PDA

View Full Version : ff der in wrijven



Sadix
14-04-2013, 18:25
AJAX AMSTERDAM LANDS KAMPIOEN!!!!

Cigano
14-04-2013, 18:54
Heerlijk, Frankie standbeeld in amsterdam oost :)

Illest
14-04-2013, 19:29
AJAX AMSTERDAM LANDS KAMPIOEN!!!!

fucking geweldig dit:thup:

bladetrinity
14-04-2013, 20:35
Ik vind het echt, maar dan ook echt verschrikkelijk. Moet het de hele dag al weer aan horen.

Wheelie
14-04-2013, 20:43
Prachtig, echt een fantastisch mooi voetbal weekend ;)

Leventdepevent
14-04-2013, 21:16
wat stonden ze weer te klunzen bij psv achterin zeg

Diz
14-04-2013, 23:45
Mijn dag kon iig niet meer stuk!

Jeru
15-04-2013, 06:49
LOL! Hij was fijn he Sadix?! :lol:

e-type
15-04-2013, 09:20
:thup:, en vergeten we Rob Hageraats niet:

http://static0.ad.nl/static/photo/2013/13/8/11/20130319104050/media_xll_1572491.jpg

LeeMurray
15-04-2013, 13:30
Was een matige wedstrijd, maar de beste ploeg heeft verdiend gewonnen. Nu op naar het derde kampioenschap op rij!!!

Sato
15-04-2013, 15:45
Heerlijk om als Brabantse Ajax supporter dit jaar het kampioenschap weer in Amsterdam te kunnen vieren.

Sadix
15-04-2013, 17:10
de neg reps zijn binnen maar dat doet de vreugde er niet minder om!

en eerlijk is eerlijk ajax verdient het dit jaar meer als altijd om kampioen te worden. Ze waren gewoon de beste

Asura
15-04-2013, 17:15
de neg reps zijn binnen maar dat doet de vreugde er niet minder om!

en eerlijk is eerlijk ajax verdient het dit jaar meer als altijd om kampioen te worden. Ze waren gewoon de beste

:lol:

Wheelie
15-04-2013, 19:53
Wat zijn de anderen stil zeg ;)

TOON
15-04-2013, 20:24
de neg reps zijn binnen maar dat doet de vreugde er niet minder om!

en eerlijk is eerlijk ajax verdient het dit jaar meer als altijd om kampioen te worden. Ze waren gewoon de beste

reps :)

heerlijk voetbalweekendje, wat heb ik genoten gisteren! heerlijk!
al die gasten maar ouwehoeren over het buitenland en ze laten het week na week afweten

LeeMurray
15-04-2013, 21:05
Beetje off-topic maar Johan Derksen stelt nooit teleur. Nu is het de schuld van de 'donkere' spelers dat PSV ondermaats presteert. Van Bommel is overal wekelijks twee stappen te laat en laat mannen uit z'n rug weglopen.. Pieters maakt gisteren de beslissende fout.. Strootman houdt zich wekelijks meer met randzaken bezig dan met voetbal..

Het is 2013. Wanneer houdt deze onzin een keer op?

Bromios
15-04-2013, 21:27
Ik gun jullie dit topic wel hoor.
Het echte Ajax gevoel nu: "wij hebben gewonnen"

(Als "zij" verloren hebben hoor je ze niet, maar nu natuurlijk wel)

Maar alvast van harte. Ben en blijf een Feijenoord fan en vind het jammer dat Feijenoord het niet gered heeft. Maar had er van tevoren ook niet echt op gerekend.

Illest
15-04-2013, 21:51
Ik gun jullie dit topic wel hoor.
Het echte Ajax gevoel nu: "wij hebben gewonnen"

(Als "zij" verloren hebben hoor je ze niet, maar nu natuurlijk wel)

Maar alvast van harte. Ben en blijf een Feijenoord fan en vind het jammer dat Feijenoord het niet gered heeft. Maar had er van tevoren ook niet echt op gerekend.

Dat ze uberhaupt zo ver zijn gekomen is al heel wat (niet lullig bedoeld) als A'dammer had ik het 010 nog meer gegund dan psv
die Boetius, Vilhena das toch wel genieten als liefhebber dus top gedaan

daanII
15-04-2013, 22:24
Wat is euforie toch een damn in life.

Illest
16-04-2013, 00:38
Wat is euforie toch een damn in life.

de jeugd van Feyenoord doet het al jaren beter dan de Ajax jeugd..sla de resultaten er maar op na. Het is ook niet toevallig dat gasten als Clasie, Matens Indi en Vilhena het goed doen. LvG selecteert ze niet voor niets...heeft niks met euforie te maken..je kunt natuurlijk wel doen alsof je het niet ziet;)

appelsap
16-04-2013, 04:23
Beetje off-topic maar Johan Derksen stelt nooit teleur. Nu is het de schuld van de 'donkere' spelers dat PSV ondermaats presteert. Van Bommel is overal wekelijks twee stappen te laat en laat mannen uit z'n rug weglopen.. Pieters maakt gisteren de beslissende fout.. Strootman houdt zich wekelijks meer met randzaken bezig dan met voetbal..

Het is 2013. Wanneer houdt deze onzin een keer op?

Bullshit. Hij gaf aan dat de sfeer niet goed was en dat dat te maken heeft met een tweedeling tussen blank en zwart. Niet dat het de schuld was van 'de kabel' dat ze verloren. Wel mooi dat ' instelling' altijd een 'probleem' is als er niet gewonnen wordt. Romario was altijd 'een beetje moe', maar daar zeurde alleen van Breukelen over.

In Topic. Lekker! Helaas lastig te volgen in de VS maar de Boer moet een standbeeld krijgen. Moet wel zeggen dat het niveau behoorlijk zielig is in NL?

Leventdepevent
16-04-2013, 07:43
Moet wel zeggen dat het niveau behoorlijk zielig is in NL?

nee hoor hoe kom je daar nou bij :whistling:

http://www.youtube.com/watch?v=nA9Z5J2yb5g

LeeMurray
16-04-2013, 11:57
Bullshit. Hij gaf aan dat de sfeer niet goed was en dat dat te maken heeft met een tweedeling tussen blank en zwart. Niet dat het de schuld was van 'de kabel' dat ze verloren. Wel mooi dat ' instelling' altijd een 'probleem' is als er niet gewonnen wordt. Romario was altijd 'een beetje moe', maar daar zeurde alleen van Breukelen over.

In Topic. Lekker! Helaas lastig te volgen in de VS maar de Boer moet een standbeeld krijgen. Moet wel zeggen dat het niveau behoorlijk zielig is in NL?
Hij legde indirect weldegelijk de schuld bij de donkere spelers. Derksen legde de schuld voor de slechte sfeer binnen spelersgroep voornamelijk bij die 'kabel' neer. Hij haalde zelfs nog een voorbeeld aan van een groepje jongens bij AZ een paar jaar geleden om (tussen de regels door) aan te geven dat donkere jongens vaker voor een slechte sfeer zorgen binnen de groep. Conclusie (volgens Derksen): donkere jongens zorgen voor slechte sfeer binnen een groep door hun onprofessionele houding...
Die groep bij PSV zou zich onprofessioneel opstellen etc., terwijl we wekelijks zien wie beslissende fouten maken, domme kaarten pakken (lullen tegen de scheids e.d.) etc. Ik ken een paar van die jongens bij PSV toevallig persoonlijk. Derksen kraamt wel vaker onzin uit, maar laten we hierover ophouden. Ik ben niet eens voor PSV...

Ontopic.. Ajax kampioen''12/'13!!!

Illest
16-04-2013, 13:24
Hij legde indirect weldegelijk de schuld bij de donkere spelers. Derksen legde de schuld voor de slechte sfeer binnen spelersgroep voornamelijk bij die 'kabel' neer. Hij haalde zelfs nog een voorbeeld aan van een groepje jongens bij AZ een paar jaar geleden om (tussen de regels door) aan te geven dat donkere jongens vaker voor een slechte sfeer zorgen binnen de groep. Conclusie (volgens Derksen): donkere jongens zorgen voor slechte sfeer binnen een groep door hun onprofessionele houding...
Die groep bij PSV zou zich onprofessioneel opstellen etc., terwijl we wekelijks zien wie beslissende fouten maken, domme kaarten pakken (lullen tegen de scheids e.d.) etc. Ik ken een paar van die jongens bij PSV toevallig persoonlijk. Derksen kraamt wel vaker onzin uit, maar laten we hierover ophouden. Ik ben niet eens voor PSV...

Ontopic.. Ajax kampioen''12/'13!!!


dat deed hij ook, maar Derksen is passe...die lult maar wat, bij Feyenoord lopen ook heel wat donkere jongens rond, maar daar gaat het nu goed...als het daar volgend jaar mis gaat, kan ie ook weer de donkere spelers de schuld geven

Dick is zijn maatje dus aan hem kan het niet liggen natuurlijk...lol

Die van Bommel die lag vroeger ook al overhoop met Davids, Seedorf enzo...die moet er echt mee stoppen...voelt zich een leider maar is in werkelijkheid een zeer beperkte speler die alleen maar kan schoppen en gehaat wordt door de rest van het team
zie ook Oranje vorig jaar...ik geloof best dat de donkere spelers een hekel hebben aan van Bommel...das nl wederzijds

Maar Advocaat moet zich kapot schamen dat hij dat als trainer toe laat...gescheiden trainen?!?!?....dat hele elftal moet zich kapotschamen!

Asura
16-04-2013, 13:54
dat deed hij ook, maar Derksen is passe...die lult maar wat, bij Feyenoord lopen ook heel wat donkere jongens rond, maar daar gaat het nu goed...als het daar volgend jaar mis gaat, kan ie ook weer de donkere spelers de schuld geven

Waarom zou hij willekeurig de donkere spelers de schuld geven dan?

Minotauro
16-04-2013, 14:03
Ajacieden zijn wel mieren, je ziet ze alleen met 'mooi weer'. Heb afgelopen dagen nog nooit zoveel Ajax shirts gezien als normaal, iedere meeloper loopt weer in zijn ABN-Amro shirtje. Ohja, vorig jaar en het jaar ervoor ook, maar enkel met het kampioenschap zie je ze. Voor de echte Ajacieden mijn felicitaties, vond Ajax overigens de beste dit seizoen, maar niet kampioenswaardig. Viel me vooral tegen hoe zwakjes Heracles en NEC o.a. vorige weken tegen Ajax speelde, weinig initiatief of durf. Aan de andere kant, roep je dat ook over je tegenstanders af, ze komen blijkbaar met knikkende knieën naar die UFO van jullie toe.

Nogmaals, de echte neuzen gefeliciteerd. Al die blije meelopers kunnen nog steeds de &$@&@%# krijgen. Ben overigens voor Feyenoord, dus dat ik de vaste Ajacieden feliciteer is al een hele moeite, maar bij deze!

offtopic: PSV is een tyfusclub!!!

Minotauro
16-04-2013, 14:08
Beetje off-topic maar Johan Derksen stelt nooit teleur. Nu is het de schuld van de 'donkere' spelers dat PSV ondermaats presteert. Van Bommel is overal wekelijks twee stappen te laat en laat mannen uit z'n rug weglopen.. Pieters maakt gisteren de beslissende fout.. Strootman houdt zich wekelijks meer met randzaken bezig dan met voetbal..

Het is 2013. Wanneer houdt deze onzin een keer op?

Vind het geen onzin, deze foto allemaal onder het motto: SWAG :lol:

http://s13.postimg.org/k9k6litt3/562723_443283482361474_868693323_n.jpg

Het is wel vaker voorgekomen dat er kampen ontstaan wanneer er veel buitenlandse spelers bij een komen. Dit is geen discriminatie, maar berust op feiten. Kijk het Nederlands elftal 1998-2002. PSV heeft het echter over zichzelf afgeroepen en een van Bommel, dan niet Advocaat horen voor dit soort problemen een stokje te steken. Het is wel grappig hoe die Driesje Mertens daar als een soort 'Mowgli' erbij zit.

Illest
16-04-2013, 15:22
Vind het geen onzin, deze foto allemaal onder het motto: SWAG :lol:

http://s13.postimg.org/k9k6litt3/562723_443283482361474_868693323_n.jpg

Het is wel vaker voorgekomen dat er kampen ontstaan wanneer er veel buitenlandse spelers bij een komen. Dit is geen discriminatie, maar berust op feiten. Kijk het Nederlands elftal 1998-2002. PSV heeft het echter over zichzelf afgeroepen en een van Bommel, dan niet Advocaat horen voor dit soort problemen een stokje te steken. Het is wel grappig hoe die Driesje Mertens daar als een soort 'Mowgli' erbij zit.

Dan moet de trainer dit voorkomen, heel simpel. Bij PSV loopt het al jaren niet..daar moeten ze naar kijken. Derksen brengt het alsof de donkere jongens een verkeerde instelling hebben...dat vind ik nogal wat. Wijnaldum hoorde je voeger nooit iets over, maar nu zou hij de sfeer verzieken...Lens (hun enige goeie aankoop) gaf voorheen ook nooit problemen..is echt wel een teamspeler LvG zweert zelfs bij hem...kampen mogen niet ontstaan, dat mag de trainer simpelweg niet toelaten

Illest
16-04-2013, 15:25
Waarom zou hij willekeurig de donkere spelers de schuld geven dan?

moet je mailen naar vi:pimp:

Fyodor
17-04-2013, 09:04
Heb afgelopen dagen nog nooit zoveel Ajax shirts gezien als normaal, iedere meeloper loopt weer in zijn ABN-Amro shirtje.

Is dat niet gewoon omdat het nu mooi weer is? ;)

Asura
21-04-2013, 01:08
Vind het geen onzin, deze foto allemaal onder het motto: SWAG :lol:

http://s13.postimg.org/k9k6litt3/562723_443283482361474_868693323_n.jpg

Het is wel vaker voorgekomen dat er kampen ontstaan wanneer er veel buitenlandse spelers bij een komen. Dit is geen discriminatie, maar berust op feiten. Kijk het Nederlands elftal 1998-2002. PSV heeft het echter over zichzelf afgeroepen en een van Bommel, dan niet Advocaat horen voor dit soort problemen een stokje te steken. Het is wel grappig hoe die Driesje Mertens daar als een soort 'Mowgli' erbij zit.

Toen het Franse team naar huis ging werden de blanke spelers ook kapot getreiterd (behalve Ribery die deed als bekeerling lekker mee) inderdaad. Gewoon een weerspiegeling van de Franse samenleving, daar kan de coach echt niet veel aan doen

Asura
21-04-2013, 01:09
moet je mailen naar vi:pimp:

Denk gewoon dat het het gebruikelijke dosis paranoia is, krijg je in een maatschappij waar dat aangewakkerd word denk ik

Asura
21-04-2013, 01:10
Ajacieden zijn wel mieren, je ziet ze alleen met 'mooi weer'. Heb afgelopen dagen nog nooit zoveel Ajax shirts gezien als normaal, iedere meeloper loopt weer in zijn ABN-Amro shirtje. Ohja, vorig jaar en het jaar ervoor ook, maar enkel met het kampioenschap zie je ze. Voor de echte Ajacieden mijn felicitaties.

Waarheid ^^
En felicitaties aan de echte fans

micha
21-04-2013, 01:47
Ajax kampioen? dat is aan mij voorbij gegaan. Ik dacht dat ze tegen NAC kampioen konden worden? Hadden we toch een kampioenswedstrijd in Breda:lol:

Minotauro
07-05-2013, 00:00
Nou jongens, bij deze mijn welgemeende felicitaties voor het kampioenschap.

citrusfruit
07-05-2013, 00:42
Bij deze mijn (schoorvoetende) felicitaties aan de neuzen.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEx6nIStkUdYm0APLDyTMuuRrzIbIUl hwDrnCVK2JJApgTvrgt1A

Minotauro
07-05-2013, 00:59
:lol: WTF

Leventdepevent
07-05-2013, 07:11
Bij deze mijn (schoorvoetende) felicitaties aan de neuzen.
http://t0.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcQEx6nIStkUdYm0APLDyTMuuRrzIbIUl hwDrnCVK2JJApgTvrgt1A

zo te zien is daar zelfs de complete spelersbus in geweest...what a hole

e-type
07-05-2013, 09:56
Deez er dan nog maar effe ingooien, voor alle psv fans:

http://www.youtube.com/watch?v=UiUuVFUbMQM