PDA

View Full Version : Gordon ramsey wordt terug gescholden?



Naj85
30-05-2013, 23:54
Ik herinner me dat ik een aantal jaar terug een filmpje had gezien waarin gordon ramsey terug werd uitgescholden door een van zn leerlingen. Dat filmpje kan ik helaas nergens meer terug vinden. Kent iemand dat filmpje nog? Wil wel weer eens zien hoe gordon ramsey terug wordt ge0wnd
die andere schold hem zo uit en gooide zn kok muts weg. Gordon ramsey zei toen 'you have no respect' maar duidelijk dat hij niet zo stoer meer was zoals altijd haha

Naj85
30-05-2013, 23:59
Oh heb het al gevonden
lekker voor hem


http://youtu.be/l80cPHkQNZI

pronk
31-05-2013, 02:12
Hij blijft goed.

Kemal
31-05-2013, 08:13
hahaha

Leventdepevent
31-05-2013, 10:40
hahah eergisteren in de DWDD nog om die man moeten lachen. toen ie in een of ander land op traditionele manier probeerde te gaan koken, ging zitten en het stoeltje brak haha

Garcia
01-06-2013, 13:34
Blijft een baas. Hij mag zich rekenen tot de absolute elite.

mario the count
01-06-2013, 13:50
Oh heb het al gevonden
lekker voor hem


http://youtu.be/l80cPHkQNZI Koekje van eigen deeg:lol:

Het ergste is dat die andere koks wel weten dat die gast gelijk had, maar het toch opnemen voor ramsey. Lekker beetje slijmen en kontje likken bij ramsey en hopen dat je wint. Als je op zo een manier succesvol moet worden, dan maar niet.

Anderson
01-06-2013, 15:04
Ik vind het maar een naar mannetje Ramsey probeert altijd met schelden de aandacht te krijgen. Altijd vol van zichzelf maar nooit echt de top bereikt als Blumenthal, kellar en Adria.

mario the count
01-06-2013, 15:37
Ik vind het maar een naar mannetje Ramsey probeert altijd met schelden de aandacht te krijgen. Altijd vol van zichzelf maar nooit echt de top bereikt als Blumenthal, kellar en Adria.
Idd, een simpele manier van vermaak. Een beetje net als barbie en haar man, kan er af en toe wel om lachen maar eigenlijk gaat het nergens over.

Naj85
02-06-2013, 00:16
5.05 - 5.06 wtf gebeurt er met hem
gordon praat over no respect. hoe hij met die koks omgaat is lekker respectvol..

TOON
02-06-2013, 11:43
dat is het concept en iedereen die daar aan meedoet weet vantevoren dat dit gaat gebeuren
dus niet zaniken en als een pussy weglopen als het ff tegenzit

mario the count
02-06-2013, 23:29
dat is het concept en iedereen die daar aan meedoet weet vantevoren dat dit gaat gebeuren
dus niet zaniken en als een pussy weglopen als het ff tegenzit

Aan de andere kant moet je zelf ook niet huilen wanneer iemand je een keer terug uitscheld als je iedereen altijd maar uitmaakt voor rotte vis.

ijsbier
03-06-2013, 00:00
Aan de andere kant moet je zelf ook niet huilen wanneer iemand je een keer terug uitscheld als je iedereen altijd maar uitmaakt voor rotte vis.

Precies en ook nog gaan zeiken over geen respect ofzo, iedereen die zo tegen mij te keer gaat krijgt precies het zelfde terug. Flikker op met die vent, ben er echt allergisch voor als mensen gaan schreeuwen en schelden.

Asura
03-06-2013, 01:28
Dat is een boos wiggertje zeg, jezus, daar zou ik wel even van schrikken. Hij vergat zelfs basis kennis grammatica toen hij door begon te draaien."I ain't no bitch" ^^

Ik vind Ramsey wel goed in sommige shows, hells kitchen vond ik wat minder.

phranq
04-06-2013, 10:02
Blijft een baas. Hij mag zich rekenen tot de absolute elite.

Nou hoop ik wel dat je het over de leerling hebt!