PDA

View Full Version : Seksschandaal Engeland schuld van slachtoffers



RedDawn
20-05-2013, 17:47
Bron: GeenStijl

Groot Brittannië is in de greep van een pedo-schandaal in Oxford. Een groep moslimmannen heeft tientallen meisjes seksueel misbruikt, gemarteld, geëxploiteerd en verhandeld. De jongste slachtoffers waren elf jaar oud. De mannen zochten hun prooi zorgvuldig uit, gebaseerd op twee criteria: ze moesten blank zijn, en geen moslim. Want hun religieus geïndoctrineerde opvoeding heeft ervoor gezorgd dat ze elfjarige kafirmeisjes simpelweg niet als mensen hoeven te beschouwen. Superhandig en het martelt een stuk fijner, zo zonder gewetensnood. De onaangename doch correcte analyse van dit verschijnsel vindt u hier, in een opiniestuk van een imam. Ja, een imam. Dat is nou jammer voor de wegkijkers en goedpraters, zoals hier in de Guardian. Zeg maar de 'Staphorst is ook erg'- dooddoener UK-style. Het is de armoede! Het is de discriminatie! Het is onze schuld dat we niet beter op onze elfjarige meisjes passen! Neen. Het is het gif van de Religie van de Vrede, lieve mensen. Gelukkig bewijst de moeder van twee van de daders dit punt met haar uitspraken in de Daily Mail. De meisjes hadden namelijk gewoon met poppen moeten spelen op de leeftijd van elf jaar, in plaats van met de klabanii van haar zoontjes. Lieve jongens trouwens, en onschuldig want ze werden versierd door die achtstegroep-hoeren. De meisjes reizen zelfstandig met de trein, nou dan zijn ze ook oud genoeg om in seksuele slavernij te belanden. Ja toch niet dan? Niemand hoeft medelijden met ze te hebben, volgens ma, tenzij ze zelf spijt betuigen. Allrighty then, bedankt Groot-Emiratië, voor dit fraaie inkijkje in een samenleving die een paar stapjes voor ligt op Nederland qua islamisering. Nu snel weer allemaal de berichtgeving over de Haagse moslimenclave downplayen.

Link Britse media:

http://www.dailymail.co.uk/news/article-2326976/Mother-Oxford-sex-gang-pair-blames-victims-She-says-schoolgirls-playing-toys.html

ArjanV
20-05-2013, 18:34
Kijk er niet van op...


(Helaas!!!)

Anderson
20-05-2013, 18:43
diep triest

e-type
20-05-2013, 18:54
Wat een inteelt koppen....

Kemal
20-05-2013, 19:07
Wat een debielen! Nekschot aub

hypergiant
20-05-2013, 21:37
Het is de laaste tijd op deze forum wel erg in trek om de meest afschuwelijke praktijken te linken aan de Islam. Op deze manier toon je geen enkel respect voor de slachtoffertjes, omdat het nieuws wordt misbruikt om je te 'waarschuwen' voor een 'groter kwaad', nameijk de moslimenclaves en de 'Islamisering' van Nederland, wat dat ook mag betekenen.

Het zijn gewoon vieze pedo's, het slechtse volk wat op aarde rondloopt.

Ik vraag me soms af waar deze leden hun sport beoefenen want je kunt tegenwoordig geen partijtje draaien of een zaal binnelopen, zonder in aanraking te komen met deze 'afschuwelijke mensen' die deze 'afschuwelijke' geloof aanhangen en mischien wel de grootste bedreiging vormen voor Nederland sinds de Duitse bezetting.

Mischien wel een taak voor de desbetreffende leden, het tegengaan van de 'Islamisering' van de vechtsportwereld.

RedDawn
20-05-2013, 22:24
We staan nu op nu.nl ;)

http://www.nujij.nl/algemeen/moslims-verkrachting-en-mensenhandel-eigen-schuld.23185998.lynkx

hypergiant
20-05-2013, 22:29
We staan nu op nu.nl ;)

http://www.nujij.nl/algemeen/moslims-verkrachting-en-mensenhandel-eigen-schuld.23185998.lynkx

Leuk voor je heb je ook je 15 minutes of fame. Bedank de meisjes maar..

Pansier
20-05-2013, 23:10
Jammer dat ze er niet opzetten dat ze de grootste onzin op hun site zetten. Er was namelijk een jongen bij mij op school in Uden, Noord-Brabant die op zijn twitter voor de gein had gezet dat Fries moeilijk was. Nu had Nu.nl hem benaderd, omdat er maar iets van 11 havisten dit in heel Nederland doen. Ze hadden niet door dat hij helemaal geen Fries had, maar hij beantwoorde gewoon hun vragen en verzon wat. Zo zou hij via de webcam les krijgen wat heel erg lastig was, was het proefwerk te moeilijk etc. Nadat ze erachter kwamen haalde ze het er dan ook snel af. Ze mogen hun nieuws wel wat nauwkeuriger nakijken...

Willm
21-05-2013, 00:12
Hey weer een moslim-bash topic, voor deze zooi ga ik wel naar stormfront. In Nederland wordt er elke week wel een kind eerst misbruikt door zijn blanke vader of oom om daarna ergens te worden gedumpt, maar we spreken dan over een "familiedrama". In Suriname zouden we daar wel raad mee weten.

appelsap
21-05-2013, 05:53
Hey weer een moslim-bash topic, voor deze zooi ga ik wel naar stormfront. In Nederland wordt er elke week wel een kind eerst misbruikt door zijn blanke vader of oom om daarna ergens te worden gedumpt, maar we spreken dan over een "familiedrama". In Suriname zouden we daar wel raad mee weten.

Probleem is dat dit soort dingen een veel bredere impact en mogelijke gevolgen hebben als ze uit naam van een religie, en in groepsverband plaatsvinden. Verder kunnen we blijven zeggen dat het om cultuur en gedrag gaat en niet om de religie, maar als er
zo veel voorbeelden zijn en de grondslag is steeds hetzelfde (religie, interpretatie van heilige geschriften) dan lijkt me dat toch een behoorlijk maatschappelijk probleem. Jammer dat direct betrokkenen altijd hun ogen sluiten voor het falen van hun eigen gemeenschap. Belangrijkste voorbeelden zijn de constante onderdrukking van vrouwen/anders denkende in de moslimgemeenschap en het onder de tafel vegen van structureel kindermisbruik door de katholieke kerk.

In dit geval zouden we misschien een oplossing van de grootste atheïstische samenlevingen moeten overnemen.....naar een werkkamp met die gasten......

Brainthief
21-05-2013, 07:59
Wtf zeg jij nu in je laatste zin?? Doe ff normaal. Ontopic wat een achterlijk wijf. Echt 0,0 intelligentie. Ik denk dat dat een groter probleem is (0,0 opleiding en achterlijk reli gelul)+ een gebrek aan moraal. Niet perse religieus in de zogenaamde moslim landen worden vrouwen in elk land anders behandeld echter helaas nog niet gelijkwaardig. Daar zit wel een reli grondslag aan en een lager vrijzinnigheid die in Europa al langer aan de gang is. Lijkt mij echter een kwestie van tijd mss 75 jaar ofzo. Indien het westen minder powerplay mbt olie pleegt.
afgelopen zondag was er een mooie docu over Afghanistan en vrouwenrechten. Er is nog een lange weg te gaan op veel gebieden maar de vrouwen worden mondiger en dat heeft helaas ook zeer grote gevolgen...

Minotauro
21-05-2013, 09:05
Hey weer een moslim-bash topic, voor deze zooi ga ik wel naar stormfront. In Nederland wordt er elke week wel een kind eerst misbruikt door zijn blanke vader of oom om daarna ergens te worden gedumpt, maar we spreken dan over een "familiedrama". In Suriname zouden we daar wel raad mee weten.

Zelf klagen over moslim-bashen en stromfront, maar toch nog even blanke vaders en omen beschuldigen. Spoor je niet ofzo?

Gedumpt? Na misbruiken? Je haalt dingen door elkaar. Het is in ieder geval dus blijkbaar zo, dat niet alleen "blanken" (zoals je dat zo mooi zegt) zich schuldig maken aan pedofilie, maar ook andere bevolkingsgroepen. En als het het geval is dat een donker iemand of islamitisch iemand het doet, dan mag je het beestje ook bij de naam noemen!

Brainthief
21-05-2013, 10:24
mensen met elke kleur en van elke windrichting doen dezelfde achterlijke dingen... Helaas

aan de andere kant doen mensen ook mooie verbroederende dingen!

Leventdepevent
21-05-2013, 10:35
welk geloof,nationaliteit of huidskleur dan ook, je blijft godverredomme met je poten van kinderen af punt

LeeMurray
21-05-2013, 12:47
Veel 'moslim'-gerelateerde topics in off topic. Kennelijk leeft dit onderwerp bij sommige posters.

On topic.. Ik hoop dat die smeerlappen hard aangepakt worden. ik weet dat het niet zal gebeuren maar m.i. mogen ze die familieleden die dit soort gedrag proberen goed te praten ook hard aanpakken.

Illest
21-05-2013, 13:38
Veel 'moslim'-gerelateerde topics in off topic. Kennelijk leeft dit onderwerp bij sommige posters.



best zorgelijk man, eerlijk waar ik post hier al jaren, maar de dingen die ik lees vind ik niet helemaal ok meer

Peter0711
21-05-2013, 14:15
Ik begrijp uit de berichtgeving dat dit soort daden gelinkt worden aan de Islam,maar dit heeft toch geen ene moer meer te maken met geloof? Dat die mensen zelf denken dat ze handelen vanuit hun geloofsovertuiging is niks minder als diep triest en naar mijn idee ook totale onzin,dit soort mensen sporen gewoon niet,welk geloof dan ook.

Wat betreft de vele discussies over geloof hier op MF,ik denk dat het gewoon een frustratie is naar sterotype's wat zich hier incl. een dosis ontwetendheid uit in verhitte discussies en aanvallen naar de Islam. Ik zelf heb ook een pleurishekel aan "stereotypes" Maar ondanks het soms in alle eerlijkheid gewoon erg moeilijk is de 2 niet aan elkaar te linken ben ik me er wel degelijk van bewust dat deze 2 totaal verschillende onderwerpen zijn die eigelijk helemaal niet verbonden horen te worden,wat helaas wel keer op keer gebeurd. Ik denk dat het straks met de zomer wel weer wat rustiger zal worden met dit soort topics over de Islam of welk geloof dan ook,iedereen weer iets vrolijker,lekker naar het strand of de BBQ aan,en hoppa,ineens is alles minder irritant.. ;)

Kortom,het komt gewoon door het klote weer. :D

Illest
21-05-2013, 14:33
Ik begrijp uit de berichtgeving dat dit soort daden gelinkt worden aan de Islam,maar dit heeft toch geen ene moer meer te maken met geloof? Dat die mensen zelf denken dat ze handelen vanuit hun geloofsovertuiging is niks minder als diep triest en naar mijn idee ook totale onzin,dit soort mensen sporen gewoon niet,welk geloof dan ook.

Wat betreft de vele discussies over geloof hier op MF,ik denk dat het gewoon een frustratie is naar sterotype's wat zich hier incl. een dosis ontwetendheid uit in verhitte discussies en aanvallen naar de Islam. Ik zelf heb ook een pleurishekel aan "stereotypes" Maar ondanks het soms in alle eerlijkheid gewoon erg moeilijk is de 2 niet aan elkaar te linken ben ik me er wel degelijk van bewust dat deze 2 totaal verschillende onderwerpen zijn die eigelijk helemaal niet verbonden horen te worden,wat helaas wel keer op keer gebeurd. Ik denk dat het straks met de zomer wel weer wat rustiger zal worden met dit soort topics over de Islam of welk geloof dan ook,iedereen weer iets vrolijker,lekker naar het strand of de BBQ aan,en hoppa,ineens is alles minder irritant.. ;)

Kortom,het komt gewoon door het klote weer. :D


:lol:

Bromios
21-05-2013, 16:02
Kortom,het komt gewoon door het klote weer. :D

En wie zorgt er voor dat klote weer ? God.

Teringlijer ;)

Flabbert
21-05-2013, 18:22
En wie zorgt er voor dat klote weer ? God.

Teringlijer ;)

of Allah, of nee wacht... ach laat ook maar.

Mauro
21-05-2013, 19:06
Thor met zn dikke hamer...jwzllf