PDA

View Full Version : smoesjes van pacquiao



Nosferatu187
04-05-2015, 19:24
https://www.youtube.com/watch?v=04qRu5TqWlc

king
04-05-2015, 21:04
Hij zegt dat hij op 60% heeft gevochten, dat hij graag meer had gewild maar dat het niet lukte. Waarom is dat een smoes?

pronk
04-05-2015, 21:28
Floyd mayweather had ook een arm blessure ,en last van zijn knokkels.

T15Boxing
04-05-2015, 22:33
"If he would’ve stayed in one place, then I could have thrown punches,” Pacquiao said.

Haha ik weet niet of dit een echte quote is of een troll maar ik vind die echt lachen.

Maar goed ik heb Pacquiao zelden zo zien klagen na een verlies(vroeger had hij het over handschoenen en zelfs sokken maar dat neem ik niet serieus) maar ik geloof wel dat er iets mis was. Niet dat ik denk dat het betekent dat er een andere uitkomst zou worden maar Pac was zo inactief. Hij is een volume-puncher en Mayweather had juist meer stoten in het gevecht dan Pac, en dit was niet eens een actieve gevecht. Mischien waren het zenuwen of leeftijd(allebei moeilijk te geloven).

Hoe dan ook ik denk niet dat dit allemaal te verwijten is aan Floyd's beweging/defense en clinching. Gewoon veel te inactief om echt 100% te zijn.

Nosferatu187
04-05-2015, 23:17
het is een echte quote.

Sadix
04-05-2015, 23:22
ik haat floyd, maar hij is de beste gewoon.

grote pacman fan maar hij is een maatje te klein voor floyd.

box rankings zouden zo moeten zijn:

1 floyd
2 floyd
3 floyd
4 floyd
5 floyd
6 pacman
7 de rest

Facade
04-05-2015, 23:44
Haha ik weet niet of dit een echte quote is of een troll maar ik vind die echt lachen.

Maar goed ik heb Pacquiao zelden zo zien klagen na een verlies(vroeger had hij het over handschoenen en zelfs sokken maar dat neem ik niet serieus) maar ik geloof wel dat er iets mis was. Niet dat ik denk dat het betekent dat er een andere uitkomst zou worden maar Pac was zo inactief. Hij is een volume-puncher en Mayweather had juist meer stoten in het gevecht dan Pac, en dit was niet eens een actieve gevecht. Mischien waren het zenuwen of leeftijd(allebei moeilijk te geloven).

Hoe dan ook ik denk niet dat dit allemaal te verwijten is aan Floyd's beweging/defense en clinching. Gewoon veel te inactief om echt 100% te zijn.

Denk je ook niet dat dat veel met het reach verschil tussen beiden te maken heeft gehad? Vier inches is wel veel en Floyd is ongelooflijk goed om dat soort voordelen uit te buiten. Manny is niet de eerste die dit overkomt tegen Mayweather. Hoeveel boksers lijken niet op zichzelf op het moment dat ze tegen Floyd staan? Ik denk dat Manny meestal 2 van de 3 minuten per ronde op een afstand stond waar hij Mayweather niet kon raken, maar Mayweather hem wel. Daarom had Mayweather wellicht ook meer output dan Manny. Af en toe sprong ie er wild in om de afstand te overbruggen, maar Floyd is geen Margarito of Cotto en was toen al lang weer vertrokken. De keren dat ie wel kon combineren, liet Floyd het toe en toen ging dat als van ouds. Schouder of geen schouder, vaak was er niet veel voor Manny om tegenaan te slaan. Als het gevecht in het midden van de ring plaatsvindt, zal Mayweather eigenlijk altijd winnen tegen iemand die minder reach heeft.

tarantula
05-05-2015, 00:19
Haha ik weet niet of dit een echte quote is of een troll maar ik vind die echt lachen.

Maar goed ik heb Pacquiao zelden zo zien klagen na een verlies(vroeger had hij het over handschoenen en zelfs sokken maar dat neem ik niet serieus) maar ik geloof wel dat er iets mis was. Niet dat ik denk dat het betekent dat er een andere uitkomst zou worden maar Pac was zo inactief. Hij is een volume-puncher en Mayweather had juist meer stoten in het gevecht dan Pac, en dit was niet eens een actieve gevecht. Mischien waren het zenuwen of leeftijd(allebei moeilijk te geloven).

Hoe dan ook ik denk niet dat dit allemaal te verwijten is aan Floyd's beweging/defense en clinching. Gewoon veel te inactief om echt 100% te zijn.

Die quote heeft hij niet zomaar als smoes gebruikt het was wel in een context, die max kellerman vroeg hem waarom hij zijn vele combo's niet maakte en hij antwoordde ''omdat floyd veel bewoog was dat niet het geval dan had ik mijn combo's gemaakt''

T15Boxing
05-05-2015, 00:25
Ook allemaal waar. Ik denk zelf dat het toch een bijwerking is van de Marquez KO verlies. Mischien dat Pacquiao dat steeds in zn gedachten heeft, en Floyd is nog beter met counters dan Marquez dus ik kan me echt wel voorstellen dat hij dan niet aggressief wordt tegen zo iemand die dan ook nog groter en sterker is. Er waren momenten waarin hij Floyd in een hoek had en klaar was om aan te vallen en dat toch niet deed en twijfelde, dit was vroeger niet eens kwestie. Dat moet het ook zijn geweest, zijn nare verlies tegen Marquez.

Nosferatu187
05-05-2015, 00:47
en die paar keren dat floyd bewust ging stilstaan in de hoek dat was om manny uit te lokken toen is hij ook al niet doorgegaan omdat het hem gewoon simpelweg niet lukte.

Nosferatu187
05-05-2015, 00:49
Ook allemaal waar. Ik denk zelf dat het toch een bijwerking is van de Marquez KO verlies. Mischien dat Pacquiao dat steeds in zn gedachten heeft, en Floyd is nog beter met counters dan Marquez dus ik kan me echt wel voorstellen dat hij dan niet aggressief wordt tegen zo iemand die dan ook nog groter en sterker is. Er waren momenten waarin hij Floyd in een hoek had en klaar was om aan te vallen en dat toch niet deed en twijfelde, dit was vroeger niet eens kwestie. Dat moet het ook zijn geweest, zijn nare verlies tegen Marquez.

of misschien is hij gewoon altijd al overschat en klaar.

Nosferatu187
05-05-2015, 01:09
https://www.youtube.com/watch?v=SeAaC3g0JLI

pronk
05-05-2015, 01:20
https://scontent-ams.xx.fbcdn.net/hphotos-xaf1/v/t1.0-9/p720x720/11193227_1065509630129110_3260492085387153657_n.jp g?oh=199742d87ae1436125990d9a2fdbc81e&oe=55E20004

Nosferatu187
05-05-2015, 01:39
:lol::lol:

Fightfan
05-05-2015, 02:09
https://www.youtube.com/watch?v=SeAaC3g0JLI

Dit dacht ik ook. Ze waren zo zeker:

Voor: "Mayweather heeft geen benen meer" en na "Hij rende de hele avond."
Voor: "Pacman heeft zijn honger terug en het trainingskamp gaat top" en na "hij had last van zijn schouder."
Voor: "Het is de wil van God dat ik ga winnen" en na "Mijn schouder, ik dacht gewonnen te hebben."
Voor: "Mayweather gaat ko" en na: "Mijn schouder."

Ik zag dit niet bij Marquez, Mosely, Canelo en Maidana toen ze verloren......Laat staan dat zij of hun kamp zo onsportief waren.

Wat mij stoorde is het lef dat ze een re-match vragen? Roach zei dat als Pacman zou winnen, hij met pensioen moest gaan......En nu smeken ze bijna om een re-match.
Roach wilde dat ook niet tegen Marquez terwijl de beslissingen altijd met minimaal verschil waren!
Dit was duidelijk: Floyd all the way.

Ik vind kamp Pacman echt on-respectvol en Mayweather nu juist wel respectvol.
Dit trouwens altijd na de wedstrijd. Voor vroeger walgelijk.

Nosferatu187
05-05-2015, 02:10
exact ^^

ik heb het echt gehad met roach en zijn scheve nek alleen maar praatjes heeft die en ik haat praatjes.

Boxingfan
05-05-2015, 02:37
exact ^^

ik heb het echt gehad met roach en zijn scheve nek alleen maar praatjes heeft die en ik haat praatjes.

http://i.imgur.com/8NFbV78.png

Nosferatu187
05-05-2015, 02:43
http://i.imgur.com/8NFbV78.png

http://images.rapgenius.com/23f8ecdc875c1a0cc81c6a637fd80214.750x550x1.jpg

Kingbalotelli
05-05-2015, 03:09
Dit dacht ik ook. Ze waren zo zeker:

Voor: "Mayweather heeft geen benen meer" en na "Hij rende de hele avond."
Voor: "Pacman heeft zijn honger terug en het trainingskamp gaat top" en na "hij had last van zijn schouder."
Voor: "Het is de wil van God dat ik ga winnen" en na "Mijn schouder, ik dacht gewonnen te hebben."
Voor: "Mayweather gaat ko" en na: "Mijn schouder."

Ik zag dit niet bij Marquez, Mosely, Canelo en Maidana toen ze verloren......Laat staan dat zij of hun kamp zo onsportief waren.

Wat mij stoorde is het lef dat ze een re-match vragen? Roach zei dat als Pacman zou winnen, hij met pensioen moest gaan......En nu smeken ze bijna om een re-match.
Roach wilde dat ook niet tegen Marquez terwijl de beslissingen altijd met minimaal verschil waren!
Dit was duidelijk: Floyd all the way.

Ik vind kamp Pacman echt on-respectvol en Mayweather nu juist wel respectvol.
Dit trouwens altijd na de wedstrijd. Voor vroeger walgelijk.

Dat vind ik ook nep eerst trashtalken etc. en nu had hij zogenaamd een blessure op de filmpjes waar hij aan het trainen was en Roach zei dat Mayweather KO zou gaan hoorde ik niks over een schouder.

Maare Mayweather - Maidana staat bij mij vers op het geheugen. Maidana en zijn groep waren ook allemaal onsportief na het eerse gevecht. Die vonden ook dat ze hadden gewonnen en hun smoesje waren de handschoenen :lol:

appelsap
05-05-2015, 07:17
Dat vind ik ook nep eerst trashtalken etc. en nu had hij zogenaamd een blessure op de filmpjes waar hij aan het trainen was en Roach zei dat Mayweather KO zou gaan hoorde ik niks over een schouder.

Maare Mayweather - Maidana staat bij mij vers op het geheugen. Maidana en zijn groep waren ook allemaal onsportief na het eerse gevecht. Die vonden ook dat ze hadden gewonnen en hun smoesje waren de handschoenen :lol:

Hij gaat deze week onder het mes en ligt er een jaar uit. Hij stelt zich dus niet helemaal aan. Ook met een goede schouder had hij verloren en als het idd na ronde 3 weer terug kwam dan is de vraag waarom hij in de eerste rondes zo slecht was. Maar het is dus geen complete onzin.

Anderson
05-05-2015, 10:43
https://www.youtube.com/watch?v=_mxvdG-Nygk

ijsbier
05-05-2015, 11:13
Die man heeft 65 partijen als prof gedraaid, jullie ook?

Nosferatu187
05-05-2015, 15:00
Die man heeft 65 partijen als prof gedraaid, jullie ook?

dus omdat wij geen 65 hebben gedraaid hebben mogen wij geen mening hierover hebben?

gtfo

my2cents
05-05-2015, 15:04
Sancties dreigen voor geblesseerde Pacquiao LAS VEGAS - Voor bokser Manny Pacquiao krijgt zijn verloren 'Gevecht van de Eeuw' tegen Floyd Mayweather nog een vervelend staartje.






http://images0.tcdn.nl/telesport/article23998554.ece/BINARY/d/Manny+Pacquiao+verlaat+teleurgesteld+de+ring. Manny Pacquiao verlaat teleurgesteld de ring. Foto: Reuters



De 36-jarige Filipijn moet geopereerd worden aan een scheur in zijn schoudergewricht, zo bleek uit een MRI-scan in het ziekenhuis.
Aangezien Pacquiao voorafgaand aan het prestigieuze en lucratieve gevecht niet had gemeld dat hij geblesseerd was, dreigen bovendien juridische sancties.
PijnDe Filipijnse boksheld, die in acht verschillende gewichtsklassen wereldkampioen is geworden, werd zaterdag tijdens de confrontatie met Mayweather in Las Vegas zichtbaar gehinderd door een schouderblessure.
Hij had een peesje gescheurd in een sparringpartijtje, maar meldde dat pas vlak voor het gevecht bij de medische commissie.
"Ik kon veel combinaties niet maken vanwege de pijn”, bekende Pacquiao, die op punten verloor van de ongeslagen Amerikaan.
Stil gehoudenDirect na het lucratieve titanengevecht, die Pacquiao meer dan 100 miljoen dollar opleverde, kwam naar buiten dat de Filipijn in de aanloop tijdens een sparringpartijtje een peesje in zijn schouder had gescheurd. Om Mayweather niet wijzer te maken, was dat stil gehouden.
OntstekingsremmerHet begeleidingsteam van Pacquiao had wel toestemming gevraagd én gekregen van het Amerikaanse antidopingbureau Usada om een ontstekingsremmer te gebruiken. De medische commissie van de staat Nevada die de gezondheid van de boksers in de gaten hield, werd echter pas enkele uren voor het gevecht ingelicht.
Op de vragenlijst die Pacquiao vrijdag moest invullen over zijn fysieke gesteldheid, had hij nog een kruisje bij 'nee' gezet op de vraag of hij problemen met zijn schouder had.

