PDA

View Full Version : kutschool



hankmoody
06-01-2013, 03:05
Ik moet steeds nablijven. Hoe doen/deden jullie dat onder spijbeluren uitkomen enzo

Kemal
06-01-2013, 07:12
Gewoon gaan werken ;)

Leventdepevent
06-01-2013, 10:29
de juf een goeie beurt geven

Bromios
06-01-2013, 11:38
Ik realiseerde mezelf dat hoewel ik het niet met die kutschool eens was dat die kutschool niet ging veranderen en dat ik dat dus moest doen....

Diz
06-01-2013, 12:04
Fuck... Zat ik nog maar op school... *zucht*

Beter nablijven dan veel te veel overuren...
Maar er onderuit komen was voor mij vrij simpel... Ik ging gewoon naar huis... ;)

cornelus
06-01-2013, 12:11
Nablijven?

Peter0711
06-01-2013, 13:00
de juf een goeie beurt geven

Pfff Je weet dat je een ouwe lul bent als je de lerares nog "Juf" noemt hahaha

Old skool!!! :D

Silat
06-01-2013, 13:11
hahaah.. tja nablijven.. of prikken rondom de school en dan stiekem een sticky roken.

Als ik nu zou moeten nablijven, zou ik gaan mediteren. The world is in your mind is bigger than your eyes can see.

Peter0711
06-01-2013, 13:28
hahaah.. tja nablijven.. of prikken rondom de school en dan stiekem een sticky roken.

Als ik nu zou moeten nablijven, zou ik gaan mediteren. The world is in your mind is bigger than your eyes can see.

Mediteren.. Jij bent eve lekker!! Strafwerk maken met je reet! Niksnutten doe je maar in je vrije tijd! ;)

hankmoody
06-01-2013, 13:38
In al die nablijftijd dat ik niets doe kan ik beter trainen

Briant
06-01-2013, 13:44
Gewoon naar school gaan op tijden dat het moet, uiteindelijk levert dat het meeste op. Kun je op een gewone tijd naar huis en daarna lekker trainen. Later in je leven zal je ook gewoon 8u per dag moeten werken, anders heb je geen geld en zodoende geen huis etc. Een baas laat je niet nakomen, je mag gewoon lekker thuis blijven en dan zit je zonder niets. Als je denkt dan werk ik toch niet voor een baas? Dan moet je je bedenken dat je zelf alles moet regelen en nog veel meer tijd kwijt bent dan die 40 uur per week.

Leventdepevent
06-01-2013, 14:50
Pfff Je weet dat je een ouwe lul bent als je de lerares nog "Juf" noemt hahaha

Old skool!!! :D
hahaha ik weet het

de Stiep
06-01-2013, 15:29
Gewoon naar school gaan op tijden dat het moet, uiteindelijk levert dat het meeste op. Kun je op een gewone tijd naar huis en daarna lekker trainen. Later in je leven zal je ook gewoon 8u per dag moeten werken, anders heb je geen geld en zodoende geen huis etc. Een baas laat je niet nakomen, je mag gewoon lekker thuis blijven en dan zit je zonder niets. Als je denkt dan werk ik toch niet voor een baas? Dan moet je je bedenken dat je zelf alles moet regelen en nog veel meer tijd kwijt bent dan die 40 uur per week.

Dit dus !

citrusfruit
07-01-2013, 01:47
Ik kwam er altijd mee weg omdat ik de handschriften en handtekeningen van een aantal docenten vrij goed na kon bootsen. Dan was alles getekend en was er nooit gezeur.

bladetrinity
07-01-2013, 01:59
Ik heb er zo veel strijd moeten leveren(basis en middelbaar onderwijs)op school. Gezag en ondergetekende zijn niet altijd even goede vrienden. Ik luisterde altijd na een goede reden om iets op een bepaalde manier te doen. We er gezegd: ja, omdat ik dat zeg, dan zag ik de noodzaak nooit zo om het te doen.

Zorgde wel voor veel onnodige ruzies. Sommige leraren deden al moeilijk over de manier waarop je een lijn in je wiskunde schrift zette.

Uiteindelijk naar het ZMOK onderwijs gegaan. Daar de tijd van mijn leven gehad en nooit geen gezeur gehad. Leraren vroegen altijd wat ik toch op die school te zoeken had. Grote verschil was dat ze je serieus namen.

Was alleen al die strijd het waard? Tjah