PDA

View Full Version : Vakantie in Brazilie



ArjanV
04-04-2013, 11:27
Iemand hier recent nog in Brazilie (Pipa) op vakantie geweest? Dat wordt mijn vakantiebestemming maar je hoort/leest nogal eens dat er vaak problemen zijn met pinnen. Geldautomaten die niet werken of je pasje innemen,bedragen die 2x worden afgeschreven,rekeningen die leeg gehaald worden...wat kun je het beste doen? Geld meenemen en daar wisselen of zijn er wel banken waar je betrouwbaar kunt pinnen?

blade
04-04-2013, 11:36
Iemand hier recent nog in Brazilie (Pipa) op vakantie geweest? Dat wordt mijn vakantiebestemming maar je hoort/leest nogal eens dat er vaak problemen zijn met pinnen. Geldautomaten die niet werken of je pasje innemen,bedragen die 2x worden afgeschreven,rekeningen die leeg gehaald worden...wat kun je het beste doen? Geld meenemen en daar wisselen of zijn er wel banken waar je betrouwbaar kunt pinnen?


ik heb daar geen problemen gehad met pinnen een beetje cash geld mee nemen is altijd handig btw en ze hebben daar gewoon de rabobank tenminste waar ik was wel rio de janeiro:lol:

ArjanV
04-04-2013, 11:49
Rio is een paar maatjes groter als Pipa...(daar hoop ik trouwens ook nog eens terecht te komen) dus een Rabobank zal ik daar niet tegenkomen...misschien in Natal...zal eens kijken..

Johannes de Sloper
04-04-2013, 11:50
Vraag het Joop Kasteel.
Die zit vaak in Brazilië.

appelsap
04-04-2013, 13:21
In 10 ajar nooit problemen gehad met pinnen. Beel banken hebben verschillende automaten en sommige zijnet geschikt voor internationaal pinnen. Maar als je oplet dan gaat het goed. Soms geeft het apparaat eerst het geld en dan pas je pas, dus niet weglopen met alleen doekoe in je hand.....is me wel eens gebeurd....
Have fun.

Minotauro
05-04-2013, 15:14
Pas wel op voor shemales of echte vrouwen die er met je portemonnee vandoor gaan, terwijl jij nog lekker aan het pitten bent of knock out van de alcohol/drugs in bed ligt. Neem condooms mee! en doe nooit alleen anaal, als "zij" dat wilt

blade
05-04-2013, 17:21
Pas wel op voor shemales of echte vrouwen die er met je portemonnee vandoor gaan, terwijl jij nog lekker aan het pitten bent of knock out van de alcohol/drugs in bed ligt. Neem condooms mee! en doe nooit alleen anaal, als "zij" dat wilt


ervaringsdeskundige?:lol:

ArjanV
05-04-2013, 18:56
Pas wel op voor shemales of echte vrouwen die er met je portemonnee vandoor gaan, terwijl jij nog lekker aan het pitten bent of knock out van de alcohol/drugs in bed ligt. Neem condooms mee! en doe nooit alleen anaal, als "zij" dat wilt

Haha..bedankt voor de tip maar ik denk dat mijn vriendin er wel voor zal zorgen dat ik niet in zo'n situatie terecht kom...