PDA

View Full Version : EX, Ruzie, chaos.



The_Rock
28-07-2013, 11:09
Paar maanden geleden heb ik een zware ruzie gehad met mijn ex. Dat is normaal tegenwoordig, want vrouwen leven in een wereld waar beweerd wordt dat ze gelijk zijn aan de man, dus ze durven meer. En geloof mij, ik heb zusjes, en ik moet helaas vertellen, vrouwen blijven nogsteeds achter.
Toen ik 10 was, kon ik veel meer opdrukken dan mijn zusje die nu zelfs ouder is, dus dat zegt alles, en ik lach haar vaak uit .."Je kan maar 8 x opdrukken" en noem haar dik enzo terwijl ik naar haar wijs. Goede opvoeding dus. Maar dat is onbelangrijk. Ik wilde alleen aangeven dat mijn omgang met vrouwelijke wezens in orde is.

Maar nu, mijn ex beweerde dat ik zou zijn vreemdgegaan. Ik vroeg om foto's, filmpjes? Maar dat had ze niet, ze 'voelde' dat alleen. Ik wilde duidelijkheid dus ik vroeg: Wat zegt je gevoel? ben ik vreemdgegaan met een man of een vrouw?

En opeens ging ze van verdrietig naar clown-mode, ze maakte opeens een slechte grap en zei: Een man.
"Vriend, dat zijn geen grapjes" hoorde je mijn alpha kant zeggen in een Marokkaanse stem. Blijkbaar is mijn alpha kant Marokkans, vandaar die fietsen in mijn schuur.
Ze wilde zich nog herstellen maar ik was te snel. Ik ging voor de takedown.
De reden dat ik voor een takedown ging is niet uit angst voor haar stoten, maar meer omdat ik niet de risico wilde nemen om staand een stoot te ontvangen, omdat ik bang was. Ik ging meteen naar de grond met haar, daar waar zij al die maanden haar zwakte heeft getoond: de grond werk. Voornamelijk wanneer ze is op haar rug was. Dit deed ik dus heel tactisch en bewust.

Politie werd gebeld door de buren, ze kwamen 7 minuten later, net toen ik op het punt stond om haar in een armklem te zetten. Mijn eerste gedachte was een en al teleurstelling in mijn hoofd, niet omdat ik met een vrouw vocht, maar omdat ik dat gevecht had kunnen afmaken, als ik meer tijd had gekregen. Mijn tweede gedachte was dat ik waarschijnlijk op punten heb gewonnen, dus blijdschap. Mijn derde gedachte was, wat de politie zou zeggen.

Dus ze vroegen haar, wat er aan de hand was, en tot hun en mijn verbazing vertelde zij: "Niks, we waren gewoon ruig bezig".
Zij vertelde dat ze haar vriend expres irriteerde om een beest in mij wakker te maken. Maar Ik heb de bitch door. Ze wilt mijn winst en haar verlies gewoon verbergen. Dus ik was er klaar mee.

Maanden later, ben ik 7kg aangekomen, ik heb gemerkt dat ik zwaarder moet zijn om meer massa achter mijn technieken te hebben. En ergens in Nederland, loopt zij nogsteeds met 1 verlies rond.

Diz
28-07-2013, 11:22
You must spread....

Geweldig weer Rock! Kapotgelachen hier! :lol:

Glen
28-07-2013, 14:55
Fuck Jan Cremer, Gerard van het Reve, there's a new kid in town.....The Rock!!!

Sadix
28-07-2013, 15:39
hahahahahahahaha ik ga weer is stuk, te goed!

Dus ze vroegen haar, wat er aan de hand was, en tot hun en mijn verbazing vertelde zij: "Niks, we waren gewoon ruig bezig".
Zij vertelde dat ze haar vriend expres irriteerde om een beest in mij wakker te maken. Maar Ik heb de bitch door. Ze wilt mijn winst en haar verlies gewoon verbergen. Dus ik was er klaar mee.

epic!

ARMENIA
28-07-2013, 16:08
dude, wel vermakelijk. als niet zo was, had ik niks gezegd. Ben geen kenner, maar volgens mij heb je wel talent, mijn advies, stop per direct waarmee je bezig bent en ga schrijven :P wie weet wordt je ooit nog een grote haha.

ARMENIA
28-07-2013, 16:10
Nu wil ik graag reps ontvangen voor mijn positieve en inspirerende woorden naar the rock :P

hypergiant
28-07-2013, 22:33
Ze moeten jou op mixfight een plekje geven voor een weekelijkse een colum op de hoofdpagina.

BC1983
29-07-2013, 07:05
sorry ik wil niet gaan zitten trollen en als mensen hier lol aan beleven prima, maar wat een overdreven enthousiaste reacties zeg.

Briant
29-07-2013, 12:21
gast 7 minuten om 1 armklem aan te leggen. get your ass back to the gym!

Wheelie
29-07-2013, 21:01
LoL haha

MMA-Joey
29-07-2013, 23:45
Mooi stukje tekst.. Een wekelijkse column met de naam The Rock Bottom..

Tykill
30-07-2013, 08:59
sorry ik wil niet gaan zitten trollen en als mensen hier lol aan beleven prima, maar wat een overdreven enthousiaste reacties zeg.

Mee eens :P

Kalikula
30-07-2013, 12:05
Je hebt altijd mensen die kunst niet kunnen waarderen.

e-type
30-07-2013, 12:12
gast 7 minuten om 1 armklem aan te leggen. get your ass back to the gym!

:lol:

inmiddels is ie al 7kg aangekomen, komt goed de volgende keer!