PDA

View Full Version : "Hey Schatje" = afstraffing



123trisweat
26-04-2013, 09:31
Mag er maar veel ruchtbaarheid aan worden gegeven.

http://www.parool.nl/parool/nl/4024/AMSTERDAM-CENTRUM/article/detail/3431823/2013/04/25/Groepje-roept-hey-schatje-en-slaat-vrouw-in-elkaar.dhtml (http://www.parool.nl/parool/nl/4024/AMSTERDAM-CENTRUM/article/detail/3431823/2013/04/25/Groepje-roept-hey-schatje-en-slaat-vrouw-in-elkaar.dhtml?utm_source=XXX&utm_medium=twitter)

Diz
26-04-2013, 10:33
Te triest voor woorden hoe mensen tegenwoordig met elkaar omgaan...

Anderson
26-04-2013, 10:40
Triest dan ben je echt niet goed bij je hoofd

Tykill
26-04-2013, 10:43
Dit gebeurt echt te vaak te laatste tijd. Nederland is zoals altijd weer veel te laks en zacht tegen dit soort idioten.

Kemal
26-04-2013, 10:57
Sjonge jonge, wat een zielige mensen heb je toch zeg.. Wat bezielt je dan om zoeits te doen :wacko:

Bromios
26-04-2013, 11:17
Gisteren sta ik een oefenwedstrijdje van mijn zoon (9) te coachen. Lekker weer dus staan met een paar man te ouwehoeren, staat er een vrouw aan de ander kant van het hek de hele tijd, hee homo's hee homo's te roepen. In het begin negeerden we haar maar op een gegeven moment lag zelfs het spel stil omdat die jochies allemaal stonden te kijken. Dus wij draaien om en staat daar een vrouw met een meisje aan de hand van een jaar of 6. Die wilde even weten wat ons eerste had gespeeld. WTF; wat bezielt die mensen toch. Ik geef toe, een jaartje of 30 is een beetje oud om alsnog te aborteren maar het zou voor de mensheid beter zijn.

LeeMurray
26-04-2013, 11:40
Dit gebeurt al jaren in A'dam en eigenlijk elke grote stad in Nl. Ik vind het niet leuk om te zeggen maar bepaalde jongens met een bepaalde achtergrond kunnen niet omgaan met de vrijheden die Nl biedt. Binnenkort als het warmer wordt weet je welke groepen jongens vrouwen en andere onschuldige burgers in Zandvoort zullen lastigvallen. Dan wil je nog janken dat je overal geweigerd wordt...

Asura
26-04-2013, 11:59
Klopt Lee. Maar er eerlijk over praten is kennelijk zieliger dan wat er met voornamelijk nederlandse meisjes gebeurt. Ik weet niet wie gekker zijn, de daders of de pc- mietjes die het allemaal wel best vinden

Proximo
26-04-2013, 13:08
agressief word ik hier van

blackadder
26-04-2013, 13:56
Misschien kunnen ze de beelden van de verdachte beter weghalen. Anders wordt er zo meteen weer via social media een 'heksenjacht' ontketend en dat is toch zielig voor die jongens. Die zijn waarschijnlijk weer eens heel behulpzaam en halen goede cijfers op school.

Wiseguy
26-04-2013, 15:34
Dit gebeurt al jaren in A'dam en eigenlijk elke grote stad in Nl. Ik vind het niet leuk om te zeggen maar bepaalde jongens met een bepaalde achtergrond kunnen niet omgaan met de vrijheden die Nl biedt. Binnenkort als het warmer wordt weet je welke groepen jongens vrouwen en andere onschuldige burgers in Zandvoort zullen lastigvallen. Dan wil je nog janken dat je overal geweigerd wordt...

Ja, want de mensen die geweigerd worden zijn dezelfde personen als die mensen lastigvallen. Ze lijken allemaal op elkaar toch?

Anderson
26-04-2013, 15:46
Jammer dat de rassen kwestie weer naar boven blanken kunnen er ook wat van zie gister 2Vandaag.


http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/geweld-op-straat/45631/politie_liet_tips_in_moordzaak_zeven_jaar_liggen?a utoplay=1

Anderson
26-04-2013, 15:46
http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/geweld-op-straat/45631/politie_liet_tips_in_moordzaak_zeven_jaar_liggen?a utoplay=1

Asura
26-04-2013, 15:47
Ja, want de mensen die geweigerd worden zijn dezelfde personen als die mensen lastigvallen. Ze lijken allemaal op elkaar toch?

Ik weet niet waar je woont maar in de randstad is er vaak een bepaalde gemeenschappelijke deler als er vechtpartijen zijn omdat iemand op de schoen van een ander stond in een druk feest of als er keukenapparatuur er bij word gehaald. Dat weigeren word overigens zwaar opgeblazen, dat is politiek correct gezeik dat nogal populair is in de media. De juiste slachtoffertjes en de gewenste daders. Ik zie juist vaak mensen naar binnen gaan die ik zelf zou weigeren, bijvoorbeeld bij cafes waar marokannen waarvan ik weet dat ze in de vrouwenhandel zitten( omdat ik ze ken) na afloop van het feest meisjes van 17 staan op te wachten.

Asura
26-04-2013, 15:49
Jammer dat de rassen kwestie weer naar boven blanken kunnen er ook wat van zie gister 2Vandaag.


http://www.eenvandaag.nl/criminaliteit/geweld-op-straat/45631/politie_liet_tips_in_moordzaak_zeven_jaar_liggen?a utoplay=1

Ja klopt 65% van jonge nederlanders heeft een strafblad :)
heb je enig idee hoe nederland er uit zou zien als jonge nederlanders verhoudingsgewijs ook zo crimineel zouden zijn?
Het zou gewoon een derde wereld land worden

Anderson
26-04-2013, 15:53
?

Wiseguy
26-04-2013, 16:07
Ja klopt 65% van jonge nederlanders heeft een strafblad :)
heb je enig idee hoe nederland er uit zou zien als jonge nederlanders verhoudingsgewijs ook zo crimineel zouden zijn?
Het zou gewoon een derde wereld land worden

Je feiten kloppen niet.

Flabbert
26-04-2013, 16:10
Ja klopt 65% van jonge nederlanders heeft een strafblad :)
heb je enig idee hoe nederland er uit zou zien als jonge nederlanders verhoudingsgewijs ook zo crimineel zouden zijn?
Het zou gewoon een derde wereld land worden

die snap ik niet, kan aan mij liggen maar verklaar je nader

Wiseguy
26-04-2013, 16:11
Ik weet niet waar je woont maar in de randstad is er vaak een bepaalde gemeenschappelijke deler als er vechtpartijen zijn omdat iemand op de schoen van een ander stond in een druk feest of als er keukenapparatuur er bij word gehaald. Dat weigeren word overigens zwaar opgeblazen, dat is politiek correct gezeik dat nogal populair is in de media. De juiste slachtoffertjes en de gewenste daders. Ik zie juist vaak mensen naar binnen gaan die ik zelf zou weigeren, bijvoorbeeld bij cafes waar marokannen waarvan ik weet dat ze in de vrouwenhandel zitten( omdat ik ze ken) na afloop van het feest meisjes van 17 staan op te wachten.

Dat weigeren wordt niet opgeblazen. Ik zie er normaal uit, draag geen sportschoenen, hoogopgeleid, maar toch word ik (soms) geweigerd omdat ik geen "ledenkaart" heb en/of geen bekende ben.

Nosferatu187
26-04-2013, 16:30
yup

Soulbringer320
26-04-2013, 17:17
Snap niet dat er nog van die armoedige camera's hangen waar je geen reet mee kan. Een beetje camera moet toch wel kunnen inzoomen en kenteken achterhalen....

ARMENIA
26-04-2013, 17:51
wildersssssssssssss


Klopt Lee. Maar er eerlijk over praten is kennelijk zieliger dan wat er met voornamelijk nederlandse meisjes gebeurt. Ik weet niet wie gekker zijn, de daders of de pc- mietjes die het allemaal wel best vinden

ARMENIA
26-04-2013, 17:52
Dan heb jij marokkaanse kop


Dat weigeren wordt niet opgeblazen. Ik zie er normaal uit, draag geen sportschoenen, hoogopgeleid, maar toch word ik (soms) geweigerd omdat ik geen "ledenkaart" heb en/of geen bekende ben.

Willm
26-04-2013, 19:36
Nederland zou gewoon een stuk veiliger zijn zonder allochtonen. 98% van alle rotzooi wordt gepleegd door zwarten.

S.B.
26-04-2013, 19:44
Intelligente opmerking en zeer goed onderbouwd.

Flabbert
26-04-2013, 19:56
Nederland zou gewoon een stuk veiliger zijn zonder allochtonen. 98% van alle rotzooi wordt gepleegd door zwarten.


http://4.bp.blogspot.com/-8bH_4B2Ak3w/UMUtiEcMVWI/AAAAAAAAAT4/hi9UG7fil-g/s1600/funny-facepalm-meme-computer.jpg

soms......soms schaam ik mij voor mijn mede "blanken"

ARMENIA
26-04-2013, 21:07
kijk ook eens naar oorzaak.. daarnaast zijn de grootste criminelen in nederland nog altijd nederlanders.. willem h, hakkelaar, soerel en de rest van de onderwereld.


Nederland zou gewoon een stuk veiliger zijn zonder allochtonen. 98% van alle rotzooi wordt gepleegd door zwarten.

Biiyen
27-04-2013, 12:52
Nederland zou gewoon een stuk veiliger zijn zonder allochtonen. 98% van alle rotzooi wordt gepleegd door zwarten.

98% van alle domme opmerkingen wordt geplaatst door mensen met een zeer laag IQ.

blackadder
27-04-2013, 15:47
kijk ook eens naar oorzaak.. daarnaast zijn de grootste criminelen in nederland nog altijd nederlanders.. willem h, hakkelaar, soerel en de rest van de onderwereld.
Soerel is een gedeeltelijke Surinamer. :p