PDA

View Full Version : Frank "colossus" de boer...



ArjanV
20-07-2012, 12:03
http://www.youtube.com/watch?v=zT75eIc-SaY

:lol:

Facade
20-07-2012, 12:21
hahaha ja ik zag em ook staan vandaag. Maar goed dit kan natuurlijk niet, maar ik moest er wel erg om lachen :P

Peacey
20-07-2012, 12:26
vanavond ff rtl boulevard checken, kijken wat kwalbert erover te vertellen heeft ;)

ICON
20-07-2012, 12:30
ja hoezo kan t eigenlijk niet?

t kan me totaal niet schelen waar iemand op valt, wat zijn geloof of huidskleur is. ( je moet jezelf altijd alvast verdedigen hier he)
nou ken ik niet alle homo's op de wereld dus er zullen ongetwijfeld een hele hoop homo's zijn die wel goed bewegen, maar de homo's die ik ken voldoen wel aan het stereotype en kunnen echt niet voetballen of andere balsporten.

je kan toch ook stellen dat het niveau van vrouwen voetbal ook een stuk lager ligt dan mannen voetbal of mag je dat ook niet zeggen? dat de homo belangenvereniging nu meteen excuses eist vind ik echt bullshit. het zou juist wel een onderzoek waard zijn of dat dit inderdaad de reden is dat er weinig homo's in het voetbal zijn.

ArjanV
20-07-2012, 12:37
Wanneer je stelt dat de motoriek van een homo niet goed is neem ik aan dat je nog nooit een balletvoorstelling hebt gezien (kan ik inkomen) of al die dansprogramma's op TV volgt..

ICON
20-07-2012, 12:51
ik heb het over balsporten, niet over andere sporten daar ging de vraag aan frank de boer ook over. dus volgens mij bedoelt hij dat ook.
hij communiceert het alleen wat ongelukkig

Facade
20-07-2012, 13:03
Dit is natuurlijk een stereotypering die iemand in zijn positie zich niet kan permitteren, daarom kan het niet...

Peacey
20-07-2012, 13:13
Denk dat homo`s juist enorm handig zijn met sommige `bal`sporten

Briant
20-07-2012, 13:18
Er is geen fysiek verschil tussen hetero en homo mannen. Maar goed.

Biiyen
20-07-2012, 14:01
Iedereen valt erover maar in de kern heeft hij wel een punt, als je die overdreven homo's ziet lopen en van die overdreven hand en arm gebaren ziet maken dan denk je inderdaad dat er wat aan de motoriek scheelt. Daarbij zijn heel veel homo's ook niet geïnteresseerd in typische mannen dingen. Het songfestival en mode programma's worden niet voor niets massaal bekeken door homo's. Verder niets mis mee, maar doe dan niet net alsof Frank nu rare dingen zegt.

McClane
20-07-2012, 14:15
Bestaat hier nu veel ophef over? Er wordt gevraagd naar hoe hij er over denkt en geeft vervolgens zijn mening erover. Waarschijnlijk kent hij weinig homos, en die hij kent zijn niet bijzonder sportief waar hij vervolgens zijn mening op baseert. Hij verkondigd het toch niet als de waarheid, zoals hij het inschat zegt hij zelf. Had hij als vd Wiel moeten antwoorden als het liever voor zichzelf te willen houden?

Leventdepevent
20-07-2012, 14:38
Denk dat homo`s juist enorm handig zijn met sommige `bal`sporten
hahah dat zijn idd de beste "man dekkers" die er zijn ja

Peacey
20-07-2012, 14:53
http://www.telegraaf.nl/telesport/voetbal/ajax/12598066/__De_Boer_schrikt_van_ophef__.html

Bromios
20-07-2012, 14:56
Voetballers zijn zo homofoob als de neten en meestal ook niet zo erg slim.
Ik heb (omdat mijn kinderen voetballen) vaak discussies met mensen over de opvattingen van voetballers. Met name over mentaliteit, matennaaierij etc. en daaruit blijkt dat het een vrij conservatief wereldje is waar maar 1 waarheid geldt. De rest van de wereld is voor hun niet relevant.

Dat er zeer waarschijnlijk een aantal voetballers die nu eredivisie spelen eigenlijk homo zijn wil er bij hun niet in. Terwijl dat gewoon een kwestie van statistiek is.

Peacey
20-07-2012, 14:57
Dat er zeer waarschijnlijk een aantal voetballers die nu eredivisie spelen eigenlijk homo zijn wil er bij hun niet in. Terwijl dat gewoon een kwestie van statistiek is.

Wat zullen die een schik hebben onder de douche

colossus
20-07-2012, 15:15
ook noguerra is tegen homos

wat ze doen doen ze. maar ze horen niet met alpha heteros te staan
we hadden bij transvalia pendrecht ik zat toen bij de b elftal in pendrecht. een kreeg steeds een stijve in de douche.
ik douchtte altijd met boxer aan. maar een keer had hij de verkeerde. en het was niet ik toen die hem klapte.

het was een volbloed nler
maar begrijpelijk de motherfucker hele tijd met zn steve elke zaterdag en kijken ook he gewoon blijven kijken flikker


ik ken geen homos. ik zal ze nooit wat doen en ze kunnen best aardig zijn. but when it comes down to it. ik hou ze liever op afstand en ja ik zal eerlijk zijn dat als ik weet dat iemand homo is dat ik mijn contacten verbreek met diegene

maar iedereen hier doet de hele tijd zielig dat ik erg ben. maar ik heb het volste recht om iets walgelijk te vinden. dat jullie hier allemaal nu zogenaamd met de tijd mee gaan. de goede tijden waarin homos nog een walg van was. moet je kijken hoe ver nl al is. eigenlijk is iedereen tegenwoordig bisexueel
het is allang geen uitzondering meer.

kijk deze films
ja lach allemaal http://www.youtube.com/watch?v=SqexWNTg3zc
maar hoe vaak komen wij deze scenarios tegen. homos zijn vaak ook pedo.
then again ik neem niks terug. gewoon realistisch doen boys. jullie zijn het een beetje verloren

Mauro
20-07-2012, 15:17
Falcão, nicht als een paard, kon toch een aardig potje voetballen.

http://www.youtube.com/watch?v=yu_RQIMWSiY

Jeru
20-07-2012, 15:19
Volgens mij is hij 1 van de beste voetballers ter wereld vergeten ;)

http://www.doordebenen.nl/wp-content/uploads/2012/06/Cristiano-Ronaldo.jpg

colossus
20-07-2012, 15:22
en de basis

het is niet natuurlijk

colossus
20-07-2012, 15:23
Volgens mij is hij 1 van de beste voetballers ter wereld vergeten ;)

http://www.doordebenen.nl/wp-content/uploads/2012/06/Cristiano-Ronaldo.jpg

hij is metrosexueel
ik verdenk hem er ook van. veel vrouwelijke trekjes ook die dude

colossus
20-07-2012, 15:29
http://www.youtube.com/watch?v=zT75eIc-SaY

:lol:

dat is dus de reden waarom jij dus niet kan voetballen want je hebt geen goede motoriek. ok arjan dank je wel voor de video nu begrijp ik waarom je besloten heb een tutu aan te doen:lol:

wuahahahahhahahahahah

ICON
20-07-2012, 15:35
ook noguerra is tegen homos

wat ze doen doen ze. maar ze horen niet met alpha heteros te staan
we hadden bij transvalia pendrecht ik zat toen bij de b elftal in pendrecht. een kreeg steeds een stijve in de douche.
ik douchtte altijd met boxer aan. maar een keer had hij de verkeerde. en het was niet ik toen die hem klapte.



