PDA

View Full Version : Doodschoppers feesten in de bak



Wheelie
11-09-2013, 13:40
http://www.dumpert.nl/mediabase/6561905/c51b8926/doodschoppers_feesten_in_de_bak.html

Kemal
11-09-2013, 15:57
onvoorstelbaar dat het mogelijk is. in de isoleercel ermee..

Leventdepevent
11-09-2013, 15:59
in die politie darkroom voor 10 seconden...langer mag ook

blackadder
11-09-2013, 17:11
Is er iemand echt verbaasd?

Diz
11-09-2013, 18:30
Is er iemand echt verbaasd?

Nope... Nederland he...

fightlove
11-09-2013, 19:51
Ongelooflijk dat dit zomaar kan.

Leventdepevent
11-09-2013, 21:06
Is er iemand echt verbaasd?
nee ik kijk hier in NL ook nergens meer van op

Pahlavan
12-09-2013, 22:21
Is er iemand echt verbaasd?

Nope. Zoals anderen al zeggen.... Nederland he.

Willem033
12-09-2013, 22:39
Die Fred Teeven is ook echt een flapdrol.

Minotauro
12-09-2013, 22:47
Fred Teeven is een held. Dit soort wanpraktijken wilt hij juist keihard aanpakken. Door al die vaste pvda stemmers en uitkeringtrekkers is de situatie nu zo. De geweldige kabinetten van paars in de vorige eeuw. En nu zeiken jullie allemaal, maar toch zullen er weer veel mensen op de pvda stemmen

Willem033
12-09-2013, 22:53
Teeven is een flapdrol, zoeits als dit is laatst ook al gebeurt, alleen nu gaat het over een zaak die erg gevoelig ligt.
Vorige keer had hij ook gezegt dat hij dit kleihard aan wil pakken, zie hier het resultaat.

blackadder
12-09-2013, 23:29
Fred Teeven is een held.
Yeah right. En Bob Sapp is een serieuze atleet.

RedDawn
13-09-2013, 01:02
Fred Teeven is een held. Dit soort wanpraktijken wilt hij juist keihard aanpakken. Door al die vaste pvda stemmers en uitkeringtrekkers is de situatie nu zo. De geweldige kabinetten van paars in de vorige eeuw. En nu zeiken jullie allemaal, maar toch zullen er weer veel mensen op de pvda stemmen

Jij bent echt dom of je volgt het nieuws niet. Of je bent aan het trollen. ;) Teeven wil juist zowat alle gevangenissen opdoeken en in plaats daarvan veroordeelden een enkelbandje geven. De enige reden voor hem om het gevangeniswezen af te breken, is het besparen van 300 miljoen euro.

Bromios
13-09-2013, 07:48
Wat teeven ook wil. Dit werkt ook niet. Gratis opleiding tot zware crimineel.

Minotauro
13-09-2013, 08:17
Jij bent echt dom of je volgt het nieuws niet. Of je bent aan het trollen. ;) Teeven wil juist zowat alle gevangenissen opdoeken en in plaats daarvan veroordeelden een enkelbandje geven. De enige reden voor hem om het gevangeniswezen af te breken, is het besparen van 300 miljoen euro.

Als gevolg van het wanbeleid van paars ja. Enkelband straffen horen ook te kunnen in 2013, het ligt er alleen aan wie

Asura
13-09-2013, 10:14
Dit krijg je in een land waar criminelen als slachtoffers behandeld worden en slachtoffers als criminelen.

Tykill
13-09-2013, 10:34
WTF ben je dan ook voor een bewaker? Beetje magere asociale Marokkaans tuig helpen en neuken?

Jesus christ... Wat een land weer...

Wat denken die fucking politici? Hogere straffen = langer criminelen vast = meer ruimte/gevangenissen nodig = groter kostenplaatje?

e-type
13-09-2013, 10:42
WTF ben je dan ook voor een bewaker? Beetje magere asociale Marokkaans tuig helpen en neuken?

Jesus christ... Wat een land weer...

Wat denken die fucking politici? Hogere straffen = langer criminelen vast = meer ruimte/gevangenissen nodig = groter kostenplaatje?


Niet alleen dat, maar ook nog minderjarig.

Willem033
13-09-2013, 10:55
Dit is volgens mij al decennia`s lang een probleem.
Niet alleen in jeugdinrichtingen gaat het er zo aan toe, ook in volwassen hvb`s en gevangenissen.
Echter zijn de volwassen boeven niet zo dom om alles openbaar te maken en blijven rustig genieten van alle mogelijkheden die ze hebben binnen de muren.
Dat dit tuig er voor zorgt dat het in de media komt geeft wel aan hoe hoog het iq is.

Minotauro
13-09-2013, 11:36
Het hele gevangenissysteem hier deugt niet. Als je voor het eerst veroordeeld wordt kom je ook tussen de grote criminelen, als moordenaars etc. Scheiding tussen delinquenten die voor het eerst met justitie in aanraking komen en recidivisten/zwaar veroordeelden zou er moeten komen. Maar er is zoveel wat niet klopt. Verlofregeling net zo..

Bromios
13-09-2013, 11:53
Vroegah toen ik nog in de fitnessapparatuur zat kwam ik eens in de ebi in vught. Zaten we gewoon tussen de gevangen. geen probleem. Op een gegeven moment moesten we naar een jeugdafdeling en daar moesten ze eerst de cel in voordat we naar binnen konden. Want die gasten zijn echt gek zei die bewaker.

Minotauro
13-09-2013, 12:34
Vroegah toen ik nog in de fitnessapparatuur zat kwam ik eens in de ebi in vught. Zaten we gewoon tussen de gevangen. geen probleem. Op een gegeven moment moesten we naar een jeugdafdeling en daar moesten ze eerst de cel in voordat we naar binnen konden. Want die gasten zijn echt gek zei die bewaker.

Oh ok

LeeMurray
13-09-2013, 15:20
Wat is het doel van die jongens om fit wereldkundig te maken? Je had eerst al die voordeeltjes en nu gaan ze moeten tuchten.

Bromios
13-09-2013, 15:55
Die man gaf destijds aan dat die jongens nogal veel testosteron hebben en heel erg stoer lopen te doen. Over de gevolgen denken ze niet na. Daarom zitten ze in jeugdetentie.
Meestal zitten er niet teveel hersens in en hebben nog heel veel andere problematiek zoals drugs, problemen thuis, ADHD, PDD-NOS en weet ik veel wat nog meer allemaal. Dankbare doelwitten voor de iets oudere jongens.