PDA

View Full Version : Daar begint het gedonder al! :D



Leventdepevent
31-07-2012, 13:43
Van Gaal wil weten hoe lang internationals slapen

HILVERSUM - Louis van Gaal wil weten hoe lang de internationals slapen. De bondscoach van het Nederlands elftal zei dit dinsdag in een gesprek met BNR Nieuwsradio.

http://media.nu.nl/m/m1fzfvjaprdi.jpgFoto: KNVB
Via een website moeten de spelers van Oranje hun nachtrust gaan bijhouden. ,,Zo ver moet je gaan. Alleen moet je de spelers overtuigen dat het geen controlemiddel is, maar dat het iets is voor henzelf. Dat ze beter gaan herstellen van al hun inspanningen'', aldus Van Gaal.

Hij wil het contact met zijn internationals überhaupt intensiever maken. ,,Dat kan door middel van moderne communicatie. Daarvoor heb ik ook zo'n computergoeroe."
"Die kan zo'n website maken, daar kunnen spelers op inloggen en daar kan ik beelden laten zien en discussies voeren.''

Van Gaal maakt woensdag zijn voorselectie voor het oefenduel van 15 augustus met België bekend.

Door: ANP

The Company
31-07-2012, 14:16
Haha wat een held

Illest
31-07-2012, 14:19
Van Gaal wil weten hoe lang internationals slapen

HILVERSUM - Louis van Gaal wil weten hoe lang de internationals slapen. De bondscoach van het Nederlands elftal zei dit dinsdag in een gesprek met BNR Nieuwsradio.

http://media.nu.nl/m/m1fzfvjaprdi.jpgFoto: KNVB
Via een website moeten de spelers van Oranje hun nachtrust gaan bijhouden. ,,Zo ver moet je gaan. Alleen moet je de spelers overtuigen dat het geen controlemiddel is, maar dat het iets is voor henzelf. Dat ze beter gaan herstellen van al hun inspanningen'', aldus Van Gaal.

Hij wil het contact met zijn internationals überhaupt intensiever maken. ,,Dat kan door middel van moderne communicatie. Daarvoor heb ik ook zo'n computergoeroe."
"Die kan zo'n website maken, daar kunnen spelers op inloggen en daar kan ik beelden laten zien en discussies voeren.''

Van Gaal maakt woensdag zijn voorselectie voor het oefenduel van 15 augustus met België bekend.

Door: ANP


Prima toch! Als zijn werkwijze er zorg voor draagt dat we resultaten boeken, goede zaak!

van Gaal is altijd al al vooruitstrevend geweest en hij heeft er fuckin veel mee bereikt

ik zeg: mondje dicht en lekker afwachten

Hij heeft overigens ook aangegeven GEEN contact op te zullen nemen met BvM omdat hij enkel vooruit wilt kijken en wat er gebeurd is niet meer belangrijk is.

Dat zegt heel wat!

Wiebe
31-07-2012, 15:35
Hij was ook in Londen om alvast te wennen aan huilende meisjes, dat elftal wat hij straks moet leiden heeft er een stuk of 20.

Goed bezig die Louis misschien halen we wel een eindronde.

Facade
31-07-2012, 15:39
Parallel naar het vorige team dat hij leidde als bondscoach is snel gemaakt. Hij heeft met een aantal spelers te maken die tegen de dertig aanzitten en geen zin hebben in dit gezeur, net als toen. Van Gaal kan wel meer willen, maar de spelers waar het om draait zijn geen schooljongens meer. Ik zal niet zeggen dat het nu al gedoemd is te falen, maar tegelijkertijd denk ik niet dat dit soort fratsen nou daadwerkelijk iets bijdragen.

blade
31-07-2012, 15:53
Parallel naar het vorige team dat hij leidde als bondscoach is snel gemaakt. Hij heeft met een aantal spelers te maken die tegen de dertig aanzitten en geen zin hebben in dit gezeur, net als toen. Van Gaal kan wel meer willen, maar de spelers waar het om draait zijn geen schooljongens meer. Ik zal niet zeggen dat het nu al gedoemd is te falen, maar tegelijkertijd denk ik niet dat dit soort fratsen nou daadwerkelijk iets bijdragen.


