PDA

View Full Version : Facebook like



Bartju
12-01-2013, 22:42
Boyyyss en enkele girls..

Af en toe drop ik hier hardstyle mixen. Samen met een maat van me zijn we lekker bezig.
Dit jaar willen we ons lekker gaan richten op Dj contests. ( afhankelijk van mijn school druk)
Maaaarrr ik wil jullie vragen om onze Facebook pagina te liken hoe meer mensen we bereiken
hoe beter, hoe bekender en hoe eerder we mss wel een booking hebben!
Alsjeblieft help ons en like onze FB pagina Thats all! Reps voor als je like natuurlijk!

https://www.facebook.com/sinnersdj

Thanks!!

lukashenko
12-01-2013, 23:24
i like u if u like me ;)
https://www.facebook.com/pages/Danny-Onkruid-Hoving/510948298945700?fref=ts

MuayThaiGuy
12-01-2013, 23:46
i like u if u like me ;)
https://www.facebook.com/pages/Danny-Onkruid-Hoving/510948298945700?fref=ts

Dislike....Ah kut die functie is er niet op facebook.
Maar wat lees ik stop je?
Geen onkruid vs bami?

Leventdepevent
12-01-2013, 23:49
allang gedaan jonguh

lukashenko
13-01-2013, 01:18
Dislike....Ah kut die functie is er niet op facebook.
Maar wat lees ik stop je?
Geen onkruid vs bami?
verkeert gelezen ik stop nog lang niet ben pas net begonnen
en je wat laat jij weer zien dat je zielig bent zie je me naam weer moet je weer proberen negatieve energie in de topic te blazen \
get a life

MuayThaiGuy
13-01-2013, 07:17
verkeert gelezen ik stop nog lang niet ben pas net begonnen
en je wat laat jij weer zien dat je zielig bent zie je me naam weer moet je weer proberen negatieve energie in de topic te blazen \
get a life

Ik zielig? Hmm wie brengt er een topic om zeep door een eigen link te plaatsen naar zichzelf? Als mensen je willen liken dan doen ze dat vanzelf wel. Schreeuwen dat je terug liked als ze jou liken, dat vindt ik persoonlijk zieliger.
Het heeft niks met negatieve energie te maken, het is gewoon puur realiteit je zegt het zelf ;)

Kemal
13-01-2013, 08:06
BAM!

MuayThaiGuy
13-01-2013, 08:21
BAM!

Dat klinkt beter dan BAN!
:lol:

lukashenko
13-01-2013, 12:21
Ik zielig? Hmm wie brengt er een topic om zeep door een eigen link te plaatsen naar zichzelf? Als mensen je willen liken dan doen ze dat vanzelf wel. Schreeuwen dat je terug liked als ze jou liken, dat vindt ik persoonlijk zieliger.
Het heeft niks met negatieve energie te maken, het is gewoon puur realiteit je zegt het zelf ;)
oow volgens mij heet deze topic facebook like
en heb het niks met negatieve energie of mensen afkraken te maken .
dat maakt jij er weer negatief van
ik like jou pas als je mij liked dat maak jij er weer van maar ik heb hem gelijk geliked doe ik graag voor een forum broeder met een linkje dat je mijn site ook kan like,n kleine moeite toch.
luister het ziet ernaar uit dat jou objectieve mening teveel word verandert door persoonlijke haat .
dat siert je niet maat probeer uit die negatieve spiraal te stappen .
zo zie je er alleen maar als een anonieme chatslet uit , een hater en haat is niet goed voor je

MuayThaiGuy
13-01-2013, 12:28
oow volgens mij heet deze topic facebook like
en heb het niks met negatieve energie of mensen afkraken te maken .
dat maakt jij er weer negatief van
ik like jou pas als je mij liked dat maak jij er weer van maar ik heb hem gelijk geliked doe ik graag voor een forum broeder met een linkje dat je mijn site ook kan like,n kleine moeite toch.
luister het ziet ernaar uit dat jou objectieve mening teveel word verandert door persoonlijke haat .
dat siert je niet maat probeer uit die negatieve spiraal te stappen .
zo zie je er alleen maar als een anonieme chatslet uit , een hater en haat is niet goed voor je

LOL forumpsycholoog, het is de bedoeling dat je enkel zijn link liked zodat ze meer bekendheid krijgen en zo het balletje gaat rollen.
Het is niet dat we elkaar gaan liken zodat het een grote facebook orgie wordt hiero.
En persoonlijke haat, whaha
Je begrijpt het zelf niet helemaal volgens mij nog bedankt voor je negatieve reps hoop dat je mijn reactie plus verhaaltje leuk vond :lol:

Diz
13-01-2013, 12:50
Kids... please! Get a room!

@Bartju: Sorry man, geen gezichtsboek, maareh... keep up the good work!

Pansier
13-01-2013, 18:24
i like u if u like me ;)
https://www.facebook.com/pages/Danny-Onkruid-Hoving/510948298945700?fref=ts

R&R = R&R back :pimp:

:lol:

Done! Thijs achterna Bart? ;)

Bartju
15-01-2013, 21:23
R&R = R&R back :pimp:

:lol:

Done! Thijs achterna Bart? ;)

Als dat oooit zou lukken graag!!

Pansier
16-01-2013, 15:45
Als dat oooit zou lukken graag!!

Waar blijven mijn reps, fraudepleger! :lol: