PDA

View Full Version : Processor koeler



Sadix
05-02-2013, 13:11
Heren,

Ik heb een nieuwe processor koeler nodig, dit ding maakt ziek veel geluid.

Alleen weet ik niet hoe ik weet wat hier op past. Ik heb een intel E6750 procc en een gigabyte moederbord.

kunnen jullie hier wat mee?

MuayThaiGuy
05-02-2013, 13:20
Zit de ventilator niet gewoon vol stof?
Of zit je te veel in dat Hang in there topic met al die gifjes?

Sadix
05-02-2013, 13:26
ik stofzuig hem elke 2 a 3 weken. Als ik ga gamen maakt hij gewoon te veel geluid. Moet iets beters en stillers hebben.

Haha heb je nou eindelijk toegang tot de dungeon?

MuayThaiGuy
05-02-2013, 13:28
ik stofzuig hem elke 2 a 3 weken. Als ik ga gamen maakt hij gewoon te veel geluid. Moet iets beters en stillers hebben.

Haha heb je nou eindelijk toegang tot de dungeon?


Ssst.....
Kan ook zijn dat je systeem gewoon te oud is en de games die je speelt te veel vragen van je processor ;)

Sadix
05-02-2013, 13:34
ja mijn systeem is niet echt up 2 date meer.

intel e6750
geforce 8800gt
4mb ram
1terra.

Dit hoort league of legends wel te kunnen draaien.

Kemal
05-02-2013, 13:37
een keer je pc stofvrij maken zou ook kunnen helpen.

Sadix
05-02-2013, 14:04
doe ik elke 2 weken

Ronald
05-02-2013, 19:36
Heren,

Ik heb een nieuwe processor koeler nodig, dit ding maakt ziek veel geluid.

Alleen weet ik niet hoe ik weet wat hier op past. Ik heb een intel E6750 procc en een gigabyte moederbord.

kunnen jullie hier wat mee?
Ik zou zo niet weten wat hier op past, maar als je je irriteert aan het geluid zijn daar best wel geluidsarme coolers voor te krijgen.

Omdat mijn computer gewoon in de huiskamer staat irriteer ik mezelf ook snel aan het geluid. Vorig jaar een nieuw systeem gekocht en er het volgende aan gedaan:
- Cooler Master Hyper 412S op de processor laten zetten.
- Cooler Master Silent Pro M2 620WATT voeding ingebouwd.
- Cooler Master Silencio 550 Midi-Tower er omheen gezet.

Alle 3 geluidswerende maatregelen. Echt een heerlijk stil kastje nu waar je amper last van hebt. In de systeemkast kun je zelfs ventilatierooster open of dicht zet voor meer of minder geluid (of betere of slechtere koeling). Ook zit er nog een knop in de systeemkast waarom je de ventilator harder of zachter kunt zetten. Bij mij staat de boel dus zo dat alle zo weinig mogelijk geluid maakt. Ideaal :)

Italian*Berlusconi*
05-02-2013, 19:42
is het niet de koeling van de videokaart die geluid maakt?

micha
05-02-2013, 19:48
ik heb er van die ventilators inzitten waarvan het uiterlijkvan de proppėllers lijken op die van golfballetjes. scheelt echt heel veel