PDA

View Full Version : Eindelijk worden mensen wakker!!



lukashenko
09-12-2012, 01:06
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=WWUQ_N_vHc0#!

lukashenko
09-12-2012, 01:06
neem 11 minuten en hoor van het front hoe het zit
wake up to the global tirany

lukashenko
09-12-2012, 01:07
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=7ZCZSY0xVZk

lukashenko
09-12-2012, 01:07
http://www.youtube.com/watch?v=Ygl4ngvXGJM&feature=share

Asura
09-12-2012, 01:50
Geloven in shit die niet werkt en blind zijn voor echte problemen is niets nieuws, maar bedankt

lukashenko
09-12-2012, 04:44
Geloven in shit die niet werkt en blind zijn voor echte problemen is niets nieuws, maar bedankt
dat america nu een kwart miljoen soldaten in het midden oosten heb om daar alle grondstoffen weg te plunderen en iran tot een conflict uitlokt zodat de crisis naar een depressie schiet .
dat is in mijn ogen het probleem nu juist.
door daar op wakker te worden en deze corporale overname te stoppen kom je al een heel eind.

Peter0711
09-12-2012, 12:24
dat america nu een kwart miljoen soldaten in het midden oosten heb om daar alle grondstoffen weg te plunderen en iran tot een conflict uitlokt zodat de crisis naar een depressie schiet .
dat is in mijn ogen het probleem nu juist.
door daar op wakker te worden en deze corporale overname te stoppen kom je al een heel eind.

Je moet je niet zo gek laten maken man.. Voor dat je het weet ben je op zoek naar de 2de ster rechts om naar neverland te vliegen. ;) Er word genoeg gespeculeerd,maar de ware toedracht krijgen jij en ik echt niet te weten via zulke filmpies hoor.. Maakt het alleen maar verwarrender.. Als je het dan toch kijkt,verbreed dan op ze minst je horizon een beetje. ;)

ARMENIA
09-12-2012, 14:26
Het is wel raar allemaal:

Het westen en amerika vallen afghanistan binnen om te vechten tegen de taliban, wat is de reden hiervoor (9/11, denk het niet)?

ze vallen irak binnen, vermoorden saddam en nu is het daar een chaos. waarom deden ze dat (het gaat echt niet om de vader van bush)?

Zij provoceren iran en willen een oorlog uitlokken, why?
ze hebben in libie khadaffi afgezet, why?
in egypte was het mubarak, why
in tunesie was het Ben Ali, why

Nu willen ze in syrie, assad kapotmaken, waarom?

In al deze gevallen steunt het westen en amerika ook nog eens moslim broederschappen, ze willen dat het islamistische landen worden, waarom?

In het westen en amerika worden islamieten juist een beetje in de hoek gedreven en in het midden oosten steunen ze veel strengere moslims.

It doesnt make sense...

ARMENIA
09-12-2012, 14:42
Het volgende valt me ineens op:

bin laden: strenge moslim (ze moesten toch ergens beginnen)
ahmadinejhad: strenge moslim (iran luistert niet naar het westen en kan in potentie te sterk worden?)
Saddam= nationalistisch en seculiere moslim
khadaffi= nationalistisch en seculiere moslim
mubarak= nationalistisch en seculiere moslim
Ben Ali= nationalistisch en seculiere moslim
assad= nationalistisch en seculiere moslim

denkt het westen en amerika dat misschien nationalisten voor meer problemen kunnen zorgen en willen ze daarom streng islamitische overheden in die landen installeren?

één ding weet ik wel over nationalisten, ze kunnen zich allen onder de arabische banner bedreigd voelen en daarom zich gaan verenigen, ze hebben dan allemaal een sterke arabische leider nodig. Op de lange termijn kunnen zij zich gezamenlijk tegen het westen keren. Hetgeen wat ze dan verenigd is dat ze allen onderdrukte arabieren (door het westen) zijn.

als je kijkt naar islamieten is er veel verdeeldheid, je hebt zoveel stromingen en als ze de kans krijgen slachten ze elkaar ook af. soennieten, shieten, alewieten, etc. Er is veel meer verdeeldheid in vergelijking met de nationalisten en daarom is het niet realistisch dat ze zich allemaal gaan verenigen.

