat hari betrokken is en dat heeft giga impact op onze sport, daar mag over geschreven worden. Dat is echt wel te moderaten! Over Lee Murray hadden we ook mega topics waarom kon t toen wel?
Lees mijn post nog een keer en vertel me dan waar ik eis dat iemand een bijdrage levert...

Facade
23-07-2012, 19:55
http://www.nu.nl/achterklap/2865476/badr-hari-denkt-liefde-overwint.html

Zo is het maar net. Liefde overwint ook op mixfight :P!

Mike
23-07-2012, 19:56
Waarom, kun je niet zelf terugbladeren in deze topic?

Ik wil het best doen maar geef dan ook antwoord op mijn andere vragen want dit is me te gemakkelijk. Weet je, ik wil jou helemaal niet aanvallen Roy maar ik vind het zonde dat om onduidelijke redenen dit soort topics ontsporen en op slot gaan. Ik snap heel goed dat jullie jarenlang heel veel in deze site gestopt hebben en ik respecteer dat en ben jullie daar dankbaar voor. Dat neemt niet weg dat ik en menig ander MF lid bepaalde ontwikkelingen op de site betreur en daar dus over klaag. Ik heb inmiddels wel duidelijk gemaakt waar ik me aan stoor dus ik zal ophouden de crew zo cynisch te benaderen. Want ik weet dat jullie niet rijk worden van zo'n site en dit als hobby doen. Osu ;)

Mike
23-07-2012, 20:06
http://www.nu.nl/achterklap/2865476/badr-hari-denkt-liefde-overwint.html

Zo is het maar net. Liefde overwint ook op mixfight :P!


'Badr Hari is ervan overtuigd dat zijn persoonlijke besognes geen enkele invloed hebben op de liefde tussen hem en Estelle Gullit.'


Haha dat heeft Badr, op zeker, precies zo gezegd. hahaha ik wil het audiofragment horen. besognes......

Peacey
23-07-2012, 20:08
Gewoon lekker 1 topic in de pit over geloof, culturen etc, en voor de rest lekker ontopic blijven.

Justinian
23-07-2012, 20:26
Waarom, kun je niet zelf terugbladeren in deze topic?
Dat kan ik wel, maar dat is een zinloze actie omdat ik weet wat ik heb gezegd. Ik heb enkel een uitnodiging gedropt; nergens heb ik geeist dat iemand een bijdrage levert. Maar goed, laten we hier maar over ophouden, denk dat de standpunten wel helder zijn.


Ik wil het best doen maar geef dan ook antwoord op mijn andere vragen want dit is me te gemakkelijk. Weet je, ik wil jou helemaal niet aanvallen Roy maar ik vind het zonde dat om onduidelijke redenen dit soort topics ontsporen en op slot gaan. Ik snap heel goed dat jullie jarenlang heel veel in deze site gestopt hebben en ik respecteer dat en ben jullie daar dankbaar voor. Dat neemt niet weg dat ik en menig ander MF lid bepaalde ontwikkelingen op de site betreur en daar dus over klaag. Ik heb inmiddels wel duidelijk gemaakt waar ik me aan stoor dus ik zal ophouden de crew zo cynisch te benaderen. Want ik weet dat jullie niet rijk worden van zo'n site en dit als hobby doen. Osu ;)
Het lastige is dat je nooit iedereen tevreden kunt stellen; laten we een thread open dan houden we mensen de hand boven het hoofd en mogen zij 'maar alles zeggen'. Gooien we de thread op slot of bannen we mensen dan doen we aan censuur of zijn we racisten. Daar komt bij dat we, zoals ik al schreef, allemaal erg druk zijn. Als ik naar mezelf kijk dan zie ik simpelweg dat ik niet de tijd heb om dit soort threads goed bij te houden. Ik kan in ieder geval zeggen dat we roeien met de riemen die we hebben, maar dat er vast steken vallen. Je mag in ieder geval van mij aannemen dat wij (de crew) ons best doen.

Facade
23-07-2012, 20:39
Daar gaat het om! Ik weet ook zeker dat iedereen respect heeft voor de tijd die jullie erin steken. Ik kan me voorstellen dat het dan ook als ondankbaar werk aanvoelt op het moment dat jullie weggezet worden als corrupte bestuurders, zeker als het over GG gaat.

Tegelijkertijd moet je het jezelf zo makkelijk mogelijk maken. Misschien is het een idee om gewoon een sticky in het MMA en Offtopic forum te doen (op slot uiteraard) waarin richtlijnen staan op basis waarvan jullie handelen. Enkele abstracte richtlijnen over zaken als religie, racisme en discrminatie en wat concrete regels over wat wel en niet door de beugel kan. Het is wat kinderachtig, maar dan ben je van het gezeur af. Bovendien hebben veel fora er een. Misschien staat het bij jullie ook ergens, ik kan em alleen niet vinden.

Als jullie van te voren met elkaar in het moderator team goed nadenken en met elkaar afstemmen over wat voor jullie de kernwaarden zijn dan ben je van het gezeur af. Bovendien hoeft dan misschien ook niet bij elke post op nieuw afgewogen te worden of iets wel verwijderd moet worden of juist niet, dan is er immers een soort van houvast. Daarnaast maakt het misschien ook makkelijker voor mensen om het moderator team te versterken omdat men weet wat men moet doen en hoe jullie werken. Dat maakt de drempel misschien wat minder groot.

Maar goed, idee van mijn kant.

Wheelie
23-07-2012, 20:48
Justinian ik ben er de man niet naar om artikelen te schrijven,deed ik op bodyresource ook niet,deelnemen aan discussies, eventueel (liever niet) ingrijpen in discussies...discussies starten...prima,allemaal dingen die mij wel liggen.

Maar ik weet niet goed hoe jullie team werkt,kom met kritiek (overgens in de hoop dat dat iets zou veranderen,niet om de boel af te kraken..dat dat duidelijk moge zijn!) dus ik kan me ook voorstellen dat ze in het mod team ook niet echt op mij zitten te wachten...bovendien jullie kennen mij niet of nauwelijks en andersom...

De tijd heb ik wel...maar ik ben toch wat terughoudend om bovenstaande redenen..

Wat mij betreft ben je welkom want we hebben net afscheid genomen van wat mods omdat ze er geen tijd meer voor hebben;)

Justinian
23-07-2012, 20:54
Daar gaat het om! Ik weet ook zeker dat iedereen respect heeft voor de tijd die jullie erin steken. Ik kan me voorstellen dat het dan ook als ondankbaar werk aanvoelt op het moment dat jullie weggezet worden als corrupte bestuurders, zeker als het over GG gaat.
Dat klopt. We hebben (goede) banden met de meeste promotors maar zodra het over GG gaat dan wordt er meteen de 'niet onafhankelijkheidskaart' gespeeld. Overigens wil ik niet weer hier die hele discussie oprakelen, want daar is het me veel te warm voor ;) Kan alleen zeggen dat we niet door GG worden betaald om hier te sturen. We zijn onafhankelijk in die zin en moderaten zoals wij denken dat het hoort. Dat GG hier adverteert maakt dit niet anders. Kan er nog wel bij zeggen dat GG niet de grootste adverteerder is, dus dan hebben we dat misverstand hopelijk ook uit de weg.


Tegelijkertijd moet je het jezelf zo makkelijk mogelijk maken. Misschien is het een idee om gewoon een sticky in het MMA en Offtopic forum te doen (op slot uiteraard) waarin richtlijnen staan op basis waarvan jullie handelen. Enkele abstracte richtlijnen over zaken als religie, racisme en discrminatie en wat concrete regels over wat wel en niet door de beugel kan. Het is wat kinderachtig, maar dan ben je van het gezeur af. Bovendien hebben veel fora er een. Misschien staat het bij jullie ook ergens, ik kan em alleen niet vinden.

