PDA

View Full Version : schumacher ontslagen



FOCUS
29-09-2012, 11:57
tja
hij is gewoon te oud
misschien had hij zijn hoge niveau wat beter vast kunnen houden, als hij geen sabbatical had genomen,
maar op die leeftijd 'even een tijdje ertussenuit' kan dus echt niet...

http://www.ad.nl/ad/nl/1020/Formule-1/article/detail/3323536/2012/09/28/Hamilton-nieuwe-kopman-Mercedes-Schumacher-weg.dhtml

Richelieu
29-09-2012, 12:15
Het was drie jaar geleden eigenlijk al einde verhaal. Het hele Mercedes avontuur zal een smet op zijn carrière blijven, had hij totaal niet hoeven doen.

de Stiep
29-09-2012, 12:18
Best jammer. Moet hij naar de soos :whistling:

Richelieu
29-09-2012, 12:20
Best jammer. Moet hij naar de soos :whistling:

Nou, dat denk ik niet. De kerel is loaded!

Peter0711
29-09-2012, 14:04
Het was drie jaar geleden eigenlijk al einde verhaal. Het hele Mercedes avontuur zal een smet op zijn carrière blijven, had hij totaal niet hoeven doen.

Ben ik niet met je eens. Het siert hem juist om de ballen te hebben om er na zo een lange tijd weer in te stappen terwijl alles veranderd is. Hij kwalificeerd zichzelf praktisch altijd bij de top 10,en dan behoor je nogsteeds tot de 10 beste coureurs van de wereld. Dat zou inhouden dat iedereen die langzamere tijden rijd ook ontslagen had moeten worden doordat ze "niet goed presenteren" Hij heeft het afgelopen seizoen niet gereden waar mensen hem verwcht hadden. Een paar keer flinke pech gehad,en een paar domme foutjes (die iedereen daar wel 's maakt) Schumacher rijd zichzelf elk jaar weer naar de finale bij The race of champions omdat ie nogsteeds kan sturen als een malle.

Misschien een juiste keuze om te stoppen,maar een smet op ze carriere vind ik erg overdreven,die man is en blijft een held en zo word ie in die wereld ook nogsteeds (terecht) overal ontvangen. Kijk is naar de race geschiedenis van die man,daar kan je niks anders als respect voor hebben!! En zoals Olaf Mol en Allerd Kalff al aangaven,en speelt hier wel iets meer.

Peter0711
29-09-2012, 14:08
http://www.f1.nl/news/10591/wat-nu-voor-schumacher/

Let wel op de zin : De besluiteloosheid van Michael Schumacher heeft er indirect voor gezorgd dat het team de gesprekken met Lewis Hamilton opvoerde

Wiseguy
29-09-2012, 14:54
Ik volg F1 niet meer, maar ik genoot altijd ontzettend van de strijd tussen hem en Hakkinen.

Peter0711
29-09-2012, 14:58
Ik volg F1 niet meer, maar ik genoot altijd ontzettend van de strijd tussen hem en Hakkinen.

Classic inderd.

Kemal
29-09-2012, 19:58
Hij had op zn hoogtepunt moeten stoppen.

Leventdepevent
29-09-2012, 20:02
ik heb de hele F1 eigenlijk nooit zo gevolgd........maar hij kan altijd nog gaan voetballen dat kan ie ook aardig ;)

Richelieu
29-09-2012, 21:21
Ben ik niet met je eens. Het siert hem juist om de ballen te hebben om er na zo een lange tijd weer in te stappen terwijl alles veranderd is. Hij kwalificeerd zichzelf praktisch altijd bij de top 10,en dan behoor je nogsteeds tot de 10 beste coureurs van de wereld. Dat zou inhouden dat iedereen die langzamere tijden rijd ook ontslagen had moeten worden doordat ze "niet goed presenteren" Hij heeft het afgelopen seizoen niet gereden waar mensen hem verwcht hadden. Een paar keer flinke pech gehad,en een paar domme foutjes (die iedereen daar wel 's maakt) Schumacher rijd zichzelf elk jaar weer naar de finale bij The race of champions omdat ie nogsteeds kan sturen als een malle.

Misschien een juiste keuze om te stoppen,maar een smet op ze carriere vind ik erg overdreven,die man is en blijft een held en zo word ie in die wereld ook nogsteeds (terecht) overal ontvangen. Kijk is naar de race geschiedenis van die man,daar kan je niks anders als respect voor hebben!! En zoals Olaf Mol en Allerd Kalff al aangaven,en speelt hier wel iets meer.

Klopt zeker, maar als hij gewoon na zijn Ferrari periode gestopt was dan zou zijn onoverwinnelijke status meer overeind zijn gebleven. Zie niet gauw zijn 7 rijderstitels eraan gaan. Dat het een man met ballen is: zeker! Denk inderdaad ook dat de komst van ene Niki Lauda wel wat met zijn ontslag te maken heeft ;)