Wil daarom het westen en amerika islamitische overheden in die landen installeren, omdat ze op de lange termijn veiliger zijn? en omdat ze de dan deze overheden kunnen bespelen?

wat denken jullie boyz?

lukashenko
09-12-2012, 15:11
de reden dat khadaffi vermoord is ; simpel hij wou goud voor zijn olie en america kon dat niet betalen .
ze riepen het volk haat hem enz ze zijn op onze vrijheid jaloers.
kijk de laatste 10 minuten van deze docu en dan zie je dat het volk van hem houd en dat ze daar hartstikke goed leefde.

http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=THlaMUq6MKU

ARMENIA
09-12-2012, 15:37
Mooi Lukaschenko! Wist niet dat ze het daar zo goed voor elkaar hadden.. Mijn vader is geboren in irak onder het regime van Saddam. Je betaalde geen geld voor water, licht en elektriciteit. Je betaalde geen belasting of btw.. als je een huis wou bouwen, dan was dit erg goedkoop. er was geen criminaliteit, het was superveilig.

er was maar 1 ding die je niet moest doen: saddam tegenwerken. Zolang je dat niet deed, was er helemaal niets aan de hand. Ook was er geen discriminatie van christenen of dergelijke.. voor saddam maakte het niet uit of je christelijk was. Hij had namelijk adviseurs die christelijk waren en zijn koks waren ook alleen maar christenen.

Peter0711
09-12-2012, 17:55
Mooi Lukaschenko! Wist niet dat ze het daar zo goed voor elkaar hadden.. Mijn vader is geboren in irak onder het regime van Saddam. Je betaalde geen geld voor water, licht en elektriciteit. Je betaalde geen belasting of btw.. als je een huis wou bouwen, dan was dit erg goedkoop. er was geen criminaliteit, het was superveilig.

er was maar 1 ding die je niet moest doen: saddam tegenwerken. Zolang je dat niet deed, was er helemaal niets aan de hand. Ook was er geen discriminatie van christenen of dergelijke.. voor saddam maakte het niet uit of je christelijk was. Hij had namelijk adviseurs die christelijk waren en zijn koks waren ook alleen maar christenen.

Als het allemaal zo geweldig was in Irak? Mag ik dan vragen of je vader daar altijd is blijven wonen? En zoniet,waarom / waneer is hij verhuisd dan? Waarom zijn er in die periode zoveel andere mensen die gevlucht zijn uit Irak?

Ik wordt er soms wel 's moedeloos van,das hetzelfde wat je vaak ook bij Turkse of Marokkaanse mensen merkt,het is allemaal zo veel beter in "jullie land" als dat het in Nederland is. De cultuur,de mensen,de natuur,ALLES is daar beter. Waarom wonen jullie daar dan niet? Dat vraag ik me dan af? Er komt dan toch vaak uit dat niet alles daar zo perfect is alsdat men soms doet denken.

Ik denk gewoon dat jullie niet zo zwart / wit moeten denken en je door elke willekeurige docu op Youtube helemaal laten overtuigen. Als je een goed beeld wil krijgen over zulke onderwerpen moet je onafhankelijk onderzoek doen,en je verdiepen in meerdere meningen / verhalen / standpunten. Jezelf blindstaren op docu's zoals die hier gepost worden is leuk voor een zondaggie,maar je moet (naar mijn idee) niet meteen denken dat JIJ nu het geheim van de wereld weet en de waarheid achter alles wat er qua oorlog de afgelopen 30 jaar gebeurd is. Je moet soms eve verder kijken alsdat je neus lang is. ;)

rollermanskunk
09-12-2012, 18:14
Een Afghaanse collega van mij vertelde me over een gebied in Afghanistan die al jaren door de Amerikanen is afgesloten en bezet en waar geen Afghaan doorheen mag. Het zou gaan om een gebied waar vooral kostbare delfstoffen zoals diamanten, koper, ijzer, kobalt, lithium, niobium en goud in de grond zitten die vooral gebruikt wordt voor (kern)wapens, staal en ander militair materieel... In het gebied schijnen er dagelijks vliegtuigen op en aan te vliegen. Als de Afghanen zelf de macht zouden hebben over het gebied zouden ze in 1 keer van de armste land ter wereld naar de welvarendste land ter wereld kunnen worden.

ARMENIA
09-12-2012, 18:14
Niemand zegt dat het beter was in Irak dan in Nederland. Bepaalde dingen waren er wel beter maar als je alles op een hoopje gooit, is het natuurlijk veel beter in Nederland.

Ik ben geen Irakees en mijn vader ook niet, hij is er alleen geboren en opgegroeid. Maar me vader heeft in de Irak - Iran oorlog gevochten en hij is uiteindelijk gevlucht omdat het z'n dood zou worden. De Irakezen kregen opdracht om delen van Iran te bezetten maar er werd niet tactisch gevochten. Ze stuurden 5000 man naar de front en die moesten 2 km landinwaarts trekken. maar wat ze niet vertelden is dat het mortieren regende, de tanks je stonden op te wachten en dergelijke. Iedereen kwam dus om en mijn vader kreeg ook het bericht dat hij naar de frontlinie moest. Op een desbetreffende avond kreeg hij lekkere maaltijd om daarna bij de frontlinies afgezet te worden. Om het verhaal kort te maken is hij op slimme wijze de frontlinie ontvlucht en is hij de bergen ingegaan. Hij heeft daar een tijdje met Pkk strijders geleefd om uiteindelijk zijn weg tot Nederland te vinden.

Waarom Nederland? Hij had één oom die in het buitenland woonde en dat land was Nederland.

Weetje waar ik moe van word, mensen die constant maar zeggen: wat doe je hier dan? ga naar je eigen land, etc.

Dude, heb jij het verdiend om in het westen geboren te worden? Nee, jij bent hier per toeval geboren. Per toeval heb jij veiligheid, per toeval leef jij in een land waar er democratie is, per toeval leef je in een land waar er werk is en per toeval leef je in een land waar een hoge mate van welvaart de standaard is.

Als jij het had verdiend om hier geboren te worden, had ik niks gezegd. Maar kerel, je bent per toeval hier geboren. Mensen die geboren worden in een land waar alles fucked up is, dat hebben zij ook niet verdiend. Wat moet je dan zeggen: yoo ik leef lekker in de EU, ik ga lekker warm bij me familie zitten. En jij, aan de andere kant van de grens, hebt geen werk, geen veiligheid, geen welvaart.. Jij hebt gewoon pech en crepeer maar?

Waarom als jij het goed hebt, waarom gun je het andere mensen niet?

Ik zeg niet dat jij zo bent, maar de opmerking van: "waarom kom je hier, blijf dan in je land" heeft toch iets van het bovenstaande verhaal weg.




Als het allemaal zo geweldig was in Irak? Mag ik dan vragen of je vader daar altijd is blijven wonen? En zoniet,waarom / waneer is hij verhuisd dan? Waarom zijn er in die periode zoveel andere mensen die gevlucht zijn uit Irak?

Ik wordt er soms wel 's moedeloos van,das hetzelfde wat je vaak ook bij Turkse of Marokkaanse mensen merkt,het is allemaal zo veel beter in "jullie land" als dat het in Nederland is. De cultuur,de mensen,de natuur,ALLES is daar beter. Waarom wonen jullie daar dan niet? Dat vraag ik me dan af? Er komt dan toch vaak uit dat niet alles daar zo perfect is alsdat men soms doet denken.

Ik denk gewoon dat jullie niet zo zwart / wit moeten denken en je door elke willekeurige docu op Youtube helemaal laten overtuigen. Als je een goed beeld wil krijgen over zulke onderwerpen moet je onafhankelijk onderzoek doen,en je verdiepen in meerdere meningen / verhalen / standpunten. Jezelf blindstaren op docu's zoals die hier gepost worden is leuk voor een zondaggie,maar je moet (naar mijn idee) niet meteen denken dat JIJ nu het geheim van de wereld weet en de waarheid achter alles wat er qua oorlog de afgelopen 30 jaar gebeurd is. Je moet soms eve verder kijken alsdat je neus lang is. ;)

Peter0711
09-12-2012, 18:52
Waarom als jij het goed hebt, waarom gun je het andere mensen niet?

Ik zeg niet dat jij zo bent, maar de opmerking van: "waarom kom je hier, blijf dan in je land" heeft toch iets van het bovenstaande verhaal weg.

Nou,volgens mij lees je niet helemaal goed hoor? Interessant ook dat je dat uit me tekst haalt trouwens. Zoals ik al eerder heb gemeld,je moet niet zo zwart / wit denken,want ik heb nergens op welke manier aangehaald dat ik andere mensen geen geluk gun of een betere plek op deze aarde. De hele discussie ging over een totaal ander onderwerp. Maar goed,laat ik dan maar van deze kans gebruik maken om je meteen te vertellen dat je de plank volledig mis slaat kerel.

FOCUS
09-12-2012, 20:45
Je moet je niet zo gek laten maken man.. Voor dat je het weet ben je op zoek naar de 2de ster rechts om naar neverland te vliegen. ;)


fuck is het de TWEEDE?


toch weer verkeerd gevlogen, nog maar eens proberen dan

Peter0711
09-12-2012, 20:54
fuck is het de TWEEDE?


toch weer verkeerd gevlogen, nog maar eens proberen dan

Ja,nou begin ik ook te twijfelen hahaha ;)

Bromios
09-12-2012, 21:03
fuck is het de TWEEDE?


toch weer verkeerd gevlogen, nog maar eens proberen dan

Bij de 1e links ga je naar WHATEVER land ;) (en zo denk ik ook over dit topic).

Denk nou toch even na beste mensen. Er zijn a 4 weken een stuk of 20 mensen bezig om een lantaarnpaal achter mijn huis te repareren en het lukt ze niet. Global conspiracies werken niet. Te ingewikkeld.

Als die Amerikanen zo slim zijn om een gebied in afghanistan af te zetten en daar alle rijkdommen te jatten waarom zijn die Afghanen zelf dan de afgelopen 100.000 jaar niet uit hun kleihut gekomen en op hun ezel gesprongen en hebben dat spul de grond uitgegraven ? Geloof nou niet alles wat je hoort.

Facade
09-12-2012, 21:22
Een Afghaanse collega van mij vertelde me over een gebied in Afghanistan die al jaren door de Amerikanen is afgesloten en bezet en waar geen Afghaan doorheen mag. Het zou gaan om een gebied waar vooral kostbare delfstoffen zoals diamanten, koper, ijzer, kobalt, lithium, niobium en goud in de grond zitten die vooral gebruikt wordt voor (kern)wapens, staal en ander militair materieel... In het gebied schijnen er dagelijks vliegtuigen op en aan te vliegen. Als de Afghanen zelf de macht zouden hebben over het gebied zouden ze in 1 keer van de armste land ter wereld naar de welvarendste land ter wereld kunnen worden.

Als dat zo zou zijn dan zou de VS een misser van monumentale proporties maken... Als daar blijkbaar dermate veel grondstoffen zitten dat Afghanistan direct een van de welvarendste landen ter wereld zou worden, dan lijkt het me logisch dat commercieel te exploiteren en er niet een schutting omheen te zetten. Het verhaal lijkt me dan ook onwaarschijnlijk.

Nee dan deze, dit is de waarheid. Dit filmpje opent je ogen man, check:

http://www.youtube.com/watch?v=rs6GQWmglV4

Mauro
09-12-2012, 22:54
Nee dan deze, dit is de waarheid. Dit filmpje opent je ogen man, check:

http://www.youtube.com/watch?v=rs6GQWmglV4
Inderdaad, die film heeft ook mijn levensvisie significant veranderd. Check em !

Briant
09-12-2012, 23:35
http://www.youtube.com/watch?v=N-NkX86uPI0

blackadder
10-12-2012, 00:39
Een Afghaanse collega van mij vertelde me over een gebied in Afghanistan die al jaren door de Amerikanen is afgesloten en bezet en waar geen Afghaan doorheen mag. Het zou gaan om een gebied waar vooral kostbare delfstoffen zoals diamanten, koper, ijzer, kobalt, lithium, niobium en goud in de grond zitten die vooral gebruikt wordt voor (kern)wapens, staal en ander militair materieel... In het gebied schijnen er dagelijks vliegtuigen op en aan te vliegen. Als de Afghanen zelf de macht zouden hebben over het gebied zouden ze in 1 keer van de armste land ter wereld naar de welvarendste land ter wereld kunnen worden.
Waarom hebben ze dat dan nooit gedaan? Lijkt me minder problematisch dan papavers te verbouwen.

cholitzu
10-12-2012, 01:59
Als dat zo zou zijn dan zou de VS een misser van monumentale proporties maken... Als daar blijkbaar dermate veel grondstoffen zitten dat Afghanistan direct een van de welvarendste landen ter wereld zou worden, dan lijkt het me logisch dat commercieel te exploiteren en er niet een schutting omheen te zetten. Het verhaal lijkt me dan ook onwaarschijnlijk.

Nee dan deze, dit is de waarheid. Dit filmpje opent je ogen man, check:

http://www.youtube.com/watch?v=rs6GQWmglV4


Amerikanen ontdekken schat in Afghanistan
maandag 14 juni 2010 om 17u17
Amerikaanse geologen vonden in Afghanistan een schat aan grondstoffen ter waarde van maar liefst een biljoen dollar. Het gaat hier om lithium, ijzer, koper en goud. Hiermee zou Afghanistan wel eens een grootmacht kunnen worden op vlak van export van grondstoffen.


Afghanistan, naast soldaten ook rijk aan grondstoffen. © Reuters

Een team van Amerikaanse geologen en medewerkers van het Pentagon kwam tot de conclusie dat de aanwezige grondstoffen in Afghanistan een veel grotere waarde hebben dan eerst gedacht. Dat schrijft de Amerikaanse krant New York Times maandag. De ontdekking werd gedaan door het Amerikaanse team, dat zich baseerde op oude kaarten van experts uit de Sovjet-Unie.
Vertegenwoordigers van het Amerikaans ministerie van Defensie noemen Afghanistan hiermee het ‘Saoedi-Arabië van het lithium’. Lithium is de grondstof die vooral gebruikt wordt in batterijen voor computers en telefoons en tot nu toe enkel in Bolivië aanwezig was in zulke grote hoeveelheden.
Daarnaast zijn ook de voorraden koper en ijzer zo groot dat de Amerikaanse onderzoekers spreken van ‘ongelofelijke mogelijkheden’ en dat Afghanistan hiermee de grootste producent ter wereld kan worden. De ontginning van die rijkdommen kan de ‘ruggengraat van de Afghaanse economie’ worden, klonk het ook bij een adviseur van de Afghaanse minster van Mijnen. Tot nu was opium het exportproduct van Afghanistan met een omzet van ongeveer 12 miljard dollar.
Taliban
Blijft natuurlijk nog het probleem hoe dit land in volle oorlog, armoede en corruptie de ontginning van al die rijkdommen zal aanpakken. Dat is ook de reden waarom het Pentagon al begonnen is met een ontginningsplan voor een land, dat eigenlijk weinig tot geen ervaring heeft met zo’n grote uitdaging.
Een ander probleem is de ligging van de voorraden. Die zouden verspreid zijn over het hele land en dus ook aan de grens met Pakistan. En laat dat nu net het gebied zijn waar de Taliban nog heel wat macht heeft. ;)

bron (http://www.knack.be/nieuws/buitenland/amerikanen-ontdekken-schat-in-afghanistan/article-1194754692383.htm)

rafi
10-12-2012, 02:16
Snapen jullie nu waarom amerika karzai daar als president heeft geplaats.

e-type
10-12-2012, 09:15
Snapen jullie nu waarom amerika karzai daar als president heeft geplaats.


ja, dat begrijp ik heel goed. De kosten van Bin Laden vermoorden en de Taliban decimeren moet toch ergens van terug komen. Mooi dat ze dat nu kunnen ontginnen.

Silat
11-12-2012, 15:43
http://www.youtube.com/watch?
v=Ygl4ngvXGJM&feature=share

Echt heerlijk deze... Culture is NOT your friend, ask the 18 year old boy who's send to the other side of the world to kill people, if culture is his friend...

Gun factor 0,0 in deze wereld, ikke, ikke, ikke...Fuck the people, save mother-Earth.
Can't we just all get along..

e-type
11-12-2012, 19:10
fantastisch! Wie was die stand-up comedian op het eind? Daar wil ik nog wel wat meer van horen.

blackadder
12-12-2012, 13:06
http://www.youtube.com/watch?gl=NL&hl=nl&v=Z7pGnnxzQk4

Mickey
12-12-2012, 20:12
fantastisch! Wie was die stand-up comedian op het eind? Daar wil ik nog wel wat meer van horen.

Je bedoeld Joe Rogan?
Check die gozer zn podcast.

Goeie thread dit trouwens! Ik verbaas mezelf ook constant over wat er om me heen gebeurd in de wereld.. Ik moet alleen eerlijk zijn: Ik heb GEEN idee wat je er redelijkerwijs tegen kan doen.

En moeder Aarde gaat het wel redden hoor Silat. Die heeft al 4 of 5 mass extinctions overleefd. ;)
(Edit: in dat kader: http://www.guardian.co.uk/environment/video/2012/dec/12/chasing-ice-iceberg-greenland-video)

Facade
12-12-2012, 20:18
Amerikanen ontdekken schat in Afghanistan
maandag 14 juni 2010 om 17u17
Amerikaanse geologen vonden in Afghanistan een schat aan grondstoffen ter waarde van maar liefst een biljoen dollar. Het gaat hier om lithium, ijzer, koper en goud. Hiermee zou Afghanistan wel eens een grootmacht kunnen worden op vlak van export van grondstoffen.


Afghanistan, naast soldaten ook rijk aan grondstoffen. © Reuters

Een team van Amerikaanse geologen en medewerkers van het Pentagon kwam tot de conclusie dat de aanwezige grondstoffen in Afghanistan een veel grotere waarde hebben dan eerst gedacht. Dat schrijft de Amerikaanse krant New York Times maandag. De ontdekking werd gedaan door het Amerikaanse team, dat zich baseerde op oude kaarten van experts uit de Sovjet-Unie.
Vertegenwoordigers van het Amerikaans ministerie van Defensie noemen Afghanistan hiermee het ‘Saoedi-Arabië van het lithium’. Lithium is de grondstof die vooral gebruikt wordt in batterijen voor computers en telefoons en tot nu toe enkel in Bolivië aanwezig was in zulke grote hoeveelheden.
Daarnaast zijn ook de voorraden koper en ijzer zo groot dat de Amerikaanse onderzoekers spreken van ‘ongelofelijke mogelijkheden’ en dat Afghanistan hiermee de grootste producent ter wereld kan worden. De ontginning van die rijkdommen kan de ‘ruggengraat van de Afghaanse economie’ worden, klonk het ook bij een adviseur van de Afghaanse minster van Mijnen. Tot nu was opium het exportproduct van Afghanistan met een omzet van ongeveer 12 miljard dollar.
Taliban
Blijft natuurlijk nog het probleem hoe dit land in volle oorlog, armoede en corruptie de ontginning van al die rijkdommen zal aanpakken. Dat is ook de reden waarom het Pentagon al begonnen is met een ontginningsplan voor een land, dat eigenlijk weinig tot geen ervaring heeft met zo’n grote uitdaging.
Een ander probleem is de ligging van de voorraden. Die zouden verspreid zijn over het hele land en dus ook aan de grens met Pakistan. En laat dat nu net het gebied zijn waar de Taliban nog heel wat macht heeft. ;)

bron (http://www.knack.be/nieuws/buitenland/amerikanen-ontdekken-schat-in-afghanistan/article-1194754692383.htm)

Als Reuters gewoon kan berichten zal het dus wel meevallen met het conspiracygehalte. Het schijnt volgens deze deskundige overigens wel mee te vallen met de rijkdommen die de lithium moet opleveren: http://www.scientias.nl/lithium-geen-goudmijntje-voor-afghanistan/11299

lukashenko
12-12-2012, 20:38
http://www.youtube.com/watch?v=PG6DqEWbtqM
lithium is mischien niet zo super veel waard maar genoeg waard om mee te nemen
laat staan dat 90 % van alle heroine daar groeit die nemen ze ook mee .
nog erger ze laten het rustig groeien en laten americaanse soldaten papaver velden bewaken

lukashenko
12-12-2012, 20:42
had deze al eerder gepost maar vind hem goed in deze topic passen

http://www.youtube.com/watch?v=jl2JQfxnnHU
hij maakt toch wel een paar erg scherpe opmerkingen daar

Silat
12-12-2012, 21:07
En moeder Aarde gaat het wel redden hoor Silat. Die heeft al 4 of 5 mass extinctions overleefd. ;)
(Edit: in dat kader: http://www.guardian.co.uk/environment/video/2012/dec/12/chasing-ice-iceberg-greenland-video)

Why me???

hypergiant
12-12-2012, 21:15
Ah zo'n soort topic. Het spel van de spel..

Volgens mij heeft een ander forumlid het ook al gezegd neem niet alle youtube filmpjes voor waarheid aan en zeker niet van types als Joe Rogan, een Alex Jones of een andere halve waarheid verteller waar je alleen maar nog verwarrender van wordt.

Dat er onrecht in de wereld is, is meer dan duidelijk. Dat er sinistere mensen zijn die hun macht misbruiken is ook waar. Maar pas op dat je je niet blind gaat staren op satanistische tekens op je melkpak en je tijd gaat verspillen met het ontleden van geheime teksten van de laaste Beyonce nummer. Er zijn zeker wel goede filmpjes en artikels te vinden, maar er is ook veel crap die goed getrouwe mensen alleen maar misleiden en ontmoedigen.

Geen ene sterveling heeft alles in de hand, zelfs de duivel niet.

lopez86
12-12-2012, 22:05
Ik ben geen moslim, maar je hoeft echt geen cia expert te zijn om te zien dat Amerika een heel vies spelletje speelt, en met name in het midden oosten.