PDA

View Full Version : Gwennette Martha geliquideerd



Pages : [1] 2

Willem033
22-05-2014, 23:56
Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.

Bossie
23-05-2014, 00:03
Bij een schietpartij op de hoek van de Van Spaenstraat en de Amsterdamseweg in Amstelveen is volgens betrouwbare bronnen beroepscrimineel Gwenette Martha geliquideerd.
Het slachtoffer overleed ter plaatse en is afgevoerd met een ambulance. Politie is nog steeds in groten getale aanwezig.
Een van de omwonenden dacht in eerste instantie aan vuurwerk. ,,Ik zat op de bank en hoorde een reeks knallen. Ik dacht aan vuurwerk. Maar daarna waren er al snel politie en helikopters en werd de hele boel afgezet.''
,,Het is echt heel heftig. Bij het huis op nummer 1 zitten de kogelgaten in de muur, auto's zijn doorzeefd.'' Buurtbewoners die poolshoogte kwamen nemen werden door de politie weggestuurd. ,,Ons is wel verteld dat het omwonenden er niets mee te maken hebben, het gaat echt om een liquidatie."
Er is een foto in omloop waarop een gewonde man is te zien.
Gwenette Martha was al eerder doelwit van een aanslag. In december nog mislukte een liquidatiepoging, omdat het wapen van de 'hitman' weigerde. Dat gebeurde op de Amsteleveenseweg in Amsterdam, het verlengde van de Amsterdamseweg, waar Martha nu toch is omgekomen.


Bron: Telegraaf

Overhand Right
23-05-2014, 00:08
Heavy...

123trisweat
23-05-2014, 00:08
https://pbs.twimg.com/media/BoRPBdOCYAA1jOd.jpg

Overhand Right
23-05-2014, 00:11
Denk dat Badr weer met zijn shirtje gaat opkomen...

Willem033
23-05-2014, 00:23
Hoor net dat er nog iemand geraakt is. Weet iemand al wie?

Turboknecht
23-05-2014, 00:38
Tja, moet je maar niet zo link willen doen.

Turboknecht
23-05-2014, 00:43
Het zal me een worst wezen.

T15Boxing
23-05-2014, 01:24
Wie?

blackadder
23-05-2014, 01:49
Zou er een verband met die omgevallen zak met rijst in China zijn?
http://www.winboard.org/attachments/witze-comics/42760d1369846507-china-sack-reis-umgefallen-sack_reis_in_china.jpg

blackadder
23-05-2014, 01:55
News: A Sack of Rice fell over

Disclaimer: none of the catastrophies below really happened
Fact: a sack of rice fell over in the Yunnan district, China.This is how different news media reacted to it: American News

CNN:
speaker: "Sources in china reported that a sack of rice has fallen over. We switch over to the white house and our correspondent Jack Rabbit."
Jack: "The White House is in a state of alert, only few minutes ago the President gave a short note to the press..."
President: "We have considered the news from china. And urge the public not to panic, yet."
Jack: "...the President was unavailable for further comments. Reliable sources in the Department of Agriculture report that the government does not yet know how to react."

USA Today:

"New York University statistics professor John D. Merit reported that on average 300 purses are stolen each day in the greater state of New York. Read the full report on page 3-5. In other news: a major catastrophy has hit the rice fields In Hunan, China."Journal of Mathematics: (an article by Chaos Theorist Prof. Martens) "[...]taking the precendence of the recent series of severe storms over Florida, which are speculated to be caused by chinese butterflies, the government should prepare for a major food shortage within the next 12 to 36 months. [...]"

The Inquirer:

"Aliens and the chinese government conspired to make sacks of rice fall over. Read full report on page 15."

For more reactions on the incident from around the world go to: http://silmor.de/sackrice.php

Watch the footage. WARNING: Some people might find these images shocking!!! Don't let young children watch this.

https://www.youtube.com/watch?v=bWLXpi8ixws

Nosferatu187
23-05-2014, 01:59
In Amstelveen is laat donderdagavond laat Amsterdammer Gwenette Martha doodgeschoten. Dat ging gepaard met een hevige schietpartijen met automatische wapens. Ook in Amsterdam-Zuid zou geschoten zijn. Het gebeurde op de hoek van de Van Spaenstraat bij de Amsterdamseweg in Amstelveen.

Er is op meerdere plaatsen geschoten. Auto’s en huizen in de omgeving zijn getroffen door kogels. De politie plaatste donderdagavond surveillancewagens op verschillende plaatsen langs de Amsterdamseweg, die daar overgaat in de Amstelveenseweg in Amsterdam. Er is ook een politiehelikopter ingezet.

Martha omringde zich doorgaans met een groepje bodyguards. Mogelijk is er door hem en zijn vrienden ook teruggeschoten. Hij werd al langere tijd ernstig bedreigd en is ook herhaaldelijk gewaarschuwd door de Criminele Inlichtingeneenheid (CIE). In Diemen is een uitgebrande auto gevonden, mogelijk is dat de vluchtauto geweest.

Gwenette Martha was vorige maand aangehouden voor wapenbezit. In zijn auto werden twee vuurwapens gevonden. Enkele dagen geleden werd hij geschorst uit voorlopige hechtenis.
In december vorig jaar deed Martha aangifte van een poging tot moord. Hij zou in Amsterdam-Zuid zijn bedreigd met een vuurwapen door een onbekende die zich uit de voeten maakte.

De moord op Martha is een nieuwe episode in de bloedige vete die zich afspeelt in Amsterdam, Spanje en Marokko tussen jonge criminelen van vooral Marokkaanse afkomst. Inzet is mogelijk een conflict over cocaïne. In 2012 werd één van zijn beste contacten doodgeschoten in Antwerpen, Najib „BouhBouh” B.

De politie denkt dat Martha uit wraak een aanslag plande die in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt werd uitgevoerd en twee doden eiste. Het doelwit, volgens de politie Benaouf A., een rivaal van Martha, bleef ongedeerd.

Martha was verwikkeld in een rechtszaak waarin hij werd verdacht van voorbereiden van een liquidatie. Hij werd samen met een groep mannen aangehouden op de Dam. In die zaak was hij op vrije voeten gesteld, wegens gebrek aan bewijs.

Nosferatu187
23-05-2014, 02:00
Denk dat Badr weer met zijn shirtje gaat opkomen...

badr heeft volgens mij allang geen relatie meer met martha of wel?

Nosferatu187
23-05-2014, 02:03
Het zal me een worst wezen.

een worst inderdaad

http://www.mixfight.nl/forum/customavatars/avatar24361_1.gif

blackadder
23-05-2014, 02:03
badr heeft volgens mij allang geen relatie meer met martha of wel?
Hij had m toch voor Estelle gedumpt?

Nosferatu187
23-05-2014, 02:05
Hij had m toch voor Estelle gedumpt?

martha > daphne > estelle

Willem033
23-05-2014, 02:36
Grappig hoor, vanachter je laptop.

Nosferatu187
23-05-2014, 03:05
https://www.youtube.com/watch?v=Gi8_FuUWn-s

Kemal
23-05-2014, 06:04
In de off topic geplaatst en de 2 threads die bestonden bij elkaar gezet.

appelsap
23-05-2014, 06:46
Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.

Oorlog in Amstelveen... Voor welk leger vocht ie?

Lullig voor zijn familie, maar geen echt verlies voor de samenleving denk ik.

mario the count
23-05-2014, 07:30
Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.
:lol: Soldier. Ja een echte soldaat, een echte held ook!!

verder is het erg genoeg, ten eerste omdat er een dode is gevallen en ten tweede omdat er hoopjes onschuldige mensen de dupe zijn altijd, al is het alleen maar door het trauma wat ze hier aan over kunnen houden.

willy123
23-05-2014, 09:28
Boontje komt om zijn loontje.. Eigen schuld, dikke bult.
Medelijden met al zijn slachtoffers, geen RIP voor beroepscriminelen.

Pahlavan
23-05-2014, 10:15
Boontje komt om zijn loontje.. Eigen schuld, dikke bult.
Medelijden met al zijn slachtoffers, geen RIP voor beroepscriminelen.

x2
Risico's van het vak zou ik zeggen.

YoMarK
23-05-2014, 10:20
https://www.youtube.com/watch?v=bWLXpi8ixws
Je verwacht dus niet dat het gebeurd he... Snel de grenzen dicht voordat deze praktijken hier ook gaan gebeuren. :(

Turboknecht
23-05-2014, 10:46
Grappig hoor, vanachter je laptop.

Oh, we moeten dus oppassen?

Klassikl
23-05-2014, 11:41
Grappig hoor, vanachter je laptop.

Vanaf me telefoon vond ik het ook grappig!

RedDawn
23-05-2014, 12:08
Vanaf me telefoon vond ik het ook grappig!

;)

Nosferatu187
23-05-2014, 13:38
Vanaf me telefoon vond ik het ook grappig!

:D

dirk5
23-05-2014, 13:59
soldier.

Nu je het zegt, hij had wel iets weg van Captain Jack.

Kalikula
23-05-2014, 14:04
Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.

Twisted wereldbeeld heb jij. Het opnemen voor iemand die zich schuldig maakte aan gewelddadige overvallen en liquidatieopdrachten.
Waar is jouw morele kompas?

blackadder
23-05-2014, 14:34
Grappig hoor, vanachter je laptop.
Ik heb geen laptop.

Minotauro
23-05-2014, 14:46
Goed voor hem

Peter0711
23-05-2014, 15:20
Nu je het zegt, hij had wel iets weg van Captain Jack.

Kijk je uit,straks komt Willem je nog opzoeken achter je laptop.. ;)

e-type
23-05-2014, 15:37
Smeerlap inderdaad. En zo'n soldier is het niet, vorig jaar liet ie zich oppakken door de politie omdat ie liquidatie opdrachten op hem hoopte te ontwijken.
Maar de maroc's vergeten niet veel, behalve normale omgangsvormen. Het lijkt erop dat de antillianen het gaan verliezen van de marokkanen.

Nosferatu187
23-05-2014, 15:39
klopt ja in ieder geval dit zat er sowieso aan te komen.

Minotauro
23-05-2014, 15:59
Antilianen vs Marokkanen? Gwenette werkte juist volop met Marokkanen. Nota bene door de moord op Najib Bouhbouh (maat van Gwenette) is er veel gebeurd de laatste jaren in de Amsterdamse onderwereld.

Anderson
23-05-2014, 16:16
Precies hij had ook een Marokkaanse vriendin en ging regelmatig op vakantie in Marokko.

Overhand Right
23-05-2014, 16:32
De moord op zijn kameraad Najib B. was ook in opdracht van een Marokkaan/Marokkanen.

Ik vind het prima als die lui elkaar af maken, opgeruimd staat netjes. Zulke mensen verdienen geen medelijden, vind ik.

Flabbert
23-05-2014, 17:38
Gwennette is vanavond doodgeschoten.Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt.R.i.p. soldier.


Soldier? de me verdomme toch een plezier en flikker op met je soldier!
deze achterlijke beroepscrimineel vergelijken met een soldaat? ben je wel helemaal goed in je pan?
ga je diep schamen zeg!

"Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt"

dan ben je toch wel de meeste debiele crimineel ooit of niet?

lijpo!

Nosferatu187
23-05-2014, 17:41
AMSTELVEEN - Bij de liquidatie van Gwenette Martha, donderdagavond in Amstelveen, is mogelijk geschoten met een Kalasjnikov.

Dit blijkt uit de vondst van een kogelhuls door verslaggevers van De Telegraaf. Op een foto van de huls is de helft van de opdruk 7,62 X 39 te zien. Dit is de afmeting van een patroonkaliber dat voor de Kalasjnikov, officieel de AK-47, gebruikt kan worden.

Wapenexpert Ton Hartink meldt aan AT5 op basis van deze informatie dat er inderdaad met een AK-47 is geschoten. ,,Dat is het meest voor de hand liggend. Deze wapens zijn relatief makkelijk verkrijgbaar."
Een omwonende die de schietpartij heeft zien gebeuren meldt dat de kompanen van Martha schuilden tussen de auto´s waar de huls met het 7,62 kaliber is gevonden. Het is dus niet zeker of de gevonden huls afkomstig is van de daders of de slachtoffers.

De Kalasjnikov is een wapen dat wel vaker gebruikt wordt bij gewelddadige incidenten in Amsterdam.

'Dood Martha moet wake-up call zijn'

'Politie had brute liquidatie kunnen voorkomen'

AMSTERDAM - De liquidatie van beroepscrimineel Gwenette Martha moet ,,een wake-up call zijn voor politie en justitie. Dat zei Nico Meijering, al jaren de advocaat van Martha vrijdag op een persconferentie.,,De politie moet de benadering van dit soort grof geweld veranderen. Hun aanpak faalt, zoals gisteravond pijnlijk duidelijk is geworden."
Volgens Meijering moet een onafhankelijke commisie het beleid van de politie en het Openbaar Ministerie tegen het licht houden. ,,Het huidige beleid faalt in de aanpak van de zogenaamde dodenlijst. Het houdt de golf van geweld en liquidaties niet tegen."

De advocaat benadrukte dat juist omdat Gwenette Martha op een vast adres moest verblijven en zich wekelijks op een vast tijdstip op een vast politiebureau moest melden, hij een makkelijk doelwit was.
Martha was zich bewust van de dreiging en droeg daarom regelmatig een kogelwerende vest. Maar tot de grote spijt van Meijering was hij hiermee gestopt in de afgelopen weken, omdat dat volgens Martha voor justitie een reden was om hem aan te houden. ,,En zoals iedereen weet, is dat hem gisteravond fataal geworden.

blackadder
23-05-2014, 18:22
Je verwacht dus niet dat het gebeurd he... Snel de grenzen dicht voordat deze praktijken hier ook gaan gebeuren. :(
Daar is het helaas te laat voor ben ik bang:
Wereldhandel gaat achteruit door omvallende zal met rijst incident, Premier Rutte kondigt loonsverhogingen voor ministers en nieuwe lastenverhogingen voor burgers aan om economie te stimuleren (http://www.rtlnieuws.nl/economie/home/nederlandse-export-onder-druk-door-terugval-wereldhandel)

Peter0711
23-05-2014, 18:56
Soldier? de me verdomme toch een plezier en flikker op met je soldier!
deze achterlijke beroepscrimineel vergelijken met een soldaat? ben je wel helemaal goed in je pan?
ga je diep schamen zeg!

"Waar andere op de vlucht sloegen bleef hij gewoon in de buurt"

dan ben je toch wel de meeste debiele crimineel ooit of niet?

lijpo!

Die gozer spoort niet joh.

blade
23-05-2014, 18:56
oké bedankt dag ruimt goed op zo scheelt weer wat gemeenschap geld

ijsbier
23-05-2014, 19:41
Hij was duidelijk Willem's mattie, echte zware jongen hoor die Willem!

king
23-05-2014, 19:57
Hij was duidelijk Willem's mattie, echte zware jongen hoor die Willem!

Willem forever!

Nosferatu187
23-05-2014, 20:09
https://www.youtube.com/watch?v=w_-nZiEJyso

new_world_order
23-05-2014, 20:20
als je bent opgegroeid in Amsterdam oost of west (zoals ik) en je bent daardoor opgegroeid met veel van die jongens die later in het nieuws komen als boefjes, kopstukken etc, dan kan het zijn dat je toch wat meer sympathie hebt voor ze dan als je een onbezonnen leventje hebt geleid in hendrik ido ambacht.

daarnaast heeft iedereen recht op een mening, en als ik RIP Gwen had geschreven dan zou ik me ook niet druk maken om beledigende comments omdat dat logisch is. Als ik de meest pijnvolle dood ooit wens aan een pedo is er altijd wel een kennis of familie van zo een rat die dat vervelend vind, jammer dan..

e-type
23-05-2014, 20:29
als je bent opgegroeid in Amsterdam oost of west (zoals ik) en je bent daardoor opgegroeid met veel van die balen rijst die later in het nieuws komen als snelkook, Surinaamse rijst etc, dan kan het zijn dat je toch wat meer sympathie hebt voor ze dan als je een onbezonnen leventje hebt geleid in hendrik ido ambacht.

daarnaast heeft iedereen recht op een mening, en als ik RIP omgevallen zak rijst had geschreven dan zou ik me ook niet druk maken om beledigende comments omdat dat logisch is. Als ik de meest pijnvolle dood ooit wens aan een zak pasta is er altijd wel een kennis of familie van zo een lauwe drap pasta die dat vervelend vind, jammer dan..

new_world_order
23-05-2014, 20:46
euh..

mario the count
23-05-2014, 20:50
Waarom zou je meer sympathie hebben voor een crimineel alleen omdat je met die jongens bent opgegroeid. Heb je ook meer sympathie voor een pedo waar je mee bent opgegroeid?

new_world_order
23-05-2014, 20:59
nee, want als ik er voor kies om mn geld op een bepaalde manier te verdienen dan moet je de consequenties kunnen dragen. dat geldt voor alles wat je doet. Dus als mijn jeugd vriend besluit pakkies te gaan verkopen, en daarna worden het blokken, daarna moet er iemand uit de weg geruimd worden, dan is dat zijn keuze. Als hij dan zelf wordt geript of wordt vermoord dan is dat dus een consequentie geweest.

Dat soort mensen leven in hun eigen wereld waarin allemaal mensen leven die met hun consequenties moeten leven.

zielige junks geloof ik niet in, die mensen hebben allemaal op een gegeven moment een keuze gehad. ze kozen voor de dope, dan zal er altijd iemand zijn om die vraag in te vullen.

Een pedo daarentegen vergrijpt zich aan onschuldige jonge kinderen. daar bestaat geen straf voor die erg genoeg is.

Bromios
23-05-2014, 21:24
Die Nico Meijering is ook gillend gestoord. Gaat ie de politie de schuld geven dat ze hem niet willen beschermen.

Eerst de stoere crimineel uithangen en dan als ze je komen halen huilie huilie gaan doen bij de politie. Maar dan niet willen vertellen wie er achter je aan zitten. Wat een flapdrol. Boontje komt om zijn loontje.

Nosferatu187
23-05-2014, 21:59
nico meijering heeft gewoon gelijk in deze situatie.

Facade
23-05-2014, 22:04
nee, want als ik er voor kies om mn geld op een bepaalde manier te verdienen dan moet je de consequenties kunnen dragen. dat geldt voor alles wat je doet. Dus als mijn jeugd vriend besluit pakkies te gaan verkopen, en daarna worden het blokken, daarna moet er iemand uit de weg geruimd worden, dan is dat zijn keuze. Als hij dan zelf wordt geript of wordt vermoord dan is dat dus een consequentie geweest.

Dat soort mensen leven in hun eigen wereld waarin allemaal mensen leven die met hun consequenties moeten leven.

zielige junks geloof ik niet in, die mensen hebben allemaal op een gegeven moment een keuze gehad. ze kozen voor de dope, dan zal er altijd iemand zijn om die vraag in te vullen.

Een pedo daarentegen vergrijpt zich aan onschuldige jonge kinderen. daar bestaat geen straf voor die erg genoeg is.

Je doet nu alsof het zijn van topcrimineel een slachtofferloos 'beroep' is alsof de een groenteboer wordt en de ander topcrimineel. Dat lijkt mij een simplificatie van de realiteit en dus recht praten wat krom is. Daarnaast is het ook een misvatting dat alleen mensen van binnen het circuit slachtoffer worden. Zie ook onderstaand voorbeeld waarbij een onschuldige onderwijzer het mag ontgelden:

http://www.panorama.nl/crimipedia/de-moord-op-gerard-meesters

e-type
23-05-2014, 22:44
nico meijering heeft gewoon gelijk in deze situatie.


Had Gwenette geen bodyguards meer over?

Nosferatu187
23-05-2014, 23:39
Had Gwenette geen bodyguards meer over?

http://treasure.diylol.com/uploads/post/image/502181/resized_jesus-says-meme-generator-sarcastic-jesus-says-nice-try-whore-6a6189.jpg

Asura
24-05-2014, 01:54
Hij had m toch voor Estelle gedumpt?

:lol:

blackadder
24-05-2014, 01:54
Die Nico Meijering is ook gillend gestoord. Gaat ie de politie de schuld geven dat ze hem niet willen beschermen.

Hij is gewoon boos omdat ie een goede klant is kwijtgeraakt.

Asura
24-05-2014, 01:57
Nog Nederlandse slachtoffers of daders?

Asura
24-05-2014, 02:00
Antilianen vs Marokkanen? Gwenette werkte juist volop met Marokkanen. Nota bene door de moord op Najib Bouhbouh (maat van Gwenette) is er veel gebeurd de laatste jaren in de Amsterdamse onderwereld.

Dacht dat Martha een Suri was. Zo leer je elke dag weer wat nieuws.

Nosferatu187
24-05-2014, 02:19
kun je toch aan zijn naam zien.

blackadder
24-05-2014, 02:31
Nog Nederlandse slachtoffers of daders?
Nico Meijering he? Zijn inkomsten worden wegens het slappe optreden van de politie nu gederfd.

Nosferatu187
24-05-2014, 02:38
hij heeft genoeg andere klanten hoor maak je maar niet druk over hem.

blackadder
24-05-2014, 03:00
hij heeft genoeg andere klanten hoor maak je maar niet druk over hem.
Dan nog. Een vrij grote bron van inkomsten valt ineens weg.

appelsap
24-05-2014, 03:43
Nog Nederlandse slachtoffers of daders?

Op Curacao hebben ze allemaal een Nederlands paspoort volgens mij. Ze zorgen wel al 3 jaar voor minder Marokkanen dus jij moet blij zijn.

Willem033
24-05-2014, 13:33
Nu je het zegt, hij had wel iets weg van Captain Jack.

Je moeder ook botje.

Willem033
24-05-2014, 13:39
Waarom zou je meer sympathie hebben voor een crimineel alleen omdat je met die jongens bent opgegroeid. Heb je ook meer sympathie voor een pedo waar je mee bent opgegroeid?

Pedofielen praktijken zijn de ergste soort misdrijven die er zijn.
dus die vergelijking gaat imo niet op.

mario the count
24-05-2014, 13:44
Pedofielen praktijken zijn de ergste soort misdrijven die er zijn.
dus die vergelijking gaat imo niet op.

En moord is niet erg? Ten eerste neem je een leven en teken je andere mensen er ook voor het leven mee.

Willem033
24-05-2014, 13:46
En moord is niet erg? Ten eerste neem je een leven en teken je andere mensen er ook voor het leven mee.

Als het een moord betreft in het criminele milieu vind ik dat zeker minder erg dan een kind verkrachten.

Nosferatu187
24-05-2014, 13:51
En moord is niet erg? Ten eerste neem je een leven en teken je andere mensen er ook voor het leven mee.

hun moorden meestal elkaar uit en voor zover ik weet pakken ze nooit "onschuldige" mensen.

ArjanV
24-05-2014, 14:29
Zie link Facade....
( http://www.panorama.nl/crimipedia/de-moord-op-gerard-meesters )

new_world_order
24-05-2014, 15:45
Zie link Facade....
( http://www.panorama.nl/crimipedia/de-moord-op-gerard-meesters )

idd, maar hoe sporadisch is het dat er een totaal onschuldig iemand slachtoffer wordt?

bij pedo's zijn de slachtoffers altijd onschuldig!!

Willem033
24-05-2014, 15:50
Die gozer spoort niet joh.
Goed onderbouwd man. Chapeau.

Peter0711
24-05-2014, 15:59
Goed onderbouwd man. Chapeau.

Dat had je zelf al voor me gedaan.

Nosferatu187
24-05-2014, 16:07
Gwenette Girigorie Martha werd op 7 februari 1974 geboren op Curaçao, maar groeide op in de Amsterdamse Pijp met zijn moeder en zijn oudere broer Giovanni. Al op jonge leeftijd pleegde hij volgens crimesite Camilleri zijn eerste diefstallen en straatroven. Op 5 maart 1992 werd zijn enige broer in club Escape aan het Rembrandtplein tijdens een ruzie met een groepje Marokkanen doodgeschoten. Giovanni sterft voor de deur van de club in Gwenettes armen.

Na de dood van zijn broer belandde Martha steeds dieper in het criminele milieu. Met zijn jeugdvrienden pleegde hij steeds vaker brutale, gewapende overvallen; straatroven en berovingen van winkels gaan over in bankovervallen.

Dat Martha op grote voet leefde van al het geld dat hij niet eerlijk had verdiend, was bekend. In 2007 wierp justitie Martha voor de voeten dat hij sinds 2003, ondanks zijn totale gebrek aan een legaal inkomen, 'in een wagenpark is gezien waar de directie van een middelgroot bedrijf verlegen van zou worden'. Martha had naar het schijnt nog geen dag in zijn leven een normale baan gehad en hij was dan ook in geen enkel systeem (Belastingdienst, sociale verzekeringen) terug te vinden. Hij beschikte niet eens over een bankrekening.

Martha kwam gaandeweg bekend te staan als een man zonder schaduw. Hij was zo scherp dat zelfs doorgewinterde rechercheurs geen greep op hem kregen. Zo plaatste een observatieteam in een onderzoek naar zijn overvallen een baken onder zijn auto. Hij merkte het op en deed een tegenzet. Hij plakte de peilzender onder een van de auto’s van het observatieteam. Verwarring alom als de ene observatiewagen achter de andere aanjaagt, terwijl Martha doodgemoedereerd ontkomt.

En in het verlengde hiervan: na een bezoek aan de Blokker in Amsterdam-Zuid wandelde Martha naar buiten. Hij knipoogde naar de leden van het observatieteam, die zich dan nog ongezien waanden. Hij pakte een blauw zwaailicht uit zijn dure auto, plaatste het op zijn dak en gaf vol gas. Het observatieteam kon hem niet meer volgen.

Een observatieteam slaagde er in 2007 in de moeilijk traceerbare Martha een tijdje te achtervolgen. De rechercheurs zagen dat hij bij een benzinepomp in Oost een zwarte plastic tas kreeg overhandigd, waarmee hij naar een huis IJburg reed. Bij een inval daar vond de politie twee zeer exclusieve horloges die respectievelijk 73.000 en 10.000 euro waard waren. Die passen precies bij het arsenaal aan horloges die eerder bij Martha werden aangetroffen in zijn huis in Noord: Martha bleek daar veel horloges te hebben liggen die vele tienduizenden euro's per stuk kostten. Een dure hobby.

In 2008 kreeg Martha zijn eerste echte serieuze straf: 7 jaar. Lang bleef hij echter niet achter de tralies zitten. Na een paar maanden greep hij het rumoer rond een voetbaltoernooi in het Huis van Bewaring Zuyder Bos in Heerhugowaard aan om te vluchten. Samen met een medegedetineerde knipte hij domweg een gat in het hek, liet een touwladder naar beneden en klom de gracht in. Onder luid gejuich van zijn medegedetineerden sprong hij over het tweede hek. Naast de gevangenis stonden twee helpers in blauwe overalls Martha op te wachten met een Volkswagenbusje. En weg is hij.

Meerdere keren is geprobeerd om Martha te liquideren, maar hij ontspringt elke keer de dans. Zo liep Martha op 27 december 2013 met een vriend op de Amstelveenseweg en kwam er plotseling een man uit een zijstraat tevoorschijn die een vuurwapen op hem richtte. Het vuurwapen weigerde echter en de dader vluchtte weg.

ijsbier
24-05-2014, 16:17
Gwynette was geen kinderverkrachter, maar dat maakt hem nog geen held, ik wordt een beetje moe van sukkeltjes uit Amersfoort die dit soort crimelen vet stoer vinden.

Dat ze geen onschuldige slachtoffers maken is niet waar, wat dacht je van al die mensen die protectiegeld moeten betalen, gedwongen worden geprostitueerd, beroofd, en op andere manieren worden gebruikt. Als jij altijd braaf je belastingen betaalt en naar je werk gaat begrijp ik niet dat je dit soort mensen aanbidt, ze stelen indirect namelijk ook van jou.

Criminelen zijn egoïsten, ze verrijken zichzelf ten koste van alles en iedereen en als het ze uitkomt zelfs van jouw Willem, al zuig je nog zo goed.

Nosferatu187
24-05-2014, 16:31
dat geld niet alleen voor criminelen dus ik vond die stelling al bij voorbaat niet kloppen.

Willem033
24-05-2014, 16:47
Dat had je zelf al voor me gedaan.

wederom weer een vlammende reactie.

Willem033
24-05-2014, 16:48
Gwynette was geen kinderverkrachter, maar dat maakt hem nog geen held, ik wordt een beetje moe van sukkeltjes uit Amersfoort die dit soort crimelen vet stoer vinden.

Dat ze geen onschuldige slachtoffers maken is niet waar, wat dacht je van al die mensen die protectiegeld moeten betalen, gedwongen worden geprostitueerd, beroofd, en op andere manieren worden gebruikt. Als jij altijd braaf je belastingen betaalt en naar je werk gaat begrijp ik niet dat je dit soort mensen aanbidt, ze stelen indirect namelijk ook van jou.

Criminelen zijn egoïsten, ze verrijken zichzelf ten koste van alles en iedereen en als het ze uitkomt zelfs van jouw Willem, al zuig je nog zo goed.
Als je moe wordt van sukkeltjes uit amersfoort dan moet je er wat aan doen.
maar eigenlijk is het 030.
me inbox staat voor je open.

Ik aanbidt niemand, en werken heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

my2cents
24-05-2014, 17:00
Als je moe wordt van sukkeltjes uit amersfoort dan moet je er wat aan doen.
maar eigenlijk is het 030.
me inbox staat voor je open.

Ik aanbidt niemand, en werken heb ik nooit gedaan en zal ik ook nooit doen.

Wat doe je dan voor de kosten?

Willem033
24-05-2014, 17:05
Wat doe je dan voor de kosten?

ik leef van die liefde.

Turboknecht
24-05-2014, 17:09
ik leef van die liefde.

Herenliefde?

Willem033
24-05-2014, 17:13
Herenliefde?
Ik heb nog wel een beetje herenliefde over voor je moeder.

Turboknecht
24-05-2014, 17:46
Ik heb nog wel een beetje herenliefde over voor je moeder.

Dit is mijn moeder, succes. ;)


http://freedcomedy.com/wp-content/uploads/2014/04/fat.png

Willem033
24-05-2014, 17:55
Doe moeder van jou kennen we met ze alle tegelijk op hehe ;)

cornelus
24-05-2014, 18:01
Leg die in het water en we hebben vakantie op een tropisch eiland.

e-type
24-05-2014, 18:21
Lieve jongen zeg, drie gasten tegen een vrouw. In sommige kringen dwing je zo respect af blijkbaar....

"Op de bewakingscamera’s van club Sinners aan de Wagenstraat, achter het Rembrandtplein, is te zien hoe Martha in oktober 2006 met zijn gevolg arriveert. De hele entourage negeert de wachtrij en schuift soepeltjes naar binnen, maar krijgt het daar om onduidelijke redenen aan de stok met een jonge vrouw. Er vallen klappen. De vrouw weet naar buiten te vluchten. Op de hoek van de Wagenstraat en de Amstel trekken Martha en twee vrienden haar aan haar haren tegen de grond en blijven slaan en schoppen als ze op de grond ligt. Martha, die graag kickbokst en met zijn 1 meter 71 niet groot is, maar wel gespierd, schopt en slaat haar ook dan nog tegen haar hoofd. Ze breekt haar kaak en een oogkas en loopt een zware hersenschudding op. Als haar neef haar te hulp komt, krijgt ook hij klappen, waardoor hij een schouderspier afscheurt.


In haar vonnis laat de rechtbank haar verontwaardiging de vrije loop. Martha heeft zich, samen met zijn vrienden, ‘schuldig gemaakt aan een lafhartige, agressieve en gewelddadige mishandeling van een jonge vrouw’ en haar neef. ‘Uit het dossier komt het beeld naar voren van iemand wie het niet zint als hem niet de égards worden betoond waarop hij meent aanspraak te kunnen maken In dit verband zal de verdachte er genoegen mee moeten nemen dat de onaantastbare positie waarop hij in het uitgaansleven kennelijk aanspraak wenst te maken, tijdelijk onbereikbaar voor hem blijft."

bron: Camilleri.nl

Willem033
24-05-2014, 18:48
Jij komt met nieuws van 8 jaar gelededen.
Erg relevant.

ArjanV
24-05-2014, 18:57
Waarschijnlijk had je het wel relevant gevonden wanneer jouw zus/vriendin door deze ideale schoonzoon was afgetuigd!

Willem033
24-05-2014, 19:11
Hij is er voor veroordeeld, zijn straf heeft hij gehad.

ijsbier
24-05-2014, 19:18
Hij is er voor veroordeeld, zijn straf heeft hij gehad.

Leg me nog eens even goed uit waarom hij zo'n held voor je was.... het zou fijn zijn om toch nog even te kunnen lachen vandaag!

ijsbier
24-05-2014, 19:39
oh laat maar ik check zojuist me inbox:



clown

Is je een probleem met me heb kennen we dat wel even gaan oplossen.

:D

Flabbert
24-05-2014, 20:02
oh laat maar ik check zojuist me inbox:



:D

haahaha mannetje is het toch... pas op hoor straks komt er een "soldier"achter je aan!

pff nog steeds maakt me dat pissig.
een flapdrol die een criminele flapdrol een soldier noemt....
en ik maar denken dat we na het juichpakje van Roy Donders niet verder konden zakken in dit land....

Nosferatu187
24-05-2014, 20:04
Vrienden van Gwenette Martha laten onze redactie zojuist weten dat er nu een ongekende onderwereldoorlog zal uitbreken: ‘We zijn er kapot van!‘ Duidelijk is dat men denkt te weten wie er precies achter de dood van hun vriend zit. Net zoals Gwenette Martha wist wie er achter de liquidatie in oktober 2012 te Antwerpen van zijn maat Najeb Bouhbouh zat.
De Amsterdamse politie zwijgt op dit moment in alle talen. Aannemelijk is dat de hoofdstedelijke politie zich grote zorgen maakt. Zowel misdaadanalisten als reeds opgepakte verdachten voorspelden al eerder (http://www.revu.nl/files/2013/07/25Dodenlijst.pdf) dat er een bloedige tijd zou aanbreken. Opzekers dat die nu gaat komen. Gwenette Martha heeft vooraf fors geld betaald om zowel de dood van Najeb Bouhbouh als die van hemzelf te wreken. Volgens de tamtam een bedrag van € 5.000.000.
Getuigen spreken van drie daders die met machinepistolen Gwenette Martha hebben neergemaaid. Gwenette Martha was samen met zijn bodyguards en een vrouw. Mogelijk heeft men op de aanvallers geschoten. Gwenette Martha (https://twitter.com/DennisKornman/status/469745352137248769/photo/1) zou met een wapen in de hand zijn gestorven. De vluchtauto, een donkerkleurige BMW, is inmiddels uitgebrand gevonden in Diemen. De advocaat van Gwenette Martha, Nico Meijering, heeft gezegd ook “kapot” te zijn van het gewelddadige overlijden van zijn cliënt.

Willem033
24-05-2014, 20:18
Ijsbiertje toch. Pb's openbaar maken zijn dirk5 praktijken.
Je scheld me uit op internet en als ik je uitnodig ga je er niet op in.
ga maar een bakkie thee drinken bij dirk5 en veilig achter je laptopje zitten. Loser.

Willem033
24-05-2014, 20:21
Leg me nog eens even goed uit waarom hij zo'n held voor je was.... het zou fijn zijn om toch nog even te kunnen lachen vandaag!

Wil ik je best uitleggen. Stuur me maar een berichtje als je Utrecht inrijd.

Flabbert
24-05-2014, 20:23
wat een stoere praat hier allemaal zeg...
lekker bezig willempie..

ijsbier
24-05-2014, 20:25
haahaha mannetje is het toch... pas op hoor straks komt er een "soldier"achter je aan!

Ik maak me geen zorgen, Willem weet niet dat ik stiekem een neger van 2.10 ben.

Flabbert
24-05-2014, 20:27
Ik maak me geen zorgen, Willem weet niet dat ik stiekem een neger van 2.10 ben.

2.10? als ik willem's praatjes zo moet geloven moet hij haast wel 3.40 zijn

Mauro
24-05-2014, 20:30
Lieve jongen zeg, drie gasten tegen een vrouw. In sommige kringen dwing je zo respect af blijkbaar....

"Op de bewakingscamera’s van club Sinners aan de Wagenstraat, achter het Rembrandtplein, is te zien hoe Martha in oktober 2006 met zijn gevolg arriveert. De hele entourage negeert de wachtrij en schuift soepeltjes naar binnen, maar krijgt het daar om onduidelijke redenen aan de stok met een jonge vrouw. Er vallen klappen. De vrouw weet naar buiten te vluchten. Op de hoek van de Wagenstraat en de Amstel trekken Martha en twee vrienden haar aan haar haren tegen de grond en blijven slaan en schoppen als ze op de grond ligt. Martha, die graag kickbokst en met zijn 1 meter 71 niet groot is, maar wel gespierd, schopt en slaat haar ook dan nog tegen haar hoofd. Ze breekt haar kaak en een oogkas en loopt een zware hersenschudding op. Als haar neef haar te hulp komt, krijgt ook hij klappen, waardoor hij een schouderspier afscheurt.


In haar vonnis laat de rechtbank haar verontwaardiging de vrije loop. Martha heeft zich, samen met zijn vrienden, ‘schuldig gemaakt aan een lafhartige, agressieve en gewelddadige mishandeling van een jonge vrouw’ en haar neef.
Soldier ??
Wtf Willem, come on.

ijsbier
24-05-2014, 20:31
Wil ik je best uitleggen. Stuur me maar een berichtje als je Utrecht inrijd.

Er zijn twee mogelijkheden:

1. Je bent een gestoorde gek, wie gaat er immers met iemand van internet proberen te vechten.
2. Je bent een puisterig pubertje dat nog nooit een goed pak slaag heeft meegemaakt.

in beide gevallen heb ik geen interesse.

Mauro
24-05-2014, 20:31
O wacht...ik kom uit Anusfoort, ...wat nu...

ijsbier
24-05-2014, 20:35
2.10? als ik willem's praatjes zo moet geloven moet hij haast wel 3.40 zijn

:D
Ik vind eigenlijk dat Willem wel eens een foto mag plaatsen van zich zelf

Turboknecht
24-05-2014, 21:16
http://www.cbc.ca/strombo/content/images/mj-popcorn.gif

Richelieu
24-05-2014, 22:18
:D
Ik vind eigenlijk dat Willem wel eens een foto mag plaatsen van zich zelf

http://sd.keepcalm-o-matic.co.uk/i/keep-calm-and-don-t-feed-the-troll-22.png

Willem033
24-05-2014, 22:59
Er zijn twee mogelijkheden:

1. Je bent een gestoorde gek, wie gaat er immers met iemand van internet proberen te vechten.
2. Je bent een puisterig pubertje dat nog nooit een goed pak slaag heeft meegemaakt.

in beide gevallen heb ik geen interesse.
Luister pik. Jij begint met sukkel dit en dat.
Dan krijg je een reactie en dan kruip je in de slachtoffer rol.
Je had toch ook gewoon normaal je verhaal kunnen doen zonder mij te beledigen? ??

En punt 1 ik laat me niet beledigen, dus als iemand op internet dat wel doet dan wil.ik daar best mee knokken.
Punt 2 ik ben 30 jaar en heb vaak zat een goed pak op me flikker gehad.

Willem033
24-05-2014, 23:00
:D
Ik vind eigenlijk dat Willem wel eens een foto mag plaatsen van zich zelf

En de reden daarvoor is?

ArjanV
24-05-2014, 23:04
Luister pik. Jij begint met sukkel dit en dat.
Dan krijg je een reactie en dan kruip je in de slachtoffer rol.
Je had toch ook gewoon normaal je verhaal kunnen doen zonder mij te beledigen? ??

Willem jongen doe nu eens verstandig en reageer niet meer in dit topic...
De enige die jou beledigd ben je zelf...

Willem033
24-05-2014, 23:25
Willem jongen doe nu eens verstandig en reageer niet meer in dit topic...
De enige die jou beledigd ben je zelf...

Heel erg bedankt voor je goed bedoelde advies, maar ik reageer toch.
Is het nou zo dat ik hem eerst beledig of iets dan kan ik begrijpen dat hij me beledigd, maar omdat hij het blijkbaar niet eens is met 1 van mijn uitspraken gaat die me uitschelden. Dat is zwak.

RocknRolla
25-05-2014, 00:01
Trolling its and art:)

lopez86
25-05-2014, 00:01
Heel erg bedankt voor je goed bedoelde advies, maar ik reageer toch.
Is het nou zo dat ik hem eerst beledig of iets dan kan ik begrijpen dat hij me beledigd, maar omdat hij het blijkbaar niet eens is met 1 van mijn uitspraken gaat die me uitschelden. Dat is zwak.

Zwak, niet zwak, beledigen.
Gast het is fucking internet.
Ik hou je verder niet tegen hoor, dit is namelijk fucking vermakelijk.

Willem033
25-05-2014, 00:20
Zwak, niet zwak, beledigen.
Gast het is fucking internet.
Ik hou je verder niet tegen hoor, dit is namelijk fucking vermakelijk.

Ik durf niet meer, het is een neger van 2.10. Het bruine broertje van Amstelman.

Willem033
25-05-2014, 00:21
Met je snackbarharses.

Turboknecht
25-05-2014, 00:31
http://www.telegraaf.nl/incoming/article21816657.ece/ALTERNATES/sectionImage1500x1500/patat+eten.jpg

Willem033
25-05-2014, 00:33
Hehehe

Peter0711
25-05-2014, 01:28
ik ben 30 jaar en heb vaak zat een goed pak op me flikker gehad.


Dat geloof ik direct.

Willem033
25-05-2014, 02:11
Dat geloof ik direct.

dat is heel fijn voor je.

BC1983
25-05-2014, 05:05
Lach me kapot man. Hoe kan je zo beledigd raken vanachter je iPad dat je daadwerkelijk met diegene wil knokken? Komop man we zijn volwassen kerels die tijd hebben we wel gehad toch. Zo nu klaar voor ellenberger vs lawler!

e-type
25-05-2014, 09:05
Jij komt met nieuws van 8 jaar gelededen.
Erg relevant.

Hahaha, wtf!!

Bromios
25-05-2014, 16:32
Tijd voor een ip check van Willem033. Lijkt me gezien zijn kwalitatieve posts een eerder gebande mixfightbezoeker, maar kan er alleen even niet opkomen wie.

Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?

BC1983
25-05-2014, 16:51
Tijd voor een ip check van Willem033. Lijkt me gezien zijn kwalitatieve posts een eerder gebande mixfightbezoeker, maar kan er alleen even niet opkomen wie.

Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?
Dit is wel een hele interessante kwestie ja! Zal geen advocaat voor onvermogen zijn iig.

Willem033
25-05-2014, 17:40
Tijd voor een ip check van Willem033. Lijkt me gezien zijn kwalitatieve posts een eerder gebande mixfightbezoeker, maar kan er alleen even niet opkomen wie.

Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?

No shit sherlock.

BC1983
25-05-2014, 18:18
No shit sherlock.
Maar blijkbaar allemaal prima in jou ogen.

Willem033
25-05-2014, 19:12
Maar blijkbaar allemaal prima in jou ogen.

waar bemoei jij je nou weer mee bossche bol.

Sadix
25-05-2014, 20:49
gerechtigheid.

Gwennette heeft mijn jeugd vriend en leerling Youssef el Khorf laten dood schieten enkel omdat hij met benhouf in de auto zat. De moordenaars wisten dat Said en Youssef onschuldig waren maar hebben ze toch neer gemaaid omdat ze bang waren dat ze herkend zouden worden. Youssef kende namelijk elke dader die is opgepakt tot nog toe persoonlijk. Youssef kende iedereen, van de bakker tot criminelen. Hij was gewoon geliefd bij letterlijk iedereen zonder dat hij een crimineel was. hij deed HBO en zou leraar worden. Benhouf kende hij van zijn tijd van Escape, toen benhouf daar werkte.

Willem,
Ik moet zeggen dat ik een bepaalde fascinatie heb voor top criminelen en bijv de Holleeder zaak op de voet heb gevolgd en ook deze zaak volg omdat het persoonlijk is. Heb letterlijk elke liquidatie zaak in nederland gelezen en gevolgd vanaf 1980. Maar zo heb ik gewoon bepaalde interesse voor Mafia en gangster zaken te volgen van een afstand. En nooit eerder ben ik op zo een eerloze, codeloze, moord lustige bende gestuit als deze marokkaanse oorlog die nu gaande is. Mannen hebben geen eer noch respect. Je knalt niet 2 totaal onschuldige jongens dood omdat ze je misschien zouden herkennen. Wil je benhouf hebben, plan een goede hit en doe je ding. Ik kan niet huilen om criminelen die elkaar afschieten. Maar waarom Youssef en Said? Said had het in eerste instantie nog overleefd. Lag gewond op straat toen 2 hitmans boven hem stonden en de een in het arabisch zei, hij leeft nog wat gaan we doen? en de ander zegt knal ze moeder, en ze halen vervolgens de trekker weer over. Wetende dat het geen Ben was en hij dus onschuldig was. Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

Zieke wereld is dit geworden echt waar.

DAWK1D
25-05-2014, 20:53
Voor de mensen die geïnteresseerd zijn in een artikel uit De Volkskrant aangaande de moord op Gwenette Martha (en alles eromheen), bij deze:

http://i61.tinypic.com/33m5po0.png


http://i62.tinypic.com/2ni7kzn.png


http://i57.tinypic.com/wlxaq0.png


http://i58.tinypic.com/2i8dmir.png

Richelieu
25-05-2014, 20:55
thanks

DAWK1D
25-05-2014, 20:59
http://i58.tinypic.com/29bftrq.png


http://i59.tinypic.com/2wckyh2.png

Nosferatu187
25-05-2014, 21:59
Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

Zieke wereld is dit geworden echt waar.

gwenette heeft toch al vooraf betaald 5 miljoen dus als dat waar is zullen er sowieso nog een paar volgen.

Bromios
25-05-2014, 22:30
Ik snap die fascinatie niet, dus dat ze elkaar afmaken is prima.

Die Martha is begonnen met straatroven. Dat deed hij niet bij mede criminelen maar gewoon bij mensen die jij en ik kennen; met behoorlijk geweld. Hij heeft ook behoorlijk wat mensen een trauma bezorgd die door hem werden overvallen. En elke keer als zo'n kutjunk je fiets jat dan komt dat door de drugs die dit soort figuren het land inbrengen.

Ook al heb je bij hem op de lagere school gezeten; het blijft toch een klootzak ? Of heb ik dat nou mis ?

mario the count
25-05-2014, 22:48
Ik snap die fascinatie niet, dus dat ze elkaar afmaken is prima.

Die Martha is begonnen met straatroven. Dat deed hij niet bij mede criminelen maar gewoon bij mensen die jij en ik kennen; met behoorlijk geweld. Hij heeft ook behoorlijk wat mensen een trauma bezorgd die door hem werden overvallen. En elke keer als zo'n kutjunk je fiets jat dan komt dat door de drugs die dit soort figuren het land inbrengen.

Ook al heb je bij hem op de lagere school gezeten; het blijft toch een klootzak ? Of heb ik dat nou mis ? Ja, maar hij was wel stoer.

Sadix
25-05-2014, 23:09
het feit dat ik crime heel interessant vind betekent niet dat ik er respect voor heb of het goedkeur.

Nosferatu187
25-05-2014, 23:11
ik heb trouwens precies hetzelfde, heb verschillende boeken die ook over de onderwereld gaan lees altijd echt van alles ook de amerikaanse mafia.

