PDA

View Full Version : Shout-out voor Van Bommel



Biiyen
12-05-2013, 20:29
Hij kapt ermee.... Ik vind het voor hem persoonlijk wel heel erg jammer hoe de laatste 2 jaar van zijn loopbaan zijn verlopen. Eerst de deceptie Nederlands Elftal, hij was de enige die wel in vorm was en er bij Milan alles voor had gedaan. Dan naar PSV met de beste bedoelingen en dan krijgt hij team-maten rechtstreeks uit de kleuterklas.

En nu stopt hij er dan mee.

Het ga je goed Mark, hadden maar meer voetballers jouw mentaliteit en vechtlust. :cool2:

Kemal
12-05-2013, 20:46
Dat hij zou stoppen lag al wel in de lijn der verwachting

Leventdepevent
12-05-2013, 21:19
Hij kapt ermee.... Ik vind het voor hem persoonlijk wel heel erg jammer hoe de laatste 2 jaar van zijn loopbaan zijn verlopen. Eerst de deceptie Nederlands Elftal, hij was de enige die wel in vorm was en er bij Milan alles voor had gedaan. Dan naar PSV met de beste bedoelingen en dan krijgt hij team-maten rechtstreeks uit de kleuterklas.

En nu stopt hij er dan mee.

Het ga je goed Mark, hadden maar meer voetballers jouw mentaliteit en vechtlust. :cool2:
geen woord meer aan toe te voegen! behalve dat het jammer is om zo afscheid te nemen, ook al was het zn eigen schuld ;)

ArjanV
12-05-2013, 21:25
Topper! Echt een speler die het maximale uit zijn carriere gehaald heeft,een rijkgevulde prijzenkast heeft en bij fantastische clubs gespeeld heeft...

Bromios
12-05-2013, 22:59
Idem hier. Ik kan er alleen slecht tegen dat hij zo loopt te mekkeren. Elk van deze 2 kaarten was donkergeel. Hij komt gewoon veel te laat en het is waarschijnlijk niet de intentie maar hij maait gewoon 2x vol iemand onderuit.

Dat is waarschijnlijk ook de frustratie. dat je het tempo niet meer kan volgen en je dus steeds te laat komt.

Wijs besluit om te stoppen, maar zoals bij de meeste toppers een tijdje te laat. En dan gaat hier in Nederland je kop er af.

Illest
13-05-2013, 00:45
zwaar overschatte speler

e-type
13-05-2013, 09:24
Een speler met een winnaars mentaliteit. Prachtige speler om in je eigen team te hebben, maar verschrikkelijk als tegenstander. Daarom ook zoveel haters in NL. Jammer is dat altijd.

Biiyen
13-05-2013, 09:59
Een speler met een winnaars mentaliteit. Prachtige speler om in je eigen team te hebben, maar verschrikkelijk als tegenstander. Daarom ook zoveel haters in NL. Jammer is dat altijd.

Precies, spelers als van Bommel maken je team zoveel sterker. Vechten en ploeteren, respect daarvoor.

Son & Breugel!
13-05-2013, 10:24
zwaar overschatte speler

Mmm raare opmerking, hij hoort zeker in het rijtje van grootste Nederlandse voetballers aller tijden. Kampioen 1ste divisie met fortuna, 4x landskampioen, 1x de beker en 4x de Johan fruitschaal gewonnen. 2x de spaanse supercup, landskampioen en de champions league met Barca. 1x de ligapokal 2x de Duitse beker en 2x de Duitse landskampioen. 2de plek op het wk van 2010 en dat is het beste resultaat van het Nederlands elftal in 32 jaar sinds de finale in 1978. Dus een speler die met elk team waar die gespeeld heeft kampioen is geworden. En ook met elk team de beker van de competitie heeft gepakt en de champions league heeft gewonnen. D'r zijn maar weinig spelers die dit op hun cv hebben gestaan, dus eerder een onderwaarde speler. Dus jou opmerking raakt kant nog wal. Voor een voetballer die meer dan 20 prijzen heeft gewonnen heeft ie alles uit zijn carrière gehaald wat er in zit. Dus alleen maar respect voor de man. Een winnaar pur sang en iedereen die hem haat had gewild dat hij voor zijn of haar club had gespeeld.

Mark de held van Eindhoven!!!!

Son & Breugel!
13-05-2013, 10:29
Hij kapt ermee.... Ik vind het voor hem persoonlijk wel heel erg jammer hoe de laatste 2 jaar van zijn loopbaan zijn verlopen. Eerst de deceptie Nederlands Elftal, hij was de enige die wel in vorm was en er bij Milan alles voor had gedaan. Dan naar PSV met de beste bedoelingen en dan krijgt hij team-maten rechtstreeks uit de kleuterklas.

En nu stopt hij er dan mee.

Het ga je goed Mark, hadden maar meer voetballers jouw mentaliteit en vechtlust. :cool2:

Reps

Illest
13-05-2013, 11:40
lekker dat hij zijn carriere zo heeft afgesloten...

ondanks die lijst zal hij nooit in 1 adem genoemd worden met van Basten, Rijkaard, Gullit of Seedorf...het was gewoon een onsportieve rotzak die alleen maar kon schoppen

een 1e klas flapdrol...die panna die Maher hem gaf, is veelzeggend

Mark, die echte liefhebbers zullen je nooit missen

Son & Breugel!
13-05-2013, 11:51
lekker dat hij zijn carriere zo heeft afgesloten...

ondanks die lijst zal hij nooit in 1 adem genoemd worden met van Basten, Rijkaard, Gullit of Seedorf...het was gewoon een onsportieve rotzak die alleen maar kon schoppen

een 1e klas flapdrol...die panna die Maher hem gaf, is veelzeggend

Mark, die echte liefhebbers zullen je nooit missen

jij bent zeker een neus, trieste post en door maher gepaneert worden is geen schande

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-frc3/966294_557346974288457_1131522877_o.jpg

Illest
13-05-2013, 12:43
Man, al neem je zijn piemel tot in je keel..dude hoort niet in het rijtje met absolute helden thuis

deal with it

deco'o
13-05-2013, 12:56
zwaar overschatte speler

Ik vind hem ook een beetje overschat

Son & Breugel!
13-05-2013, 12:59
Man, al neem je zijn piemel tot in je keel..dude hoort niet in het rijtje met absolute helden thuis

deal with it
nee dankje aan dat soort praktijken doe ik niet eerder iets voor jullie met jullie mooie roze shirtjes. van bommel is een held en wat jij er van vind boeit me eigenlijk niet. vind het alleen een beetje triest om bij een shout-out van iemand hem te gaan bashee maar. en je moet tog egt met betere argumenten komen dan 1e klas flapdrol en hij is gepaneert door maher zelfs messi krijgt wel eens een bal door zijn benen gespeelt!!!

Deal with it

ArjanV
13-05-2013, 13:14
Son & Breugel! ga er nou niet op in joh! Da's precies wat ie wil...er zijn nu eenmaal altijd figuren die zichzelf voor lul willen zetten!

Wiseguy
13-05-2013, 13:49
Volgens mij is de moeder van Illest gegangbanged door Badr Hari en Mark van Bommel. Wat is hij een zure gozer.

Illest
13-05-2013, 14:10
Volgens mij is de moeder van Illest gegangbanged door Badr Hari en Mark van Bommel. Wat is hij een zure gozer.

ewa, waarom praat je over mn moeder a sagbie...tfoe!

Illest
13-05-2013, 14:15
ik zat een beetje te trollen...maar eerlijk waar van Bommel is geen gemis voor het voetbal...

@Son & Breugel..gaat het een beetje?

@wisegay; je moeder, zuster en grootmoeder op stroop :hugegrin:

Kemal
13-05-2013, 14:45
Had de hamer al uit de kast gehaald... ;)

http://brkca.com/albums2/album112/Banhammer.jpg

Biiyen
13-05-2013, 15:38
ik zat een beetje te trollen...maar eerlijk waar van Bommel is geen gemis voor het voetbal...

@Son & Breugel..gaat het een beetje?

@wisegay; je moeder, zuster en grootmoeder op stroop :hugegrin:

Juist wel, een team met 11 Messi's zal nooit kampioen worden, een Team met 11 v Bommels wel. En ja natuurlijk is Messi individueel 10x beter en 10000x technischer dan Mark. Maat weet je wat, mentaliteit.. dat is iets wat weinig voetballers nog maar hebben. Vroeger had je dit soort ijzervreters veel meer.

Johan Neeskens was ook geen mooie technische voetballer, maar weet je wat, die gast gaat wel voor een elftal door het vuur. En Mark ook, je weet voor de wedstrijd begint dat je op Mark kan rekenen. Hij is er, hij staat er. Van die "gala" voetballertjes moet je het nog maar afwachten. Is het mooi weer? zit hun kapsel goed? loopt het een beetje soepel? Bullshit voetballers... Kijk maar Lens, Willems en al die andere mooi weer voetballers... Dat is de toekomst voor NL... Dag EK, Dag WK... dat wordt deze generatie weer hartstikke niks.

LeeMurray
16-05-2013, 23:01
Respect voor het feit dat hij met zijn kwaliteiten en beperkingen zo veel uit zijn carrière heeft gehaald. De laatste jaren was het wel een beetje voorbij. Hij kon het niet meer belopen en op je 36e is dat geen schande. Ik denk dat stoppen een goede keuze is geweest.

Illest
16-05-2013, 23:29
Respect voor het feit dat hij met zijn kwaliteiten en beperkingen zo veel uit zijn carrière heeft gehaald. De laatste jaren was het wel een beetje voorbij. Hij kon het niet meer belopen en op je 36e is dat geen schande. Ik denk dat stoppen een goede keuze is geweest.

prima verwoord, in dat opzicht is het knap

appelsap
18-05-2013, 22:34
Gruwelijk irritant mannetje inhet veld ( wel uitdelen maar niet kunnen incasseren houd ik niet zo van), maar het was een grote voetballer. De Jante Wouters van zijn generatie......

Vraagje, grotere voetballer van Bommel of Seedorf??

Illest
18-05-2013, 22:45
Gruwelijk irritant mannetje inhet veld ( wel uitdelen maar niet kunnen incasseren houd ik niet zo van), maar het was een grote voetballer. De Jante Wouters van zijn generatie......

Vraagje, grotere voetballer van Bommel of Seedorf??

:lol:

in Nederland: v Bommel

voor de rest vd wereld: Seedorf

Diz
18-05-2013, 23:06
Gruwelijk irritant mannetje inhet veld ( wel uitdelen maar niet kunnen incasseren houd ik niet zo van), maar het was een grote voetballer. De Jante Wouters van zijn generatie......

Vraagje, grotere voetballer van Bommel of Seedorf??

Seedorf omdat Seedorf...

Flabbert
19-05-2013, 08:28
Seedorf omdat Seedorf...

.... zo goed is vanaf 11 meter.

Illest
19-05-2013, 09:41
.... zo goed is vanaf 11 meter.

deze reactie is representatief voor wat betreft hoe de mensen in Nederland denken over 'Il Proffesore'

Echter, daarbuiten en vooral in de grote voetballanden (Engeland, Italie, Spanje, Brazillie, Duitsland) geniet hij enorm veel respect...van Bommel mag zijn veters nog niet strikken, maar wordt hier meer gewaardeerd dan een Seedorf

it is what it is


http://www.youtube.com/watch?v=WGCRkI5pTuA

Facade
19-05-2013, 12:40
Mwoa, alhoewel Seedorf technisch begaafder is dan van Bommel zijn het beide spelers die niet zozeer op basis van hun kwaliteiten als voetballer, maar eerder op basis van hun erelijst een grote reputatie hebben.

Van Bommel was nuttig, maar was niet een speler die een team op sleeptouw nam. Dat hebben we dit jaar kunnen zien. Seedorf is een hele sierlijke en begaafde voetballer en eigenlijk ook op andere manieren 'nuttig', maar is ook niet een speler die zijn team op sleeptouw kan nemen. Ik denk dat we daarom over beide spelers niet al te overspannen moeten doen.

Het zijn beide grote voetballers, maar wat mij betreft horen ze allebei niet thuis tussen namen als Cruijff, van Basten, Gullit... (ik zag dat Illest Seedorf daarbij plakte...)

Illest
20-05-2013, 09:46
Mwoa, alhoewel Seedorf technisch begaafder is dan van Bommel zijn het beide spelers die niet zozeer op basis van hun kwaliteiten als voetballer, maar eerder op basis van hun erelijst een grote reputatie hebben.

Van Bommel was nuttig, maar was niet een speler die een team op sleeptouw nam. Dat hebben we dit jaar kunnen zien. Seedorf is een hele sierlijke en begaafde voetballer en eigenlijk ook op andere manieren 'nuttig', maar is ook niet een speler die zijn team op sleeptouw kan nemen. Ik denk dat we daarom over beide spelers niet al te overspannen moeten doen.

Het zijn beide grote voetballers, maar wat mij betreft horen ze allebei niet thuis tussen namen als Cruijff, van Basten, Gullit... (ik zag dat Illest Seedorf daarbij plakte...)

:lol:

Flabbert
20-05-2013, 09:49
deze reactie is representatief voor wat betreft hoe de mensen in Nederland denken over 'Il Proffesore'

Echter, daarbuiten en vooral in de grote voetballanden (Engeland, Italie, Spanje, Brazillie, Duitsland) geniet hij enorm veel respect...van Bommel mag zijn veters nog niet strikken, maar wordt hier meer gewaardeerd dan een Seedorf

it is what it is


http://www.youtube.com/watch?v=WGCRkI5pTuA


klopt dat is het enige wat Nederlanders ( tukkers) (ik) heb(ben) onthouden van Seedorf.
v. bommel was een schopper en Seedorf kan geen penalty's schieten, maar das mijn simpele gedachtegang. :D

ArjanV
20-05-2013, 10:05
Onzin natuurlijk!
Ik ben al heel mijn leven een fanatiek P.S.V. supporter maar ik heb altijd zeer veel respect gehad voor Seedorf! Het kan niet zo zijn dat je bij de beste clubs van de wereld hebt gespeeld en dat je niet kunt voetballen! Hetzelfde geldt natuurlijk voor van Bommel! Respect niet alleen vanwege hun spel maar ook vanwege hun gedrag buiten het voetbal...geen gedrag a la Kluivert of Davids...

Illest
20-05-2013, 11:24
geen gedrag a la Kluivert of Davids...

En toch zijn dat 2 hele grote voetballers...jammer dat ze alleen op die manier herinnerd worden, daarom even deze docu die echt de moeite waard is...hele grote trainer ook die Hiddink

het team dat onder BvM in de finale stond, zal eerder worden vergeten dan deze lichting...kippevel....dit Oranje was toch wel heel speciaal..aanvalsduo Dennis Bergkamp en Patrick Kluivert...legendarisch als je het mij vraagt

maar meningen verschillen uiteraard!


http://www.uitzendinggemist.nl/afleveringen/1139008

Illest
20-05-2013, 11:48
Waar was van Bommel destijds? Los van het feit dat hij niet niet had gepast in dit team omdat hij niet goed genoeg was...de man met winnaarsmentaliteit, de vechter, de rotzak... was Davids

iemand? hij speelde toen al bij PSV toch?

ArjanV
20-05-2013, 12:05
Jongen je kunt wel als een kneus af blijven geven op van Bommel feit blijft gewoon dat hij bij de top van Europa gespeeld heeft (meestal als aanvoerder overgens!),een zeer imposante prijzenlijst heeft en ook zat respect geniet van collega's en voetbalkenners in binnen en buitenland..en eh...van Bommel zat in '98 nog gewoon bij Fortuna..

En wat dat herinneren betreft van de elftallen in '98 en '12 betreft....herinneren van het elfal van 1998 ja...als dat net niet elftal,die net niet generatie,die generatie die door gebrek aan mentaliteit niet de prijzen hebben gepakt die ze gezien de kwaliteiten zouden hebben moeten pakken...en wat het elftal van 2012 betreft...zij hebben er in ieder geval het maximale uitgehaald,er zal niemand zijn die Spanje niet kwalitatief hoger in zou schatten

Illest
21-05-2013, 13:40
haters zullen uiteraard blijven haten, maar ondertussen...:thup:...they can't touch him!

Seedorf krijgt Craque do Campeonato Award uitgereikt 21/05/2013 13:03
Ook al is hij inmiddels 37 jaar, Clarence Seedorf (http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=20797&typeofpage=84137) presteert ook in Brazilië (http://www.vi.nl/Competities/Competitie.htm?dbid=4488&typeofpage=84136) nog altijd uitstekend. De ervaren middenvelder van Botafogo werd maandagavond verkozen tot beste speler van de Campeonato Carioca, het staatskampioenschap van metropool Rio de Janeiro, en werd daarvoor beloond met de zogeheten Craque do Campeonato.

'Het is mooi prijzen te ontvangen en bekers te winnen. Ik dank iedereen en vooral mijn ploeggenoten, want alle individuele trofeeën zijn het werk van de groep', reageerde Seedorf. Samen met zes ploeggenoten werd hij ook verkozen in het Elftal van het Jaar, dat onder leiding staat van Botafogo-trainer Oswaldo.

De winnaar van de Taça Guanabara komt in de finale van de Campeonato Carioca uit tegen de winnaar van de Taça Rio, maar omdat Botafogo beide toernooien won was een eindstrijd niet nodig. Komend weekend start voor Seedorf (http://www.vi.nl/Spelers/Speler.htm?dbid=20797&typeofpage=84137) en zijn ploeg de Campeonato Brasileiro, het nationale kampioenschap.
http://www.vi.nl/upload/b4eb7c9e-2401-4957-8f59-5b0503acecf5_SeedorfVI12_1024_397x298.jpg
" title="Klik voor grotere versie" style="margin-left: auto; margin-right: auto; " border="0" height="298" width="397"> (http://www.vi.nl/upload/b4eb7c9e-2401-4957-8f59-5b0503acecf5_SeedorfVI12_1024_800x600.jpg)

Facade
21-05-2013, 23:06
Omdat we het toch over Seedorf hebben..

http://www.vi.nl/nieuws/241395/Seedorf-is-topkandidaat-om-Allegri-op-te-volgen-bij-Milan.htm

ArjanV
22-05-2013, 05:15
Joh anders maak je even een Seedorf topic of zo,pleur je dat helemaal vol met filmpjes,krantenartikelen en foto's van de beste man. Handig voor jou,heb je alles bij elkaar staan,kun jij de hele dag met dat topic aan de gang....heel de dag een beetje met je klabanus spelen...

Illest
22-05-2013, 07:31
Joh anders maak je even een Seedorf topic of zo,pleur je dat helemaal vol met filmpjes,krantenartikelen en foto's van de beste man. Handig voor jou,heb je alles bij elkaar staan,kun jij de hele dag met dat topic aan de gang....heel de dag een beetje met je klabanus spelen...

goos...je frustratie spat werkelijk van het scherm af...ik kan je niet vertellen hoe fijn ik dat vind:lol:

mooi begin vd dag!...nu ff lekker kakken terwijl ik m'n posts na lees

that's how we do:cool2:

Facade
22-05-2013, 19:53
Joh anders maak je even een Seedorf topic of zo,pleur je dat helemaal vol met filmpjes,krantenartikelen en foto's van de beste man. Handig voor jou,heb je alles bij elkaar staan,kun jij de hele dag met dat topic aan de gang....heel de dag een beetje met je klabanus spelen...

Overdrijf niet zo man... we waren toch al een beetje afgedwaald van het oorspronkelijke onderwerp en voor de rest heb ik niks over em gepost....

appelsap
22-05-2013, 20:21
Joh anders maak je even een Seedorf topic of zo,pleur je dat helemaal vol met filmpjes,krantenartikelen en foto's van de beste man. Handig voor jou,heb je alles bij elkaar staan,kun jij de hele dag met dat topic aan de gang....heel de dag een beetje met je klabanus spelen...

We hebben een klupke opgerich veur mensen me un lelijk gezich en gij, gij heurt erbij....

Mark (en ook Clarence) bedankt voor je prestaties en de emotionele reacties die je oproept bij onze forumbroeder ArjanV.

Bromios
22-05-2013, 21:34
Ik vind het op zich al wel apart dat ArjanV voor PSV is. Hij is echt de enige die ik ken die dat is. Ik ben zelf voor Feijenoord en daar kun je voor of tegen zijn maar er komt wel emotie bij los. Hetzelfde bij Ajax. Maar PSV ? De koopclub ?

Dat is een beetje als je vriendin tegen je zegt: kom we gaan gezellig winkelen. En dan ga je naar Lelystad of Almere.

Illest
23-05-2013, 06:41
Ik vind het op zich al wel apart dat ArjanV voor PSV is. Hij is echt de enige die ik ken die dat is. Ik ben zelf voor Feijenoord en daar kun je voor of tegen zijn maar er komt wel emotie bij los. Hetzelfde bij Ajax. Maar PSV ? De koopclub ?

Dat is een beetje als je vriendin tegen je zegt: kom we gaan gezellig winkelen. En dan ga je naar Lelystad of Almere.

:lol: