PDA

View Full Version : Mixfight. Kaspersky false positive?



McClane
15-01-2013, 19:10
Vanmiddag ondervind ik geen problemen wanneer ik Mixfight bezocht. Zojuist echter kreeg ik de volgende melding te zien toen ik Mixfight bezocht. Dit betreft elke pagina die ik bezoek.

https://dl.dropbox.com/u/6154311/Mixfight.png

Een false positive?

Kemal
15-01-2013, 19:29
Hmm vreemd. ik neem dit even mee en zal even kijken wat de techneuten er over zeggen.

Tony
16-01-2013, 10:04
Lijkt alsof alle waarschuwingen naar png bestanden van het wordpress theme leiden.. lijkt me dus een false positive.. maar zeker weten doe ik t niet.

Bromios
16-01-2013, 10:07
Ik kan niet lezen wat er staat en heb al helemaal geen verstand van dit soort zaken maar vorige week kreeg ik van een ander forum een waarschuwing en dat bleek in een gif bestand te zitten die iemand als profielfoto had.

En die poste nogal veel dus elk topic leek vervuild.

Ik meld het maar even, geen idee of we het over hetzelfde hebben.

Facade
16-01-2013, 10:45
Control + scrollen zoomt normaal gesproken je browser in en uit @bromios

Ik heb in het verleden ook wel waarschuwingen gekregen als ik op mixfight zat van Norton. Ging meestal vanzelf weer weg en de computer doet het nog :)

McClane
16-01-2013, 13:45
@Bromios: Het forum schaalt het plaatje naar beneden welke eigenlijk 1920 x 1080 px is. Wellicht kun je rechter muisknop > afbeelding openen in nieuw tabblad.

@Kemal: De waarschuwingen van Kaspersky zijn verdwenen. Sinds mijn registratie op Mixfight was het de eerste keer dat ik dergelijke meldingen ontving, vandaar dat ik enigszins verbaasd was.

Kemal
16-01-2013, 14:04
Goed om te lezen dat er geen melding meer is.