:lol:
lees het nou eerst eens even rustig terug en vraag jezelf dan af. zou iemand anders begrijpen wat ik bedoel?..

en die opmerking dat homo's vaak pedo zijn... jij bent echt te dom om te poepen he?
je maakt me wel aan het lachen. dus wat dat betreft ben ik wel blij met je hier.

kleurrijke mensen zijn belangrijk maar ik heb bij jou het idee dat over 5 jaar de anti terrorisme-eenheid bij de moderators op de stoep staan met de vraag waarom ze geen melding bij de autoriteiten hebben gemaakt en of ze het niet hadden zien aankomen?....

Mauro
20-07-2012, 15:40
:lol:
lees het nou eerst eens even rustig terug en vraag jezelf dan af. zou iemand anders begrijpen wat ik bedoel?..

en die opmerking dat homo's vaak pedo zijn... jij bent echt te dom om te poepen he?
je maakt me wel aan het lachen. dus wat dat betreft ben ik wel blij met je hier.

kleurrijke mensen zijn belangrijk maar ik heb bij jou het idee dat over 5 jaar de anti terrorisme-eenheid bij de moderators op de stoep staan met de vraag waarom ze geen melding bij de autoriteiten hebben gemaakt en of ze het niet hadden zien aankomen?....
Waha ! repzz

Mauro
20-07-2012, 15:42
...ligt het nou aan mij? Gaat het weer ns over holbewoners en wie is haantje de voorste met reageren??
Colussus, jonguh, wil je ons toch iets vertellen want het ruikt hier naar STront !

Kemal
20-07-2012, 17:29
Tja voetballers gaan vaak tot het gaatje.. ;)

colossus
20-07-2012, 17:36
:lol:
lees het nou eerst eens even rustig terug en vraag jezelf dan af. zou iemand anders begrijpen wat ik bedoel?..

en die opmerking dat homo's vaak pedo zijn... jij bent echt te dom om te poepen he?
je maakt me wel aan het lachen. dus wat dat betreft ben ik wel blij met je hier.

kleurrijke mensen zijn belangrijk maar ik heb bij jou het idee dat over 5 jaar de anti terrorisme-eenheid bij de moderators op de stoep staan met de vraag waarom ze geen melding bij de autoriteiten hebben gemaakt en of ze het niet hadden zien aankomen?....

je mag mij best dom noemen als je daar een grondige reden voor heb

maar ik blijf bij mn punt

homo = overbrug naar = transgender = ladyboys = vrouwen met piemel = heteros gaan met ladyboys = bisexueel of je wil of niet
homos doen het meeste aan pedofilie met kleine jongens.
ook zijn fuckin homos niet toegelaten bij bloedbanken omdat ze de meeste soa hebben.
en nu?

ik verzin dit niet ouwe.

en die hun homogevoelens verbergen zijn het ergste. dus openlijk homo zijn of verborgen dus de statistieken verschillen enorm hierin

2% of the boys in the study were molested by gay males.



98% of the boys in the study were molested by heterosexuals. Of that number, 75% were molested by heterosexual males KNOWN TO THE VICTIMS in an incestuous scenario.

dus die openlijk gay zijn neuken gewoon elkaar in de kont. maar die verborgen. tja dat zijn de boosdoeners

colossus
20-07-2012, 17:37
...ligt het nou aan mij? Gaat het weer ns over holbewoners en wie is haantje de voorste met reageren??
Colussus, jonguh, wil je ons toch iets vertellen want het ruikt hier naar STront !

dan moet je een kurk in je kont stoppen dan gaat de strontgeur weg. of nee je bent een homo pak een dildo werkt net zo he.

Bromios
20-07-2012, 17:48
ook noguerra is tegen homos

wat ze doen doen ze. maar ze horen niet met alpha heteros te staan
we hadden bij transvalia pendrecht ik zat toen bij de b elftal in pendrecht. een kreeg steeds een stijve in de douche.
ik douchtte altijd met boxer aan. maar een keer had hij de verkeerde. en het was niet ik toen die hem klapte.

het was een volbloed nler
maar begrijpelijk de motherfucker hele tijd met zn steve elke zaterdag en kijken ook he gewoon blijven kijken flikker


ik ken geen homos. ik zal ze nooit wat doen en ze kunnen best aardig zijn. but when it comes down to it. ik hou ze liever op afstand en ja ik zal eerlijk zijn dat als ik weet dat iemand homo is dat ik mijn contacten verbreek met diegene

maar iedereen hier doet de hele tijd zielig dat ik erg ben. maar ik heb het volste recht om iets walgelijk te vinden. dat jullie hier allemaal nu zogenaamd met de tijd mee gaan. de goede tijden waarin homos nog een walg van was. moet je kijken hoe ver nl al is. eigenlijk is iedereen tegenwoordig bisexueel
het is allang geen uitzondering meer.

kijk deze films
ja lach allemaal http://www.youtube.com/watch?v=SqexWNTg3zc
maar hoe vaak komen wij deze scenarios tegen. homos zijn vaak ook pedo.
then again ik neem niks terug. gewoon realistisch doen boys. jullie zijn het een beetje verloren

Vriend, ik wil best proberen te begrijpen wat je schrijft maar ik kan het echt niet lezen.

ICON
20-07-2012, 17:49
je mag mij best dom noemen als je daar een grondige reden voor heb
ja laat ik dan zeggen dat ik je opmerking niet bijster snugger vindt...





homo = overbrug naar = transgender = ladyboys = vrouwen met piemel = heteros gaan met ladyboys = bisexueel of je wil of niet
homos doen het meeste aan pedofilie met kleine jongens.
ook zijn fuckin homos niet toegelaten bij bloedbanken omdat ze de meeste soa hebben.
en nu?




ja maar dat wil toch niet zeggen dat de meeste homo's pedo zijn??

colossus
20-07-2012, 17:59
Vriend, ik wil best proberen te begrijpen wat je schrijft maar ik kan het echt niet lezen.

oh de nerd weer hoor heb je je words 2007 spelling vzrbetering bij je?

http://i45.tinypic.com/2m3invn.png

colossus
20-07-2012, 18:02
ja laat ik dan zeggen dat ik je opmerking niet bijster snugger vindt...







ja maar dat wil toch niet zeggen dat de meeste homo's pedo zijn??

niet altijd
niet de meeste(dat maak jij ervan)

ik zei VAAK niet meeste.
je komt het heel vaak tegen dat gays dat doen

ICON
20-07-2012, 19:18
mijn excuses. idd je zei "vaak"

volgende vraag zou zijn hoeveel % volgens jou "vaak" is maar ik kom er net achter dat t weekend is dus ik ga besteed me tijd vanaf nu toch liever dan het discussiëren over homo's en pedo's.

colossus
20-07-2012, 19:26
mijn excuses. idd je zei "vaak"

volgende vraag zou zijn hoeveel % volgens jou "vaak" is maar ik kom er net achter dat t weekend is dus ik ga besteed me tijd vanaf nu toch liever dan het discussiëren over homo's en pedo's.

gelijk heb je. we kunnen er immers niks aan doen dat de topic starter en mauro gaylords zijn. en de schandpaal is ook al een tijdje afgeschaft. jammer want ik zou graag een tomaat of kei van treinballast tegen hun hoofd willen gooien

blade
20-07-2012, 19:29
tja voetbal is in mijn ogen zowiezo een homo sport

lukashenko
20-07-2012, 21:44
ik had altijd wat tegen homo,s vroeger want ik walg er echt van
later was ik ook door 2 homo,s lastiggevallen in amsterdam ik haal uit ja hoor ik zit op bureau de (daders)flikkers zaten op bureau slachtoffer te spelen en ik mag weer een weekentje brommen
ik heb daardoor erg lang een hekel aan ze gehad ,
tot ik er 1ntje leerde kennen in texel leandro een braziliaanze kerel
in het begin moest ik erg aan hem wennen
toen ik hem later leerde kennen echt een topgozer
altijd lachen met hem hij is echt op en top nicht maar het is constant lachen met hem
hij heeft me mening over homo,s zeker een stuk verbetert hoe moeilijk het ook is je mag niet iemand afrekenen op zoiets
hij is verder iemand waar je als hetero man geen last van heb
nu is het gewoon zo als ik geen last van jouw heb je ook geen last van mij als flikker maar val me niet lastig en raak me al helemaal niet op een verkeerde manier aan want bij geen volk in de wereld is mijn gedult zo kort als bij homo,s (zelfs niet bij de wouten)

lukashenko
20-07-2012, 21:46
on topic er was toch ook dit jaarf een gay bij de ultimate fighter
zeker dat homo,s bestaan die sporten
ik hoop er alleen geen tegen te komen tijdens een van me mma partyen

lukashenko
20-07-2012, 21:49
volgens mij is er ook iets serieus mis met de geaardheid van deze vechter

http://www.youtube.com/watch?v=HoFguoSnKpc

Bromios
20-07-2012, 22:55
on topic er was toch ook dit jaarf een gay bij de ultimate fighter
zeker dat homo,s bestaan die sporten
ik hoop er alleen geen tegen te komen tijdens een van me mma partyen

Jezus, je bent net zo kansloos als collosus. Wat maakt het uit. Ben je bang dat je in elkaar word geslagen door een homo ?

lukashenko
20-07-2012, 23:13
Jezus, je bent net zo kansloos als collosus. Wat maakt het uit. Ben je bang dat je in elkaar word geslagen door een homo ?
gaat niet om een fobie of dat het me mannelijkheid aantast
het gaat erom dat ik walg van homo,s en hoewel ik van wostelen en grappeling hou ik dat liever niet met een homo doe
het gevoel van aanranding speelt daarbij een rol mischien
ik zou niet lekker zuiver nadenken het zou zeker iets met me concentratie doen
ik geef me rug liever aan een hetero dan een homo das toch logies is toch niks kansloos aan
ik vind jou kanslozer dan mij door je oordeel te plaatsen voor je echt me mening weet

Pansier
20-07-2012, 23:41
Ik denk dat er vooral zoveel racisme in Nederland is door de ''slachtoffers'' die beweren dat alles maar racisme is... Wat maakt het uit, hij geeft gewoon een theorie waarom er misschien minder homo's in het voetbal zitten. Hij bevestigd het niet..

Briant
21-07-2012, 00:28
Homo fobie is zoooooo jaren 1000

Serieus als ik dit soort reacties lees op een openbaar forum vraag ik me af of ik in een tijdmachine ben gestapt. Erg fijn dat jullie het imago van je eigen sport zo verneuken. Het is een bewezen feit dat homo fobie uit een stuk onzekerheid van de homofoob stamt. Dus trek je conclusie.

En colosus ben je misschien in de war? Dit is niet de pit dus je persoonlijke aanvallen laat je maar fijn achterwege.

colossus
21-07-2012, 03:51
Homo fobie is zoooooo jaren 1000

Serieus als ik dit soort reacties lees op een openbaar forum vraag ik me af of ik in een tijdmachine ben gestapt. Erg fijn dat jullie het imago van je eigen sport zo verneuken. Het is een bewezen feit dat homo fobie uit een stuk onzekerheid van de homofoob stamt. Dus trek je conclusie.

En colosus ben je misschien in de war? Dit is niet de pit dus je persoonlijke aanvallen laat je maar fijn achterwege.


eey huilie. jij kan dingen niet scheiden'alleen je billen.

ik heb volste recht om van hun daad te walgen. ik heb ook gezegd dat ik ze respecteer voor de mensen die ze zijn.
in het verleden heb ik ook gezegd dat ik mijn denkwijze weiger te propageren betreft homos.
ik stel homos zoiezo hoger dan mijn mening en leefstijl.
dus in feite bescherm ik ze. ik zou zelfs een fucking gay helpen als hij werd aangevallen
maar hoe humaan en prolife ik ook ben

ik mag kiezen met wie ik omga. en dus geen gays
en ik mag ervan walgen. jij hebt niks te zeggen over wat ik moet denken
er is pas sprake van dreiging en gevaar als ik het ga propageren en in daden laat blijken.
mijn gebash is uiteindelijk voor mezelf en er zijn anderen die met me mee zijn en anderen weer niet.

even lachen nu
ok jij houd van gays omdat je er een ben. dont worry ik zal je geaardheid niet meer exploiteren aan de community chilll out

maar het punt ik ben geen rascist nog discrimineer ik een religie op frequente wijze.
ja het is leuk om je gay te noemen'dat ben je toch)

donder op met je tijdmachine kneusje. in het verlden zijn gays geaccepteert terwijl anderen er van walgden
romeinen neukten elkaar in de kont als ze op oorlog ware mar als ze weer thuis waren waren ze terug hetero.

maar mijn mening is gebasseert op basis wetenschap
een reet is om uit te poepen
bij voortplanting dienen wij mannen met vrouwen te gaan
en elke creatie heeft een man en vrouw
zelfs wormen die een man en vrouw gedeelte hebben en segmenten. toch is er verschil in sexe.

basis kerel basis
homos hebben een afwijking in de natuur.
ik geloof dat dat komt doordat mannen teveel met mammie zijn
jij zal zeggen dat ze ermee geboren zijn

ik zeg BULLSHIT

lukashenko
21-07-2012, 07:16
eey huilie. jij kan dingen niet scheiden'alleen je billen.

ik heb volste recht om van hun daad te walgen. ik heb ook gezegd dat ik ze respecteer voor de mensen die ze zijn.
in het verleden heb ik ook gezegd dat ik mijn denkwijze weiger te propageren betreft homos.
ik stel homos zoiezo hoger dan mijn mening en leefstijl.
dus in feite bescherm ik ze. ik zou zelfs een fucking gay helpen als hij werd aangevallen
maar hoe humaan en prolife ik ook ben

ik mag kiezen met wie ik omga. en dus geen gays
en ik mag ervan walgen. jij hebt niks te zeggen over wat ik moet denken
er is pas sprake van dreiging en gevaar als ik het ga propageren en in daden laat blijken.
mijn gebash is uiteindelijk voor mezelf en er zijn anderen die met me mee zijn en anderen weer niet.

even lachen nu
ok jij houd van gays omdat je er een ben. dont worry ik zal je geaardheid niet meer exploiteren aan de community chilll out

maar het punt ik ben geen rascist nog discrimineer ik een religie op frequente wijze.
ja het is leuk om je gay te noemen'dat ben je toch)

donder op met je tijdmachine kneusje. in het verlden zijn gays geaccepteert terwijl anderen er van walgden
romeinen neukten elkaar in de kont als ze op oorlog ware mar als ze weer thuis waren waren ze terug hetero.

maar mijn mening is gebasseert op basis wetenschap
een reet is om uit te poepen
bij voortplanting dienen wij mannen met vrouwen te gaan
en elke creatie heeft een man en vrouw
zelfs wormen die een man en vrouw gedeelte hebben en segmenten. toch is er verschil in sexe.

basis kerel basis
homos hebben een afwijking in de natuur.
ik geloof dat dat komt doordat mannen teveel met mammie zijn
jij zal zeggen dat ze ermee geboren zijn

ik zeg BULLSHIT
x2 colossus
je hebt geleik
ik walg er ook van maar laat ze voor de mensen die het zijn
en dan gaan homo nuthuggers altijd weer roepen dat je fout bent enz homofobie bla bla
gelukkig mag iedereen een mening hebben
en je staat met deze niet alleen colossus

Briant
21-07-2012, 10:17
Twee homofoben hebben elkaar gevonden hoor. Ga lekker een privé gesprek aan waarin je vertelt aan elkaar over je sluimerende gevoelens. Laat in het openbaar de grote mensen praten en het imago van de sport niet verneuken.

Tijd voor de pit mensen?

Bromios
21-07-2012, 10:32
gaat niet om een fobie of dat het me mannelijkheid aantast
het gaat erom dat ik walg van homo,s en hoewel ik van wostelen en grappeling hou ik dat liever niet met een homo doe
het gevoel van aanranding speelt daarbij een rol mischien
ik zou niet lekker zuiver nadenken het zou zeker iets met me concentratie doen
ik geef me rug liever aan een hetero dan een homo das toch logies is toch niks kansloos aan
ik vind jou kanslozer dan mij door je oordeel te plaatsen voor je echt me mening weet

Nu ik je mening wel weet vind ik je nog kanslozer. Het feit dat jouw concentratie word aangetast omdat jij denkt dat iedere homo elke man in zijn kont wil pakken is vrij triest. Je hebt geen hekel aan homo's, je bent er bang voor.
Ik heb medelijden met elke vrouw waarmee jij grappelt want waarschijnlijk is het enige waar je aan denkt is hoe je haar kan pakken. Is namelijk exact hetzelfde.

lukashenko
21-07-2012, 10:47
Nu ik je mening wel weet vind ik je nog kanslozer. Het feit dat jouw concentratie word aangetast omdat jij denkt dat iedere homo elke man in zijn kont wil pakken is vrij triest. Je hebt geen hekel aan homo's, je bent er bang voor.
Ik heb medelijden met elke vrouw waarmee jij grappelt want waarschijnlijk is het enige waar je aan denkt is hoe je haar kan pakken. Is namelijk exact hetzelfde.
nu vind ik jouw ook nog kanslozer
simpel he woorden verdaaien
ja ik walg van homo,s
en ik doe het liever niet is wat anders dan dat het een taboe voor me is
geef jij even makkelijk je rug aan een homo dan aan een hetero
buk gelijk ff bij de dom als je toch bezig bent
gelukkig als ik me tijdens mma voel aangerand dat ik lekker het eraf kan pounden
en ik grappel genoeg met vrouwen ik ben juist meer bezig met het niet aanraken van de memmen tijdens de over under positie of double underhook dan dat ik het express wel doe.
juist als ik zo over de sport denk en de waardes van de andere sexse
wil ik gewoon liever niet dat een homo dat wel bij mij kan doen als ie foute gevoelens heb
en nogmaals ik benniet bang voor homo,s ik walg gewoon van ze zit een groot verschil in

The Company
21-07-2012, 11:49
Waarom walg je van ze? wat doen ze verkeerd?

Pansier
21-07-2012, 11:54
Over het algemeen heb ik niets tegen homo's. Zolang ze zich gewoon normaal gedragen zonder andere ermee lastig te vallen en zich gewoon mengen in de menigte zoals iedereen, zie ik geen probleem. Niet elke homo valt je lastig.. Al irriteer ik me wel aan een verwijfde homo...

Illest
21-07-2012, 12:42
Over het algemeen heb ik niets tegen homo's. Zolang ze zich gewoon normaal gedragen zonder andere ermee lastig te vallen en zich gewoon mengen in de menigte zoals iedereen, zie ik geen probleem. Niet elke homo valt je lastig.. Al irriteer ik me wel aan een verwijfde homo...

idd, maar verder....

ga en neuk elkaar maar lekker...


mo pussy fo me....:thup:

Leventdepevent
21-07-2012, 13:01
ik heb niks tegen homo's,precies wat pansier al zegt zolang iedereen gewoon normaal doet enz is er toch niks aan het handje. het zijn bij mij die homo's die zo aanstellerig en opvallend gekleed meedoen aan gaypride en roze maandag die het veelal verknallen...daar kan ik nou niet tegen, doe gewoon normaal!

lukashenko
21-07-2012, 13:17
Waarom walg je van ze? wat doen ze verkeerd?
als je me tekst leest ik zou een homo nooit lastig vallen om wat ie is ofzo
als ik geen last van hem heb verder
ik walg gewoon van het idee
ik kan er niet naar kijken 2 zoenende mannen of erger daar ga ik letterlijk van kokhalzen
op die manier walg ik van ze

colossus
21-07-2012, 14:17
Twee homofoben hebben elkaar gevonden hoor. Ga lekker een privé gesprek aan waarin je vertelt aan elkaar over je sluimerende gevoelens. Laat in het openbaar de grote mensen praten en het imago van de sport niet verneuken.

Tijd voor de pit mensen?

haha briant the gaylord speaking again.
heb ik je pijn gedaan. is je pikkie slap geworden? maak je niet druk straks komt je vriendje bij je langs.

imago van het sport niet verneuken alsof jij de leider bent van alle sporten. ga jij maar je kringspieren trainen want ik denk dat ze te open zijn

colossus
21-07-2012, 14:19
Nu ik je mening wel weet vind ik je nog kanslozer. Het feit dat jouw concentratie word aangetast omdat jij denkt dat iedere homo elke man in zijn kont wil pakken is vrij triest. Je hebt geen hekel aan homo's, je bent er bang voor.
Ik heb medelijden met elke vrouw waarmee jij grappelt want waarschijnlijk is het enige waar je aan denkt is hoe je haar kan pakken. Is namelijk exact hetzelfde.

toch is het zo. homos zijn over het algemeen polygaam. wat dus de reden is dat ze vol soas zitten en de bloedbanken homos niet geaccepteert

colossus
21-07-2012, 14:26
in de goede oude tijd werden ze op de schandpaal gezet. mijn favo is deze lekker hoog. gebruikt in 1525
http://i46.tinypic.com/2vm832c.jpg

alhoewel ik deze ook zn charme heeft want je kan dan dicht bij de gast gaan en tomaten gooien

http://i45.tinypic.com/303hjkg.jpg

Facade
21-07-2012, 15:36
Hmmm, het lijkt erop dat er een direct verband ligt tussen het niet machtig zijn van de Nederlandse taal en homofobie... Maar ja misschien heeft het ook gewoon met een gebrek aan intelligentie te maken natuurlijk.

Overigens vind ik bovenstaande post veel te ver gaan voor offtopic, het is niet de pit.

Mauro
21-07-2012, 16:09
Hmmm, het lijkt erop dat er een direct verband ligt tussen het niet machtig zijn van de Nederlandse taal en homofobie...
Jij hept geleik.

colossus
21-07-2012, 17:33
Jij hept geleik.

ok thx nerd.

Illest
21-07-2012, 17:36
lol @ facade :lol:

er posten toch aardig wat primitievelingen hier racisten, homohaters

das niet zo best eigenlijk

Leef en laat leven mensen, echt waar.

colossus
21-07-2012, 17:37
Hmmm, het lijkt erop dat er een direct verband ligt tussen het niet machtig zijn van de Nederlandse taal en homofobie... Maar ja misschien heeft het ook gewoon met een gebrek aan intelligentie te maken natuurlijk.

Overigens vind ik bovenstaande post veel te ver gaan voor offtopic, het is niet de pit.

http://i47.tinypic.com/2ms1rgm.gif

colossus
21-07-2012, 17:38
lol @ facade :lol:

er posten toch aardig wat primitievelingen hier racisten, homohaters

das niet zo best eigenlijk

Leef en laat leven mensen, echt waar.

ik haat ze niet
ik moet ze niet

daar is verschil

Illest
21-07-2012, 17:41
ik haat ze niet
ik moet ze niet

daar is verschil

wat zou je doen als je zoon later ontdekt dat hij niet op meisjes valt maar op jongens?

Facade
21-07-2012, 17:49
http://i47.tinypic.com/2ms1rgm.gif

Ik zou het ook maar bij plaatjes houden als ik jou was.... gaat je beter af dan zinnen formuleren... :)

colossus
21-07-2012, 18:41
wat zou je doen als je zoon later ontdekt dat hij niet op meisjes valt maar op jongens?

dat gaat niet gebeuren. en k heb geen zoon
opvoeding . k geloof niet dat je daar mee geboren word. dat is achterhaalt en net zo geaccepteert als de darwin evolutie

men weet dat de hersenen per gebruik veranderen
als je een kind bent die altijd bij mamma is en met mammas vriendinnen dan is het niet gek dat je gay kan worden

tegenwoordig doen vaders hun plicht niet die werken alleen en gaan op de bank zitten daarna

ik geloof niet in die shit.
je kan het voor komen

de hersenen veranderen per gebruik en ervaring. en als jij dat weet bij te sturen zit je goed.

Facade
21-07-2012, 18:42
Die van jouw hebben zich anders niet veel ontwikkeld sinds de kleuterschool.

colossus
21-07-2012, 18:44
Ik zou het ook maar bij plaatjes houden als ik jou was.... gaat je beter af dan zinnen formuleren... :)


jij bent echt slim
universiteit dokteranders of nee dokterneukmeindeanus.
bravo jongen. words 2015 zal door jou gemaakt worden.
vergeet niet het woordje gay erbij te zetten voor als jij gaydating wilt.
het is maar een tip zodat nichten als jij meer kunnen doen met words

just saying

Facade
21-07-2012, 18:51
Dankje, ik zit altijd te wachten op tips van jouw.

Hier een tip van mij: plant je alsjeblieft nooit voort.

Pansier
21-07-2012, 19:00
in de goede oude tijd werden ze op de schandpaal gezet. mijn favo is deze lekker hoog. gebruikt in 1525
http://i46.tinypic.com/2vm832c.jpg

alhoewel ik deze ook zn charme heeft want je kan dan dicht bij de gast gaan en tomaten gooien

http://i45.tinypic.com/303hjkg.jpg

Die dingen moeten idd weer legaliseren, voor mensen zoals jij...

colossus
21-07-2012, 19:00
Dankje, ik zit altijd te wachten op tips van jouw.

Hier een tip van mij: plant je alsjeblieft nooit voort.

dat gaat bij jou niet lukken helaas. want je bent gay. oh nee je hebt die shit van paul de leeuw gevolgt en een vrouw een draagmoeder laten wezen. vieze nicht. ik zou maar de bureau jeugdzorg bellen want je bent niet te vertrouwen pisnicht

Facade
21-07-2012, 19:07
hahahaha houd het maar bij mortal kombat spelen en laat het forum over aan mensen met een IQ van boven de zestig.

Ik laat het hier maar bij. ik ga er vanuit dat je voor de rest aan jezelf genoeg hebt om weer 15 pagina's vol te krijgen in dit topic :)

colossus
21-07-2012, 19:07
facade sorry maar ik moet je foto aan mixfight laten zien. sorry dat ik je bekend maak

http://i49.tinypic.com/123qmmc.jpg

sorry je hebt mij boos gemaakt daarom. heb je je andere paardje al genomen nicht
was jij de vrouwelijke van de twee? oh nee ja de foto zgt alles. vraag was overbodig

Facade
21-07-2012, 19:10
facade sorry maar ik moet je foto aan mixfight laten zien. sorry dat ik je bekend maak

http://i49.tinypic.com/123qmmc.jpg

sorry je hebt mij boos gemaakt daarom. heb je je andere paardje al genomen nicht
was jij de vrouwelijke van de twee? oh nee ja de foto zgt alles. vraag was overbodig

Vragen zijn bij jou nooit overbodig zou ik zeggen! Wel zou ik het fijn vinden als je het topic niet vervuilt met foto's uit je persoonlijke collectie :) ok nu houd ik echt op :P

Illest
21-07-2012, 19:32
vroeger vond ik het maar iets vreemds die homo's, maar heb jaren met een gozer gewerkt die homo is.
toen ik hem een keer vroeg over zijn coming out, vertelde hij dat hij verliefd was op zijn gymleraar op de middelbare school en omdat hij al begreep dat het als 'ziek' werd gezien, haatte hij zichzelf daarom ook.

gevolg:


dude is toen met slaappillen, xtc en drank het bos ingegaan en het ingenomen...een poging tot zelfmoord
is gelukkig mislukt, werd gevonden en gooide bij thuiskomst eruit dat ie gay is.

misschien vind je dit maar een raar verhaal, maar op mij maakte het indruk

daarom zeg ik ook....leef en laat leven...maak je druk om shit wat er echt toe doet...

Pansier
21-07-2012, 19:37
Geef collosus een ban a.u.b.

Briant
21-07-2012, 19:48
haha briant the gaylord speaking again.
heb ik je pijn gedaan. is je pikkie slap geworden? maak je niet druk straks komt je vriendje bij je langs.

imago van het sport niet verneuken alsof jij de leider bent van alle sporten. ga jij maar je kringspieren trainen want ik denk dat ze te open zijn

Dat ik mensen accepteert zoals ze zijn wil niet zeggen dat ik zelf gay ben.

Dit is een forum waar mensen posten die in vechtsport geïnteresseerd zijn of er zelf aan doen. Wat hier gezegd wordt geeft dus een beeld van hoe de vechtsport wereld in elkaar zit. Homo fobie is hier blijkbaar onderdeel van. Jammer want deze site wordt ook gerefereerd door landelijke media. Je zal wel te dom zijn om dat te snappen en het weer persoonlijk maken. Wat ik erg jammer vind. Ik ben zelf bezig om vechtsport in een positief licht te zeten en zijn maatschappelijke waarde te benadrukken. Daarom vind ik dit soort homofobe opmerkingen bezwaarlijk.

LeeMurray
21-07-2012, 19:53
Ik ben het niet met Frank eens en denk dat ie zich in dit PC tijdperk ongelukkig heeft uitgedrukt. Wel vind ik dat er overdreven door bepaalde belangenverenigingen is gereageerd. Lijkt alsof ze blij zijn als ze zich in de slachtofferrol kunnen wentelen.

Ik schrik van bepaalde reacties in deze thread. Homofilie linken aan pedofilie? Een galg plaatsen en daar dan quasi-lollige teksten onder zetten? Ik vind het erg ver gaan. Er zullen ook homo's lurken of member zijn die dat soort posts moeten lezen. Iedereen moet zich, ongeacht ras, sekse of geaardheid, op z'n gemak op deze site kunnen voelen. Toen kmr die racistische thread over zwarte mensen maakte, sprak ik me uit en nu doe ik dat ook. Mijn persoonlijke mening over homofielen en hun lifestyle is niet eens belangrijk.

Mods mogen wel wat meer optreden tegen dit soort posts IMO.

Illest
21-07-2012, 19:57
Dat ik mensen accepteert zoals ze zijn wil niet zeggen dat ik zelf gay ben.

Dit is een forum waar mensen posten die in vechtsport geïnteresseerd zijn of er zelf aan doen. Wat hier gezegd wordt geeft dus een beeld van hoe de vechtsport wereld in elkaar zit. Homo fobie is hier blijkbaar onderdeel van. Jammer want deze site wordt ook gerefereerd door landelijke media. Je zal wel te dom zijn om dat te snappen en het weer persoonlijk maken. Wat ik erg jammer vind. Ik ben zelf bezig om vechtsport in een positief licht te zeten en zijn maatschappelijke waarde te benadrukken. Daarom vind ik dit soort homofobe opmerkingen bezwaarlijk.

Je hebt zeker en punt, maar vechtsport, waar deze site om draait, is in wezen iets primitiefs in de puurste zin van het woord.

Dat het ook aantrekkingskracht uitoefent op, wat wij idioten noemen, is niet meer dan logisch.
Er zitten gewoon veel simpele zielen tussen.

Zelfs bij de profs, maar dat is een andere discussie.

colossus
21-07-2012, 20:43
ik heb gezegd wat ik ervan vind i rest my case

Briant
21-07-2012, 21:48
Je hebt zeker en punt, maar vechtsport, waar deze site om draait, is in wezen iets primitiefs in de puurste zin van het woord.

Dat het ook aantrekkingskracht uitoefent op, wat wij idioten noemen, is niet meer dan logisch.
Er zitten gewoon veel simpele zielen tussen.

Zelfs bij de profs, maar dat is een andere discussie.

Vechtsport zou voor iedereen kunnen zijn en ik heb veel jongens met problemen.zien opklaren door de discipline en respect die het met zich meeneemt. Daarom zou het zonde zijn als zulke mensen afgeschrikt worden door die paar idioten.mijn achtergrond ligt ook meer in het judo en bjj wat volgens mij inderdaad een heel ander soort mens aantrekt dan bijvoorbeeld het kickboksen. Welke overigens op een aantal plekken ook erg positief bijdraagt aan de maatschappij. Dat idioten zich kunnen uitspreken zonder weerwoord vind ik en kwalijke zaak. Gelukkig dat dat weerwoord ook zeer nadrukkelijk te zien is.

SJN
21-07-2012, 21:50
Whaha, eigenlijk weten de meeste hier wel dat voetballers in de regel gewoon dom zijn, dom als in een erg laag iq. Dat heeft Frank de Boer (waarvan we al jaren wisten dat het de slimste niet was) even bevestigd voor de camera.

Dat deze man kinderen heeft bezorgd me wel enigzins maar allà.

Dus; alle marokkanen zijn criminelen, alle vrouwen zijn hoeren, alle mannen willen alleen maar sex, homo's zijn vies en pedosexueel, mensen van het platteland zijn sowieso stom en mensen uit een volkswijk onderontwikkeld.
En als je zo kortzichtig denkt als de bovenstaande text mag je je mening lekker ventileren op een vechtSPORTforum.
Echt props voor de moderaters hier ( advocaat, militair, invalide *sjessus nu je het zegt, een invalide zó vervelend die rolstoelers die altijd denken dat ze voor mogen kruipen omdat ze in een rolstoel zitten* ) doe jullie werk mannen want het lijkt hier meer op 'geen stijl' dan op een SPORTforum

colossus
21-07-2012, 23:14
Whaha, eigenlijk weten de meeste hier wel dat voetballers in de regel gewoon dom zijn, dom als in een erg laag iq. Dat heeft Frank de Boer (waarvan we al jaren wisten dat het de slimste niet was) even bevestigd voor de camera.

Dat deze man kinderen heeft bezorgd me wel enigzins maar allà.

Dus; alle marokkanen zijn criminelen, alle vrouwen zijn hoeren, alle mannen willen alleen maar sex, homo's zijn vies en pedosexueel, mensen van het platteland zijn sowieso stom en mensen uit een volkswijk onderontwikkeld.
En als je zo kortzichtig denkt als de bovenstaande text mag je je mening lekker ventileren op een vechtSPORTforum.
Echt props voor de moderaters hier ( advocaat, militair, invalide *sjessus nu je het zegt, een invalide zó vervelend die rolstoelers die altijd denken dat ze voor mogen kruipen omdat ze in een rolstoel zitten* ) doe jullie werk mannen want het lijkt hier meer op 'geen stijl' dan op een SPORTforum

SJN ik doe het erom. de jongens van mixfightforum zijn tof.'behalve asura)
maar ga niet schrikken van onze foute grappen. ik zie dat je 20 posts heb welkom op de forum

RedDawn
22-07-2012, 09:45
SJN ik doe het erom. de jongens van mixfightforum zijn tof.'behalve asura)



Ik moet je teleurstellen, mixfight is geen dating site! ;)

Bromios
22-07-2012, 11:01
SJN ik doe het erom.

Niet liegen he. Je bent gewoon een homofobe klootzak. dat heb je nu wel vaak genoeg bewezen.

colossus
22-07-2012, 11:11
Niet liegen he. Je bent gewoon een homofobe klootzak. dat heb je nu wel vaak genoeg bewezen.

sorry fag. dat ik je pijn heb gedaan.. maar je bent pijn wel gewent he? in je ass

Briant
22-07-2012, 11:12
sorry fag. dat ik je pijn heb gedaan.. maar je bent pijn wel gewent he? in je ass

Waarom die persoonlijke aanvallen ben je door je argumenten heen?

RedDawn
22-07-2012, 11:26
Colossus wordt het liefst in zijn kontje geneukt, maar durft daar niet voor uit te komen.

colossus
22-07-2012, 11:29
Waarom die persoonlijke aanvallen ben je door je argumenten heen?

welke argumenten moet ik nog gebruiken? dat jij nou dingen erbij verzint om door te blijven ratelen, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. ik heb gezegd wat ik ervan vind. dat was duidelijk genoeg en daar heb ik geen extra argumenten voor nodig.
anders had ik wel een boek geschreven als ik er vol van was

persoonlijke aanvallen? tja er was een opmerking en ik heb daarop geantwoord.
dat jij nou van gaylords houd en ze op je schoot laat zitten wilniet zeggen dat iedereen dat doet. je moet niet vergeten dat dit een vecht site is. en simpelweg kerel is het zo dat je dan zelden of nooit homos ziet. ik typ hier maar het een en ander. er zullen wel meer zijn die ervan walgen. kom in onze community en alle dojos. er is geen enkele gaylord als jij daar. dat zou een abomination zijn.

kijk je wil homo zijn. ik zeg net dat dat ok is . maar je bent nou eenmaal wat je bent. maar dan moet je wel weten en zien waar je echt bij past. misschien moet je een nieuwe sport stichten homo modder worstelen. kijk ik help je nog zelfs met een nieuwe creatie :).

homos zijn ranzig. ze neuken in het bos en laten overal condooms achter. en ze willen een eigen parade. wtf. ga dan gewoon mee doen met dance parade. waarom de fuck moet je je eigen hebben. en dan gay olympics. ik weet niet meer hoe dat heet. dus terwijl ze gediscrimineert worden tegelijkertijd willen ze ook hun eigen ding.
nou alsjeblieft hier is je eigen ding en gtfo fag.

en then again. iedereen doet wat ie niet laten kunt maar mn mening veranderd niet dat het onnatuurlijk is. a distortion in parenting van de ouders. jullie zijn zo dom dat jullie je kind al laten hormonen slikken van een leeftijd 6. de reportages zijn afschuwelijk. en het is allemaal acceptabel hier. kind kan nog niet eens voor zichzelf kiezen en jullie maken er een lustig transgende icoon van.
briant. JIJ WEET dat het allemaal niet natuurlijk is

maar voor de kontenlikker van de maatschappij dat jij bent zul je nooit een eigen mening hebben. misschien als animalsex ook legaal wod en pedofilie dat jij dan ook zegt ja dat is aangeboren. het is makkelijk ik weet het om mee te gaan in de kudde.
maar het kan zijn

het kan zijn dat jij iets goed vind maar het is eigenlijk slecht
en het kan zijn dat jij iets slecht vind wat eigenlijk goed is

stel jezelf op de proef briant. want je bent zeker niet de slimste. noch ben ik dat. maar de basis wetenschap die elke simpele retard zou kunnen begrijpen.

DIE BEGRIJP JIJ NIET

logica eindigt waar jij begint.
ik weet dat het je pijn doet en je zult een reactie van zinnen schrijven. maar het zal je achterna gaan bij tijde.
want zeggen wat het hart niet meent heeft zijn tol.
de enige rechten die jij hebt is je whims and desire.
en wanneer je ook je verstand gebruikt ben je pas mens

dieren gebruiken instinct
engelen alleen verstand
mensen hebben beide
en als jij dat kan balanceren zul je ver komen.

en the gaylords tja ik hoop voor hun het beste. al denk ik niet dat het het beste is voor hun
meeste zelfmoorden ouwe. meeste soa

aight

colossus
22-07-2012, 11:33
Colossus wordt het liefst in zijn kontje geneukt, maar durft daar niet voor uit te komen.

jou vriendje heeft een colossus voor je

heb je m door?

RedDawn
22-07-2012, 11:38
jou vriendje heeft een colossus voor je

heb je m door?

Je geeft eindelijk toe dat je homo bent. Goed van je. Leer jezelf accepteren, maar val ons niet lastig met je homo gedoe!

colossus
22-07-2012, 12:28
Je geeft eindelijk toe dat je homo bent. Goed van je. Leer jezelf accepteren, maar val ons niet lastig met je homo gedoe!

ik bedoelde dat je vriendje een colossus heeft fag

eey boys red dawn is ff en dat is niet voor final fantasy maar voor fucking fag

reddawn ik noem je voortaan faggy , faggoty fag, fiffiemen
een waardige aantal namen voor jou ;)

Illest
22-07-2012, 12:29
Ik moet zeggen dat dit een vermakelijke thread is geworden, maar wat ik opvallend vind is dat er eigenlijk weer om de mods wordt gevraagd. Toen kmr losging over mensen met kleur en bepaalde religie, gebeurde dat ook.

Ps: zijn er behalve valentijn overeem nog meer homo's die vechten?

colossus
22-07-2012, 12:34
Ik moet zeggen dat dit een vermakelijke thread is geworden, maar wat ik opvallend vind is dat er eigenlijk weer om de mods wordt gevraagd. Toen kmr losging over mensen met kleur en bepaalde religie, gebeurde dat ook.

Ps: zijn er behalve valentijn overeem nog meer homo's die vechten?

er is verschil daarin
ras kleur religie is anders.

gay is een manier van leven in de reet

snap je hem?

is valentijn een gaylord? lol ok hij heet valentijn. maar zegt dat alles?

Illest
22-07-2012, 12:44
er is verschil daarin
ras kleur religie is anders.

gay is een manier van leven in de reet

snap je hem?

is valentijn een gaylord? lol ok hij heet valentijn. maar zegt dat alles?


dat van valentijn was maar een flauw grapje,

maar zonder dollen, in de docu Vechtershart zat een andere gozer (niet Badr)
dat was echt overduidelijk

Pansier
22-07-2012, 13:01
Volgens mij is Collosus vroeger gewoon door de grote geile buurt neger in zijn kont genomen en is hij daarom nu homofoob.

Briant
22-07-2012, 13:07
welke argumenten moet ik nog gebruiken? dat jij nou dingen erbij verzint om door te blijven ratelen, wil niet zeggen dat iedereen dat doet. ik heb gezegd wat ik ervan vind. dat was duidelijk genoeg en daar heb ik geen extra argumenten voor nodig.
anders had ik wel een boek geschreven als ik er vol van was

persoonlijke aanvallen? tja er was een opmerking en ik heb daarop geantwoord.
dat jij nou van gaylords houd en ze op je schoot laat zitten wilniet zeggen dat iedereen dat doet. je moet niet vergeten dat dit een vecht site is. en simpelweg kerel is het zo dat je dan zelden of nooit homos ziet. ik typ hier maar het een en ander. er zullen wel meer zijn die ervan walgen. kom in onze community en alle dojos. er is geen enkele gaylord als jij daar. dat zou een abomination zijn.

kijk je wil homo zijn. ik zeg net dat dat ok is . maar je bent nou eenmaal wat je bent. maar dan moet je wel weten en zien waar je echt bij past. misschien moet je een nieuwe sport stichten homo modder worstelen. kijk ik help je nog zelfs met een nieuwe creatie :).

homos zijn ranzig. ze neuken in het bos en laten overal condooms achter. en ze willen een eigen parade. wtf. ga dan gewoon mee doen met dance parade. waarom de fuck moet je je eigen hebben. en dan gay olympics. ik weet niet meer hoe dat heet. dus terwijl ze gediscrimineert worden tegelijkertijd willen ze ook hun eigen ding.
nou alsjeblieft hier is je eigen ding en gtfo fag.

en then again. iedereen doet wat ie niet laten kunt maar mn mening veranderd niet dat het onnatuurlijk is. a distortion in parenting van de ouders. jullie zijn zo dom dat jullie je kind al laten hormonen slikken van een leeftijd 6. de reportages zijn afschuwelijk. en het is allemaal acceptabel hier. kind kan nog niet eens voor zichzelf kiezen en jullie maken er een lustig transgende icoon van.
briant. JIJ WEET dat het allemaal niet natuurlijk is

maar voor de kontenlikker van de maatschappij dat jij bent zul je nooit een eigen mening hebben. misschien als animalsex ook legaal wod en pedofilie dat jij dan ook zegt ja dat is aangeboren. het is makkelijk ik weet het om mee te gaan in de kudde.
maar het kan zijn

het kan zijn dat jij iets goed vind maar het is eigenlijk slecht
en het kan zijn dat jij iets slecht vind wat eigenlijk goed is

stel jezelf op de proef briant. want je bent zeker niet de slimste. noch ben ik dat. maar de basis wetenschap die elke simpele retard zou kunnen begrijpen.