Nosferatu187
05-05-2015, 17:29
All of you Floyd Mayweather Jr. haters, including some renowned sports personalities that made disparaging remarks of this genius, I say swallow hard and very hard of the truth staring right at you. First and foremost, I want to point out that we agreed well in advance, before this epic fight that excuses from either camp will not be tolerated.

This shoulder embarrassment should not even come up because had Manny won, nobody was ever going to say anything about it. So did Roach lie about everything he said about Manny before the fight? Will you ever believe him again?

It is evident that Manny Pacquiao has support of most of these sports personalities and for a reason. They hate Mayweather for his success. They hate him for the money he has made. I truly believe no any other boxer or any other spot in history will ever make this kind of money. They hate Floyd for attempting to shadow them and they hate him for what he believes in, himself. It is pure hate and I love it when time and again Floyd shuts them up and zip their mouths.

Many talk about Mayweather being boring. Floyd is not boring it is because he is rarely hit and so if you don’t like him you will find it boring. If Floyd was hit more, it would satisfy your souls so much that it will become exciting and this is the truth. Unfortunately, there is no boxer this era that can force and make Floyd vulnerable. All you haters need is to find someone who takes Floyd out of his comfort zone and beat him up but unfortunately there is none.

Some quarters made fun of Floyd’s preparations to this fight. Did you see how fit Floyd was? Who made fun of the wood-cutting? Did you see the check-hooks, the stiff sticks to Manny’s face and the sharp wicked straight rights? I know when Floyd is long gone and when all is said and done our children and grandchildren will not have to debate how great he is. If he is the greatest of this era, how can he not be considered alongside the greats of other eras? Take off your hate jacket, put it aside and acknowledge how good this young man is and your loss will not hurt that much more.

Fasada
05-05-2015, 17:53
All of you Floyd Mayweather Jr. haters, including some renowned sports personalities that made disparaging remarks of this genius, I say swallow hard and very hard of the truth staring right at you. First and foremost, I want to point out that we agreed well in advance, before this epic fight that excuses from either camp will not be tolerated.

This shoulder embarrassment should not even come up because had Manny won, nobody was ever going to say anything about it. So did Roach lie about everything he said about Manny before the fight? Will you ever believe him again?

It is evident that Manny Pacquiao has support of most of these sports personalities and for a reason. They hate Mayweather for his success. They hate him for the money he has made. I truly believe no any other boxer or any other spot in history will ever make this kind of money. They hate Floyd for attempting to shadow them and they hate him for what he believes in, himself. It is pure hate and I love it when time and again Floyd shuts them up and zip their mouths.

Many talk about Mayweather being boring. Floyd is not boring it is because he is rarely hit and so if you don’t like him you will find it boring. If Floyd was hit more, it would satisfy your souls so much that it will become exciting and this is the truth. Unfortunately, there is no boxer this era that can force and make Floyd vulnerable. All you haters need is to find someone who takes Floyd out of his comfort zone and beat him up but unfortunately there is none.

Some quarters made fun of Floyd’s preparations to this fight. Did you see how fit Floyd was? Who made fun of the wood-cutting? Did you see the check-hooks, the stiff sticks to Manny’s face and the sharp wicked straight rights? I know when Floyd is long gone and when all is said and done our children and grandchildren will not have to debate how great he is. If he is the greatest of this era, how can he not be considered alongside the greats of other eras? Take off your hate jacket, put it aside and acknowledge how good this young man is and your loss will not hurt that much more.

Ik weet niet wie dit heeft gezegd maar mensen haten hem echt niet om zijn succes want er zijn veel meer mensen die veel succes hebben in hetgeen wat ze doen. Mensen haten hem omdat het gewoon een wijsneus is die de meest rare opmerkingen maakt en ook te boek staat als iemand die vrouwen slaat. Als hij gewoon zich normaal had gedragen zoals Klitschko of Pacman die ook beide genoeg centen hebben dan had hij misschien wel een gun factor. Ik geloof er ook bijna in dat Mayweather het allemaal doet voor show en de centen want zeg nou zelf... Mensen kochten de PPV van 100 dollar echt niet om weer een Mayweather gevecht te zien maar ze kochten het in de hoop dat dit eindelijk is een keer zijn eerste verliespartij zou zijn....

Ontopic; nooit netjes om een blessure de schuld te geven maar het feit dat hij onder het mes moet en er een lange tijd uit is geeft wel aan dat hij met een blessure heeft gevochten maar dit is meer dan normaal want zoals Mayweather ook zei in het interview dat hij ook met blessures heeft moeten trainen...

tarantula
05-05-2015, 18:11
Voor zover ik mij kan herrineren zeiden zij bij camp pacquiao tijdens het post press dat de pijnklachten vooraf aan het partij waren verdwenen en dat zij overwogen om de partij te verzetten maar omdat de pijnklachten weg waren zij het voortzette.

Dat verklaart ook waarom hij voor de wedstrijd het vakje aanvinkte als geen schouderpijn, dus hij is blessureloos aan het gevecht begonnen althans dat dacht/voelde hij, maar tijdens een gevecht kan alles gebeuren ook voor de andere vechter er kunnen altijd knokkels gebroken worden tijdens de wedstrijd of oude blessures komen terug, wat ik frapant vond meneer roach met zo een grote mond voor de wedstrijd wij gaan dit doen en dat maar toen het niet liep tijdens de wedstrijd hoorde ik totaal geen instructies van hem.

Jammer dat deze zo lang besproken gevecht zo'n zure nasleep krijgt.

Nosferatu187
05-05-2015, 18:17
Ik weet niet wie dit heeft gezegd maar mensen haten hem echt niet om zijn succes want er zijn veel meer mensen die veel succes hebben in hetgeen wat ze doen. Mensen haten hem omdat het gewoon een wijsneus is die de meest rare opmerkingen maakt en ook te boek staat als iemand die vrouwen slaat. Als hij gewoon zich normaal had gedragen zoals Klitschko of Pacman die ook beide genoeg centen hebben dan had hij misschien wel een gun factor. Ik geloof er ook bijna in dat Mayweather het allemaal doet voor show en de centen want zeg nou zelf... Mensen kochten de PPV van 100 dollar echt niet om weer een Mayweather gevecht te zien maar ze kochten het in de hoop dat dit eindelijk is een keer zijn eerste verliespartij zou zijn....

Ontopic; nooit netjes om een blessure de schuld te geven maar het feit dat hij onder het mes moet en er een lange tijd uit is geeft wel aan dat hij met een blessure heeft gevochten maar dit is meer dan normaal want zoals Mayweather ook zei in het interview dat hij ook met blessures heeft moeten trainen...

dus jij denkt niet dat floyd zich zo gedraagt met zijn bad boy image om meer kaarten te verkopen? want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.

99% van de boksers vecht met een blessure dus dat gaat niet op.

floyd had trouwens ook meerdere blessures.

ijsbier
05-05-2015, 20:07
dus jij denkt niet dat floyd zich zo gedraagt met zijn bad boy image om meer kaarten te verkopen? want daar gaat het uiteindelijk allemaal om.


Denk je ook dat Floyd vrouwen slaat voor zijn imago? Ik wil nou niet helemaal schijnheilig gaan doen en zo, maar meestal zijn mannen die vrouwen slaan en met pakken bankbiljetten lopen te zwaaien niet de sympathiekste.

T15Boxing
05-05-2015, 20:33
Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij sloeg een vrouw wat een monster. Hou toch op.

Nosferatu187
05-05-2015, 22:51
Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij sloeg een vrouw wat een monster. Hou toch op.

dit dus.

Nosferatu187
05-05-2015, 22:52
holy shit ik lees net dat hij een rematch krijgt over een jaar als hij klaar is met zijn schouder operatie.

T15Boxing
05-05-2015, 23:09
Haha slim van Floyd. Nadat hij 49-0 wordt in September gaat hij volgend jaar toch voor de nummer 50. Dat wordt prachtig.

Nosferatu187
05-05-2015, 23:24
50 - 0

geld voor zijn leven en voor zijn kinderen ook meer dan genoeg.

the best ever status alhoewel dat altijd wel een discussie zal worden maar hij is zeker de beste van deze generatie permanent.

ijsbier
05-05-2015, 23:44
Er zijn veel ergere misdaden. We zijn toch niet white knights zoals die Amerikanen. Ohh hij sloeg een vrouw wat een monster. Hou toch op.

Er zijn veel ergere misdaden ja, moet ik hem nu chill vinden?

Minotauro
06-05-2015, 00:33
Praat T15 nou de mishandeling van mannen op vrouwen goed?

Turboknecht
06-05-2015, 00:35
Ja, want het kan altijd erger weet je.

S.B.
06-05-2015, 01:26
Naja ondanks dat het eigenlijk niet kan en mag, vlakt het zijn prestaties binnen de ring toch niet uit?

Facade
06-05-2015, 01:41
Ik denk dat het niet zoveel te maken heeft met Floyd z'n criminele verleden. Los van de vraag of dit terecht is of niet: mensen willen Floyd in een Leonard-Hearns achtige situatie zien. Types als Leonard, Ali, Tyson (crimineel verleden...), SRR, en andere grote namen worden herinnerd om de partijen die in het geheugen staan gegriefd. Ze namen risico's en dat bracht respect. Het inspireerde in sommige gevallen zelfs. De partijen hadden wat weg van een goede film waar je weken over napraat. Redelijk vaak worden tegenstanders van Mayweather opgebouwd alsof ze daadwerkelijk een kans hebben. Dan komt de partij er en dan wordt het echter een afstraffing. Net als DLH-Mayweather zal deze partij bijvoorbeeld de boeken ingaan als een tegenvaller.
De conclusie dat Mayweather blijkbaar zó goed is dat hij alles en iedereen makkelijk aan de kant zet wordt niet getrokken. De conclusie wordt getrokken dat Mayweather geen risico's neemt en daardoor niet bij de grootsten uit de sport hoort. Paradoxaal genoeg denk ik dat Mayweather meer respect had gekregen wanneer Pac er in was geslaagd het Mayweather moeilijk te maken en hem zelfs een knockdown had gegeven. Wanneer Mayweather dan alsnog had gewonnen, had hij waarschijnlijk meer respect gekregen dan wanneer hij zóveel beter is als nu. Het is dus niet zoals bij voetbal waarbij Barcelona wordt geroemd omdat ze steevast met grote cijfers winnen. Integendeel: hoe spannender de partij, hoe groter de bokser.

Of dat eerlijk is ten opzichte van Mayweather weet ik niet. Ik vind de kritiek af en toe wel erg gaan en men gaat wel heel snel voorbij aan het feit dat hij talent heeft dat niet veel vaker is vertoond. Het lijkt zo langzamerhand pas goed te zijn als hij zo ongeveer tegen Klitschko gaat of Andre Ward. Zonder meer is hij naar mijn mening een van de meest getalenteerde boksers uit de geschiedenis.

e-type
06-05-2015, 08:26
Praat T15 nou de mishandeling van mannen op vrouwen goed?

T15 is alfa, weetjetog

T15Boxing
06-05-2015, 18:06
Damn, dus zelfs hier zijn er van die mannelijke feministen met vagina's. Ik praat Mayweather's acties niet goed(maar er zijn wel twee kanten aan elke incident) maar de hoeveelheid haat dat hij ervoor krijgt is niet proportioneel. Waarschijnlijk zijn dezelfde haters wel fans van Mike Tyson die veroordeeld was voor verkrachting(dat is wat ik erger noem, alhoewel ik in Tyson's onschuld geloof).

T15Boxing
06-05-2015, 18:07
Praat T15 nou de mishandeling van mannen op vrouwen goed?

Alleen als jij het slachtoffer bent.

Fasada
06-05-2015, 18:13
De haat voor Floyd is in veel gevallen een optelsom als je het mij vraagt: hij gedraagt zich egocentrisch, is alleen maar met geld bezig en houdt er van om tegen schenen aan te trappen. Hij doet mij een beetje denken aan Kayne West eigenlijk... Heeft met iedereen ruzie, heeft zeer vreemde opvattingen over zaken en heeft dus een verleden van huiselijk geweld op zijn ex vrouwen.

Opmerkingen die hij maakte over M.M.A. sloegen nergens op en zijn laatste uitspraak over waarom hij Afrika zou helpen helpt ook niet echt mee om die kerel te mogen. Dan heeft hij ook nog een boksstijl wat alleen echt boksfanaten kunnen waarderen.. Ja dan wordt het heel lastig om van zo een jongen te houden lijkt me...

Facade
06-05-2015, 18:20
Mino, wat vond jij als pac fan eigenlijk van de partij?

T15Boxing
06-05-2015, 18:30
Mino, wat vond jij als pac fan eigenlijk van de partij?

Hij heeft 2 pakken tissues moeten verbruiken en het was voor deze keer niet voor zijn gewoonlijke activiteiten.

Rolo15
06-05-2015, 19:33
https://www.youtube.com/watch?v=jTmbblH2mSQ

Minotauro
07-05-2015, 02:03
Hij heeft 2 pakken tissues moeten verbruiken en het was voor deze keer niet voor zijn gewoonlijke activiteiten.

Die tissues had ik voor iets anders nodig, vraag je vriendin maar

Ik vond de partij tegenvallen, vond de jury ook erg overdreven. Had het zelf 8-4 of 7-5 voor Mayweather. Die 10-2 sloeg helemaal nergens op, maar Mayweather duidelijk gewonnen.

pronk
08-05-2015, 03:28
http://worldnewsexpress.com/sports/two-fans-of-manny-pacquiao-commits-suicide-in-philippines-after-pacquiao-losses-against-mayweather-987652/ (http://worldnewsexpress.com/sports/two-fans-of-manny-pacquiao-commits-suicide-in-philippines-after-pacquiao-losses-against-mayweather-987652/)

Nosferatu187
08-05-2015, 03:43
ze heten dan ook niet voor niets pactards.

