PDA

View Full Version : De grote hoe lang blijft Badr dit keer vrij Poll



MuayThaiGuy
22-01-2013, 10:46
Het grote nieuws in vechtsportland ( tenminste het bezorgd crimiclown John van den Heuvel slapeloze nachten as ik hem was zou ik wakker liggen van de kijkcijfers van zijn programma's ) is toch wel de vrijlating van "BadBoy" Badr "IthinkIcandancebecauseIdidtheshuffleonKoenhisleg" Hari, daar zijn eerdere vrijlating teniet werd gedaan door heimwee naar zijn "Penthouse" in het Amsterdamse CenterParcs voor boefjes.
Hoe denken jullie over hoe lang het zal duren eer 's lands bekendste schrik van elke schoonmoeder achter het met tralies gewapend glas in zijn eentje "solitair" zit te spelen?

Leventdepevent
22-01-2013, 11:01
muahahah ik denk het laatste

Italian*Berlusconi*
22-01-2013, 11:03
whahahahaha... ik denk de eerste..

Leventdepevent
22-01-2013, 11:05
zou leuk zijn als sjon van den keutel zelf ook even zou stemmen

Kemal
22-01-2013, 11:11
verplaatst

MuayThaiGuy
22-01-2013, 11:13
zou leuk zijn als sjon van den keutel zelf ook even zou stemmen

Sjon is druk bezig om ontvoerde kindertjes in het buitenland terug te ontvoeren. Ik denk vanavond bij Boulevard dat John zich weer uitlaat over een falend rechtssysteem. John vergeet dat datzelfde rechtssysteem hem voorziet in zijn dagelijks brood.

smike
22-01-2013, 16:02
lol wat een soap dit ook, is die alweer ergens een broodje gaan eten?

MuayThaiGuy
22-01-2013, 16:35
lol wat een soap dit ook, is die alweer ergens een broodje gaan eten?

Overdag is geen probleem tussen 20:00 en 08:00 mag het niet.
Ik hoop eerlijk gezegd dat Estelle een beetje kan zorgen dat Badr zijn kop er bij kan houden en dat het nu ook echt over is. Zo niet dan zal het mij niks verbazen als Hari een keer "Badrt" met betonnen gympen.