PDA

View Full Version : Fuji-Mae (trapkussens e.a.)



cornelus
20-10-2014, 13:15
Even een vraagje aan forum members hier! Ben bezig met iets en overweeg een aantal trapkussens aan te schaffen. Nu ben ik best wel gecharmeerd geraakt van 't aanbod van het relatief onbekende merk Fuji-Mae. Het spul ziet er allemaal best goed uit en het assortiment lijkt (qua looks) op bepaalde punten een klein beetje af te wijken van het gangbare spul dat je in NL kunt aanschaffen. Daarnaast is het redelijk geprijsd. Maar er leuk uit zien en schappelijk geprijsd zijn is natuurlijk niet genoeg.
;)

Zijn er mensen hier die toevallig ervaring hebben met dit merk en de kwaliteit ervan?
Ik heb het tot nu toe niet veel gezien in gebruik.

Zou het graag horen.

*(o mods, het schiet me nu te binnen, het is geenszins mijn bedoeling om reclame te maken ofzo, ben gewoon serieus een beetje aan het rond kijken)

Tony
20-10-2014, 15:28
Zou het graag horen.

*(o mods, het schiet me nu te binnen, het is geenszins mijn bedoeling om reclame te maken ofzo, ben gewoon serieus een beetje aan het rond kijken)

No problemo. Ik zag jouw post ook niet als verkapte reclame.

cornelus
20-10-2014, 16:25
No problemo. Ik zag jouw post ook niet als verkapte reclame.

Okay thanks.

cornelus
28-10-2014, 13:54
Niemand? Oké eenmaal, andermaal...

:crying:

Tony
28-10-2014, 15:51
Lig je nu alweer te spammen? Volgende keer een ban!



















Grapje he :p

cornelus
29-10-2014, 17:14
Lig je nu alweer te spammen? Volgende keer een ban!

Grapje he :p

Haha, okay.. die twijfelachtige eer zal ik me nog even besparen.
Alhoewel ik moet zeggen het is een illuster rijtje ex-members waar ik me bij zou voegen!
;)

Tony
30-10-2014, 10:10
Alhoewel ik moet zeggen het is een illuster rijtje ex-members waar ik me bij zou voegen!


Dat zeker ja. De Mixfight Wall of Fame (lees: Shame)