PDA

View Full Version : Verandering in mijn sexleven.



The_Rock
29-09-2012, 10:37
MMA is mijn grote liefde, en dit weet geen een ex van mij. Maar Jammergenoeg heeft MMA veel invloed gehad op mijn sexleven. Ik zie nu allemaal kansen om mijn sex partner te submitten en dominante posities over te nemen.

Dus laatst was ik tussen haar benen, genot was groot van haar kant.. maar ik voel niet veel omdat ik sex meer als cardio werk ervaar. Daarom moet je ook voldoende vocht drinken, want wie wil nou naar een lager gewichtsklasse? Dus ik zat te denken toen ik tussen haar benen zat: 'wat als ik voorbij haar been ga en in de sidemount terecht kom?', dit zal haar vast wakker schudden en laten inzien dat ik serieus ben met mijn sport.

Het mooie is, je komt vrouwen tegen die zeggen 'slap me' of 'spuug in mijn mond', ik voel mij dan altijd uitgedaagd en heb de neiging om te vragen of ik ook mag stoten. Ik heb namelijk veel aan mijn Ground&Pound gewerkt dus ik kan mij meteen bij haar bewijzen.

MMA heeft dus geen slechte invloed op jongeren, maar een positieve. Ik noem het een uitbreiding van fantasie en kennis. Dit heb ik ook naar wat mensen uit de politiek gestuurd, in de hoop dat zij inzien dat MMA veiliger is dan een condoom als je het goed gebruikt. Ja er zullen dan misschien niet veel orgasmes aanwezig zijn, maar de spanning die je sex partner kan bezorgen met een Rear naken Choke is veel meer waard.

Leventdepevent
29-09-2012, 11:40
hahah Mart S. zou zeggen "Nico Dijkshoorn eat your heart out"

Sadix
29-09-2012, 15:21
hahahahahaha heb serieus hardop zitten lachen. je bent echt te goed bro!

Sadix
29-09-2012, 15:21
You must spread some Reputation around before giving it to The_Rock again.

Diz
29-09-2012, 22:17
Whahahaha meesterlijk weer!

Reps voor deze man!

Bromios
30-09-2012, 01:33
haha, hij is weer briljant

Kemal
30-09-2012, 07:07
:lol:!