Pansier
08-05-2015, 12:20
http://worldnewsexpress.com/sports/two-fans-of-manny-pacquiao-commits-suicide-in-philippines-after-pacquiao-losses-against-mayweather-987652/ (http://worldnewsexpress.com/sports/two-fans-of-manny-pacquiao-commits-suicide-in-philippines-after-pacquiao-losses-against-mayweather-987652/)

Hoe triest ben je dan als je je eigen geluk in andersmans carriére zit...

Brainthief
08-05-2015, 12:38
Ronaldo is ook een ongelovelijk goede voetballer maar het blijft een kwal.

Same met mayweather....alleen is mayweather wel een grotere eikel door het vrouwen slaan syndroom, imo.
Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die daar niks van willen weten?

maargoed, nu wilt ie niet meer rematchen....

T15Boxing
08-05-2015, 15:34
Ronaldo is ook een ongelovelijk goede voetballer maar het blijft een kwal.

Same met mayweather....alleen is mayweather wel een grotere eikel door het vrouwen slaan syndroom, imo.
Het is toch niet zo moeilijk te begrijpen dat er mensen zijn die daar niks van willen weten?

maargoed, nu wilt ie niet meer rematchen....

Nee, het zal altijd moelijk zijn te begrijpen dat er 'mannen' als jij zijn die boven alles white knights zijn.

Nosferatu187
08-05-2015, 16:12
I will defend thou honor milady.

https://rationalmale.files.wordpress.com/2011/09/white-knight.jpeg

e-type
08-05-2015, 16:13
...is dat eigenlijk niet racistisch, white knights? (Waar is Illest als je 'm nodig hebt). Waarom kunnen black knights geen goed doen? Of slaan die er juist op los... Vragen....

Facade
08-05-2015, 20:50
Een vrij cynisch, maar scherp artikel in de guardian over deze partij. Wel vrij lang, maar ik denk dat het aardig de vinger op de zere plek(ken) legt.

http://www.theguardian.com/sport/the-balls-of-wrath/2015/may/08/floyd-money-mayweather-manny-pacquiao-greedy-times

Als je ziet dat ze met z'n allen lopen te verrekken in Nepal en dat ondertussen in Las Vegas twee mensen zulke absurde bedragen verdelen, denk ik dat er een kern van waarheid inzit.

Brainthief
08-05-2015, 23:30
Helemaal mee eens Facade. Goed stuk. confronterend.

Nosferatu187
09-05-2015, 16:33
It’s looking like the Floyd Mayweather Jr. vs. Manny Pacquiao fight last Saturday will not only break the all-time pay-per-view number of 2.4 million but it will also likely shatter it by a considerable margin.

Kevin Iole of Yahoo Sports is estimating the Mayweather-Pacquiao fight will bring in from 5.6 million to 6.43 million pay-per-view buys. At the same time that number, plus additional revenue streams bringing money in for the fight, will shoot Mayweather’s paycheck to $250 million to $275 million. That’s quarter of a billion dollars for Mayweather. Pacquiao could make $170M to $190M.

That’s a big jump from the $100M to $120M that was originally estimated for Pacquiao. With a payday of $190 million, Pacquiao, his promoter Bob Arum and trainer Freddie Roach really don’t need to harp about a rematch.

There’s enough money for them to live well on with their cut of the revenue for this fight. After looking at how poor Pacquiao looked last Saturday, they must not think that he’d have any kind of a chance of beating Mayweather in a rematch. That’s not going to happen, and I don’t think many boxing fans believe it either.

The final PPV results still are being tabulated so they could come in less or perhaps more than Iole’s estimation, but you can count on the results to break the Mayweather vs. Oscar De La Hoya PPV record of 2.4 million set in 2007.

According to Yahoo, DirectTV brought in 1.15 million buys, Dish Network 500K, AT&T’s uVerse and Verizon’s Fios brought in 600K. The tally for them is 2.25 million, and this is before the cable PPV buys have even been counted. Most of the PPV buys will come from cable. This means that we’re likely to see more than double the amount that we saw with the satellite networks.

With that kind of huge cash for both fighters, you couldn’t blame them if they chose to face each other again just so that they can make that kind of money a second time. The chances of the rematch making similar money as the first Mayweather-Pacquiao fight are slim.

A lot of boxing fans were likely turned off by what they saw from the fight last Saturday and won’t want to lose big money a second fight for something that isn’t guaranteed to be anymore crowd-pleasing than the last fight. Pacquiao hurt things for the rematch by disclosing that he came into the fight with a shoulder problem. Even if Pacquiao and his team say that he doesn’t have any injuries the next time they fight, I think a lot of fans won’t believe him.

T15Boxing
09-05-2015, 19:26
^haha sjonge hoe kun daarna nog dezelfde motivatie hebben om weer de ring in te stappen.

Nosferatu187
09-05-2015, 19:35
hun hoeven allebei hierna niet meer te werken als ze niet willen mayweather helemaal die zal nu wel 700 miljoen waard zijn.

mario the count
09-05-2015, 22:59
Astronomisch hoge bedragen, echt bizar.

T15Boxing
09-05-2015, 23:13
Zo groot is het boksen. Sweet science. Er zijn altijd dit soort mega boksgevechten geweest waarvoor de hele wereld stilstaat. Alleen ik geef toe dat deze cijfers waarschijnlijk nooit meer verbroken zullen worden door een gevechtsport. Nooit meer. Pacquiao en Mayweather zullen lang na hun dood herinnert worden net als de Ali's, Robinson's en Louis'.

tarantula
10-05-2015, 00:09
Vannacht vecht onze blonde mexicaan die lijkt op een ier, ik had hem graag tegen cotto gezien.
Welterweight/ lightweight heeft wel aardige vechters dan heb je ook nog de middleweight met ward froch golovkin alleen vechten ze weinig.

Nosferatu187
10-05-2015, 00:30
Zo groot is het boksen. Sweet science. Er zijn altijd dit soort mega boksgevechten geweest waarvoor de hele wereld stilstaat. Alleen ik geef toe dat deze cijfers waarschijnlijk nooit meer verbroken zullen worden door een gevechtsport. Nooit meer. Pacquiao en Mayweather zullen lang na hun dood herinnert worden net als de Ali's, Robinson's en Louis'.

yup en terecht.

Nosferatu187
12-05-2015, 22:02
Despite problems with the major cable companies on the night of the “Fight of the Century,” the Floyd Mayweather Jr. vs. Manny Pacquiao fight has reportedly brought in more than 4.4 million pay-per-view buys in the United States.

Additionally, the revenue for the Mayweather-Pacquiao fight is over $400M with it likely to come in over $500 million when the tally is complete. The total has dwarfed the $150 million that the Mayweather vs. Saul “Canelo” Alvarez fight brought in back in 2013.
That fight generated 2.2 million PPV buys. The 4.4 million buys breaks the record of 2.4 million that Mayweather set in his fight against Oscar De La Hoya in 2007.

The fight was televised on PPV by HBO and Showtime in the U.S. The gate was at $71 million for the fight at the MGM Grand in Las Vegas, Nevada.

“With all the aggravation and trouble, look at the pot of gold that we both produced,” Pacquiao’s promoter Bob Arum said to ESPN.com about the money that they brought in with the Mayweather-Pacquiao fight. “I think there will probably be less aggravation in a rematch. We understand each other better now. There’s a real possibility it could work even better.”

Getting the two sides to work together for a second fight could prove to be difficult now given the injury excuse that Pacquiao came up with after the fight. Pacquiao also seemed in denial about his defeat, saying repeatedly that he felt that he won the fight. That stance from Pacquiao might need to change if there’s any chance of the two fighters facing each other again. It doesn’t work if Pacquiao uses his two-headed stance of staying he won the fight and then blaming his defeat on his shoulder injury, which he failed to inform the Nevada State Athletic Commission about until right before the fight.

The big money that they charged the fans to see the fight on PPV and live at the MGM Grand may need to change in a rematch. I don’t think boxing fans are going to go for the idea of paying $100 a second time to see a fight that will likely play out as another mismatch.

The fans might be receptive to paying that kind of green if the Filipino fighter were to win two or three fights in between the second Mayweather-Pacquiao fight, but that obviously can’t happen given that Mayweather is about to retire.

For that reason they may have to drop the price down to $60 for PPV and sell the tickets at reasonable prices in order to sell the fight a second time. You can’t gauge the fans with high prices a second time if the product the first time around was a poor one. Mayweather did his part to give fans a great fight, but unfortunately Pacquiao came up well short. The customers didn’t get a good product and now it’s up to the fighters to drop the price for a rematch so that the customers will come back.

BIG Lebowski
13-05-2015, 00:45
Jezus, het gaat alleen nog maar om geld en belangen ipv. 2 vechters die levende legendes zijn (geweest). :thown: