PDA

View Full Version : Vlinderstrik



Minotauro
17-01-2014, 21:04
Hoe de %!@^(#$ krijg ik deze vlinderstrik (linkje staan plaatjes van zelfde soort) om mijn nek, zodat hij blijft zitten? Er is nog een topic op Fok (het 2de linkje) maar snap er geen hout van! Degene die me echt helpt (de winnaar) wordt beloond.

http://forum.fok.nl/topic/1235050

http://forum.fok.nl/topic/1749605

e-type
17-01-2014, 21:43
http://www.youtube.com/watch?v=yaaBLIOQEkg

Minotauro
17-01-2014, 21:44
http://www.youtube.com/watch?v=yaaBLIOQEkg

Heel erg bedankt... maar heb je de links geopend? Heel ander systeem.

blade
17-01-2014, 21:45
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/4/42/Nietmachine.JPG

Minotauro
17-01-2014, 22:06
Iemand ervaring met deze knoop? Ik heb geen idee hoe die vast moet. Justinian? Jij misschien?

Kemal
18-01-2014, 07:15
Ik heb geen flauw idee hoe zon knoop werkt, hoe dan ook succes ermee

ARMENIA
18-01-2014, 11:48
doe maar gewoon stropdas, hoeft geen vlinder

Flabbert
18-01-2014, 12:14
doe maar gewoon stropdas, hoeft geen vlinder

dan is het wachten op de volgende threat: hoe knoop ik een stropdas....:lol:

Minotauro
18-01-2014, 13:20
dan is het wachten op de volgende threat: hoe knoop ik een stropdas....:lol:

Hoezo? Stropdas is een stuk makkelijker. Je doet net of ik een mongool ben. Heb vijf dagen per week een stropdas om.

Facade
18-01-2014, 15:31
Wat is dit voor onzin dat Solo een ban krijgt omdat Minotauro erom vraagt. Onwaarschijnlijke naaistreek dat je zo snel begint te janken Minotauro, zeker gezien het feit dat die 'geintjes' van jou richting MMAcentral blijkbaar wel moeten kunnen.

En dan dat geouwehoer over die vlinderstrik. Het is misschien handig als je niet twee links plaatst naar twee verschillende typen vlinderstrikken die je dus ook op twee verschillende manieren moet vastdoen. Als dat al verkeerd gaat, snap ik in de eerste plaats goed dat het je niet lukt zelfstandig dat ding om te krijgen en in de tweede plaats snap ik heel goed dat je er bij voorbaat vanuit gaat dat mensen denken dat je een mongool bent.

Minotauro
18-01-2014, 17:16
Zag ik later ook pas. Focusde me op de stukjes om hem te bevestigen, maar is idd andere strik.

Een paar geintjes richting mmacentral over een eigen banner, wow wat erg man! Kijk even wat solo de laatste dagen heeft gepost en met wie hij en in welke topics hij allemaal liep te kloten. Hij heeft meerdere mensen zo benaderd en dat puur om mensen uit te dagen.

Vergelijk dat soort dingen aub niet met elkaar. Appels met peren vergelijken. Ik vind het knap dat je deze twee dingen met elkaar kan vergelijken. Een grapje richting mmacentral, waar ik overigens mee liep te dollen of puur mensen beledigen/vernederen? Als je niets nuttigs hebt te melden, blijf dan vooral weg uit dit topic :)

hypergiant
18-01-2014, 18:20
Volgens mij was jij degene die hem allerlei ziektes toewenste. Die reacties hebben de mods ondertussen al verwijderd zie ik. Op zijn minst zouden beide partijen een ban moeten krijgen. De posts van Solo lijkt trouwens veel op jouw manier van posten, mischien dat het daarom tussen jullie botst.

Facade
18-01-2014, 19:26
lol, negreps met de toelichting: wegwezen met je dubbelaccount.

Als je al zoveel moeite hebt met een vlinderstrik zou ik het denkwerk aan anderen over laten en je niet gaan bezig houden met of ik wel of niet een dubbel account heb.

Solo zal geen heilig boontje zijn. Ik heb die onzin ook gezien, maar kan nou niet zeggen dat ik er warm of koud van word. Jij daarentegen zoekt overal een belediging achter en zoekt problemen waar ze er niet zijn. Om dan ook nog als een klein kind te gaan janken bij de mod vind ik echt sneu en hypocriet.

Maar goed succes met je vlinderstrik.

Minotauro
18-01-2014, 19:54
Ziektes? Ik heb hier nog nooit ziektes gepost.

Bedankt Facade, gelukkig weet niemand het hier en in mijn omgeving ook niet, dus dat geeft al een beetje voldoening. Natuurlijk voel ik mij beledigd als ik een serieus topic aanmaak, waarin ik om hulp vraag, en dan zo'n reactie meteen krijg. Prettig weekend heren.

Mocht iemand het wel weten, bedankt dan alvast.

Bromios
18-01-2014, 21:40
Leuk dat je een optreden hebt geregeld met de josti band en een vlinderstrik om moet ;)

Bij een van die 2 links die je post staat de uitleg heel duidelijk bij maar die snap je pas nadat het je gelukt is die strik om te krijgen.

Ik heb even zitten kijken maar vind er ook geen filmpje over. Enige oplossing is een gewone vlinderstrik kopen want daar vind je filmpjes genoeg over.

Minotauro
18-01-2014, 21:48
Hahaha, vlinderstrikken zijn baas als je stijl hebt. Thanks.

Ja, dat is het hem juist. Ik heb alle combinaties met die drie onderdelen zo'n beetje geprobeerd, alleen er mist een stukje logica bij mij dan denk ik. Beter hadden ze er papiertje met uitleg bij gedaan.

Turboknecht
19-01-2014, 10:07
http://images2.wikia.nocookie.net/glee/images/9/9d/Thread-Gay-Disturbing.jpg

Minotauro
19-01-2014, 18:24
Turboknecht, bedankt voor je bijdrage. Op de volgende Mf meeting zulke uitspraken in me gezicht doen

cholitzu
19-01-2014, 19:14
Turboknecht, bedankt voor je bijdrage. Op de volgende Mf meeting zulke uitspraken in me gezicht doen


pffff wat ben jij zielig.

Klassikl
19-01-2014, 19:37
Turboknecht, bedankt voor je bijdrage. Op de volgende Mf meeting zulke uitspraken in me gezicht doen

Ik vind het ook niet kunnen hoor. Wil je alleen maar weten hoe je strikje goed moet, krijg je al deze hoon en bagger over je heen. Neemt ondertussen al wel onmenselijke proporties aan...

Minotauro
19-01-2014, 19:47
Heb hierboven netjes gereageerd (boven mijn laatste opmerking) en vraag om reacties waar ik wat aan heb. Als je niets te melden hebt, post dan niets. Offtopic of opdonderen

Kemal
20-01-2014, 09:14
Dames blijf lekker bij het onderwerp, anders start gezellig een thread in the pit zodat je daar los kunt gaan

blade
20-01-2014, 09:35
Turboknecht, bedankt voor je bijdrage. Op de volgende Mf meeting zulke uitspraken in me gezicht doen


wanneer is er weer een meeting btw?:lol:

Minotauro
20-01-2014, 18:07
Totaal niet relevant meer. Weet iemand hoe ik die klote strik om krijg? :D

Kemal
20-01-2014, 19:36
Neem die strik mee en loop een willekeurige pakkenwinkel binnen die zullen toch wel weten hoe dat moet :P

Minotauro
20-01-2014, 20:26
Kemal, toen ik zag dat jij gepost had dacht ik eindelijk antwoord op mijn vraag te hebben. Jij hebt toch ook wel eens (verwijzend op de vele grappen die hier gepost werden) in een gaycafe moeten strippen? :D

cholitzu
20-01-2014, 22:04
Kemal, toen ik zag dat jij gepost had dacht ik eindelijk antwoord op mijn vraag te hebben. Jij hebt toch ook wel eens (verwijzend op de vele grappen die hier gepost werden) in een gaycafe moeten strippen? :D


Wat ben jij voor rare flippo?



http://s21.postimg.org/fujwvh9fr/Untitled_1.jpg

Facade
20-01-2014, 22:10
hahahaha wat de fack

Nosferatu187
20-01-2014, 22:29
lmfao

Sadix
20-01-2014, 23:06
filmpje anders geloof ik het niet :D

Minotauro
20-01-2014, 23:35
Cholitzu, niet zo schijnheilig doen man! Sinds de ban van je maatje zoek je mijn posts in elk topic op (zie You wanna roll with a black belt) en geef je me neg reps. Dit was een reactie na je hetze naar mij en voor jou bedoelt, niet voor de rest. Eerst negreps geven met 'zielepoot' erbij, terwijl ik je niet eens ken en je ineens uit het niets met dingen komt bemoeien.

Kan hier nou aub ontopic worden gepost? Anders gewoon opdonderen.

Minotauro
20-01-2014, 23:36
Overigens stuurde ik je: Pijp jezelf, grappig dat je hem hebt veranderd :lol:
Dat kan ik dan wel weer waarderen

cholitzu
21-01-2014, 00:07
Cholitzu, niet zo schijnheilig doen man! Sinds de ban van je maatje zoek je mijn posts in elk topic op (zie You wanna roll with a black belt) en geef je me neg reps. Dit was een reactie na je hetze naar mij en voor jou bedoelt, niet voor de rest. Eerst negreps geven met 'zielepoot' erbij, terwijl ik je niet eens ken en je ineens uit het niets met dingen komt bemoeien.

Kan hier nou aub ontopic worden gepost? Anders gewoon opdonderen.

Ga weg gek, ban van je maatje, je ziet spoken. Ik heb je neg reps gegeven en niet omdat je achterlijk bent, of een beetje hoge dunk hebt vanjezelf, maar omdat je turboknecht uitdaagt om het jou recht in je gezicht te zeggen op een mf meeting. Dan vraag je gewoon om neg reps, en dan ben je gewoon zielig.



























'

cholitzu
21-01-2014, 00:08
Overigens stuurde ik je: Pijp jezelf, grappig dat je hem hebt veranderd :lol:
Dat kan ik dan wel weer waarderen

Wat veranderd?

Minotauro
21-01-2014, 00:24
Als iemand je uit het niets voor zoiets uitmaakt, dan mag die dat hehalen en dat is geen bedreiging, maar vaak gaan dit soort uitlatingen en die zijn wederzijds nergens over.

Je hebt het veranderd wat ik als reps gaf en ik vind het nog grappig van je ook. Next time krijg je positieve reps.

Nu graag ontopic

cholitzu
21-01-2014, 02:37
Als iemand je uit het niets voor zoiets uitmaakt, dan mag die dat hehalen en dat is geen bedreiging, maar vaak gaan dit soort uitlatingen en die zijn wederzijds nergens over.

Je hebt het veranderd wat ik als reps gaf en ik vind het nog grappig van je ook. Next time krijg je positieve reps.

Nu graag ontopic


Weet niet wat je bedoeld, wat heb ik nou veranderd.

Ontopic:

We zijn inmiddels al weer 4 dagen verder. Heb je die homostrik nou nog steeds niet geknoopt.

Minotauro
21-01-2014, 06:15
Wat ben jij toch een grote jongen cholitzu. Nee en heb er ook geen moeite meer voor gedaan. Jij bent wel echt een respectvol forummember hier, binkie.

En overigens, heb je wat tegen homo's? Dan moet je optyfen naar Rusland, racist. Je lijkt wel op die homohater uit Rusland. Someday a gay guy will whoop your ass, op twee manieren haha

Minotauro
21-01-2014, 06:18
http://canitbesaturdaynow.com/dived/single/fagots/

Kemal
21-01-2014, 08:36
Dames blijf lekker bij het onderwerp, anders start gezellig een thread in the pit zodat je daar los kunt gaan

Dit is de laatste keer dat ik dit zeg, ik heb de banhamer inmiddels klaargelegd en aarzel geen moment deze te gebruiken!

http://cdn2.ripten.com/wp-content/uploads/2012/06/BanHammer.jpg

Sadix
21-01-2014, 10:24
eerlijk Kemal,

die hamer ziet er echt gevaarlijk uit.

Glen
21-01-2014, 10:36
Ik moet me er waarschijnlijk niet mee bemoeien, maar waarom niet deze?
http://i253.photobucket.com/albums/hh78/farlan_2008/WP_20140121_001_zpsb0480e34.jpg (http://s253.photobucket.com/user/farlan_2008/media/WP_20140121_001_zpsb0480e34.jpg.html)

Leventdepevent
21-01-2014, 10:57
Wat ben jij voor rare flippo?



http://s21.postimg.org/fujwvh9fr/Untitled_1.jpg

muahahaha kun je mij dat leren?

Minotauro
21-01-2014, 12:55
De strik is nagenoeg zwart/donkerblauw maar de sluiting is een probleem.

hypergiant
25-01-2014, 01:08
Hier nog een slachtoffer van de neg reps gever. De werkwijze is hetzelfde, namelijk de cryptische omschrijving bij de neg reps.

Ben om 00.37 ingelogd en in datzelfde minuut zie ik dat ik negatieve reps heb gekregen van boarderlinetauro met als tekst: kindermishandeling. Om mij op een mentale zijspoor te zetten zijn die ook nog eens uitgedeeld in de topic van Richileu.

Het zou echt een uitdaging zijn als je cryptisch omschreven neg reps krijgt van iemand, wanneer de naam van de afzender niet bekend is.

Of jou digitale evenbeeld heeft ook te lijden aan de data problemen van de afgelopen weken, of je moet de dokter voortaan je pillendoosje te laten vullen.

Minotauro
25-01-2014, 04:38
In een heel ander topic.. over een kindje wat van papa en mama moet vechten voor de camera. Ga je nu ook al huilen als iemand daar reps (pos of neg) op geeft? Ik hou daar niet van, dat kind heeft nooit zelf kunnen kiezen ;) Succes!

ARMENIA
25-01-2014, 11:17
lolll


Weet niet wat je bedoeld, wat heb ik nou veranderd.

Ontopic:

We zijn inmiddels al weer 4 dagen verder. Heb je die homostrik nou nog steeds niet geknoopt.

cornelus
25-01-2014, 11:28
eerlijk Kemal,

die hamer ziet er echt gevaarlijk uit.
haha

hypergiant
25-01-2014, 13:32
In een heel ander topic.. over een kindje wat van papa en mama moet vechten voor de camera. Ga je nu ook al huilen als iemand daar reps (pos of neg) op geeft? Ik hou daar niet van, dat kind heeft nooit zelf kunnen kiezen ;) Succes!

Ja dus, wat heb ik daarmee te maken?

Minotauro
25-01-2014, 19:28
Ja dus, wat heb ik daarmee te maken?

Je verspreid het

hypergiant
25-01-2014, 19:47
Verspreid wat?

Mauro
25-01-2014, 21:37
En bedankt jongens, heb mezelf net gepepen met vlinderstrik (zwart) om mn loel. Nu jullie zin ?

Minotauro
26-01-2014, 00:55
Is het gepijpt of gepepen?