Als jullie van te voren met elkaar in het moderator team goed nadenken en met elkaar afstemmen over wat voor jullie de kernwaarden zijn dan ben je van het gezeur af. Bovendien hoeft dan misschien ook niet bij elke post op nieuw afgewogen te worden of iets wel verwijderd moet worden of juist niet, dan is er immers een soort van houvast. Daarnaast maakt het misschien ook makkelijker voor mensen om het moderator team te versterken omdat men weet wat men moet doen en hoe jullie werken. Dat maakt de drempel misschien wat minder groot.

Maar goed, idee van mijn kant.
Misschien is dat wel een goed idee inderdaad, waarbij mijn idee in ieder geval zou zijn:

1. Al het gezeik over geloof etc. weg ermee! Men hoeft hier niet politiek correct te zijn, maar racisme/discriminatie dat moeten we ook niet hebben.

2. Geruchten over vechters mogen wat mij betreft rustig open blijven, tenzij er sprake is of lijkt te zijn van smaad / laster / teveel offtopic. Voor dat laatste passen we en dat is dan ook de reden dat er soms threads worden gesloten. Zelfde geldt voor het telkens maar weer (niet actuele) oude koeien uit de sloot halen, waarvan Ron N. van GG het meest treffende voorbeeld is. Denk niet dat de vechtsport erbij gebaat is om dit steeds maar weer op te rakelen. Daar is naar mijn bescheiden mening alles over gezegd en alle meningen zijn hierover gegeven.

Een ander voorbeeld is het verhaal van Alistair een aantal jaren geleden die telkens maar weer werd beschuldigd van dopinggebruik, al begrijp ik uiteraard ook wel dat men de mening is toegedaan dat hij gebruikt. Dat mag rustig worden gezegd, maar er eindeloos over door blijven gaan gaat te ver. In die zin houden we ook niet (bewust) partijen de hand boven het hoofd; deze regel geldt voor iedereen. Het kan best zijn dat de regel soms niet (helemaal) goed wordt toegepast, maar jullie mogen van mij aannemen dat dit niet bewust gebeurt.

Ik hou me aanbevolen voor aanvullingen!

Richelieu
23-07-2012, 21:01
Tegelijkertijd moet je het jezelf zo makkelijk mogelijk maken. Misschien is het een idee om gewoon een sticky in het MMA en Offtopic forum te doen (op slot uiteraard) waarin richtlijnen staan op basis waarvan jullie handelen. Enkele abstracte richtlijnen over zaken als religie, racisme en discrminatie en wat concrete regels over wat wel en niet door de beugel kan. Het is wat kinderachtig, maar dan ben je van het gezeur af. Bovendien hebben veel fora er een. Misschien staat het bij jullie ook ergens, ik kan em alleen niet vinden.

http://www.mixfight.nl/portal/huisregels/

Facade
23-07-2012, 21:13
Waar het om gaat is dat er een zekere mate aan transparantie is van het beleid dat gevoerd wordt. Daar komen namelijk denk ik de meeste hatelijke opmerkingen vandaan: onbegrip. Waarom daar wel een ban, waarom daar niet, waarom dit topic op slot, waarom die niet?, et cetera. Zonder een of ander inzichtelijk iets waarin staat aangegeven wat de basis voor jullie handelen is, krijg je dan gauw verwijten naar je hoofd. De kortste klap is dan om gewoon een sticky te maken met enkele richtlijnen en regels die jullie belangrijk vinden.

Ik vind het lastig suggesties te geven, omdat jullie zelf het beste weten wat jullie belangrijk vinden op dit forum. Ik pleit er namelijk niet voor dat jullie nieuwe regels bedenken, maar meer dat jullie de kaders waarbinnen jullie handelen en de waarden die jullie belangrijk vinden op dit forum in een stickie weergeven in de vorm van enkele richtlijnen en regels waarnaar verwezen kan worden. Om zoiets te maken zou ik, als ik jullie was, gewoon een paar toonaangevende bans/beslissingen erbij pakken en in algemeen toepasbare termen uiteenzetten wat tot een ban leidt. Dit leidt automatisch tot richtlijnen die jullie kunnen gebruiken.

Maar goed mocht ik plotselinge inspiratie hebben dan roep ik wat.

Facade
23-07-2012, 21:14
http://www.mixfight.nl/portal/huisregels/

haha ok nevermind dan! Misschien dat jullie het wat kunnen uitbreiden met de onderwerpen die Justinian benoemt want daar lopen we nu zo vaak tegenaan dat een soort algemene richtlijn misschien op z'n plaats is. Op z'n minst zouden jullie dit bericht kunnen plaatsen in het forum ipv op het portal.

Justinian
23-07-2012, 22:56
haha ok nevermind dan! Misschien dat jullie het wat kunnen uitbreiden met de onderwerpen die Justinian benoemt want daar lopen we nu zo vaak tegenaan dat een soort algemene richtlijn misschien op z'n plaats is. Op z'n minst zouden jullie dit bericht kunnen plaatsen in het forum ipv op het portal.
Haha Thanks@ Harmen, denk dat het goed is dat we daar maar eens een post aan wijden voor de duidelijkheid. Mijn tweede punt hebben we overigens al mooi samengevat onder het kopje:

Trollen
Posten – al dan niet onder verschillende accounts – om zo een discussie een bepaalde kant op te sturen, of simpelweg de sfeer te verpesten. Kritiek is uiteraard prima; val echter niet in herhaling. Dit kan worden gezien als getrol. Als het je hier niet bevalt staat het je natuurlijk vrij om hier niet te komen.

Tweede punt hier:

Berichten in strijd met wettelijke bepalingen
Berichten die op welke manier dan ook in strijd met een wettelijke bepaling zijn niet toegestaan op Mixfight. Hieronder valt ook racisme, het doelbewust beledigen en bedreigen van anderen etc.

Asura
23-07-2012, 23:24
Waarom kick, ban waarschuw je niet gewoon de 3-5 leden die de discussie/topic verpesten met al dat racisme onzin. Je wijst ze zo aan. EL Bambino, Asura, marrokaan etc zijn degene die m.i. doelbewust de discussie in het Badr topic verkloten ( dat heet trollen....... en sommigen zijn helaas echt zo dom) doordat je het hen toestaat allemaal onzin en niet relevante zaken erbij te betrekken is het topic ontspoort. Als je die gewoon uit t topic had geflikkerd was er een prima discussie geweest. Maar men wil hier gewoon nooit meer iets negatiefs horen over vechters zelfs als het feitelijk juist is. dus hele topic maar dicht, ik heb dat al voorspeld op pagina 7 toen het er echt op begon te lijken dat Badr.H uit A flink in de penarie zit. Tja censuur, daar ga je het niet mee redden in 2013, zo geef je andere sites de kans om echt onafhankelijk en eerlijk vechtsport nieuws te brengen, U aint fooling anyone.

Worden er in jouw toekomst beeld ook bans uitgedeeld voor valse beschuldigen van racisme? Of gaat dat net te ver?

Ik kan me niet herinneren dat ik ergens een politiek debat begonnen ben, maar als iemand weer eens praat over Nederland neerzet als een land waar racisme ook maar in enige significante mate voorkomt tegen immigranten ga ik daar op in.

The Bulldog
24-07-2012, 00:00
WHeelie,Justinian...

ik heb weer meer tijd dus geef mij maar een riem.... help graag meeroeien...de boel een beetje te stroomlijnen...

zou mooi zijn als er meer gasten die een duidelijke mening hebben dit zouden willen doen...

The Bulldog
24-07-2012, 00:03
eerder bij registreren kreeg je toch die afspraken/regels te lezen....of word dit nu gewoon expres door mensen vergeten/niet gelezen/niet nageleefd?

