PDA

View Full Version : vader van anass Aouragh spreekt



rafi
18-02-2013, 23:56
Heb echt een brok in mn keel der van gekregen van het luisteren van de interview. En eigenlijk vindt ik het wel raar iemand die zelfmoord gaat plegen. gaat niet eerst vrolijk met zn moeder kleren kopen. en dan eerst de folders lopen bezorgen. en daarna zelfmoord plegen.

http://www.jalal.tv

Gert Jan
19-02-2013, 00:10
Vreselijk zo'n jong kereltje!

rafi
19-02-2013, 00:23
hier kun je zn foto bekijken hoe hij gevonden is.

http://www.klokkenluideronline.is/artikel/22267/anass-en-zijn-zelfmoord

ArjanV
19-02-2013, 07:05
Heel triest natuurlijk en iets wat je niemand gunt! Dat de jongen er niet meer is is natuurlijk verschrikkelijk maar voor veel,vooral gelovige,mensen is het nog erger wanneer iemand zelfmoord blijkt te hebben gepleegd... Helaas weet ik ook uit eigen ervaring dat je niet in "de mind" van iemand kunt kijken die zelfmoord pleegt...iemand die zelfmoord pleegt hoeft niet al een hele tijd daaraan te denken,kan zeer zeker ook in een opwelling gebeuren of een schreeuw om aandacht...

Leventdepevent
19-02-2013, 07:21
erg triest op zo'n jonge leeftijd

Biiyen
19-02-2013, 11:40
Verschrikkelijk, moet je je 13 jarige kind gaan begraven... Als die bestaat dan is dat de hel.

cornelus
19-02-2013, 11:47
Triest ja.. zijn vader maakt gelukkig een stabiele indruk. Wat hij zegt klinkt redelijk, maar het blijft schokkend.


hier kun je zn foto bekijken hoe hij gevonden is.
http://www.klokkenluideronline.is/artikel/22267/anass-en-zijn-zelfmoord
ai, 't zou me niet eens verbazen

Kemal
19-02-2013, 12:00
Echt heel erg dit..

Silat
19-02-2013, 16:35
Damn... ik zit elke keer weer met tranen met zulke berichten.
Ik wens de ouders veel sterkte.. Kan er niet meer van maken.

STOP GEWELD.

Silat
19-02-2013, 16:43
Zo fout allemaal zeg, justitie, advocaten, etc. Het hele zooitje is corrupt en een onderdeel van het grote gebeuren.
En dat verleden van Spong wist ik ook niet, wat een @#!%#*

Conspiracy of niet, hoe je het ook wilt noemen, shit ain't right! dat zie je al op dit niveau wat heel dicht bij "ons" staat.
Laat staan op hogere levels.

"Don't trust no one"

Mauro
19-02-2013, 17:37
Verschrikkelijk, moet je je 13 jarige kind gaan begraven... Als die bestaat dan is dat de hel.
Dit dus.

Bartju
19-02-2013, 20:02
hopen dat de waarheid ooit boven water komt! Ik hoop dit zelf nooit mee te maken gun je niemand

Asura
19-02-2013, 20:50
Erg triest als een jong iemand zo'n ingrijpende beslissing neemt.

Asura
20-02-2013, 17:18
Ik snap niet waarom cholitzu mijn neg reps geeft voor bovenstaande opmerking?

Sadix
20-02-2013, 23:49
Ik snap niet waarom cholitzu mijn neg reps geeft voor bovenstaande opmerking?

ik snap het wel

Asura
21-02-2013, 00:02
ik snap het wel

Okay, is er een goede reden voor?

rafi
21-02-2013, 01:21
ik snap het ook

Facade
21-02-2013, 02:12
Als je A zegt, moet je B zeggen. Waarom dan precies?

rafi
21-02-2013, 03:32
lees de topic van A tot Z met links dan weet je wel waarom,

ArjanV
21-02-2013, 08:33
Omdat er hier een aantal leden rondlopen die menen dat de vader van die jongen,waar de jongen blijkbaar niet eens bij woonde, beter in kan schatten dan de grote racistische,moslimhatende,pedobeschermende en criminele overheid wat de doodsoorzaak van die jongen is...mensen die achter elke boom een spook zien en geloven in allerlei complottheorien...mensen die denken dat het Nederlandse politie- en justitieapparaat er belang bij heeft om het op zelfmoord te houden ipv moord...

