PDA

View Full Version : Vraagje mbt Booster Pro Range handschoenen



Pahlavan
03-08-2013, 12:33
Heeft iemand hier misschien ervaring met de Pro Range handschoenen van Booster of enig idee hoe de handschoenen van Booster over het algemeen zijn? Zo ja, zijn het degelijke handschoenen (met name voor op de bokszak, voor sparren gebruik ik anderen handschoenen)?

Bij voorbaat dank

Pahlavan
04-08-2013, 16:36
Niemand?

Pansier
04-08-2013, 16:44
Bij ons worden ze regelmatig gebruikt. Ik heb er tot zover niets negatiefs over gehoord, maar kan het ook niet garanderen. Sorry.

Pahlavan
05-08-2013, 12:02
Bij ons worden ze regelmatig gebruikt. Ik heb er tot zover niets negatiefs over gehoord, maar kan het ook niet garanderen. Sorry.

Thanks voor je reactie. Ik heb ze inmiddels besteld dus ik zal er hopelijk gauw zelf achterkomen.

Pahlavan
07-08-2013, 15:46
Nou ik heb ze inmiddels binnen en heb ze al op de heavy bag gebruikt. Eerste impressie is over het algemeen wel positief. Ze voelen zeer degelijk aan en de padding vind ik persoonlijk ook wel goed. Ik moet wel zeggen dat ze behoorlijk strak aanvoelen (al helemaal met handwraps) maar ik denk dat ze na een paar keer gebruiken wel wat minder strak gaan zitten.

edit: ik heb ze in 14oz

hankmoody
09-08-2013, 01:38
Alle handschoenen van goede merken zijn goed. Alleen de goedkope handschoenen van Adidas scheuren na een half jaar.

Richelieu
09-08-2013, 10:57
De nieuwe pro lijn van BOOSTER is uitstekend te noemen. We hebben zelf ook recentelijk een set ontvangen uit België en zullen deze in de eerst volgende Mixfight on Tour bespreken. Zelf al mee getraind en ben er erg lovend over.

Pahlavan
09-08-2013, 12:56
De nieuwe pro lijn van BOOSTER is uitstekend te noemen. We hebben zelf ook recentelijk een set ontvangen uit België en zullen deze in de eerst volgende Mixfight on Tour bespreken. Zelf al mee getraind en ben er erg lovend over.

Goed om te horen. Ik heb ze zelf dus pas een weekje. Kun je misschien vertellen hoe ze op lange termijn aanvoelen indien je er zelf ervaring mee hebt?!

payap
05-09-2013, 15:49
Train nu ook met deze handschoenen erg over te spreken. Duidelijk top kwaliteit.

Sadix
10-09-2013, 01:51
Booster heeft zich in mijn ogen dit jaar echt van een B merk een A merk gemaakt.