PDA

View Full Version : Usenet



Soulbringer320
27-10-2013, 23:07
Heeft iemand een goed werkende Newsleecher voor mij, via Spotnet zijn het elke keer versies die na een aantal dagen naar de klote gaan. Alternatief had ik Grabit en in het verleden wel eens Sabnzb gebruikt, allebei niet zo goed als Newsleecher.

Naj85
28-10-2013, 02:00
ik gebruik al jaren Unzbin, lekker simpel. maar de laatste tijd download ik via torrents, geen gezeik

Soulbringer320
28-10-2013, 03:00
ik gebruik al jaren Unzbin, lekker simpel. maar de laatste tijd download ik via torrents, geen gezeik

Wat voor gezeik had je dan?
Ik werd gek van dat torrent...en piratensite vond ik ook niet echt alles...

micha
28-10-2013, 04:59
misschien een andere payserver? ik kreeg via eweka ook steeds minder binnen maar nu via extreme usenet bijna alles weer.

Naj85
28-10-2013, 12:52
Wat voor gezeik had je dan?
Ik werd gek van dat torrent...en piratensite vond ik ook niet echt alles...
vroeger gebruikte ik volgens mij rabbit en een andere app, moest je teveel invullen. En bij die andere (ben nu de naam kwijt) moest je ook een serial gebruiken.
unzbin is gratis, licht, klein en heel simpel.
Tegenwoordig download ik het meeste via pirateproxy.
eweka is idd helemaal niks. Kreeg niks meer binnen van ufc. Had altijd goeie ervaring met amerikaanse payservers. Dan betaal je wel met creditcard maar heb je een hoge retentie

blade
28-10-2013, 12:57
vroeger gebruikte ik volgens mij rabbit en een andere app, moest je teveel invullen. En bij die andere (ben nu de naam kwijt) moest je ook een serial gebruiken.
unzbin is gratis, licht, klein en heel simpel.
Tegenwoordig download ik het meeste via pirateproxy.
eweka is idd helemaal niks. Kreeg niks meer binnen van ufc. Had altijd goeie ervaring met amerikaanse payservers. Dan betaal je wel met creditcard maar heb je een hoge retentie


de meeste amerikaanse payservers kan je nou gewoon met ideal of paypal betalen

Soulbringer320
29-10-2013, 22:01
Spotlite is ook niet meer wat het geweest was, wat oude dingen die ik zoek werken allemaal niet of zijn fake.
Ik betrap mezelf elke keer dat ik dan weer genodigd ben om een .torrentje te zoeken.

Eweka geeft ook kuren met niet connecten enz...

Kemal
30-10-2013, 06:40
Gebruik zelf sabnzb icm hitnews. Werkt nog steeds prima

Sadix
30-10-2013, 13:16
Ik heb nog 2 invites van Torrentleech.org staan.

1e twee met een PM, stuur ik een invite. pm me je mail adres.

Sadix
30-10-2013, 16:53
soulbringer heeft er 1 ontvangen.

heb er nog 1 over.

1 ding niet vergeten, als je niet blijft uploaden, is je account zo weer weg.