PDA

View Full Version : Lol, Free Record Shop is Failliet



Gilaiir
27-05-2013, 13:38
Bron:
http://nos.nl/artikel/510336-free-record-shop-nederland-failliet.html


http://www.youtube.com/watch?v=eKSaK8vKzAI

Kemal
27-05-2013, 13:43
Toch zonde , wat er gezegd wordt in het filmpje vroeger altijd daar de games gehaald.

Italian*Berlusconi*
27-05-2013, 13:46
ik ook... tot ik erachter kwam dat veel personeel zelf vaak nieuwe games en films al gebruiken en dan als nieuw verkopen. Online niet trouwens maar wel vaak in deze winkels zo. MediaMarkt!!!!!!

Leventdepevent
27-05-2013, 13:49
heel vroeger was het wel een leuke winkel, maar de laatste jaren een winkel met een te beperkt aanbod qua muziek en veels te dure prijzen, kan me niet meer herinneren wanneer ik daar voor het laats iets heb gekocht. de Game mania winkels zijn wel overgenomen

Leventdepevent
27-05-2013, 13:54
toen ik vroeger nog veel muziek kocht kwam ik vaak bij Bullit in breda en bij Tommy in tilburg......dat waren pas platenzaken!

e-type
27-05-2013, 14:05
en waarom is dit lol?

A-team
27-05-2013, 14:08
Ja, dat vraag ik me ook af!

Anderson
27-05-2013, 15:37
Ik kocht er alleen dvd's, cd's kocht ik altijd bij Plato en de Platenboef en soms bij Velvet. Die gaven vaak korting Free Record niet dan is de keuze snel gemaakt.

Pansier
27-05-2013, 16:35
heel vroeger was het wel een leuke winkel, maar de laatste jaren een winkel met een te beperkt aanbod qua muziek en veels te dure prijzen, kan me niet meer herinneren wanneer ik daar voor het laats iets heb gekocht. de Game mania winkels zijn wel overgenomen

Tjah, internet piraterij. Het is voor ze een te groot risico om het assortiment uit te breiden met producten dat geen topsellers zijn. 't Zat er ook al aan te komen dat ze failliet gingen. Hopelijk is nu alles wel in uitverkoop, zal ik er toch maar even langsgaan!:ohyeah:

Gilaiir
27-05-2013, 17:14
Hopelijk is nu alles wel in uitverkoop, zal ik er toch maar even langsgaan!:ohyeah:

Juist!!

Flabbert
27-05-2013, 17:25
ik vat de lol niet helemaal.... 750 medewerkers die deze maand niet uitbetaald krijgen maar wel moeten blijven werken... en die waarschijnlijk hun baan gaan verliezen...

Silat
28-05-2013, 00:04
Trieste zaak/


Mensen kan je niet iets laten beseffen, dat beseffen ze pas als ze het zelf meemaken.
Lach je rot tot dat je het zelf meemaakt, daarna oordeel je niet meer.

Anyway... betekent dat uit/leegverkoop???

Leventdepevent
28-05-2013, 08:23
Anyway... betekent dat uit/leegverkoop???

ik hoop het, ff de blu-ray collectie voordelig uitbreiden

micha
29-05-2013, 07:14
toen ik vroeger nog veel muziek kocht kwam ik vaak bij Bullit in breda en bij Tommy in tilburg......dat waren pas platenzaken!

goede keus

Richelieu
30-05-2013, 15:32
Trieste zaak/


Mensen kan je niet iets laten beseffen, dat beseffen ze pas als ze het zelf meemaken.
Lach je rot tot dat je het zelf meemaakt, daarna oordeel je niet meer.

Anyway... betekent dat uit/leegverkoop???

Zag wel dat er bijv. op de wat oudere titels een korting van 50% word gegeven, maar ik vermoed dat de nieuwe releases gewoon terug worden gestuurd of door een concurrent per partij worden verkocht ipv aan de consumenten.

cornelus
30-05-2013, 19:08
toen ik vroeger nog veel muziek kocht kwam ik vaak bij Bullit in breda en bij Tommy in tilburg......dat waren pas platenzaken!

Legendarische winkel toch Tommy, Nieuwlandstraat.. verkochten ze ook strips enzo.
Ik vond 'm zo indrukwekkend dat ik er als jong gastje niet eens naar binnen durfde, ha

Leventdepevent
30-05-2013, 20:33
Legendarische winkel toch Tommy, Nieuwlandstraat.. verkochten ze ook strips enzo.
Ik vond 'm zo indrukwekkend dat ik er als jong gastje niet eens naar binnen durfde, ha
ja man klopt....als jochie van 13 denk ik voor het eerst binnen geweest, keek daar toen mn ogen uit...bakken vol platen en cd's haha als ze het daar niet hadden dan hadden ze het nergens

TOON
31-05-2013, 20:28
zonde is het eigenlijk, maar goed, product is natuurlijk niet meer van deze tijd, zullen op dn duur wsl alleen speciaalzaken overblijven voor de echte liefhebbers, ze hebben de slag gemist en dan kan het bedrijfsleven hard zijn

maar flink wat uurtjes doorgebracht bij Free record shop en heb er m'n 2hot2handle/mixfight/freefight dvd collectie compleet kunnen maken hahaha