PDA

View Full Version : Tips voor Istanbul?



Ronald
07-01-2013, 15:18
Binnenkort ga ik een paar dagen naar Istanbul. Iemand nog leuke tips om daar te doen? Ik vermoed dat er heel wat forummembers geweest zijn, dus al je ervaringen wilt delen... graag :)

Kemal
07-01-2013, 15:31
Waar zit je ergens in Istanbul Ronald?

Topkapi, Ayasofya, kapali carsi (Grand Bazaar), Sultan Ahmet, tour trip Bosporus, enz..

Ben nu al benieuwd naar de foto's ;)

Leventdepevent
07-01-2013, 16:14
club avrupa in aksaray ;) haha.
Istanbul is de meest geweldige stad waar ik ooit geweest ben je hebt er teveel om op te noemen., als je de mogelijkheid hebt om een voetbalwedstrijd te bezoeken DOEN!
ook leuk is miniaturk, turkse madurodam
Bezoekje aan de Galata toren voor het uitzicht is ook een aanrader
Als je veel tijd over hebt zou je ook de eilanden kunnen bezoeken (buyukada is erg mooi)

ArjanV
08-01-2013, 00:16
Mooie stad,dat zeker maar er zijn mooiere...New York bijvoorbeeld

Istanbul...lekker eten aan de Bosporus,redelijk goedkoop shoppen (ook echte merken),de Galata toren en de Grand Bazaar... Voetbalwedstrijd bezoeken lijkt mij ook mooi daar maar dan moet je wel rekening houden dat ze daar iets feller en fanatieker zijn en er veel vechtpartijen kunnen zijn...

Ronald
09-01-2013, 14:11
Ik heb nog niet geboekt, maar ik zit inderdaad te denken om een hotel te nemen in de buurt van Sirkeci, Sultanahmet of Grand Bazaar. Grappige is trouwens dat ik op vakantie eigenlijk nooit veel foto's maak. Ik laat m'n spiegelreflex altijd thuis en neem gewoon een kleine pocketcamera mee om een paar plaatjes te schieten als herinnering. Lekker relaxed en niet de hele vakantie door de zoeker van de camera kijken :)

Leuke tips trouwens, bedankt :)