DIE BEGRIJP JIJ NIET

logica eindigt waar jij begint.
ik weet dat het je pijn doet en je zult een reactie van zinnen schrijven. maar het zal je achterna gaan bij tijde.
want zeggen wat het hart niet meent heeft zijn tol.
de enige rechten die jij hebt is je whims and desire.
en wanneer je ook je verstand gebruikt ben je pas mens

dieren gebruiken instinct
engelen alleen verstand
mensen hebben beide
en als jij dat kan balanceren zul je ver komen.

en the gaylords tja ik hoop voor hun het beste. al denk ik niet dat het het beste is voor hun
meeste zelfmoorden ouwe. meeste soa

aight

Kom op zeg. Dat jij een homofobe klootzak bent blijkt uit je posts. Hoe kom jij er bij dat ik gay ben? Omdat ik met logische argumenten de poten onder je stoel heb gezaagd? Als er iemand sluimerende homo gevoelens heeft ben jij het wel. Of moet ik weer wat onderzoeken over homofoben en hun motivatie er bij halen? Ik heb medelijden met je training maatjes en je hele omgeving. Constant moet jij je manlijkheid bewijzen en dat maakt je onzeker. Je projecteert je eigen gevoelens op anderen. Ik hoop dat je ooit vrede vindt in je ziel want je zit vol met woede en onzekerheid. Dit zijn geen aannames maar logische conclusies uit je posts.

colossus
22-07-2012, 13:28
Kom op zeg. Dat jij een homofobe klootzak bent blijkt uit je posts. Hoe kom jij er bij dat ik gay ben? Omdat ik met logische argumenten de poten onder je stoel heb gezaagd? Als er iemand sluimerende homo gevoelens heeft ben jij het wel. Of moet ik weer wat onderzoeken over homofoben en hun motivatie er bij halen? Ik heb medelijden met je training maatjes en je hele omgeving. Constant moet jij je manlijkheid bewijzen en dat maakt je onzeker. Je projecteert je eigen gevoelens op anderen. Ik hoop dat je ooit vrede vindt in je ziel want je zit vol met woede en onzekerheid. Dit zijn geen aannames maar logische conclusies uit je posts.

1.weet jij wel wat de definitie van fobie is(nee want je bent een fucking cunt)
dat staat gelijk aan angst. ik ben niet bang van homos. maar ik moet ze niet.
2. sluimeren? haha je hoeft me niet tot je homo stijl te bekeren als de jehova voor de deur.
(ik doe niet aan sodomie)
3.mn training en maten? zeg het voor hun neus ze verbouwen je hele gezicht(internet gangster dat jij bent)
4.mn mannelijkheid bewijzen: ik hoef het niet te bewijzen aangezien het in mn natuur ziet gaat dat gewoon vanzelf
Jij overigens wel omdat je een fag bent moet je steeds erop letten dat je niet per ongeluk je benen kruist bij het zitten.
5. mijn gevoelens zijn zuiver. er is genoeg liefde voor mn vrouw.
6. woede en onzekerheid: sinds wanneer is zeggen dat ik gays niet moet een synoniem van woede en onzekerheid? lol dat is echt een domme reactie serieus hahahahhaa
7. conclusie. jij bent raar. zogenaamde psycholoog met beperkte mensenkennis van binnen zijn eigen cirkel denkende dat ie weet hoe anderen zijn

BIG FAIL

Briant
22-07-2012, 13:54
1.weet jij wel wat de definitie van fobie is(nee want je bent een fucking cunt)
dat staat gelijk aan angst. ik ben niet bang van homos. maar ik moet ze niet.
2. sluimeren? haha je hoeft me niet tot je homo stijl te bekeren als de jehova voor de deur.
(ik doe niet aan sodomie)
3.mn training en maten? zeg het voor hun neus ze verbouwen je hele gezicht(internet gangster dat jij bent)
4.mn mannelijkheid bewijzen: ik hoef het niet te bewijzen aangezien het in mn natuur ziet gaat dat gewoon vanzelf
Jij overigens wel omdat je een fag bent moet je steeds erop letten dat je niet per ongeluk je benen kruist bij het zitten.
5. mijn gevoelens zijn zuiver. er is genoeg liefde voor mn vrouw.
6. woede en onzekerheid: sinds wanneer is zeggen dat ik gays niet moet een synoniem van woede en onzekerheid? lol dat is echt een domme reactie serieus hahahahhaa
7. conclusie. jij bent raar. zogenaamde psycholoog met beperkte mensenkennis van binnen zijn eigen cirkel denkende dat ie weet hoe anderen zijn

BIG FAIL

Ik een internet warrior lol. Je leest je eigen posts niet terug zeker.je noemt me nog steeds ongefundeerd gay terwijl al mijn uitspraken onderbouwd zijn met feiten. Daarnaast heb je geen idee van mijn privé leven en mijn vechtsport carrière. Ik heb geen interesse om me voor jou te bewijzen, maat het is niet heel moeilijk om dat te achterhalen aangezien ik me niet verberg achter een ingenieuze schuilnaam zoals jij. Wat op zich weer een kenmerk is van een internet warrior. Je gaat dus lekker door met projecteren.

De rest van je argumenten laat ik aan anderen over ik word moe van je.succes met je door frustratie doorwoven leven.

Brainthief
23-07-2012, 13:35
Colussus = Col. Frank Fitts uit American Beauty...latente weirdo....
althans, dat lijkt zo. Zo erg schoppen en er zelf 1 zijn.

Wat is toch het probleem met homo's? Overal zijn homo's. Vogels zijn homo, apen zijn homo, geiten zijn homo....tis gewoon een anomalie in de biologie. Het is en was er voor altijd. Deal with it.

Asura
23-07-2012, 18:46
Waarom zouden homo's fysiek hetzelfde zijn als hetero's?
Ten eerste hebben ze waarschijnlijk minder testosteron (aanname), is er een cultuur onder homosexuelen die competitief gedrag afkeurt (de scéne noemen homo's het), en ze worden vaak in hun reet genomen.

Ik denk vooral dat het laatste niet helpt als je de volgende dag een 100 meter sprint moet trekken.Jammer dat er in Nederland een cultuur is ontstaan waardoor je geen afkeurende mening mag hebben over homoseksuelen, vroeger ging dat soort kritiek heel goed maar homoseksueel geweld weer uit de zandbak is teruggekeerd moet iedereen zich aanpassen.

Colossus, ik zal maar niet gaan op wat je zegt want ik ben al blij dat je grammatica wat is verbeterd en ik het kan begrijpen.

Tony
23-07-2012, 21:02
Ok, lang genoeg geduurd deze thread. Slot erop.

Morgen op mijn gemak het draadje eens doorlezen... voel nog wel een ban opkomen.