ArjanV
25-05-2014, 23:17
Same here...

Iemand die boeken over de onderwereld leest is natuurlijk niet gelijk een crimineel...netzoals iemand die boeken leest over nazi Duitsland niet gelijk een nazi hoeft te zijn enz enz...

Nosferatu187
25-05-2014, 23:25
nee natuurlijk niet.

ARMENIA
25-05-2014, 23:31
Same here, vind het ook erg interessant. Ik weet ook niet precies hoe dat zo komt. Misschien omdat we zelf ook van de straat afkomen?

appelsap
26-05-2014, 00:47
Same here, vind het ook erg interessant. Ik weet ook niet precies hoe dat zo komt. Misschien omdat we zelf ook van de straat afkomen?

Ik vindt het ook interessant, maar ik kom bij mijn moeder vandaan.

Wat ik in de verhalen rond Gwenette altijd vreemd vind is dat hij zo moeilijk te traceren zou zijn. Als je echter in het weekend een Amsterdamse club in stapte dan kwam je hem tegen. Hij zorgde elke keer voor een paar honderd euro in de zakken van de mannen aan de deur (ik kan níet ontkennen dat we hem graag binnen hadden....).

Ik kan me voorstellen dat mensen die met dit soort gasten opgroeien en nooit het slachtoffer geworden zijn van de criminele activiteiten wat makkelijker over dit soort zaken heen stappen, maar medelijden en het ophemelen van de levensstijl lijken me misplaatst.

Willem033
26-05-2014, 00:47
Snap dat het lullig voor je is dat je maatje zo aan zijn einde is gekomen, maar als hij hbo deed had hij zich ook kunnen bedenken dat het niet erg slim is om bij iemand in de auto te stappen die een prijs op ze hoofd heeft staan.
De aankomende maanden zal er nog genoeg Marokaans bloed gaan vloeien.

Willem033
26-05-2014, 00:50
gwenette heeft toch al vooraf betaald 5 miljoen dus als dat waar is zullen er sowieso nog een paar volgen.

Klopt, een gedeelte van zijn erfenis gaat gebruikt worden om hier en daar nog wat recht te zetten.

my2cents
26-05-2014, 01:21
gerechtigheid.

Gwennette heeft mijn jeugd vriend en leerling Youssef el Khorf laten dood schieten enkel omdat hij met benhouf in de auto zat. De moordenaars wisten dat Said en Youssef onschuldig waren maar hebben ze toch neer gemaaid omdat ze bang waren dat ze herkend zouden worden. Youssef kende namelijk elke dader die is opgepakt tot nog toe persoonlijk. Youssef kende iedereen, van de bakker tot criminelen. Hij was gewoon geliefd bij letterlijk iedereen zonder dat hij een crimineel was. hij deed HBO en zou leraar worden. Benhouf kende hij van zijn tijd van Escape, toen benhouf daar werkte.

Willem,
Ik moet zeggen dat ik een bepaalde fascinatie heb voor top criminelen en bijv de Holleeder zaak op de voet heb gevolgd en ook deze zaak volg omdat het persoonlijk is. Heb letterlijk elke liquidatie zaak in nederland gelezen en gevolgd vanaf 1980. Maar zo heb ik gewoon bepaalde interesse voor Mafia en gangster zaken te volgen van een afstand. En nooit eerder ben ik op zo een eerloze, codeloze, moord lustige bende gestuit als deze marokkaanse oorlog die nu gaande is. Mannen hebben geen eer noch respect. Je knalt niet 2 totaal onschuldige jongens dood omdat ze je misschien zouden herkennen. Wil je benhouf hebben, plan een goede hit en doe je ding. Ik kan niet huilen om criminelen die elkaar afschieten. Maar waarom Youssef en Said? Said had het in eerste instantie nog overleefd. Lag gewond op straat toen 2 hitmans boven hem stonden en de een in het arabisch zei, hij leeft nog wat gaan we doen? en de ander zegt knal ze moeder, en ze halen vervolgens de trekker weer over. Wetende dat het geen Ben was en hij dus onschuldig was. Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

Zieke wereld is dit geworden echt waar.

Ik heb ook behoorlijk wat over die zaak gelezen en las oa ook dat die Said en Youssef misschien ook al hand en span diensten voor die organisatie van Benaouf deden. Dus dat ze wel daadwerkelijk (een beetje?) bij die organisatie betrokken waren. Klopt dat helemaal niet?

Nosferatu187
26-05-2014, 01:22
Ik vindt het ook interessant, maar ik kom bij mijn moeder vandaan.

Wat ik in de verhalen rond Gwenette altijd vreemd vind is dat hij zo moeilijk te traceren zou zijn. Als je echter in het weekend een Amsterdamse club in stapte dan kwam je hem tegen. Hij zorgde elke keer voor een paar honderd euro in de zakken van de mannen aan de deur (ik kan níet ontkennen dat we hem graag binnen hadden....).

Ik kan me voorstellen dat mensen die met dit soort gasten opgroeien en nooit het slachtoffer geworden zijn van de criminele activiteiten wat makkelijker over dit soort zaken heen stappen, maar medelijden en het ophemelen van de levensstijl lijken me misplaatst.

hun bedoelen het tracken van zijn bewegingen, gwenette gebruikte anti surveillance apparatuur kun je gewoon in de spyshop kopen, en blackberrys die je niet kunt afluisteren.

Willem033
26-05-2014, 01:31
Die Blackberrys zijn de bom met die encryptie kaartjes.

Nosferatu187
26-05-2014, 01:31
Die Blackberrys zijn de bom met die encryptie kaartjes.

kosten ook een bom bijna 4 roodjes.

Willem033
26-05-2014, 04:35
Nee man. Mijn broertje had de 9790. Was volgens mij iets van 15 mijer. En dat is al een jaar geleden.

appelsap
26-05-2014, 06:50
Nee man. Mijn broertje had de 9790. Was volgens mij iets van 15 mijer. En dat is al een jaar geleden.

Die krijg je toch van je werkgever als je in een bedrijfstak zit waar zo'n ding nodig is? Of werkt je broertje niet bij defensie, het openbaar ministerie of in een kerncentrale?

Turboknecht
26-05-2014, 09:58
Die krijg je toch van je werkgever als je in een bedrijfstak zit waar zo'n ding nodig is? Of werkt je broertje niet bij defensie, het openbaar ministerie of in een kerncentrale?

http://www.sharegif.com/wp-content/uploads/2013/09/21/lol-gif-35.gif


Dit topic wordt met de minuut genialer haha.

Peter0711
26-05-2014, 13:28
Die krijg je toch van je werkgever als je in een bedrijfstak zit waar zo'n ding nodig is? Of werkt je broertje niet bij defensie, het openbaar ministerie of in een kerncentrale?


Zijn broertje is een Gangster,net als Willempie.

Peter0711
26-05-2014, 13:29
2499

Peter0711
26-05-2014, 13:29
2500 Hoppa!!!!!!

king
26-05-2014, 13:37
Zijn broertje is een Gangster,net als Willempie.

pas maar op....deze man maakt geen grappen. :lol:

http://www.spi0n.com/wp-content/plugins/hot-linked-image-cacher/upload/beehave.de/forum/userpix/395_absolut_gangsta_1.jpg

my2cents
26-05-2014, 16:22
pas maar op....deze man maakt geen grappen. :lol:

http://www.spi0n.com/wp-content/plugins/hot-linked-image-cacher/upload/beehave.de/forum/userpix/395_absolut_gangsta_1.jpg

King....Toepasselijke naam als je deze zaak een beetje gevolgd hebt hahah

Flabbert
26-05-2014, 16:40
Snap dat het lullig voor je is dat je maatje zo aan zijn einde is gekomen, maar als hij hbo deed had hij zich ook kunnen bedenken dat het niet erg slim is om bij iemand in de auto te stappen die een prijs op ze hoofd heeft staan.
De aankomende maanden zal er nog genoeg Marokaans bloed gaan vloeien.

Ooo jaa dan is het wel zijn eigen schuld....
flapdrol dat je dr bent

mario the count
26-05-2014, 17:15
Ben benieuwd of justitie handig gebruik gaat maken van de begravenis van martha.

e-type
26-05-2014, 17:31
King....Toepasselijke naam als je deze zaak een beetje gevolgd hebt hahah

Scherp!

blackadder
26-05-2014, 18:35
Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?
Misschien betaald hij ze in natura? Een jaar lang gratis boodschappen. Alle AH basic artikelen die ze zich maar wensen.

e-type
26-05-2014, 19:04
Wat ik me afvraag (sorry dat ik on-topic ga). Die meijering (en eerder fiq) sturen dikke rekeningen naar die Martha mag ik aannemen. Maar die gozer heeft officieel geen inkomen. Hoe boeken die advocaten dat recht ? Die mogen toch geen cash bedragen aannemen ?

Bedragen tot 5000 Euro per zaak of per jaar mogen nog cash betaald worden. Daarboven mag ook, maar moet aan de deken gemeld worden. Als er dan een valide reden voor is (bijv. client heeft geen bankrekening vanwege geen vast woon- of verblijfplaats), dan mogen er volgens mij ook hogere bedragen cash overhandigd worden.
Dus het is niet zo dat het niet mag, maar het moet gemeld worden… Moszkowicz meldde het nooit, zo kan het ook natuurlijk.

Bromios
26-05-2014, 23:03
Bedragen tot 5000 Euro per zaak of per jaar mogen nog cash betaald worden. Daarboven mag ook, maar moet aan de deken gemeld worden. Als er dan een valide reden voor is (bijv. client heeft geen bankrekening vanwege geen vast woon- of verblijfplaats), dan mogen er volgens mij ook hogere bedragen cash overhandigd worden.
Dus het is niet zo dat het niet mag, maar het moet gemeld worden… Moszkowicz meldde het nooit, zo kan het ook natuurlijk.
In dat geval begrijp ik niet waarom de belastingdienst zich niet even komt melden want over die inkomsten die meneer Martha schijnbaar gehad heeft en aan heer Meijering betaald heeft is geen inkomstenbelasting of schenkingsbelasting betaald naar ik mag aannemen.

e-type
27-05-2014, 07:36
Dat geld heeft ie natuurlijk van een rijke weldoener gekregen die bezorgd is over het welzijn van kleine Gwenetta.
Zelf heeft ie geen geld om zn proceskosten te betalen en de weldoener wil liever anoniem blijven.

Minotauro
27-05-2014, 11:01
Eigenlijk te erg voor woorden. Vanwege mijn werk/studie al jaren geïnteresseerd in Martha en de liquidaties rondom de groepen van Martha en Benaouf. Maakte laatst een schema van de twee partijen en degene die er een beetje tussen zitten. Echt een waslijst aan voornamelijk geliquideerde jonge Marokkanen. En de rel die nu al enkele jaren bezig is begon enkel met de liquidatie van Najib Bouhbouh in Antwerpen. Totaal geëscaleerd en ondertussen zijn zeker 10 tot 15 moeders hun zoon kwijt. Lose-Lose situatie. Ze gunnen elkaar helemaal niets meer tegenwoordig.

Ellen
27-05-2014, 11:47
In dat geval begrijp ik niet waarom de belastingdienst zich niet even komt melden want over die inkomsten die meneer Martha schijnbaar gehad heeft en aan heer Meijering betaald heeft is geen inkomstenbelasting of schenkingsbelasting betaald naar ik mag aannemen.

Omdat de belastingdienst een waardeloze instantie is (geworden) die zich bezig houdt met het uitzoeken van hun eigen procedures, maar daar inmiddels geen ruk van snapt en zodoende de taken die ze zouden moeten doen dus niet uitvoert...?

blackadder
27-05-2014, 14:22
Lose-Lose situatie.
Ja. Al die soldiers weg terwijl men hen zo hard nodig heeft deze parels van de maatschappij.

mario the count
27-05-2014, 15:30
:lol:

king
27-05-2014, 15:31
Ja. Al die soldiers weg terwijl men hen zo hard nodig heeft deze parels van de maatschappij.

Onderschat niet hoeveel werkgelegenheid deze jongens bij justitie en in de advocatuur creëren! ;)

Kemal
27-05-2014, 17:32
In dat geval begrijp ik niet waarom de belastingdienst zich niet even komt melden want over die inkomsten die meneer Martha schijnbaar gehad heeft en aan heer Meijering betaald heeft is geen inkomstenbelasting of schenkingsbelasting betaald naar ik mag aannemen.

Wie zegt dat ze zich niet hebben gemeld.


Omdat de belastingdienst een waardeloze instantie is (geworden) die zich bezig houdt met het uitzoeken van hun eigen procedures, maar daar inmiddels geen ruk van snapt en zodoende de taken die ze zouden moeten doen dus niet uitvoert...?

Ieder zn vak zal ik maar zeggen, goed dat het in de matchmaking nooit fout gaat...

Ellen
27-05-2014, 21:57
Bedankt dat je mijn kleine eenmanszaakje vergelijkt met de grootste overheidsinstantie Kemal! ;-)

Alle gekheid op een stokje, ieder inderdaad zijn vak, maar je moet het met me eens zijn dat het allesbehalve soepeltjes verloopt bij de belastingdienst. Dat verzin ik niet, dat heeft onlangs nog in alle kranten gestaan.

Wist niet dat je je persoonlijk aangesproken zou voelen, dat is niet de bedoeling. Ging puur om de belastingdienst. Niet om jou.

Nosferatu187
27-05-2014, 22:15
kemal voelt zich niet aangevallen hij was gewoon sarcastisch.

Nosferatu187
27-05-2014, 23:23
De verdachten in het onderzoek naar de spyshop One2spy aan de Admiraal de Ruyterweg hebben wapens geleverd aan Britse undercoveragenten. In februari zijn er in het onderzoek 13 mensen gearresteerd op verdenking van wapenhandel. Op adressen in Amsterdam, Hoofddorp en Den Ilp werden onder meer Uzi's, schietpennen, dempers en munitie gevonden. Dat stelde het Openbaar Ministerie dinsdag bij een pro-formazitting in de rechtbank van Amsterdam.

Winkeleigenaar Farah El O. spreekt in afgeluisterde gesprekken over Magnums 357, Sig Sauers en Kalasjnikovs die hij voorhanden zou hebben. De Britten ook wapens geleverd gekregen. De winkel is inmiddels op last van de burgemeester gesloten. In de winkel zelf werden overigens geen wapens gevonden.

Advocaat Sander Janssen van El O. zei dat het Openbaar Ministerie ten onrechte heeft gesuggereerd dat spy-aparatuur van El O. een rol heeft gespeeld in de aanslag in de Amsterdamse Staatsliedenbuurt. Ook bij de moordaanslag op Rida Bennajem zou spy-apparatuur zijn gebruikt uit de shop. Het gezin van El O. zou daarover zijn lastig gevallen.

De politie heeft in de shop afluisterapparatuur geplaatst en ook internetverkeer onderschept. Officier van justitie Sabine Tammes verdenkt de verdachten jarenlang op grote schaal wapens te hebben verhandeld maar ook bijvoorbeeld in jammers waarmee telecomverkeer zoals gsm's maar ook peilzenders mee kunnen worden geblokkeerd. Ook die spullen zijn verboden.

blackadder
28-05-2014, 01:20
Onderschat niet hoeveel werkgelegenheid deze jongens bij justitie en in de advocatuur creëren! ;)
Niet te vergeten het UWV.

Die-ene
28-05-2014, 16:33
De verdachten in het onderzoek naar de spyshop One2spy aan de Admiraal de Ruyterweg hebben wapens geleverd aan Britse undercoveragenten. In februari zijn er in het onderzoek 13 mensen gearresteerd op verdenking van wapenhandel. Op adressen in Amsterdam, Hoofddorp en Den Ilp werden onder meer Uzi's, schietpennen, dempers en munitie gevonden. Dat stelde het Openbaar Ministerie dinsdag bij een pro-formazitting in de rechtbank van Amsterdam.

Winkeleigenaar Farah El O. spreekt in afgeluisterde gesprekken over Magnums 357, Sig Sauers en Kalasjnikovs die hij voorhanden zou hebben. De Britten ook wapens geleverd gekregen. De winkel is inmiddels op last van de burgemeester gesloten. In de winkel zelf werden overigens geen wapens gevonden.



Een pistool koop je niet daar maar gewoon via deze site

http://www.pipashop.nl/

Mauro
28-05-2014, 18:44
Een pistool koop je niet daar maar gewoon via deze site

http://www.pipashop.nl/
Tanx man, bestelling geplaatst, nu wachten.
reps

mario the count
28-05-2014, 19:02
ik heb de clownpatta's besteld.

cornelus
28-05-2014, 20:19
Ik vind die integraalhelm wel leuk... handig voor het skaten enzo.

my2cents
28-05-2014, 23:18
Toch maar voor die M249 saw gegaan...

Asura
29-05-2014, 00:26
Op Curacao hebben ze allemaal een Nederlands paspoort volgens mij. Ze zorgen wel al 3 jaar voor minder Marokkanen dus jij moet blij zijn.

Dus je weet niet of er nog Nederlandse slachtoffers of daders waren?

Met Nederlander bedoel ik natuurlijk een bepaalde etnische achtergrond, niet de dragers van een voordelig maar niets betekend paspoort. Kijk dit is een Nederlander onder jouw definitie, dat bedoel ik dus niet:


http://www.youtube.com/watch?v=Ac_AXVq3qVk

Turboknecht
29-05-2014, 09:51
Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?

RedDawn
29-05-2014, 11:16
Ex-vriendin van hem aan het woord:

http://www.panorama.nl/blog/magazine-blog/vriendin-gwenette-martha-hij-heeft-moordenaar-broer-laten-doodschieten.html

Willm
29-05-2014, 12:34
Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?
Asura heeft er slapeloze nachten van, verklaart ook zijn gefrustreerde reacties.

ArjanV
29-05-2014, 13:44
Asura weet,in tegenstelling tot velen hier,wel zijn hersens te gebruiken en zal zich niet druk maken om die ene domme rifaap uit dat filmpje...hij weet dat het gedachtegoed van dat figuur veel voorkomend is onder diens soortgenoten...daar zal Asura zich aan ergeren en dat zouden meer mensen moeten doen!

Turboknecht
29-05-2014, 14:19
Ik weet het niet. Ik heb er geen zin in me bezig te houden met de onzin die een paar gefrustreerde pubertjes uitkramen. Die knul wil even stoer doen voor m'n maatjes. Leuk voor hem. Hij heeft geen idee van wat ie zegt, duidelijk, maar daar sta je toch boven.

Turboknecht
29-05-2014, 14:19
Verder, het is nu dus weer zo'n topic geworden. Daar gaan we weer...

Sadix
29-05-2014, 15:25
die knul uit dat filmpje.... allang bewezen dat hij 100 heeft gekregen om deze domme onzin uit te kramen. geloof niet alles dat pownews je brengt.

ArjanV
29-05-2014, 15:35
Yeah right...show me the evidence!

Powned was al 100x failliet geweest wanneer zij iedere mocro snotaap die soortgelijke uitspraken doet 100 euro zou betalen!
En denk je zelf niet dat er heel wat consternatie zou zijn ontstaan wanneer bekend zou zijn geworden dat er een omroep is die mensen betaald om dit soort uitspraken te doen? Vooral omtrent dit gevoelig onderwerp...en als toetje nog eens Wilders kan de k anker krijgen...

Facade
29-05-2014, 15:41
Ex-vriendin van hem aan het woord:

http://www.panorama.nl/blog/magazine-blog/vriendin-gwenette-martha-hij-heeft-moordenaar-broer-laten-doodschieten.html

Interessant verhaal. Aan de ene kant heb ik zoiets van opgeruimd staat netjes, maar dit meisje heeft de man natuurlijk heel anders meegemaakt en dan blijkt dat het uiteindelijk ook een mens was natuurlijk. Niet dat ik nou direct volschiet ofzo overigens, maar toch.

Turboknecht
29-05-2014, 15:51
Interessant verhaal. Aan de ene kant heb ik zoiets van opgeruimd staat netjes, maar dit meisje heeft de man natuurlijk heel anders meegemaakt en dan blijkt dat het uiteindelijk ook een mens was natuurlijk. Niet dat ik nou direct volschiet ofzo overigens, maar toch.

Dat die met minderjarige meisjes optrekt en ze in zijn huis laat slapen is toch niet jofel? Bij wie zou je dat eigenlijk liever hebben (algemene vraag hoor) bij Michael Jackson of Gwenette? Lijkt me een lastig dilemma.

Facade
29-05-2014, 15:53
Hahaha dat dan weer wel inderdaad, maar ik denk ik richt me op het verhaal in zijn geheel.

Nosferatu187
29-05-2014, 16:13
Hoofdcommissaris Pieter-Jaap Aalbersberg heeft in het programma ‘Het Verhoor’ op AT5 gezegd dat Gwennette Martha een omzet had van 200.000 euro per week.
Hij vertelde ook dat Martha na een uitspraak van de rechtbank 16 miljoen terug moest betalen wegens drugsactiviteiten. ‘We praten hier over iemand die veroordeeld is wegens witwassen, wapens en drugs.’
Aalbersberg reageert in de aflevering van ‘Het Verhoor’ op uitspraken van advocaat Nico Meijering dat iedereen aan kon zien komen dat Martha vroeg of laat vermoord zou worden.

Klassikl
29-05-2014, 17:24
Ex-vriendin van hem aan het woord:

http://www.panorama.nl/blog/magazine-blog/vriendin-gwenette-martha-hij-heeft-moordenaar-broer-laten-doodschieten.html

Wat een domme koe. Alle jezus....

king
29-05-2014, 18:20
Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?

Ach, je kunt ook gewoon je ogen ervoor sluiten en net doen of het niet bestaat...

king
29-05-2014, 18:20
Wat een domme koe. Alle jezus....

x2

Turboknecht
29-05-2014, 18:43
Ach, je kunt ook gewoon je ogen ervoor sluiten en net doen of het niet bestaat...

Dat is weer het andere uiterste natuurlijk.

lopez86
29-05-2014, 20:42
Rif apen, maatschappijparels en minderjarige meisjes. Wat een gezellige knusse boel is het toch weer jongens.

Asura
29-05-2014, 22:19
Asura, laat je je nou echt opfokken door zo'n raar ventje uit zo'n filmpje? Dat vraag ik me dan af hè. Ga je al die filmpjes af en je dan helemaal zitten opvreten van achter je scherm?


Ik geef gewoon een voorbeeld van iemand die een bepaalde subcultuur in Nederland vertegenwoordigt, als je werkelijk denkt dat dit een soort uniek figuur is dan sta je wel heel ver van de multiculturele samenleving af. Hoop niet dat je ooit te erg schrikt als je merkt dat de meeste grote (en veel kleinere steden) vol zitten met dit soort gefrustreerde jongens met Marokkaans accent , maar ik gebruik dit willekeurige filmpje om aan te tonen dat je logischerwijs niet iedereen met een Nederlands paspoort als etnisch Nederlander kan beschouwen. Dat zien de meeste Nederlanders en nieuwe Nederlanders overigens, ook niet moeilijk als je er even over nadenkt.

Wat een ophef over een doodnormale vraag of er nog Nederlandse slachtoffers/daders zijn lol. Het is toch wel duidelijk dat de misdaad gedomineerd worden door allochtonen, als een stel "geharde vechtsportfans" dat niet eens durven erkennen dan is het gemakkelijk te begrijpen waarom multiculturele samenlevingen overal falen. Het is natuurlijk een onmogelijk project.Niet iedereen hoeft het met even grote interesse te bestuderen als ik dat doe, maar het lijkt me ondertussen wel normaal om de realiteit te erkennen.

@Nosferatu
Thanks voor je reps. Dit keer geen doodsverwensingen zie ik, we maken vooruitgang ^^

Asura
29-05-2014, 22:25
Dat is weer het andere uiterste natuurlijk.

Snap niet waarom wat ik doe een "uiterste" is. Ik weet waarom een multiculturele samenleving niet kan werken, dat is onmogelijk, en wil dat er ook rekening word gehouden met Nederlanders die wel vinden dat we genoeg culturele en etnische diversiteit hebben. Met een beetje diversiteit is overigens niets mis, zowel negatieve en positieve ervaringen leren je andere culturen te begrijpen en de eigen cultuur werkelijk te waarderen, maar zodra je hele wijken krijgt waar geen Nederlanders meer wonen en men er een waardestelsel op nahoud die compleet niet overeenkomt met die van Nederlanders, dan mag je wel zeggen dat het genoeg is.

Asura
29-05-2014, 22:41
die knul uit dat filmpje.... allang bewezen dat hij 100 heeft gekregen om deze domme onzin uit te kramen. geloof niet alles dat pownews je brengt.

haha, meeste mocros waarmee ik ben opgegroeid dachten echt niet anders. Kom op Sadix, jij weet toch ook wel dat de Nederlandse cultuur heel anders is dan de Marokkaans-Nederlandse cultuur. De Koerdische cultuur en Nederlandse cultuur zijn natuurlijk ook op geen enkele manier te vergelijken.

Ik geloof niet dat je deze opmerking werkelijk gelooft, je komt uit Amsterdam gast ^


Wie kijkt er hier trouwens weleens naar Salahedinne?
Meestal een grappige gast, hier komt even de strijdlustige en gefrustreerde Mocro naar buiten:


https://www.youtube.com/watch?v=TWWlpHQhKSo

Willm
30-05-2014, 12:52
Asura weet,in tegenstelling tot velen hier,wel zijn hersens te gebruiken en zal zich niet druk maken om die ene domme rifaap uit dat filmpje...hij weet dat het gedachtegoed van dat figuur veel voorkomend is onder diens soortgenoten...daar zal Asura zich aan ergeren en dat zouden meer mensen moeten doen!
Verbaast me dat deze reactie er nog staat. Marokkanen mogen we dus hier aanduiden met rifapen, interessante wending neemt dit forum aan. Zou als Suri niet heel blij zijn als mensen mij aap zouden noemen.

ArjanV
30-05-2014, 12:58
Misschien eens een cursusje begrijpend lezen gaan volgen...die ene Marokkaanse nageboorte uit dat filmpje noem ik een rifaap, zeer zeker niet alle Marokkanen! (al zitten er daar helaas ook nog zat tussen)
En gezien de uitspraken die betreffende rifaap doet zouden alleen echte apen zich beledigd mogen voelen...

Willm
30-05-2014, 13:06
Hahahaha je klinkt wel gefrustreerd man. Vond het alleen een beetje een misselijke term, maar als de Marokkanen (Sadix volgens mij) dat oke vinden. Prima toch! Ik zeg alleen dat ik het niet oke zou vinden als dat een suri was en je zou gaan lopen schelden met aap.

Pansier
30-05-2014, 13:21
haha, meeste mocros waarmee ik ben opgegroeid dachten echt niet anders. Kom op Sadix, jij weet toch ook wel dat de Nederlandse cultuur heel anders is dan de Marokkaans-Nederlandse cultuur. De Koerdische cultuur en Nederlandse cultuur zijn natuurlijk ook op geen enkele manier te vergelijken.

Ik geloof niet dat je deze opmerking werkelijk gelooft, je komt uit Amsterdam gast ^


Wie kijkt er hier trouwens weleens naar Salahedinne?
Meestal een grappige gast, hier komt even de strijdlustige en gefrustreerde Mocro naar buiten:


https://www.youtube.com/watch?v=TWWlpHQhKSo

Ik vind Pownews altijd wel lache, al vind ik het wel slecht hoe hij er mee omgaat :lol:

Zelf flikt hij altijd dat geintje wordt het bij hem gedaan en dan wordt hij gefrustreerd... man man man! :D

e-type
30-05-2014, 13:26
Danny is een held man. Vindt die Sallahedine dat vervelend ofzo? Wat een mafkees.

Willem033
30-05-2014, 13:41
Wat een irritant mannetje zeg

Pansier
30-05-2014, 14:22
Danny is een held man. Vindt die Sallahedine dat vervelend ofzo? Wat een mafkees.

Ik vind Danny ook erg goed, alleen ik vind het minder dat hij er zelf niet tegen kan.

mario the count
30-05-2014, 15:07
die sallahedine is een dikke yosti. verbaal te zwak voor danny dus liet hij hem gewoon niet aan het woord. komt er daarna ook even een kneusje stoer een boks geven.

RedDawn
30-05-2014, 16:00
die sallahedine is een dikke yosti. verbaal te zwak voor danny dus liet hij hem gewoon niet aan het woord. komt er daarna ook even een kneusje stoer een boks geven.

Danny kreeg nu zelf een Powned aanpak en begon bijna te janken. Dan ga je af. Verder is die Sallahedine een sukkel.

king
30-05-2014, 16:03
Docu over de oorzaak van de bendeoorlog tussen de Marokkanen.


http://youtu.be/E2y0nihbYAE

king
30-05-2014, 19:34
Eerbetoon Satudarah aan geliquideerde Gwenette Marthahttp://crime-bron.nl/crimebron-nieuws/eerbetoon-saturdarah-aan-vermoorden-gwenette-martha

Marchant
30-05-2014, 23:12
:D
Ik vind eigenlijk dat Willem wel eens een foto mag plaatsen van zich zelf

http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=82841&d=1316266314

mario the count
30-05-2014, 23:15
http://forum.politics.be/attachment.php?attachmentid=82841&d=1316266314

haha , is dat niet die lange vent van een paar jaar geleden hier of op kickboks.nl? :lol:

ArjanV
30-05-2014, 23:15
Echte soldier zie je zo...;)

Marchant
30-05-2014, 23:29
nee is Willem;)

mario the count
30-05-2014, 23:32
nee is Willem;)

Ik heb die foto eerder gezien, weet het zeker haha. Dan heeft willem op kickboks.nl gezeten of hier onder een andere alias.

Marchant
30-05-2014, 23:41
Was idd hier... Amstelman aka louis :)

mario the count
31-05-2014, 08:33
Was idd hier... Amstelman aka louis :)

Yeah, dat was hem :lol:

ArjanV
31-05-2014, 12:59
Was wel geen half werk die liquidatie...meer dan 80 gaten in het lijf van de soldier....dat laat aan duidelijkheid weinig te wensen over...

RedDawn
31-05-2014, 13:05
En de soldaat had geen pistool in zijn hand, maar een handtasje.

Sadix
31-05-2014, 13:41
Was wel geen half werk die liquidatie...meer dan 80 gaten in het lijf van de soldier....dat laat aan duidelijkheid weinig te wensen over...
klopt volgens mij niks van of ze schoten met bibiguns

ArjanV
31-05-2014, 13:56
Meer dan tachtig gaten trof de lijkschouwer aan in het lijk van de geliquideerde topcrimineel Gwenette Martha. De kogels van de kalasjnikov waarmee hij werd omgebracht, gingen dwars door zijn lichaam heen.

Op 22 mei (http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/05/gwenette_martha_vermoord.html) bevond Martha zich met zijn boezemvriend/lijfwacht/drugshandelaar en twee andere mannen in een shoarmazaak in Amstelveen. Toen Martha met een van de drie naar buiten liep, werd hij doorzeefd met kogels van de kalasjnikov en minstens één ander wapen, schrijft het Parool (http://www.parool.nl/parool/nl/7/MISDAAD/article/detail/3664223/2014/05/31/Ruim-tachtig-kogelgaten-in-lijk-Gwenette-Martha.dhtml).
Eerder leek Martha op foto's een wapen bij zich te hebben gedragen, maar dit bleek later een tasje te zijn.



http://www.powned.tv/nieuws/binnenland/2014/05/martha_gatenkaas.html

blackadder
31-05-2014, 14:54
Was wel geen half werk die liquidatie...meer dan 80 gaten in het lijf van de soldier....dat laat aan duidelijkheid weinig te wensen over...
80 goaten. Was duidelijk niet:
http://www.nerdlikeyou.com/wp-content/uploads/2012/12/hitman-abslution-agent-47-poster-e1371407765261.jpg

Marchant
31-05-2014, 17:33
klopt volgens mij niks van of ze schoten met bibiguns

kalasjnikov heeft gebruikelijk ook maar 30kogels, als hij met 80 kogels geraakt is dan waren er een hoop schutters lijkt mij...
Als het er 3 waren en maar 10 mis schoten zijn het al hele goede schutters

mario the count
31-05-2014, 17:53
beetje overkill, een AK 47 schiet 7.62 af, da zal eruit gezien hebben na 80 kogels. Lijkt me persoonlijk een beetje sterk als je de foto zag die ze destijds bij het artikel geplaatst hadden.

appelsap
31-05-2014, 18:43
Vest had weinig zin gehad deze keer.....

Wiseguy
31-05-2014, 18:55
Ze hebben een reconstructie gemaakt van de moord. Het moet er ongeveer zo hebben uitgezien.


https://www.youtube.com/watch?v=sJU2cz9ytPQ

Nosferatu187
31-05-2014, 19:03
classic stuff jeffrey


https://www.youtube.com/watch?v=ppjyB2MpxBU

blackadder
31-05-2014, 19:08
Deze song, van een of andere one-hit-wonder zanger, werd jaren geleden al gemaakt ter ere van Martha.

https://www.youtube.com/watch?v=S5FCdx7Dn0o

Nosferatu187
31-05-2014, 19:18
echte blackadder humor weer.

cornelus
31-05-2014, 21:45
Ik wil ook meedoen met filmpjes plakken, hiep hoi


http://youtu.be/qFJ3VKnwmJw

Peter0711
31-05-2014, 23:29
kalasjnikov heeft gebruikelijk ook maar 30kogels,

Niet als je Rambo bent. Ik wil niet opscheppen,maar ik denk dat ik deze zaak net heb opgelost!

Peter0711
31-05-2014, 23:30
Ik wil ook meedoen met filmpjes plakken, hiep hoi

[video=youtube_share;qFJ3VKnwmJw]http://youtu.be/qFJ3VKnwmJw


Dude.WTF

Willem033
31-05-2014, 23:39
nee is Willem;)


Marchant ouwe pik, Amstelman erin betrekken he;)
Jij weet wie ik ben.
Check je fb maar ;)

e-type
01-06-2014, 09:51
Ik vind Danny ook erg goed, alleen ik vind het minder dat hij er zelf niet tegen kan.

Danny stelt meestal vragen waar mensen geen antwoord op wíllen geven omdat het een zenuw open snijdt. Als je Danny op je nek hebt, dan heb je iets fout gedaan.
Die marokkaan liep alleen maar te zuigen en stereotype bezig te zijn. Geen goeie reclame dus.

cornelus
01-06-2014, 10:02
Die marokkaan liep alleen maar te zuigen en stereotype bezig te zijn. Geen goeie reclame dus.

X2 hele slechte reclame

Willm
02-06-2014, 16:06
Moest wel lachen om dat filmpje, die Danny moest bijna huilen terwijl die met zijn eigen techniek werd aangepakt.

Sadix
02-06-2014, 16:46
Danny stelt meestal vragen waar mensen geen antwoord op wíllen geven omdat het een zenuw open snijdt. Als je Danny op je nek hebt, dan heb je iets fout gedaan.
Die marokkaan liep alleen maar te zuigen en stereotype bezig te zijn. Geen goeie reclame dus.

Hij hanteerde de zelfde ongeloofijk irritante, vervelende danny techniek hoor. Of vind jij het normaal dat een interviewer in je auto portier gaat staan zodat je je deur niet dicht kan doen of ze voet tussen je deur zet zodat je die niet dicht kan doen etc etc.

je mag en kan nooit medelijden hebben met powned. Zij verdienen hun geld door mensen te denigreren en te bespotten. Daar schuwen ze bejaarde, gehandicapten etc ook niet voor.

ArjanV
02-06-2014, 17:02
Powned stelt hele goede zaken aan de orde! Zijn inderdaad irritant naar overtreders toe maar dat heb je dan 99 van de 100 keer ook wel verdiend! Voorbeeld daarvan is dat gedoe met die buitenlandse parlementariers die overal maar menen te kunnen parkeren,het (wan)gedrag van europarlemantariers in Brussel en zeer zeker ook de kopschoppers in Eindhoven

e-type
02-06-2014, 17:23
Hij hanteerde de zelfde ongeloofijk irritante, vervelende danny techniek hoor. Of vind jij het normaal dat een interviewer in je auto portier gaat staan zodat je je deur niet dicht kan doen of ze voet tussen je deur zet zodat je die niet dicht kan doen etc etc.

je mag en kan nooit medelijden hebben met powned. Zij verdienen hun geld door mensen te denigreren en te bespotten. Daar schuwen ze bejaarde, gehandicapten etc ook niet voor.

Nogmaals, als je stelselmatig dingen fout doet, mag je daarop aangesproken worden. Als je als diplomaat of chauffeur stelselmatig fout parkeert en geen boetes betaald, mag je daarop aangesproken worden. Danny vraagt tenminste door en laat zich niet makkelijk afschepen nee. Maar als je gewoon met 'm in discussie gaat is het een prima reporter. Meeste mensen willen echter niet geconfronteerd worden met hun asociaal gedrag. Dan wordt Danny een bijtertje en de held die hij is.
En nogmaals, niets vergeleken met die marokkaan in het filmpje. Die geeft geeneens ruimte voor antwoorden, is niet eens geïnteresseerd in antwoord want hij hoort zichzelf liever rebels doen tegen Pownews.

new_world_order
04-06-2014, 12:30
gerechtigheid.

Gwennette heeft mijn jeugd vriend en leerling Youssef el Khorf laten dood schieten enkel omdat hij met benhouf in de auto zat. De moordenaars wisten dat Said en Youssef onschuldig waren maar hebben ze toch neer gemaaid omdat ze bang waren dat ze herkend zouden worden. Youssef kende namelijk elke dader die is opgepakt tot nog toe persoonlijk. Youssef kende iedereen, van de bakker tot criminelen. Hij was gewoon geliefd bij letterlijk iedereen zonder dat hij een crimineel was. hij deed HBO en zou leraar worden. Benhouf kende hij van zijn tijd van Escape, toen benhouf daar werkte.

Willem,
Ik moet zeggen dat ik een bepaalde fascinatie heb voor top criminelen en bijv de Holleeder zaak op de voet heb gevolgd en ook deze zaak volg omdat het persoonlijk is. Heb letterlijk elke liquidatie zaak in nederland gelezen en gevolgd vanaf 1980. Maar zo heb ik gewoon bepaalde interesse voor Mafia en gangster zaken te volgen van een afstand. En nooit eerder ben ik op zo een eerloze, codeloze, moord lustige bende gestuit als deze marokkaanse oorlog die nu gaande is. Mannen hebben geen eer noch respect. Je knalt niet 2 totaal onschuldige jongens dood omdat ze je misschien zouden herkennen. Wil je benhouf hebben, plan een goede hit en doe je ding. Ik kan niet huilen om criminelen die elkaar afschieten. Maar waarom Youssef en Said? Said had het in eerste instantie nog overleefd. Lag gewond op straat toen 2 hitmans boven hem stonden en de een in het arabisch zei, hij leeft nog wat gaan we doen? en de ander zegt knal ze moeder, en ze halen vervolgens de trekker weer over. Wetende dat het geen Ben was en hij dus onschuldig was. Nu moeten ze Popeye, adil a, hamza B, overige 2 hitmans en benhouf nog afmaken en dan kunnen we weer allemaal rustig slapen.

Zieke wereld is dit geworden echt waar.

Je weet wel dat de geruchten gaan dat Said aanwezig was bij de liquidatie van Bo in Antwerpen he? Ze zeggen zelfs dat hij het samen met Rida heeft uitgevoerd. Of het zo is dat is volgens mij niet bewezen maar de geruchten gaan wel en dat is vaak al genoeg. Wat wel is bewezen is dat Youssef een track en trace systeem heeft gekocht bij One2Spy die later gevonden is in die Range Rover. Je weet zelf ook waar die vaak voor worden gebruikt.


Bij de moorden op Said el Yazidi en Youssef Lkhorf, op 29 december 2012 in de Staatsliedenbuurt, zou een tracker die werd aangetroffen bij de Range Rover waarin de slachtoffers zaten, afkomstig zijn van El O. Daarmee zou El O. facilitator zijn van de moordenaars. Tevens zou de spyware op de mobiele telefoon van de op 16 maart 2013 in Amsterdam Slotervaart geliquideerde Rida Bennajem, afkomstig zijn uit de spyshop One2spy van El O. Met de nadruk op zou want de tracker was aangekocht door het geliquideerde slachtoffer Youssef Lhorf en niet door de moordenaars. Tevens werd er in de Range Rover ook een ontvanger aangetroffen van de tracker. Overigens kan deze informatie betekenen dat Youssef Lkhorf waarschijnlijk meer betrokken is bij het conflict tussen bepaalde criminele organisaties dan voorheen werd gedacht. - See more at: http://www.crimescene.pro/om2808-spyshop-eigenaar-farah-el-o-ernstig-in-gevaar-gebracht-door-onjuiste-berichtgeving.html#sthash.VgHqR0gL.dpuf

Peter0711
04-06-2014, 12:57
Je weet wel dat de geruchten gaan dat Said aanwezig was bij de liquidatie van Bo in Antwerpen he? Ze zeggen zelfs dat hij het samen met Rida heeft uitgevoerd. Of het zo is dat is volgens mij niet bewezen maar de geruchten gaan wel en dat is vaak al genoeg. Wat wel is bewezen is dat Youssef een track en trace systeem heeft gekocht bij One2Spy die later gevonden is in die Range Rover. Je weet zelf ook waar die vaak voor worden gebruikt.


Al zit je bij zulke mensen in de auto zoek je het ook gewoon op. Zoals Sadix al zei kon die Youssef iedereen van naam. Hoe je het dan keert of draait,schuldig of niet,je zit dan veelste diep in dat wereldje,en het lijkt mij gezien deze feiten ook niet aannemelijk dat de persoon in kwestie ontschuldig was en totaal ontwetend. Ik begrijp dat je het niet objectief bekijkt als je 1 van de slachtoffers kon,maar de feiten liegen er niet om.

Wat betreft die hele oorlog,schiet elkaar maar lekker af allemaal,ruimt lekker op!! Tuig!

new_world_order
04-06-2014, 14:02
Ik begrijp dat je het niet objectief bekijkt als je 1 van de daders/ABC'ers kon,maar de feiten liegen er niet om.

Dat geldt zo dan ook?

Sadix
04-06-2014, 14:10
Je weet wel dat de geruchten gaan dat Said aanwezig was bij de liquidatie van Bo in Antwerpen he? Ze zeggen zelfs dat hij het samen met Rida heeft uitgevoerd. Of het zo is dat is volgens mij niet bewezen maar de geruchten gaan wel en dat is vaak al genoeg. Wat wel is bewezen is dat Youssef een track en trace systeem heeft gekocht bij One2Spy die later gevonden is in die Range Rover. Je weet zelf ook waar die vaak voor worden gebruikt.

dat van die tracker lees ik nu net. Dat wist ik niet. Weetje ook dat benhouf de neef is van Youssef? denk niet dat youssef een tracker plaats onder zijn neefs auto om zijn neef om te leggen. Wat betreft Said. De liquidatie op Benhoef is gepleegd door Reda en een bulgaar die ook is opgepakt toen toch? Chris lokte bobo naar buiten, benhouf de chauffeur, reda en die bulgaar de schutters.

Ik kan niet weten in hoe verre Youssef echt onschuldig was, maar hem kennende zou hij van zijn leven geen moord of poging er toe durfen. Hij was niet bekend als vechter of stoere jongen.

new_world_order
04-06-2014, 14:21
dat van die tracker lees ik nu net. Dat wist ik niet. Weetje ook dat benhouf de neef is van Youssef? denk niet dat youssef een tracker plaats onder zijn neefs auto om zijn neef om te leggen. Wat betreft Said. De liquidatie op Benhoef is gepleegd door Reda en een bulgaar die ook is opgepakt toen toch? Chris lokte bobo naar buiten, benhouf de chauffeur, reda en die bulgaar de schutters.

Ik kan niet weten in hoe verre Youssef echt onschuldig was, maar hem kennende zou hij van zijn leven geen moord of poging er toe durfen. Hij was niet bekend als vechter of stoere jongen.

Ja ik weet dat Ben en Youssef neven zijn, die tracker zal in dit geval niet bedoeld zijn om ben zelf te schaduwen, wellicht lag die tracker daar om later onder een andere wagen te plaatsen, of was die wagen later voor iemand anders bedoelt. Er is alleen bewezen dat Youssef hem heeft gekocht.

hoewel de kans heel groot is dat Ben ook in antwerpen was toen bo werd geliquideerd, zegt hij dat dat hij er niet was en dat die wagen waarin hij zogezegd reed voor Souhail was, dus het kan ook Souhail geweest zijn, alleen die kan het niet meer
navertellen. Waterfront scheepvaart museum.

Sadix
04-06-2014, 17:02
Ja ik weet dat Ben en Youssef neven zijn, die tracker zal in dit geval niet bedoeld zijn om ben zelf te schaduwen, wellicht lag die tracker daar om later onder een andere wagen te plaatsen, of was die wagen later voor iemand anders bedoelt. Er is alleen bewezen dat Youssef hem heeft gekocht.

hoewel de kans heel groot is dat Ben ook in antwerpen was toen bo werd geliquideerd, zegt hij dat dat hij er niet was en dat die wagen waarin hij zogezegd reed voor Souhail was, dus het kan ook Souhail geweest zijn, alleen die kan het niet meer
navertellen. Waterfront scheepvaart museum.

Naar wat ik weet was Souhail ook niet echt een badboy maar meer iemand die dingen kon regelen.
Blijft een vaag en apart verhaal en ben bang dat we nooit het hele verhaal zullen horen.

Anderson
04-06-2014, 20:01
Al zit je bij zulke mensen in de auto zoek je het ook gewoon op. Zoals Sadix al zei kon die Youssef iedereen van naam. Hoe je het dan keert of draait,schuldig of niet,je zit dan veelste diep in dat wereldje,en het lijkt mij gezien deze feiten ook niet aannemelijk dat de persoon in kwestie ontschuldig was en totaal ontwetend. Ik begrijp dat je het niet objectief bekijkt als je 1 van de slachtoffers kon,maar de feiten liegen er niet om.

idd in een auto zitten van 80.000 Euro's en een tracker kopen dan ben je echt niet zo onschuldig.

Sadix
04-06-2014, 21:37
idd in een auto zitten van 80.000 Euro's en een tracker kopen dan ben je echt niet zo onschuldig.

wist niet dat die 2 dingen genoeg waren om iemand dood te schieten.

Nosferatu187
04-06-2014, 21:47
voor hem is dat schijnbaar genoeg.

new_world_order
04-06-2014, 22:10
als je het zo wilt bekijken is 80k meer dan genoeg, ik hoor verhalen dat jonge boys uit west voor 8k iemand schieten omdat ze dan een rolex kunnen halen die ze aanzien geeft .

Willem033
04-06-2014, 22:35
Die kleine straatschoftjes tegenwoordig hebben geen manieren en doen alles voor een gucci jasje of een paar Lanvin schoenen

mario the count
04-06-2014, 22:48
zijn soldaten in training, die moeten nog leren van de big boys.

Willem033
04-06-2014, 23:05
Als jij het zegt zal dat wel zo wezen, blijkbaar heb je er verstand van.

king
05-06-2014, 00:24
Die kleine straatschoftjes tegenwoordig hebben geen manieren en doen alles voor een gucci jasje of een paar Lanvin schoenen

Ironisch, aangezien de meeste van die designers homo en/of jood zijn.

Nosferatu187
05-06-2014, 00:59
of allebei.

blackadder
05-06-2014, 02:22
Ironisch, aangezien de meeste van die designers homo en/of jood zijn.
https://i.chzbgr.com/maxW500/5320415744/h4E3EE105/