De situatie is erg genoeg maar ook gelovige mensen,ook moslims,plegen zelfmoord en voor degenen die denken dat de overheid bewust in zo'n verschrikkelijke situatie naar buiten zou brengen dat het zelfmoord is terwijl het moord is...ik zou in zo'n land niet willen leven en mijn biezen pakken...

Rest mij nog om vader,familie en vrienden veel sterkte,en wijsheid toe te wensen...

Facade
21-02-2013, 11:23
Ah daarom ok. Kga me der maar niet in mengen. Veel sterkte aan de nabestaanden.

Sadix
21-02-2013, 17:21
Omdat er hier een aantal leden rondlopen die menen dat de vader van die jongen,waar de jongen blijkbaar niet eens bij woonde, beter in kan schatten dan de grote racistische,moslimhatende,pedobeschermende en criminele overheid wat de doodsoorzaak van die jongen is...mensen die achter elke boom een spook zien en geloven in allerlei complottheorien...mensen die denken dat het Nederlandse politie- en justitieapparaat er belang bij heeft om het op zelfmoord te houden ipv moord...

De situatie is erg genoeg maar ook gelovige mensen,ook moslims,plegen zelfmoord en voor degenen die denken dat de overheid bewust in zo'n verschrikkelijke situatie naar buiten zou brengen dat het zelfmoord is terwijl het moord is...ik zou in zo'n land niet willen leven en mijn biezen pakken...

Rest mij nog om vader,familie en vrienden veel sterkte,en wijsheid toe te wensen...

ik had je bijna reps gegeven voor deze lachwekkende post.

Ik volg dit onderzoek ook sinds dag 1 en vind het ook allemaal te wazig. Te veel vraagtekens. Maar zou net zo goed zelfmoord kunnen zijn, dat sluit ik ook niet uit.

appelsap
23-02-2013, 13:41
Heel erg dit.
Persoonlijk geloof ik niet in de complottheorie. Zie het belang van de overheid niet om van een moord een zelfmoord te maken. Zeker als deze jongen al onder toezicht stond. Nu krijgen de hulpverleners een deel van de zwarte piet. Dus ik zie dat niet.

Waarschijnlijk is het accepteren van de zelfmoord van je kind iets wat nauwelijks mogelijk lijkt. Dus ik begrijp de reactie van de vader, maar deel zijn mening niet. Dat maakt het niet minder triest.

cornelus
23-02-2013, 14:05
Tja het is gewoon erg.. een jochie nog. Persoonlijk hou ik er ook niet van om gelijk verregaande conclusies te trekken, maar ik ben wel iemand die ook graag overal wat achter zoekt. Soms is dat terecht, vaak ook onhandig. Dat in deze zaak een aantal dingen heel erg schimmig zijn spreekt voor zich als je je een beetje meer in zou lezen. Helaas is het tegenwoordig zo dat op het internet iedere halve zool opeens een platform heeft en dus hele zielige en domme mensen ook ongeremd hun zinloze meningen kunnen gaan verkondigen. Dus dat dat ook weer reacties oproept kan ik me ook goed voorstellen. Ik vind dat zelf ook vermoeiend. Maar dat wil niet zeggen dat er tussen al het geroep en paranoia geen terechte achterdocht is. Het heeft hier bijvoorbeeld wel erg lang geduurd voordat de politie met feiten naar buiten kwam. De jongen is een nacht van huis geweest. Er zijn mensen die zeggen hem gezien te hebben met anderen. En zijn beschadigde gezicht zegt ook wat. Maar voor hetzelfde geld was die jongen enorm getroubleerd, zag hij het echt niet meer zitten. Op die leeftijd kan een klein dingetje al een zware last voor zijn, hoe onwezenlijk het ook mag lijken. Als ik naar mezelf kijk waar ik allemaal mee zat... shit.... Volwassenen vergeten maar al te vaak hoe fucked up een puberbelevingswereld kan zijn. En de wereld van tegenwoordig is wreed. Die onschuldige tijd van 'sliep uit sliep uit alle kinderen lachen je uit' is echt wel voorbij

LeeMurray
23-02-2013, 21:17
Heel naar voor Anass, zijn directe familie en iedereen die hem kende. Ik ben niet zo van de conspiracy theories, maar ik begrijp waarom die vader zich liever aan een vage conspiracy theorie wil vastklampen dan dat ie onder ogen moet zien dat z'n zoon zelfmoord heeft gepleegd. Ik vind dit echt naar.