PDA

View Full Version : GTA V Gameplay video...



Italian*Berlusconi*
09-07-2013, 18:59
CANT FUCKING WAIT!!!!!! ;)

http://youtu.be/_oJ8GkoHQDA

Diz
09-07-2013, 19:41
http://youtu.be/_oJ8GkoHQDA

Errug vet zeg! Kan niet wachten tot hij uitkomt!

Kemal
09-07-2013, 21:03
SUPERVET!!

fifi23
09-07-2013, 22:43
wacht niet op Xbox 1 of PS4? Gemiste kans :-)

Leventdepevent
10-07-2013, 07:04
sjonge jonge wat kijk ik hier naar uit zeg....dit wordt weer avond aan avond non stop gamen

Biiyen
10-07-2013, 09:39
Damn.... Ik moet ook nog altijd aan The Last of Us beginnen.

Richelieu
10-07-2013, 14:33
Te dik!!!!

Peter0711
10-07-2013, 19:37
Ben benieuwd! Ga 'm zeker halen. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik toch altijd wel een klein beetje teleurgesteld ben in de GTA games in de zin van speelduur,maar ook de irritant weinig savegame momenten in een lange missie.

Voorbeeld : Haal eerst een persoon op. Rij met die persoon naar een bepaalde plek en haal een koffer op,rij dan weer met die koffer naar het vliegveld,vlieg dan naar een gevangenis, (nogmaals,gewoon een verzonnen missie/voorbeeld) land daar op de binnenplaats,schiet mensen dood,en lever de koffer bij de juiste persoon af. En al ga je nou toevallig precies daar dood,moet je bij GTA altijd weer beginnen bij "De persoon ophalen" En dat vind ik op een gegeven moment tergend irritant worden

Wat speelduur betreft,ik ben elke GTA trailer erg onder de indruk,maar desondanks betrap ik mezelf er toch vrij snel op dat ik verveeld een beetje rond rij. Ik hoop ECHT dat deze GTA is wat ik hoop dat het is. Een levende stad,met veel dingen om te doen buiten de storyline om..

Leventdepevent
10-07-2013, 21:48
leuk zo'n joekel van een speelwereld, ik hoop (en rockstar kennende verwacht ik het ook) dat er weer dingen te verzamelen/zoeken zijn...zoals de stunt jumps en de duiven in GTA IV. alleen daarmee heb ik me al uren vermaakt

Asura
10-07-2013, 21:53
Ik zei eerder dat ik na gta4 niet veel zin meer had in deze rockstar franchise, maar dit ziet er wel heel goed uit
Ben ik dadelijk weer dagen kwijt achter een console ^^

Asura
10-07-2013, 21:55
Damn.... Ik moet ook nog altijd aan The Last of Us beginnen.
Ik heb nu net even naar een trailertje gekeken, zag er ook leuk uit. Ik zag dat Naughty Dog hem uitbrengt, die herinner ik nog van crash bandicoot

Pansier
11-07-2013, 13:28
Ik zei eerder dat ik na gta4 niet veel zin meer had in deze rockstar franchise, maar dit ziet er wel heel goed uit
Ben ik dadelijk weer dagen kwijt achter een console ^^

x2, EINDELIJK een game om naar uit te kijken! Iemand al de goedkoopste pre-order met een speciaal pakket gevonden?

Leventdepevent
11-07-2013, 14:22
x2, EINDELIJK een game om naar uit te kijken! Iemand al de goedkoopste pre-order met een speciaal pakket gevonden?
bedoel je de collectors edition of de special edition.........special edition zijn overal een beetje hetzelfde rond de 79,-

Garcia
11-07-2013, 19:21
Ziet er echt heel gaaf uit. Ik heb zelf nooit een GTA game gekocht en enkel een keer bij iemand gespeeld, maar dit is misschien een game die ik toch ga kopen.

Pansier
11-07-2013, 23:01
bedoel je de collectors edition of de special edition.........special edition zijn overal een beetje hetzelfde rond de 79,-

Dat zag ik inderdaad ook. Dacht dat de special edition de pre-order zou zijn, maar pre-order is enkel een zeppelin. Heb hem besteld bij bol.com voor 55 euro. Hierbij krijg ik een tegoedbon van 10 euro.

Leventdepevent
12-07-2013, 07:12
Dat zag ik inderdaad ook. Dacht dat de special edition de pre-order zou zijn, maar pre-order is enkel een zeppelin. Heb hem besteld bij bol.com voor 55 euro. Hierbij krijg ik een tegoedbon van 10 euro.
dat heb ik ook gedaan.

ICON
12-07-2013, 08:05
Ben benieuwd! Ga 'm zeker halen. Al moet ik wel eerlijk zeggen dat ik toch altijd wel een klein beetje teleurgesteld ben in de GTA games in de zin van speelduur,maar ook de irritant weinig savegame momenten in een lange missie.

Voorbeeld : Haal eerst een persoon op. Rij met die persoon naar een bepaalde plek en haal een koffer op,rij dan weer met die koffer naar het vliegveld,vlieg dan naar een gevangenis, (nogmaals,gewoon een verzonnen missie/voorbeeld) land daar op de binnenplaats,schiet mensen dood,en lever de koffer bij de juiste persoon af. En al ga je nou toevallig precies daar dood,moet je bij GTA altijd weer beginnen bij "De persoon ophalen" En dat vind ik op een gegeven moment tergend irritant worden

.

dat is ook het irritantste van GTA. daarom heb ik t laatste deel ook nooit uitgespeeld omdat ik op een gegeven moment er klaar mee was.

maar bij GTA V schijnt dat op de schop genomen te zijn en kan je beter( en op meer plekken?) saven.

Pansier
12-07-2013, 13:38
't Leuke van GTA is is dat je onrealistische vrijheid hebt. Je kan alles maken zonder consequenties! Plus het heeft (bij SA en VC) een super sfeer eromheen liggen!

breahule
22-08-2013, 22:53
Nieuw personage in GTA V :
https://sphotos-a-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/1233458_10151630573208697_189921896_n.jpg

Willm
23-08-2013, 17:17
So much fun, so little time :crying: