PDA

View Full Version : ABN AMRO, Baard, Wapen, Paniek.



The_Rock
20-10-2012, 18:15
Beste forumbroeders,

Ik liep gisteren de ABN AMRO binnen en opeens vloog iedereen over de tafels en stoelen. Ik bevond mij dus tussen allemaal mensen die plat op hun buik lagen. Nou ..Ik wist eerst niet wat er aan de hand was, maar ik zag een oude dame naar mijn nieuwe baard staren. En ook al was er veel geschreeuw en paniek, hoorde ik een man roepen: `Hij is gewapend!`

Leerzame les: baard + "wapen" = slechte eerste indruk.

Ik keek om mij heen en ik zag niemand met een wapen, ik was de enige die stond! dit moest een misverstand zijn, door mijn hersenen ging een alarm af 'je bent een buitenlander, die problemen(misverstand) veroorzaakt in een bank, politie zal snel komen en jij bent weg, geen KFC meer ..niks meer, jij bent done" Dit praat je niet meer recht.

Dit kan mij niet overkomen dacht ik, dus ik zwaaide en riep "Ik heb niet eens een wapen bij mij!" en de reactie van de mensen werd erger .....en toen gebeurde het, toen ontdekte ik wat het probleem was. Ik was namelijk met mijn auto gekomen, die zwart is ..en ik parkeerde in de buurt van de ingang. Ik liep binnen met een strakke zwarte shirt en hele korte mouwen. Dit gebeurt vaak dat mensen mijn biceps als een wapen zien. Ik moest er wel een beetje om lachen, want mijn baard hoeft er gelukkig niet af. Het enige wat ik moet doen is een nieuwe dieet volgen en afvallen, want Nederland is er nog niet klaar voor.

Dus voordat deze misverstand op TV zenders komt en natuurlijk in de TELEGRAAF, wilde ik jullie informeren dat er niks aan de hand was/is.

groeten,

Rock.

Facade
20-10-2012, 18:28
Dit gebeurt vaak dat mensen mijn biceps als een wapen zien.

ge-ni-aal :D

reps man, een van je betere :)

Kemal
20-10-2012, 18:53
LOL

de Stiep
20-10-2012, 19:52
Ja, dag hoor ! VOLSTREKT legitieme reactie. Combinatie van biceps, zwarte auto en baard. Logisch toch ? God man, denk toch na.:rotflmao:

Leventdepevent
21-10-2012, 08:47
muahahah

FOCUS
21-10-2012, 09:46
epic :w00t:

Sadix
21-10-2012, 14:06
hahahahahahahaha baas der bazen