PDA

View Full Version : Doping in de amateursport.....



MuayThaiGuy
27-02-2013, 19:53
Doping in de amateursport (http://www.ad.nl/ad/nl/1021/Meer-sport/article/detail/3401052/2013/02/27/Veel-amateursporters-gebruiken-doping.dhtml)

Boran
27-02-2013, 21:39
Genoeg gasten die met coke op de ring instappen

Anderson
27-02-2013, 21:50
Dat is niet mis

Diz
27-02-2013, 23:01
Net bij Nieuwsuur ook een heel stuk eraan gewijd...
Is toch allemaal niet mis hoe fucked up een lichaam kan raken van anabolengebruik e.d.

MuayThaiGuy
27-02-2013, 23:25
Net bij Nieuwsuur ook een heel stuk eraan gewijd...
Is toch allemaal niet mis hoe fucked up een lichaam kan raken van anabolengebruik e.d.

Grootste probleem van anabole steroïden is dat kwaliteit niet gegarandeerd kan worden en dat er heel veel meuk op de markt is.
De betere merken die er zijn, kunnen per batch ook nog verschillen in kwaliteit.
Ik heb er persoonlijk nooit geen aandacht aan besteed, maar in het krachthonk vaak genoeg pubers gehoord die al wilden beginnen met een kuurtje om een beetje in shape te komen voor de vakantie LOL.
Grootste probleem is dat mensen te veel en te snel resultaat willen zien en slechts enkel uitgaan van de werking van dit soort middelen.
Training, eten, rust zijn ook factoren ;)

Silat
28-02-2013, 01:18
Alles moet snel tegenwoordig, niemand heeft nog geduld.
Wat je zegt MuayThaiGuy, even snel klaar zijn voor de zomer en ze nemen gewoon lekker makkelijk pilletjes, dubbel zo slecht en wat zit erin? Controle?
Op het net wordt er volop over gediscussieerd en ze denken er allemaal verstand van te hebben, jochies.
Al zou ik het van een dokter krijgen, zelfs die vertrouw ik niet.
De markt zit vol met troep en ze klooien wat aan in labs in de oostbloklanden, allemaal import hier.
Dan ook nog eens alle gevolgen die er aan vast zitten. Wat voor kuur neem je en hoe is de afbouw ervan en wat voor zooi heb je nog nodig om bepaalde bijwerkingen te voorkomen, hoe moet je voeding "perfect" in elkaar steken.

Dan ook nog eens het gat waar je in valt als je stopt met trainen en gebruiken. Niks blijft in een stijgende lijn gaan en het is verslavend, want krimpen is het ergste voor een man en helemaal als je mind helemaal opgefokt is en je denkt dat jezelfs nog de Hulk kan verslaan. Opeens zie je sommige van die gasten maanden niet meer, helemaal naar de klote fysiek en mentaal. Dan nog eens het drugs gebruik met feesten en weer extra door spuiten want, hey de tijd hard tikt door...

Ik zag er van de week eentje waarvan je direct ziet dat ie gebruikt heeft en toch wat gekrompen was. Dat zag ik aan z'n idioot grote aderen op z'n armen en er zaten verdikkingen in. Het lijkt erop dat het uitgerekt is in de topfase.

Als je gebruikt geef het dan ook eerlijk toe, mensen zijn niet achterlijk. Zo kom je niet uit je moeder van een baby tot een monster met bitchtits. Zodra die arm achter het hoofd gaat zie je hem zitten die gyno.
Je zou je toch kapot schamen? ik wel.

Ik krijg wel eens vragen erover, maar ik ga ze er niet bij begeleiden.
Het mooiste is nog dat ze denken dat ik het heb gebruikt.

Geen zin in.

Beter ga je strak leven, qua discipline, plannen, voorbereiden en alles met regelmaat doen in de juiste verhoudingen.
Geen supermarkttroep meer en zoeken naar schoon en hoogwaardig voedsel.
En zorg dat je heel goed wordt in de keuken, het bevalt mij erg goed.
Lekker zelfstandig als man, is goed voor je.
Ik was veel te veel verwend door mama, dit is een super uitdaging.

En je doet er ook nog eens een hoop kennis en ervaring mee op voor je medemens.

Doping... niet aan beginnen tenzij je vrede neemt met de gevolgen, it's all up to you.

Last but not least.. Cheater!

Leventdepevent
28-02-2013, 07:09
goed eten,rust en lekker trainen dat is mijn doping.......dan maar minder snel progressie dan een ander maar kan tenminste zeggen dat ik het helemaal zelf gedaan heb

Kemal
28-02-2013, 07:41
Het is hot in het nieuws ook allemaal.

