PDA

View Full Version : Welke Camera te kopen?



Pansier
29-04-2015, 16:29
Als het goed is heb ik over een paar maanden mijn Fit B diploma en wil ik beginnen met wat trainingsvideo's op internet te posten. Hiervoor heb ik een goede camera nodig. Mijn bedrag komt uit op ongeveer 300 euro wat ik erin wil investeren. Later wil ik ook nog een audio set erbij kopen, maar dit is geen prioriteit.

Kan iemand me hierbij helpen? 2e hands is geen probleem.

de Stiep
29-04-2015, 20:22
He gozer. Ik heb inmiddels een Canon 60D gekocht met een leuke lens maar ik heb jaren plezier gehad van mijn Canon 1000D.
Een bak gala´s hiermee gedaan !
Die kun je van harte krijgen ( wel voor een bak koffie al we elkaar zien!).
Twee lenzen erbij, 2 batterijen en oplader.
Zeg het maar vriend.

Pansier
29-04-2015, 21:44
He gozer. Ik heb inmiddels een Canon 60D gekocht met een leuke lens maar ik heb jaren plezier gehad van mijn Canon 1000D.
Een bak gala´s hiermee gedaan !
Die kun je van harte krijgen ( wel voor een bak koffie al we elkaar zien!).
Twee lenzen erbij, 2 batterijen en oplader.
Zeg het maar vriend.

Dat is heel erg gul! Ik heb je een PB gestuurd!

Glen
30-04-2015, 12:26
GRUWELIJKE STIEP AKTIE!!!
KIPPENVEL MAN!!
(Daarom hou ik zo van je Stiepo!!)

Tony
30-04-2015, 13:08
Dit is wel een heel erg mooi gebaar ja. Stiepo is een topper :)

Glen
30-04-2015, 15:04
This Is Mixfight Fuckers!!
Kan je geen reps meer geven Stiep....

S.B.
30-04-2015, 23:32
Vette shit. Reps voor deze actie.

Ronald
01-05-2015, 18:29
Topper Stipo :thup:

Pansier
07-05-2015, 15:05
Vandaag Stipo aan de telefoon gehad. Gezien de afstand stelde hij voor het te verzenden. Toen ik aanbood de verzendkosten voor mijn rekening te houden zei hij dat ik maar een 10'tje moest overmaken naar Kika kinderkankervrij. Om de verzendkosten ook meteen te vergoeden heb ik 20 overgemaakt.

Als mensen als Stipo de naam van vechtsport niet meer zuiveren dan weet ik het ook niet meer! Voor degene die ook willen doneren:
https://www.kika.nl/steun-kika/

de Stiep
07-05-2015, 16:07
Vandaag Stipo aan de telefoon gehad. Gezien de afstand stelde hij voor het te verzenden. Toen ik aanbood de verzendkosten voor mijn rekening te houden zei hij dat ik maar een 10'tje moest overmaken naar Kika kinderkankervrij. Om de verzendkosten ook meteen te vergoeden heb ik 20 overgemaakt.

Als mensen als Stipo de naam van vechtsport niet meer zuiveren dan weet ik het ook niet meer! Voor degene die ook willen doneren:
https://www.kika.nl/steun-kika/

Man, je bent Top. Ik ben blij dat ik jou blij kan maken en met jouw donatie aan KIKA maak je nog meer mensen blij. Broeders.......volg zijn voorbeeld en doneer geld naar KIKA. Ik snap best dat je niet te koop wilt lopen met je goedgeefsheid, maar gewoon een DONE is geweldig.:thup:

Pansier
07-05-2015, 16:27
Man, je bent Top. Ik ben blij dat ik jou blij kan maken en met jouw donatie aan KIKA maak je nog meer mensen blij. Broeders.......volg zijn voorbeeld en doneer geld naar KIKA. Ik snap best dat je niet te koop wilt lopen met je goedgeefsheid, maar gewoon een DONE is geweldig.:thup:

Mij maakt het niet uit of je ermee te koop wil lopen of niet, het resultaat is wat telt. ;) Ik zal er eerlijk over zijn dat ik zonder de vraag van Stipo voorlopig niet aan een goed doel zou hebben geschonken, volle credits naar hem.

Tony
14-05-2015, 13:00
Ik ga ook eens geld overmaken naar Kika. Mooi goed doel is dat.

Glen
14-05-2015, 17:36
DONE

ARMENIA
14-05-2015, 22:13
Dikke respect man. weetje wat, ik maak binnenkort ook maar eens geld over naar Kika, speciaal voor deze post van jou ;)


He gozer. Ik heb inmiddels een Canon 60D gekocht met een leuke lens maar ik heb jaren plezier gehad van mijn Canon 1000D.
Een bak gala´s hiermee gedaan !
Die kun je van harte krijgen ( wel voor een bak koffie al we elkaar zien!).
Twee lenzen erbij, 2 batterijen en oplader.
Zeg het maar vriend.

de Stiep
15-05-2015, 12:10
Vrienden, ik ben reuze trots op gasten zoals jullie die geld storten naar KIKA. Mijn dank hiervoor.
:thup:
ps pansier heeft inmiddels de camera binnen :).
Ik hoop dat hij er net zo veel plezier aan heeft als ik dat heb gehad.

Richelieu
15-05-2015, 14:28
Mooie actie Stipo, TOP!

Naj85
19-05-2015, 15:17
Mooie actie van je! Ik heb zelf ook een Canon 1000d al jaren lang