PDA

View Full Version : Het leven is soms niet eerlijk.



The_Rock
09-09-2013, 19:32
Ik heb armoede gekend, oorlog meegemaakt, maar wat een vriend van mij heeft meegemaakt is veel erger.

Hij heeft het momenteel erg moeilijk, want zijn verleden blijft in zijn heden (dit is trouwens erg diep). Vaak vraag ik mij af: Waarom moeten mensen met een goed hart ....een vaginale leven hebben?

Hij werd geboren in het jaar 1987. Zijn vader werkte als een advocaat en was niet vaak thuis. Zijn moeder werkte in een lab.
Hun inkomen was abnormaal laag. Ergens tussen 10.000 en 12.000 per maand.
Toen hij 7 was, maakte hij iets heel ergs mee. Hij moest van zijn vader, geloof het of niet, zijn speelgoed voor het eerst opruimen. Dit was een shock voor hem. Zijn vader zei letterlijk "Zoon, wil je a.u.b je speelgoed opruimen?" ....wat voor een vader ben je dan!? Hij keek gewoon toe, hoe zijn zoon zijn eigen speelgoed opruimde!

Toen hij 8 was, speelde hij graag voetbal. Een keer kwam de bal tegen zijn scheen ....zijn scheen werd rood. Hij had gewoon 2minuten last van zijn scheen. Dit hoor je als kind niet te ervaren.

Op zijn 9e verjaardag, kreeg hij niet wat meesten kinderen krijgen. Hij kreeg van zijn vader een tijger als huisdier, die later verwurgd werd door mij. Maar dit staat los van het verhaal.

Anyway, zijn tijger werd een paar jaar later verwurgd door een onbekende. Die onbekende was blijkbaar een abnormale, stoere, goeduitziende beest van een man. Dit zegt iedereen dus ik geloof het dan ook.

Toen hij 11 was, mocht hij zijn vaders mini bedrijf overnemen. Op zijn 15e had hij al 500.000 euro gespaard. Zo veel druk op een kind is niet normaal.

Hij had al op zijn 16e een actieve sex leven. Weten jullie wel hoe lastig het is om elke dag sex te hebben? dat kost energie, dat is cardio werk ...en de beloning is van kort duur. Die jongen moest dat allemaal zo vroeg meemaken.

Momenteel werkt hij niet, hij feest bijn elke dag en reist veel. Hij heeft niet een vriendin, maar 8, in 4 verschillende landen. Wat een kut leven heb je dan. 8 x zo veel hoofdpijn als een gemiddelde man.

Ik wilde jullie laten zien dat het allemaal wel mee valt wat je dan ook meemaakt in je leven. Vergeet niet, hoe kut je leven ook kan zijn ...het kan nooit kutter dan die van hem.

Wens hem beterschap, sterkte etc. het zal vast veel voor hem betekenen. Wanneer hij uit Parijs weer komt, zal ik het doorgeven.

Groeten,

Rock.

Kemal
09-09-2013, 19:35
Sterkte drmee en door naar de off topic ;)

Nosferatu187
09-09-2013, 19:36
wat een dramatisch leven zeg, ik had allang zelfmoord gepleegd.

my2cents
09-09-2013, 19:50
waarom post je deze onzin in godsnaam?

Mauro
09-09-2013, 21:53
Kuttijgers man, tijgers zijn dark sided Rock, niet teveel mee inlaten man.
Beterschap.