MuayThaiGuy
28-02-2013, 08:07
Ach ik vind het voor sommige personen net goed 15/16 jaar en dan aan de Winny tabs en eindigen met half verrotte nieren of lever. Een 19 jarige jongen die amper serieus trainde en al diverse oral only kuurtjes op zijn naam had staan maar echt eens wilde knallen. Maar van hoeveelheden niks af wist en een 10x zo hoge dosering trenbolone enanthaat in zijn lichaam spoot en in het ziekenhuis belandde met een hartslag van 200 waarna zijn ouders lucht kregen van zijn gebruik en hem het huis uitgetieft hebben.
Vooral je lichaam naar de klote helpen, goed bezig.

Diz
28-02-2013, 10:13
Wat ik er ook zo triest aan vind is dat de meeste mensen die troep ook gebruiken om "er beter uit te zien"...
Wees gewoon tevreden met hoe je bent, sport om gezond te zijn en niet uit ijdelheid!
Ik loop ook met een buikje rond, maar ik ga niet kuren om er anders uit te zien hoor... Ik ben tevreden met mezelf, en ik hecht er gelukkig ook geen waarde aan wat een ander van me vindt...

Ach ja... Het zal de huidige maatschappij wel zijn... ;)

MuayThaiGuy
28-02-2013, 10:21
Wat ik er ook zo triest aan vind is dat de meeste mensen die troep ook gebruiken om "er beter uit te zien"...
Wees gewoon tevreden met hoe je bent, sport om gezond te zijn en niet uit ijdelheid!
Ik loop ook met een buikje rond, maar ik ga niet kuren om er anders uit te zien hoor... Ik ben tevreden met mezelf, en ik hecht er gelukkig ook geen waarde aan wat een ander van me vindt...

Ach ja... Het zal de huidige maatschappij wel zijn... ;)

Het heeft weinig met de maatschappij van doen, als je wil is er heel makkelijk aan te komen beetje surfen op het net en je kunt je vials testosteron, naalden, spuitjes zo verkrijgen. Op internet fora staan genoeg "kuurtjes" ( of het goede zijn laat ik in het midden ) en de kwaliteit van de materialen zeg ik ook niks over. Maar mensen denken te makkelijk, maar willen er weinig voor doen.

MuayThaiGuy
28-02-2013, 10:22
http://www.youtube.com/watch?v=ZEsXOXRtHaA

MuayThaiGuy
28-02-2013, 10:23
http://www.youtube.com/watch?v=CUc23z2Al58

MuayThaiGuy
28-02-2013, 10:23
http://www.youtube.com/watch?v=Ic2bo0SmgR0

Briant
28-02-2013, 15:04
Kijk eens naar bodybuilders van begin vorige eeuw en van tegenwoordig. nuff said.

MuayThaiGuy
28-02-2013, 16:43
Kijk eens naar bodybuilders van begin vorige eeuw en van tegenwoordig. nuff said.

Er is zelfs al spul wat je DNA structuur verandert en je helpt meer spiermassa te creëren.

Nosferatu187
28-02-2013, 17:19
the anabolic cow :hooray:

http://4.bp.blogspot.com/-VOnESYlllwM/UD18AzrmVpI/AAAAAAAAB_g/nTxs3vadeew/s1600/belgian.blue.jpg

Leventdepevent
01-03-2013, 07:20
the anabolic cow :hooray:

http://4.bp.blogspot.com/-VOnESYlllwM/UD18AzrmVpI/AAAAAAAAB_g/nTxs3vadeew/s1600/belgian.blue.jpg
kolere wat een beest

MuayThaiGuy
01-03-2013, 07:25
kolere wat een beest

Daar zitten taaie biefstukken tussen dan ga ik liever voor Wagyu of Kobe.

Leventdepevent
01-03-2013, 08:31
Daar zitten taaie biefstukken tussen dan ga ik liever voor Wagyu of Kobe.
heerlijk vlees!!

blade
01-03-2013, 12:29
Wat ik er ook zo triest aan vind is dat de meeste mensen die troep ook gebruiken om "er beter uit te zien"...
Wees gewoon tevreden met hoe je bent, sport om gezond te zijn en niet uit ijdelheid!
Ik loop ook met een buikje rond, maar ik ga niet kuren om er anders uit te zien hoor... Ik ben tevreden met mezelf, en ik hecht er gelukkig ook geen waarde aan wat een ander van me vindt...

Ach ja... Het zal de huidige maatschappij wel zijn... ;)


ja ken het heb zelf ook een buikje en als die gasten er op de sportschool er over beginnen zeg ik altijd loop naar de klote heb um zelf betaalt:lol:

cholitzu
01-03-2013, 15:06
Is doping geen drugs?

GM
01-03-2013, 17:27
the anabolic cow :hooray:

http://4.bp.blogspot.com/-VOnESYlllwM/UD18AzrmVpI/AAAAAAAAB_g/nTxs3vadeew/s1600/belgian.blue.jpg

That aint no cow mister.....its a bull !! Don't drink the milk

cholitzu
01-03-2013, 17:36
That aint no cow mister.....its a bull !! Don't drink the milk

Hahaha, een koe met maar1 uier.