x2

Kemal
31-07-2012, 16:41
Tja Louis... We hadden er hier ook één Louis, nou die spoorde ook niet...maar die was wel 2 meter 18

Wiebe
31-07-2012, 16:58
Tja Louis... We hadden er hier ook één Louis, nou die spoorde ook niet...maar die was wel 2 meter 18

en hij droeg een ajax shirt

ArjanV
31-07-2012, 17:55
Volkomen dwaas natuurlijk! En Louis van Gaal heeft wel meer gezegd over Bert van Marwijk en zijn beleid Illest! Maar ja dat stukje komt jou niet zo goed uit....

Diz
31-07-2012, 17:59
Erg goede trainer/coach, maar een flapdrol eerste klas...
Hoop dat het allemaal goed uit gaat pakken voor hem iig, maar eerst maar eens zien...
Zo'n grote groep ego's en dan het grootste ego aan het roer... Kan voor rare situaties gaan zorgen...

Nogmaals, als trainer is hij zeer capabel!

Ik persoonlijk kan hem na de balkonscene met Bayern niet meer serieus nemen...

ArjanV
31-07-2012, 18:43
Speciaal voor Illest...
Louis van Gaal:""Er zitten geen verrassende namen tussen'', aldus Van Gaal in een interview met Erika Terpstra voor RTV Rijnmond (http://www.rijnmond.nl/sport/30-07-2012/van-gaal-bijna-zelfde-selectie-als-van-marwijk). "De bondscoach moet in mijn ogen de beste spelers van Nederland selecteren. Dat heeft Bert van Marwijk ook gedaan. Ik denk dat hij een goed inzicht heeft gehad in de Nederlandse voetbalwereld. Misschien komen er één of twee talenten bij, maar er vallen ook wat spelers af.''

Illest
31-07-2012, 22:16
Speciaal voor Illest...
Louis van Gaal:""Er zitten geen verrassende namen tussen'', aldus Van Gaal in een interview met Erika Terpstra voor RTV Rijnmond (http://www.rijnmond.nl/sport/30-07-2012/van-gaal-bijna-zelfde-selectie-als-van-marwijk). "De bondscoach moet in mijn ogen de beste spelers van Nederland selecteren. Dat heeft Bert van Marwijk ook gedaan. Ik denk dat hij een goed inzicht heeft gehad in de Nederlandse voetbalwereld. Misschien komen er één of twee talenten bij, maar er vallen ook wat spelers af.''

hij heeft heeft gelijk....het zou ook dom zijn om nu, de eerste wedstrijd, 10 nieuwe spelers op te roepen....toch zal hij gezien de leeftijd van sommige spelers gaan moeten verjongen

laten we wel wezen, BvM heeft door zo halsstarrig vast te houden aan een bepaalde speelstijl en opstelling, zijn eigen graf gegraven...zelfs in de groep waren ze het er niet mee eens...

ik vind het overigens sterk van hem dat hij niet bevooroordeeld wil zijn en daarom geen gesprek met BvM wil aangaan over deze groep

schone lei

prima toch?

BvM heeft gefaald door zijn aanpak en probeerde later alles af te schuiven op de groep, de namen die hij liet uitlekken etc..
je kunt hem blijven verdedigen, maar dat is m.i. niet terecht..

er was heel veel weerstand jegens zijn spelopvatting, misschien niet in de omgeving waar jij vandaan komt, maar elders in het land toch echt wel!

En ook al heeft van Gaal een mening daarover dan zal hij uiterst correct blijven in de media en BvM eerder prijzen dan afvallen...dat is gewoon een slimme zet van hem.....dat heb jij misschien niet 1,2,3 door...

maar zo slim is hij wel

ArjanV
31-07-2012, 23:20
Ik laat je maar in die waan....lijkt me het beste...

LeeMurray
01-08-2012, 12:06
Dit viel te verwachten. De KNVB heeft hier willens en wetens voor gekozen. Ik kan me nog voor de geest halen dat Frank de Boer in '01 zei dat de internationals Oranje meer als bezigheidstherapie zagen en geen zin hadden in al dat gezeik.

Moeten ze ook gaan aangeven wat ze in bed doen :P. Alsof volwassen miljonairs hier zin in hebben. Ben echt benieuwd hoe dit af zal lopen...

TOON
01-08-2012, 12:10
ik denk dat de mindere goden snel genoeg speeltijd in Oranje krijgen als dit de lijn is die van Gaal gaat neerzetten
kom op he, zijn volwassen kerels, die willen gewoon plezier kunnen maken bij Oranje en weg van de dagelijkse sleur bij hun clubs, hij had moeten beginnen met een pokeravond met sigaren en wodka...

nee nu moet onze Wes als ie naast Yo ligt ff inloggen om aan te geven dat hij nu gaat slapen....doet ie lachend om 22:00 uur om vervolgens effe flink down under te gaan op Yo....en gelijk heeft ie gvd!

LeeMurray
01-08-2012, 12:24
ik denk dat de mindere goden snel genoeg speeltijd in Oranje krijgen als dit de lijn is die van Gaal gaat neerzetten
kom op he, zijn volwassen kerels, die willen gewoon plezier kunnen maken bij Oranje en weg van de dagelijkse sleur bij hun clubs, hij had moeten beginnen met een pokeravond met sigaren en wodka...

nee nu moet onze Wes als ie naast Yo ligt ff inloggen om aan te geven dat hij nu gaat slapen....doet ie lachend om 22:00 uur om vervolgens effe flink down under te gaan op Yo....en gelijk heeft ie gvd!
Ja, dat bedoel ik ouwe :osu:. Dit is echt bullsh!t ouwe...

Ik dacht bij het lezen van dit bericht ook direct aan dat de mindere goden meer speeltijd zullen krijgen, want die toppers trekken dit niet en waarom zouden ze? Ik heb tegen beter weten in positief geprobeerd te reageren op Louis' aanstelling, maar dit belooft weinig goeds.

Illest
01-08-2012, 15:09
verdomme ik voel me net een Badr-groupie....haterzzz:lol::lol::lol:

Voor Dost, Clasie en Van Rhijn is de oproep een unicum. Veel nieuwelingen in voorselectie Van onze Telesportredactie AMSTERDAM - Bondscoach Louis van Gaal heeft in vergelijking met de Europese titelstrijd voetbal veel nieuwe spelers opgeroepen in zijn eerste voorlopige selectie. Zo bevinden zich onder de 32 spelers voor de oefeninterland met België Vurnon Anita (Ajax), Jordy Clasie (Feyenoord), Bast Dost (Wolfsburg), Urby Emanuelson (AC Milan), Ola John (Benfica), Siem de Jong (Ajax), Ricardo van Rhijn (Ajax), Nick Viergever (AZ), Adam Maher (AZ), Jeremain Lens (PSV) en Stefan de Vrij (Feyenoord) in de groep. Voor Dost, Clasie en Van Rhijn is de oproep een unicum.





















Vergeleken met het toernooi in Polen en Oekraïne zijn Mark van Bommel en Wilfred Bouma verdwenen. De ontmoeting met België, de eerste wedstrijd in de tweede periode onder Van Gaal, vindt woensdag 15 augustus plaats. Op vrijdag 10 augustus maakt de trainer zijn definitieve selectie bekend.

De 32-koppige voorlopige selectie ziet er als volgt uit:
Ibrahim Afellay (Barcelona), Vurnon Anita (Ajax), Khalid Boulahrouz (Sporting CP), Jordy Clasie (Feyenoord), Bas Dost (VfL Wolfsburg), Urby Emanuelson (AC Milan), John Heitinga (Everton), Klaas-Jan Huntelaar (Schalke 04), Ola John (Benfica), Luuk de Jong (Borussia Mönchengladbach), Nigel de Jong (Manchester City), Siem de Jong (Ajax), Tim Krul (Newcastle United), Dirk Kuyt (Fenerbahce), Jeremain Lens (PSV), Adam Maher (AZ), Joris Mathijsen (Málaga CF), Luciano Narsingh (PSV), Robin van Persie (Arsenal), Ricardo van Rhijn (Ajax), Arjen Robben (Bayern München), Stijn Schaars (Sporting CF), Wesley Sneijder (Inter), Maarten Stekelenburg (AS Roma), Kevin Strootman (PSV), Rafael van der Vaart (Tottenham Hotspur), Nick Viergever (AZ), Ron Vlaar (Aston Villa), Michel Vorm (Swansea City), Stefan de Vrij (Feyenoord), Gregory van der Wiel (Ajax) en Jetro Willems (PSV).




Don't hate, congratulate:thup:

LeeMurray
01-08-2012, 15:18
verdomme ik voel me net een Badr-groupie....haterzzz:lol::lol::lol:
Denk dat je bewust of onbewust zelf ook doorhebt dat je het onverdedigbare aan het verdedigen bent ;). Slechter dan Van Marwijk zie ik het hem niet doen en ik sla hem ook hoger aan, maar geef toe.. Dit is toch bullsh*t.

Diz
01-08-2012, 15:48
Selectie van Dost zie ik wel zitten! Narsingh op de vleugel en je hebt een doelpuntenmachine à la Heerenveen...

Illest
01-08-2012, 15:50
Denk dat je bewust of onbewust zelf ook doorhebt dat je het onverdedigbare aan het verdedigen bent ;). Slechter dan Van Marwijk zie ik het hem niet doen en ik sla hem ook hoger aan, maar geef toe.. Dit is toch bullsh*t.

Eerlijk gast?

Ik denk dat het een storm in een glas water is, hij heeft eerder zo gewerkt....er is niks mis met een wetenschappelijke benadering van de fysieke gesteldheid van je spelers en als je daarvoor wilt weten hoeveel uur ze slapen, so be it.

Bij AC Milan hebben ze een heel lab en nemen ze zelfs bloed af. Dat is echt om te checken hoeveel alcohol of sigaretjes te roken.

Men rekent LvG af op het verleden, they don't see the bigger puicture. En hun fitheid (zo leek het tenminste)
was niet al te best op het eindtoernooi; na drie kwart wedstrijd waren ze op.

Men maakt zick veeeeels te druk joh:lol:

smike
01-08-2012, 16:10
Die jongens gaan dit nevernooit invullen, laat staan serieus.
Ik had liever Ruud Gullit gehad, maar ik ben benieuwd hoe van Gaal het gaat doen.

Hij zal ongetwijfeld geleerd hebben van zijn eerste periode als bondscoach.

YoMarK
01-08-2012, 16:15
http://www.fatpickled.com/wp-content/uploads/2012/04/Butthead.jpg

Anderson
01-08-2012, 19:13
Waar is die tijd gebleven dat Nederland nog goede verdedigers hadden die body hadden niet bang waren voor een bal in 16 meter.

Koeman, Rijkaard, Frank de Boer, Bogarde, Stam, Reiziger.

Nou hebben we fancy boy van der Wiel, Mathijsen en Heitinga bang voor een bal.

Facade
01-08-2012, 22:47
We zijn natuurlijk verwend de laatste decennia... We hebben wel talenten, maar ik denk dat we in de komende jaren toch echt voor het eerst in een lange tijd een toontje later moeten zingen ongeacht wie ervoor staat.

LeeMurray
02-08-2012, 15:34
Waar is die tijd gebleven dat Nederland nog goede verdedigers hadden die body hadden niet bang waren voor een bal in 16 meter.

Koeman, Rijkaard, Frank de Boer, Bogarde, Stam, Reiziger.

Nou hebben we fancy boy van der Wiel, Mathijsen en Heitinga bang voor een bal.
Van die gasten die je hebt opgenoemd was alleen Stam een 'echte' verdediger. De rest waren omgeschoolde aanvallers. Aanvallers/ middenvelders die techniek, explosiviteit en/ of snelheid missen worden omgeschoold tot verdediger.

We leiden in Nl geen 'echte' verdedigers op. We gaan in Nl uit van balbezit en verlangen dus bepaalde kwaliteiten van verdedigers die niet veel met verdedigen te maken hebben. Hier willen we dat een verdediger kan inschatten wanneer hij moet inschuiven, we verlangen opbouwende kwaliteiten en creativiteit. Of hij z'n verdedigende taken zoals een man uitschakelen kan uitvoeren is bijzaak.

Van Tichelen en Stam waren uitzonderingen, maar de meeste grote verdedigers van de laatste 20 jaar in Nl hadden meer aanvallende dan verdedigende capaciteiten.

LeeMurray
02-08-2012, 15:55
Eerlijk gast?

Ik denk dat het een storm in een glas water is, hij heeft eerder zo gewerkt....er is niks mis met een wetenschappelijke benadering van de fysieke gesteldheid van je spelers en als je daarvoor wilt weten hoeveel uur ze slapen, so be it.

Bij AC Milan hebben ze een heel lab en nemen ze zelfs bloed af. Dat is echt om te checken hoeveel alcohol of sigaretjes te roken.

Men rekent LvG af op het verleden, they don't see the bigger puicture. En hun fitheid (zo leek het tenminste)
was niet al te best op het eindtoernooi; na drie kwart wedstrijd waren ze op.

Men maakt zick veeeeels te druk joh:lol:
Fysieke gesteldheid is vooral de verantwoordelijkheid van de clubs (de werkgevers) en de prof zelf. Een trainer van Oranje ziet de spelers maar een paar keer per jaar, dus hoe groot kán z'n invloed zijn? Oranje is zoals Frank tien jaar geleden zei meer bezigheidstherapie.Het lijkt er weer op dat Louis in oude fouten zal vervallen door z'n rol te overschatten.

TOON
02-08-2012, 19:52
Fysieke gesteldheid is vooral de verantwoordelijkheid van de clubs (de werkgevers) en de prof zelf. Een trainer van Oranje ziet de spelers maar een paar keer per jaar, dus hoe groot kán z'n invloed zijn? Oranje is zoals Frank tien jaar geleden zei meer bezigheidstherapie.Het lijkt er weer op dat Louis in oude fouten zal vervallen door z'n rol te overschatten.

dit dus....werkt niet als je ze iedere keer in twee dagen een snelcursus tactisch geouwehoer door de strot gaat duwen en aan een conditioneel masterplan onderwerpt....gewoon plezier maken en duidelijkheid verschaffen mbt de basiself, wie het daar niet mee eens is opzouten

Illest
11-08-2012, 10:43
http://www.vi.nl/radio/225467/Beluister-alle-plannen-van-bondscoach-Louis-van-Gaal.htm

:pimp:

ArjanV
11-08-2012, 11:54
Fysieke gesteldheid kun je niet eens aflezen aan de hand van het aantal geslapen uren....complete nonsens dus!
Er zijn mensen die met 3 a 4 uur slaap prima kunnen functioneren en er zijn er die er 16 uur nodig hebben...

Illest
12-08-2012, 01:36
Fysieke gesteldheid kun je niet eens aflezen aan de hand van het aantal geslapen uren....complete nonsens dus!
Er zijn mensen die met 3 a 4 uur slaap prima kunnen functioneren en er zijn er die er 16 uur nodig hebben...

ik denk dat hij met fitte spelers wilt werken, dit is een beetje zijn manier van werken om het zo aan te pakken....de meningen zijn erover verdeeld maar hij maakt naar mijn mening wel een statement...vd Vaart en v
Persie wilde hij, gezien hun conditie niet eens meenemen, maar ze zijn te balngrijk voor dit Oranje

Wat ik ook sterk vond tijdens de persconferentie is dat hij wel een idee heeft over hoe te spelen, maar dat de spelers er ook achter moeten staan....zij moeten ook zo willen spelen dat is voor hem heel belangrijk
BvM hield halsstarrig vast aan zijn systeem wat tot onvrede leidde in de groep..

Dat wat hij zei over Kluivert, dat hij hem 1x heeft laten trainen en dat hij dat niet vaak doet, klopt wel..
In zijn tijd bij Barca was er een keer een wedstrijd (beker ofzo) wat er niet echt toe deed.
Hij draaide de rollen om; Mourinho was de trainer...terwijl hijzelf als de assistent fungeerde...
Mourinho won die prijs.....

Ik vind het trouwens sterk dat hij Bruno Martins Indi durft te selecteren...

ArjanV
12-08-2012, 02:00
Maar je kan niet aan de hand van het aantal geslapen uren bepalen of een speler fit is of niet....is gewoon onzin en sterk dat hij BMI durft te selecteren? Voor een oefenwedstrijd tegen Belgie??? Waarvan hij ook al roept dat het niet gek zou zijn wanneer je die verliest....ja...bijzonder sterk optreden....:wacko:
Hij was ook al op dreef met die verslaggever van,ik meen,de Telegraaf....niks veranderd die idioot! Johan Derksen heeft ook alweer gelijk de toon gezet vrijdag....dit gaat nooit heel lang duren!

Illest
12-08-2012, 17:28
Maar je kan niet aan de hand van het aantal geslapen uren bepalen of een speler fit is of niet....is gewoon onzin en sterk dat hij BMI durft te selecteren? Voor een oefenwedstrijd tegen Belgie??? Waarvan hij ook al roept dat het niet gek zou zijn wanneer je die verliest....ja...bijzonder sterk optreden....:wacko:
Hij was ook al op dreef met die verslaggever van,ik meen,de Telegraaf....niks veranderd die idioot! Johan Derksen heeft ook alweer gelijk de toon gezet vrijdag....dit gaat nooit heel lang duren!

We zullen het nooit eens worden over LvG

1 ding zul je met me eens moeten zijn, de media heeft hele andere belangen dan een trainer/coach
Hoe LvG daar soms mee omgaat is niet echt handig, maar ik begrijp hem wel

diezelfde Derksen hemelde BvM helemaal op, heeft zelfs een nummer voor hem gemaakt en praatte/schreef hem daarna helemaal kapot

ArjanV
12-08-2012, 18:48
Zoals jij BvM helemaal de grond in stampt....Puur statistisch gezien is BvM gewoon de beste bondscoach ooit...

Illest
13-08-2012, 01:42
Zoals jij BvM helemaWawal de grond in stampt....Puur statistisch gezien is BvM gewoon de beste bondscoach ooit...

Maar
Zoals jij BvM helemaWawal de grond in stampt....Puur statistisch gezien is BvM gewoon de beste bondscoach ooit...

Ik had totaal niet verwacht dat BvM het zo goed zou doen bij Oranje...was nooit zo onder de indruk van hem. Statistisch gezien de beste bondscoach, maar wie heeft daar nu nog wat aan?
Voor LvG waren er concrete aanbiedingen (o.a Liverpool)....welke topclubs uit Engeland willen BvM, nu dat hij de best presterende bondscoach van Nederland ooit is?

LvG geniet op basis van zijn prestaties toch net iets meer respect aanzien tov BvM. En ik ben ervan overtuigd dat FdB een behoorlijk aandeel had in het succes van 2010.

Illest
13-08-2012, 13:15
Zoals jij BvM helemaal de grond in stampt....Puur statistisch gezien is BvM gewoon de beste bondscoach ooit...

Ik had idd (samen met een paar anderen hier) heel gauw door dat BvM helemaal verkeerd bezig was op het EK en liet dat ook duidelijk merken, maar ik ben geen Derksen, ik bereik geen miljoenen mensen met mijn ongezouten mening, een mening die door velen word gedeeld omdat iedereen maar klakkeloos aanneemt wat er daar gezegd wordt..

Er is DAAR echt een bepaalde 'anti BvM's spelopvatting' gecreeerd..je kon gewoon weten dat het niet lang zou duren

Nee, ik begrijp LvG wel hoor, de media daar moet het elftal het iig niet van hebben.

Gisteren ook bij Studio voetbal die flapdrol van een v Hooijdonk die liep te klagen over LvG, men praat Oranje nu al naar de tyfus terwijl ze onder hem nog geen een wedstrijd gespeeld hebben.

zo jammer dit

ArjanV
16-08-2012, 04:33
Hmmm nog helemaal geen reacties op de smadelijke nederlaag in,notta bene,Brussel...
Nu is Belgie natuurlijk wel absolute top,een land dat ieder groot tournooi een geweldige indruk maakt of...

Oh ja...die de Jong...inderdaad veeeel beter dan van Bommel...haha! Wat een lachwekkende vertoning!

Leventdepevent
16-08-2012, 06:59
wat een geweldige reeks zetten ze neer zeg

Illest
16-08-2012, 09:39
Hmmm nog helemaal geen reacties op de smadelijke nederlaag in,notta bene,Brussel...
Nu is Belgie natuurlijk wel absolute top,een land dat ieder groot tournooi een geweldige indruk maakt of...

Oh ja...die de Jong...inderdaad veeeel beter dan van Bommel...haha! Wat een lachwekkende vertoning!


Die jonge verdedigers van Feyenoord maakte een goede indruk, LvG kan in zijn eerste wedstrijd toch niet opeens ervoor zorgen dat ze alles gaan winnen...zoiets heeft tijd nodig...dat moet groeien....wat is Mathijssen trouwens slecht zeg

v Bommel kan nuttig zijn...of eerder gezegd 'kon' is te oud nu...maar die had echt niet het verschil gemaakt.

En je zal het wel niet met me eens zijn, maar dit Belgie heeft gewoon een lekkere pot neergezet, ongeacht hoe ze in het verleden hebben gepresteerd, dat argument is onzin...het gaat om de spelers die er nu staan en dat zijn stuk voor stuk goede spelers....zet een topcoach voor die ploeg en ze gaan gewoon naar Brazil.......

ps:

ben jij wel voor Oranje? voor Nederland?? want je slaat wel erg door nu

is je haat jegens LvG, Kluivert en Blind zo groot dat je hoopt dat ze falen? eerlijk? het zijn immers 020-ers met een succesvol verleden...nou je kunt rustig zeggen dat ze voetbalgeschiedenis hebben geschreven in de jaren '90..

eerlijk antwoorden, want dan heeft discussie voeren nl geen zin, ik nam je al niet zo serieus, maar dan negeer ik je gewoon

ArjanV
16-08-2012, 16:02
Belgie heeft aardige voetballers,al jaren trouwens,maar winnen doen ze niet of nauwelijks...als vice wereldkampioen dien je daar gewoon te winnen eigenlijk! Maar goed niet altijd gaat alles zoals het moet gaan maar als jij op een gegeven moment met 4 debutanten in de verdediging staat te spelen (keuze van van Gaal) is dat natuurlijk vragen om problemen...

Ik haat LvG niet...vind het wel een vermakelijke clown...Voor Kluivert voel ik niks ook geen haat....Blind is een incompetente clown maar waarschijnlijk is hij nog net slim genoeg om de pionnetejes op de juiste plaats neer te zetten,veel meer kun je hem niet laten doen dat heeft hij inmiddels zelf duidelijk genoeg bewezen. Je moet eens leren niet zo in hokjes te denken vriend,dat maakt je wat beperkt,ik heb niet automatisch iets tegen mensen met een 020 verleden er zijn er zat waar ik wel respect voor op kan brengen (Bergkamp,Seedorf)

Of ik voor Oranje ben? Het boeit me nauwelijks eigenlijk en dat is ook zeer zelden anders geweest ook niet toen van Marwijk trainer was..nu van Gaal er zit vind ik het wel humor als ze op hun bek gaan,arrogante figuren...de persconferenties zijn dan boeiender dan de wedstrijden!

Anderson
16-08-2012, 16:14
Ik vond het wel mee vallen Belgie heeft gewoon betere spelers op een paar na. De Belgische spelers van 4 jaar geleden waren nog jong en nu 4 jaar later zijn de ruwe diamanten wat meer geslepen. Het is helemaal geen schande om van dit Belgisch team te verliezen. We moeten ons gaan zorgen maken als Nederland wedstrijden gaat verliezen in hun poule.

ArjanV
16-08-2012, 16:52
53e op de fifa wereldranglijst....nou,nou als je daarvan zo op je broek krijgt...

Belgie heeft al jaren goede spelers,ook 10/15 jaar geleden,maar door het hele Vlaanderen vs Walonnie gezeik..komt er nooit iets goeds van....daarom hebben we Belgie al lang niet meer op een eindtournooi gezien..

Wiseguy
16-08-2012, 16:56
Belgie heeft een geweldige lichting. Die gaan het ver schoppen met dit team.

TOON
16-08-2012, 18:31
zeker weten! zeer goed team....en hun sterkte zit ook in de breedte (ahum)
op het moment dat NL de eerste keuze gaat wisselen blijft er vooralsnog niet veel over....voorlopig nog niet iig....

appelsap
22-08-2012, 03:56
Hij belde vroeger bij Barcelona zelf om middernacht naar het huis van de spelers, o.a. naar dat van de huidige assistent..., om te kijken of ze thuis waren. Ze moesten ook zelf opnemen op de landlijn (doorschakelen naar de mobiel was een uitkomst...) om te bevestigen dat ze thuis waren. Bij een nationaal elftal gaat dit natuurlijk nergens over. Goeie trainer die met jonge spelers en veel tijd een goed systeem kan neerzetten en resultaten kan behalen. Hij zal echt wat water bij de wijn moeten doen om van alle pseudovedetten bij het NL elftal wat te maken. Wat niet makkelijk is zonder verdediging.....Douglas dan toch maar naturaliseren, of Henkie Fraser en Sonny Silooy moet terug willen komen op de velden....

LeeMurray
22-08-2012, 15:51
Hij belde vroeger bij Barcelona zelf om middernacht naar het huis van de spelers, o.a. naar dat van de huidige assistent..., om te kijken of ze thuis waren. Ze moesten ook zelf opnemen op de landlijn (doorschakelen naar de mobiel was een uitkomst...) om te bevestigen dat ze thuis waren. Bij een nationaal elftal gaat dit natuurlijk nergens over. Goeie trainer die met jonge spelers en veel tijd een goed systeem kan neerzetten en resultaten kan behalen. Hij zal echt wat water bij de wijn moeten doen om van alle pseudovedetten bij het NL elftal wat te maken. Wat niet makkelijk is zonder verdediging.....Douglas dan toch maar naturaliseren, of Henkie Fraser en Sonny Silooy moet terug willen komen op de velden....
Ik lees net dat Douglas is opgeroepen.

appelsap
22-08-2012, 16:54
Ik lees net dat Douglas is opgeroepen.

Ik heb Louis gisteren gebeld.
Fraser kan trouwens geen oppas vinden voor zijn honden en is dus niet beschikbaar.

Illest
12-09-2012, 16:31
We zijn nu 2 kwalificatiewedstrijden verder, volle buit binnen
Ik moet zeggen dat ik toch geniet van dit Oranje, er wordt zowaar gestreden, gevochten voor elke bal.

Wat vinden jullie?

Facade
12-09-2012, 16:45
Ik vind het jammer van de keeperswissel en van Clasie, ook had ik graag Emanuelson in het elftal gezien.

Ik denk dat er qua techniek, tactisch en noem het maar op voldoende aan schort. Wel is er wat terug wat er op het EK niet was en dat is passie en beleving. Er gaat veel fout, maar je ziet dat iedereen er weer voor gaat en dat is leuk om te zien. Ik denk daarnaast dat dat een belangrijke basis is voor succes, dus ja ik ben het grotendeels met je eens.

TOON
13-09-2012, 12:55
ik denk dat we gezegend zijn met zo'n zwakke poule, louis heeft 2 jaar om er wat moois van te maken

smike
13-09-2012, 14:55
Zowel de Hongare als de Turke waren wel echt bagger, ongelovelijk wat een slecht niveau.
Nederland gaat fluitend door en kan de komende tijd rustig bouwen aan een nieuw team, ik heb vertrouwen in van Gaal.