Justinian
24-07-2012, 06:28
WHeelie,Justinian...

ik heb weer meer tijd dus geef mij maar een riem.... help graag meeroeien...de boel een beetje te stroomlijnen...

zou mooi zijn als er meer gasten die een duidelijke mening hebben dit zouden willen doen...
Done, thanks Ralf!

Illest
24-07-2012, 08:42
Ik wil niet azijnpissen hoor, maar het Badr topic open gooien en snel weer sluiten, staat behoorlijk kinderachtig

heb me een deuk gelachen om die actie:lol:

Bromios
24-07-2012, 09:49
Dat klopt. We hebben (goede) banden met de meeste promotors maar zodra het over GG gaat dan wordt er meteen de 'niet onafhankelijkheidskaart' gespeeld. Overigens wil ik niet weer hier die hele discussie oprakelen, want daar is het me veel te warm voor ;) Kan alleen zeggen dat we niet door GG worden betaald om hier te sturen. We zijn onafhankelijk in die zin en moderaten zoals wij denken dat het hoort. Dat GG hier adverteert maakt dit niet anders. Kan er nog wel bij zeggen dat GG niet de grootste adverteerder is, dus dan hebben we dat misverstand hopelijk ook uit de weg.


Misschien is dat wel een goed idee inderdaad, waarbij mijn idee in ieder geval zou zijn:

1. Al het gezeik over geloof etc. weg ermee! Men hoeft hier niet politiek correct te zijn, maar racisme/discriminatie dat moeten we ook niet hebben.

2. Geruchten over vechters mogen wat mij betreft rustig open blijven, tenzij er sprake is of lijkt te zijn van smaad / laster / teveel offtopic. Voor dat laatste passen we en dat is dan ook de reden dat er soms threads worden gesloten. Zelfde geldt voor het telkens maar weer (niet actuele) oude koeien uit de sloot halen, waarvan Ron N. van GG het meest treffende voorbeeld is. Denk niet dat de vechtsport erbij gebaat is om dit steeds maar weer op te rakelen. Daar is naar mijn bescheiden mening alles over gezegd en alle meningen zijn hierover gegeven.

Een ander voorbeeld is het verhaal van Alistair een aantal jaren geleden die telkens maar weer werd beschuldigd van dopinggebruik, al begrijp ik uiteraard ook wel dat men de mening is toegedaan dat hij gebruikt. Dat mag rustig worden gezegd, maar er eindeloos over door blijven gaan gaat te ver. In die zin houden we ook niet (bewust) partijen de hand boven het hoofd; deze regel geldt voor iedereen. Het kan best zijn dat de regel soms niet (helemaal) goed wordt toegepast, maar jullie mogen van mij aannemen dat dit niet bewust gebeurt.

Ik hou me aanbevolen voor aanvullingen!

Ik ga me er ook even tegaan bemoeien want dit topic gaat volgens mij ergens heen.

1. Sterk punt. In geval van gelul over geloof waar het niet relevant is gelijk post verwijderen en een paar dagen bannen die figuur dan houd het snel op. Wat mij betreft mogen relevante discussies (zoals over trainen tijdens de ramadan) wel blijven staan.

2. Ik vind de discussie over Ron N. in het geval van de verkoop van Glory wel degelijk relevant. De dooddoener van jou dat Ron er uit is en "ömdat ik het zeg is het zo" vind ik geen reden die discussie te sluiten.
Tevens is het zo dat dingen opnieuw worden besproken omdat er nu eenmaal nieuwe mensen op de site komen. Discussies afkappen omdat een paar oldtimers daar 16 jaar geleden al over hebben gepraat vind ik persoonlijk een slechte zaak.

Badr heeft in 1986 al iemand in elkaar geslagen dus is het nu al zo gewoon dat we het er niet meer over mogen hebben ? Bullshit in mijn optiek. Hetzelfde geld voor het dopegrbuik van Alistair. Het is relevant als het in het nieuws komt en invloed heeft op de sport.

