PDA

View Full Version : Column Luuk Koelman



Wheelie
08-11-2012, 19:12
http://sphotos-c.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-ash4/381830_4001623731553_907590569_n.jpg

Wheelie
08-11-2012, 19:13
Column is offline gehaald door Metro en op Facebook krijgt hij leuke reacties

http://www.facebook.com/luuk.koelman?fref=ts

micha
08-11-2012, 19:13
die mariska is gek

Leventdepevent
08-11-2012, 19:30
ik vind het schandalig, die mensen zijn al kapot door de dood van hun zoon en dan deze stront er nog overheen.....ik zeg NEKSCHOT!

The Company
08-11-2012, 19:30
Snap de ophef niet echt eigenlijk. Echt overduidelijk dat dit satire is.

Ik vind het ook niet grappig maar het zou wel moeten kunnen.

Kemal
08-11-2012, 19:32
OMFG.. :confused:

de Stiep
08-11-2012, 19:33
Snap de ophef niet echt eigenlijk. Echt overduidelijk dat dit satire is.

Ik vind het ook niet grappig maar het zou wel moeten kunnen.

Zo ervaar ik het ook, als satire, maar vind het niet leuk.

Wiebe
08-11-2012, 20:21
ik vind het schandalig, die mensen zijn al kapot door de dood van hun zoon en dan deze stront er nog overheen.....ik zeg NEKSCHOT!

Gregorius kom er maar in.

https://www.google.nl/search?q=gregorius+nekschot&hl=nl&prmd=imvnso&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ei=jAWcUMqdHOaZ0QWp1IGYAQ&ved=0CCoQsAQ&biw=800&bih=499

Diz
08-11-2012, 20:27
Satire of geen satire... Dit is gewoon smakeloos...
Hoewel het allemaal vast niet kwaad bedoeld is, is dit een klap in het gezicht van de ouders...

Mauro
08-11-2012, 20:30
die mariska is gek
Is niet Mariska, is een column van Luuk Koelman Micha (zie ENORME Topic Titel)
OT: Beetje smakeloze slechte timing voor dit soort satire

bladetrinity
08-11-2012, 20:50
X2

blackadder
08-11-2012, 21:31
Snap de ophef niet echt eigenlijk. Echt overduidelijk dat dit satire is.

Ik vind het ook niet grappig maar het zou wel moeten kunnen.
De reacties op die satire moeten dan ook kunnen.

The Company
08-11-2012, 21:45
De reacties op die satire moeten dan ook kunnen.

Tuurlijk. Zeg ik ergens dat dat niet kan dan?

blackadder
08-11-2012, 21:57
Tuurlijk. Zeg ik ergens dat dat niet kan dan?
Je zegt dat je de ophef niet snapt. Maar veel mensen zijn wel pissed om die column. Dus, vandaar de ophef en vele reacties.

The Company
08-11-2012, 22:02
Je zegt dat je de ophef niet snapt. Maar veel mensen zijn wel pissed om die column. Dus, vandaar de ophef en vele reacties.

Ik snap niet dat er zoveel ophef over is. Dat betekent niet dat ik vind dat er geen ophef over mag zijn.

Als ik nu lees dat Mariska de Haas ondergedoken zit omdat ze met de dood bedreigd word omdat mensen serieus dachten dat het door haar geschreven was vraag ik me toch af wat het IQ van de gemiddelde Nederlander is.

blackadder
08-11-2012, 22:07
Ik snap niet dat er zoveel ophef over is. Dat betekent niet dat ik vind dat er geen ophef over mag zijn.

Als ik nu lees dat Mariska de Haas ondergedoken zit omdat ze met de dood bedreigd word omdat mensen serieus dachten dat het door haar geschreven was vraag ik me toch af wat het IQ van de gemiddelde Nederlander is.
Beetje raar idd. Koelman is degene die zou moeten onderduiken.

Wiebe
08-11-2012, 22:45
Beetje raar idd. Koelman is degene die zou moeten onderduiken.

Helemaal niemand moet er onderduiken zelfs die trol Mariska niet.

Noem het de keerzijde van de medaille die vrijheid van meningsuiting heet, die gasten mogen die mening vertellen, ze hoeven het niet te doen maar het mag wel.

de Stiep
08-11-2012, 23:21
Ik snap niet dat er zoveel ophef over is. Dat betekent niet dat ik vind dat er geen ophef over mag zijn.

Als ik nu lees dat Mariska de Haas ondergedoken zit omdat ze met de dood bedreigd word omdat mensen serieus dachten dat het door haar geschreven was vraag ik me toch af wat het IQ van de gemiddelde Nederlander is.


Het IQ van de gemiddelde Nederlander ? Ga maar naar een voetbalwedstrijd. " Who is using the family braincel today ? "

Facade
08-11-2012, 23:33
Wow... dit gaat echt wel alle fatsoensnormen te buiten. Natuurlijk 'mag' hij het zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk moet doen. Godallemachtig zeg.

'Te vroeg' zegt ie zelf... tsja ik vraag me af of zo'n collumn een tijdstip kent waarop het wel gepast is daarnaast is het misschien netjes om je excuses te maken. Het punt was blijkbaar dat die Mariska elk standpunt aangrijpt om iets over homo's te zeggen ofzo, maar er lijken me andere manieren om dat te verwoorden. Om nou zo persoonlijk en zo nadrukkelijk een specifiek geval te pakken daar ben ik niet zo van. Daarnaast is het een hypocriete lul omdat hij zelf natuurlijk dit incident aangrijpt om een podium te bemachtigen voor zijn blijkbaar vitale boodschap.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3344625/2012/11/08/Luuk-Koelman-Column-Tim-Ribberink-misschien-te-vroeg.dhtml

Bromios
09-11-2012, 07:49
Wow... dit gaat echt wel alle fatsoensnormen te buiten. Natuurlijk 'mag' hij het zeggen, maar dat wil niet zeggen dat je het ook daadwerkelijk moet doen. Godallemachtig zeg.

'Te vroeg' zegt ie zelf... tsja ik vraag me af of zo'n collumn een tijdstip kent waarop het wel gepast is daarnaast is het misschien netjes om je excuses te maken. Het punt was blijkbaar dat die Mariska elk standpunt aangrijpt om iets over homo's te zeggen ofzo, maar er lijken me andere manieren om dat te verwoorden. Om nou zo persoonlijk en zo nadrukkelijk een specifiek geval te pakken daar ben ik niet zo van. Daarnaast is het een hypocriete lul omdat hij zelf natuurlijk dit incident aangrijpt om een podium te bemachtigen voor zijn blijkbaar vitale boodschap.

http://www.ad.nl/ad/nl/1012/Nederland/article/detail/3344625/2012/11/08/Luuk-Koelman-Column-Tim-Ribberink-misschien-te-vroeg.dhtml

Jij snapt het helemaal. Die Koelman is al een hele tijd bezig om door te breken als serieuze columnist en hoe je het wend of keert, dat is hem gelukt. Hij staat op de kaart.

Vrijheid van meningsuiting is een groot goed en is een recht. En dit soort dingen zorgen ervoor dat heel veel mensen zich afvragen of dat recht niet danig moet worden ingeperkt. En dat is jammer.

Wheelie
09-11-2012, 11:00
http://sphotos-h.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/165558_119966011408980_3872767_n.jpg

Anderson
09-11-2012, 11:40
Naar mannetje heeft erg veel last van egocentrisme.

Anderson
09-11-2012, 11:42
Ze zouden beide zowel de familie als Mariska dit mannetje moeten aanklagen.

Briant
09-11-2012, 11:51
Hij wil een sneer zetten naar Mariska de Haas, God weet waarom. Maar het resultaat is dat die Luuk Koelman nu slands meest gehate columnist is. Mooi want de manier waarop dit gebeurde was meer dan smakeloos. Het verdriet van het verliezen van een kind gun je geen enkel persoon. Om over de rug van die mensen ook nog eens een punt proberen duidelijk te maken, en naar mijn insziens ook nog eens een onbenullig punt. Dat is zwaar zwaar ondermaats en getuigt van het hebben van een extreem laag sociaal IQ.

Silat
09-11-2012, 14:27
Die krijgt z'n straf wel...

Brainthief
09-11-2012, 14:39
Luuk Koelman is over het algemeen super grappig en super scherp.....tjek zijn site....

Nu wellicht iets te snel....Laatst heb ik een artikel in het parool gelezen over Mariska Orban de Haas, WALGELIJK mormel....
echt een super laag bij de grond type.... jammer dat Luuk Koelman niet iets anders heeft gebruikt om haar aan te vallen
(op een overigens zeer goede wijze, door in de pen te klimmen, dus geen doodverwenzingen en oproep tot geweld)

Biiyen
09-11-2012, 18:40
Luuk heeft wel leuke acties gedaan in het verleden, allemaal rare brieven schrijven naar gemeentes en bedrijven. Maar dit is wel vrij smakeloos en vooral als ouder zijnde is het hard om zoiets te moeten lezen over je net dode zoon. Hoorde het vandaag op de radio en kon de column nergens vinden en staat hij gewoon hier op MF haha.