PDA

View Full Version : @#$^@#! nieuws



Minotauro
14-04-2013, 09:21
Waarom kan je gvd op google niet normaal zoeken naar een fightvideo. Tik ik zonder te kijken: Donaire Rigondeaux in. Staat er in de eerste titel van het filmpje bovenaan: Donaire vs Rigondeaux, a fight video highlight of .....'s win. Dat is toch niet normaal joh?!!?

Op de puntjes staat uiteraard een naam, maar ik wil niet spoileren! Wie belt anonymous, google moet plat

Diz
14-04-2013, 11:58
Kijk voortaan eerst op:

www.fightnext.com
www.fights4all.com
www.boxemag.com

Op die sites staan meestal snel alle gevechten die je wil zien, en zo hoef je niet te zoeken op google of iets dergelijks...
Wel ff opletten dat er in de comments onder de video's soms spoilers kunnen staan...

Facade
14-04-2013, 12:15
Ik heb een account op boxingscene.com. Alles op het gebied van boksen dat relevant is komt daar wel voorbij. Gewoon de videosectie in mijn favorieten staan zodat ik niet langs het nieuws hoef. Maar wel zuur natuurlijk voor je.

Asura
14-04-2013, 14:07
Wat Diz al zei, gebruik die websites en blijf weg uit de comments

appelsap
14-04-2013, 15:52
Waarom kan je gvd op google niet normaal zoeken naar een fightvideo. Tik ik zonder te kijken: Donaire Rigondeaux in. Staat er in de eerste titel van het filmpje bovenaan: Donaire vs Rigondeaux, a fight video highlight of .....'s win. Dat is toch niet normaal joh?!!?

Op de puntjes staat uiteraard een naam, maar ik wil niet spoileren! Wie belt anonymous, google moet plat

De highlight zal wel redelijk kort geweest zijn, maar voor jou als de boksguru hier is het zeker een leuke partij om naar te kijken.

Minotauro
14-04-2013, 20:52
De highlight zal wel redelijk kort geweest zijn, maar voor jou als de boksguru hier is het zeker een leuke partij om naar te kijken.

Boksguru? lol, sarcasme of gemeend? :D Ja redelijk kort inderdaad, ga hem zo helemaal kijken. Baal wel van dat Donaire heeft verloren :(

Bromios
14-04-2013, 21:00
Heb er ook altijd zo'n hekel aan als ik zie dat het filmpje maar 2 minuten duurt. Dan weet je dat er een knockout komt.

Minotauro
14-04-2013, 23:28
Haha precies, dat is ook zoiets. Had ik toen met Pacquiao - Marquez, maar die was misleidend, omdat Marquez daarvoor net naar de grond ging