Wat GG betreft: GG, ADCC, Shooto nederland en de individuele leden gebruiken dit medium om een groot deel van hun media uitingen te doen en daar zijn we heel blij mee en ik snap dus heel goed dat het lastig is om een leidende figuur van deze organisatie te verbieden zijn zegje te doen. Maar dan moet je anderen ook toestaan om dubbele accounts te hebben. Of spreek de man persoonlijk even aan dat je het niet goed kan vinden.

Mijn grootste probleem in de korte tijd dat ik hier ben is gewoon de enorme hoeveelheid discriminatie. Dat zo'n colossus of zo'n hoving gewoon openlijk homo's mogen discrimineren en geloven mogen bashen is gewoon ongelovelijk. Dat de gebruikersnaam klukluxman alleen al mag vind ik vreemd.

Ik vind die stickys in de relevante topics wel een goed idee.

Anyway, succes.

Garcia
24-07-2012, 10:01
Ik ga me er ook even tegaan bemoeien want dit topic gaat volgens mij ergens heen.

1. Sterk punt. In geval van gelul over geloof waar het niet relevant is gelijk post verwijderen en een paar dagen bannen die figuur dan houd het snel op. Wat mij betreft mogen relevante discussies (zoals over trainen tijdens de ramadan) wel blijven staan.

2. Ik vind de discussie over Ron N. in het geval van de verkoop van Glory wel degelijk relevant. De dooddoener van jou dat Ron er uit is en "ömdat ik het zeg is het zo" vind ik geen reden die discussie te sluiten.
Tevens is het zo dat dingen opnieuw worden besproken omdat er nu eenmaal nieuwe mensen op de site komen. Discussies afkappen omdat een paar oldtimers daar 16 jaar geleden al over hebben gepraat vind ik persoonlijk een slechte zaak.

Badr heeft in 1986 al iemand in elkaar geslagen dus is het nu al zo gewoon dat we het er niet meer over mogen hebben ? Bullshit in mijn optiek. Hetzelfde geld voor het dopegrbuik van Alistair. Het is relevant als het in het nieuws komt en invloed heeft op de sport.

Wat GG betreft: GG, ADCC, Shooto nederland en de individuele leden gebruiken dit medium om een groot deel van hun media uitingen te doen en daar zijn we heel blij mee en ik snap dus heel goed dat het lastig is om een leidende figuur van deze organisatie te verbieden zijn zegje te doen. Maar dan moet je anderen ook toestaan om dubbele accounts te hebben. Of spreek de man persoonlijk even aan dat je het niet goed kan vinden.

Mijn grootste probleem in de korte tijd dat ik hier ben is gewoon de enorme hoeveelheid discriminatie. Dat zo'n colossus of zo'n hoving gewoon openlijk homo's mogen discrimineren en geloven mogen bashen is gewoon ongelovelijk. Dat de gebruikersnaam klukluxman alleen al mag vind ik vreemd.

Ik vind die stickys in de relevante topics wel een goed idee.

Anyway, succes.

Altijd goed om je feedback te geven (geldt ook voor de anderen trouwens).
Inhoudelijk ga ik er niet op in en laat de discussie even over aan de andere mods die al aan deze discussie begonnen waren.

Silat
24-07-2012, 12:22
Die hele bullshit van hierboven ga ik me niet eens in mengen, tijdverspilling.

Als we toch aan het zeiken zijn dan wil ik ook wel even wat melden.
Ik erger me dus wel kapot aan die Amerikaanse SPAM elke keer. Ik dan snap ik niet dat die topics niet gewoon meteen gedelete worden, moderators genoeg die het zien, maar er niks aandoen. Of krijgt MF geld voor die SPAM?

Justinian
24-07-2012, 12:32
Die hele bullshit van hierboven ga ik me niet eens in mengen, tijdverspilling.

Als we toch aan het zeiken zijn dan wil ik ook wel even wat melden.
Ik erger me dus wel kapot aan die Amerikaanse SPAM elke keer. Ik dan snap ik niet dat die topics niet gewoon meteen gedelete worden, moderators genoeg die het zien, maar er niks aandoen. Of krijgt MF geld voor die SPAM?
Je wil niet weten hoeveel spam ik dagelijks verwijder. Kemal, zelfde verhaal, zo mogelijk nog meer. Zodra ik een thread zie met spam verwijder ik die meteen :) Het is voor iedereen een bron van ergernis, maar het lijkt af en toe dweilen met de kraan open. Ik zal Mickey eens vragen of er een technische oplossing voor te bedenken is, maar het lijkt erg lastig.

Tony
24-07-2012, 12:37
Die hele bullshit van hierboven ga ik me niet eens in mengen, tijdverspilling.

Als we toch aan het zeiken zijn dan wil ik ook wel even wat melden.
Ik erger me dus wel kapot aan die Amerikaanse SPAM elke keer. Ik dan snap ik niet dat die topics niet gewoon meteen gedelete worden, moderators genoeg die het zien, maar er niks aandoen. Of krijgt MF geld voor die SPAM?

Helaas Silat. Weinig tegen te beginnen. Ik verwijder wekelijks meer dan 10 a 20 spamberichten. Kemal en andere mods wellicht nog meer.

De accounts en posts worden automatisch aangemaakt door een spambot. Als we een post zien, dan verwijderen we deze samen met alle andere posts van de user, en we bannen zijn account.

Helaas zie je vaak dat er tien minuten later weer een nieuw account + posts zijn... Dweilen met de kraan open dus.

cholitzu
24-07-2012, 12:41
Je wil niet weten hoeveel spam ik dagelijks verwijder. Kemal, zelfde verhaal, zo mogelijk nog meer. Zodra ik een thread zie met spam verwijder ik die meteen :) Het is voor iedereen een bron van ergernis, maar het lijkt af en toe dweilen met de kraan open. Ik zal Mickey eens vragen of er een technische oplossing voor te bedenken is, maar het lijkt erg lastig.

Volgens mij kan je dit maar op 1 manier oplossen, en dat is nieuwe aanmeldingen eerst persoonlijk nakijken en vervolgens goed/af keuren vervolgens pas na een x aantal dagen de mogelijkheid geven om te kunnen posten en vervolgens na een x aantal post pas de mogelijkheid geven om een topic aantemaken.

cholitzu
24-07-2012, 12:48
Helaas Silat. Weinig tegen te beginnen. Ik verwijder wekelijks meer dan 10 a 20 spamberichten. Kemal en andere mods wellicht nog meer.

De accounts en posts worden automatisch aangemaakt door een spambot. Als we een post zien, dan verwijderen we deze samen met alle andere posts van de user, en we bannen zijn account.

Helaas zie je vaak dat er tien minuten later weer een nieuw account + posts zijn... Dweilen met de kraan open dus.

Weet niet precies meer hoe je je hier moet aanmelden, maar een spambot leest geen plaatjes. Dus als je een aanmelding procedure gebruikt, waarbij je een code van een plaatje moet overtypen, voorkom je in ieder geval al dat spambots zich kunnen aanmelden.

Silat
24-07-2012, 16:50
Ja want ze vervuilen onze woonkamer!! SPAM Terroristen..

Kemal
24-07-2012, 18:27
Weet niet precies meer hoe je je hier moet aanmelden, maar een spambot leest geen plaatjes. Dus als je een aanmelding procedure gebruikt, waarbij je een code van een plaatje moet overtypen, voorkom je in ieder geval al dat spambots zich kunnen aanmelden.

Ik kan je vertellen dat dit soort Captcha codes al geruime tijd actief zijn op mixfight ;)

Mickey heeft het één en ander aangepast, we zullen kijken welk effect het heeft. We doen er dus alles aan om de spam zoveel mogelijk te reduceren.

cholitzu
24-07-2012, 19:48
Ik kan je vertellen dat dit soort Captcha codes al geruime tijd actief zijn op mixfight ;)

Mickey heeft het één en ander aangepast, we zullen kijken welk effect het heeft. We doen er dus alles aan om de spam zoveel mogelijk te reduceren.

oke maar dat betekend dus dat de acounts niet door spambots worden aangemaakt, tenzij jullie nog niet naar phpBB 3.0.5 hebben geupdate, want onder 3.0.5 kunnen die bots dus wel plaatjes lezen via ORC Optical character recognition

hier staan misschien wat handige tips, http://www.forumgratis.nl/support/viewtopic.php?f=8&t=83

Succes

Tony
24-07-2012, 21:41
Bedankt voor de tips Cholitzu!

Toevallig las ik vandaag ' achter de schermen' dat mickey bezig is met een nieuwe implementatie.

TOON
24-07-2012, 21:41
eerder bij registreren kreeg je toch die afspraken/regels te lezen....of word dit nu gewoon expres door mensen vergeten/niet gelezen/niet nageleefd?

persoonlijk vink ik altijd de algemene voorwaarden gelezen box aan zonder te lezen :)
en met mij velen neem ik aan...dus kan me zomaar voorstellen dat de huisregels voor kennisgeving aangenomen worden...

yy
24-07-2012, 22:16
persoonlijk vink ik altijd de algemene voorwaarden gelezen box aan zonder te lezen :)
en met mij velen neem ik aan...dus kan me zomaar voorstellen dat de huisregels voor kennisgeving aangenomen worden...

ik heb ze ook niet gelezen

hoop niet dat ze hetzelfde als Apple doen in die ene Southpark aflevering xD

Lennie
26-07-2012, 09:44
Jongens, nu ze zelfs op het NOS journaal een vertellen dat Badr is gearresteerd inc. een kleine compilatie van hem. Vinden jullie het niet tijd om de topic weer open te gooien of een nieuwe aan te maken?

Glen
26-07-2012, 10:12
Badr heeft in 1986 al iemand in elkaar geslagen dus
Flauw natuurlijk maar Badr is in 1984 geboren.......
Of ben ik nu de sukkel die het sarcasme niet heeft geproefd?

Richelieu
26-07-2012, 10:16
Jongens, nu ze zelfs op het NOS journaal een vertellen dat Badr is gearresteerd inc. een kleine compilatie van hem. Vinden jullie het niet tijd om de topic weer open te gooien of een nieuwe aan te maken?

Goed opletten Lennie, er is weer een topic open.

Bromios
26-07-2012, 10:56
Flauw natuurlijk maar Badr is in 1984 geboren.......
Of ben ik nu de sukkel die het sarcasme niet heeft geproefd?

Ik probeerde duidelijk te maken dat het vanaf de peuterspeelzaal al niet goed zat ;)

smike
30-07-2012, 15:28
Spambots: soms kom ik hier en dan is de halve pagina gevuld met spamposts erg irritant. Soms is er echter een tijdje nauwelijks iets te vinden. Wellicht kan er een strengere aanmedlingsprocedure plaatsvinden. Ook mag de userlijst opgeschoond worden.

Wedkantoor: TERUG!! Ook zou best wat officiele communicatie over mogen plaatsvinden via een aankondiging op een topic van een admin.

Voetbalforum: prima dat ze weg is, had nauwelijks meerwaarde. Wellicht een algemeen sportforum als onderwerp? Misschoen ook judo/worstelen daarin?

Partijdigheid: bij een enkele admin zie ik de partijdigheid in de posts, vooral het pro GG, jammer, ik zou mij dan van posting onthouden om mijn neutraliteit te waarborgen.

Hari: maakt de sport kapot en het is zeker iets waar over gepraat wordt, belangrijk om dit te blijven doen.

Censuur: Zo min mogelelijk. Behalve schelden, aanvallen etc. die in de pit. Uiteraard zijn ook posts twijfelachtig die iets "melden" over een vechtsporter oid van een account met 1 post.

Andere vechtsportforums: zijn bagger, MIXFIGHT IS DE NUMMER 1!