PDA

View Full Version : Mayweather vs Berto



T15Boxing
13-09-2015, 00:14
Mayweather's laatste gevecht is vannacht. Als iemand een stream nodig heeft laat het maar weten.

Leiden071
13-09-2015, 00:23
Komt u maar :ehhh:

T15Boxing
13-09-2015, 00:26
Deze begint 2:00
http://firstrowne.eu/watch/369983/1/watch-floyd-mayweather-jr-vs-andre-berto.html

Beter dat jullie adblock hebben.

viTRTor
13-09-2015, 01:11
Wordt toch gewoon een 50-0?

pronk
13-09-2015, 01:24
49-0

Kingbalotelli
13-09-2015, 01:46
Badou Jack - Geoge Groves (go to distance)
Mayweather wins on dec
Ishe Smith to win (risco)*
---
Iemand die dit ziet gebeuren??

Trouwens ik dacht ook aan Berto to get knocked down. Ik denk dat hij wild gaat vechten en Mayweather is de beste counterpuncher..

gieloe
13-09-2015, 06:39
die link werkt bij niet, zijn er andere links?

Kingbalotelli
13-09-2015, 06:44
http://vipbox.biz/boxing/watch-1km87-floyd-mayweather-jr-vs-andre-berto

gieloe
13-09-2015, 06:46
thanks :)

T15Boxing
13-09-2015, 07:40
TBE hahah. Te makkelijk was dat. Hopelijk wil hij nog een keer vechten, 50-0 zou prachtig zijn.

Minotauro
13-09-2015, 13:24
TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.

new_world_order
13-09-2015, 13:34
TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.

Met alle respect? en dan pussy zeggen. Je bent waarschijnlijk een Money Mayweather hater. Hij heeft een top carriere gehad 49-0. Hij ging ook tegen Manny staan, tuurlijk is Berto niet op zijn level, maar dit is zn afscheidspartij en je kan niet zeggen dat Berto vooraf helemaal geen kans maakte op een lucky shot..

viTRTor
13-09-2015, 13:35
TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.

Manny is inderdaad geen top 10, net als Maidana en Cotto die hij alle drie verslagen heeft. Ik weet niks van boksen, maar wel genoeg om te weten dat wat jij zegt de grootst mogelijke onzin is...

VivaLaStef
13-09-2015, 14:07
TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.

KOEKOEK

Minotauro
13-09-2015, 14:52
Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen

pronk
13-09-2015, 14:53
TBE, terwijl hij niet eens een top 10 tegenstander pakte? Een pussy is het en niets TBE of GOAT. GGG, Canelo, Thurman of Cotto waren waardige tegenstanders geweest. Geen Berto, met alle respect.

Get over it, de beste aller tijden kunnen over kibbelen maar het blijft een mening.

pronk
13-09-2015, 15:00
Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen

Het lijkt er meer op als of hij jou bankrekening heeft geplundeerd, jij bent de persoon met haat naar hem toe

Soulbringer320
13-09-2015, 15:00
Vreemd dat het zijn laatste partij is.
Ik vond nu niet echt dat de media er echt inging alsof het zijn laatste partij was.

Ik denk dat hij nog 1 pakt tegen een topper, uiteraard wint en flink nog casht.

En dan is het klaar...


50-0

new_world_order
13-09-2015, 15:06
Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen


hahahaha

Kingbalotelli
13-09-2015, 15:28
Simpele gevecht. 2de of 3de ronde ging hij zelfs dansen in zijn hoek na de bel...

Nu is het tijd voor andere jongens om naar voren te stappen en de ppv game over te nemen.

T15Boxing
13-09-2015, 16:54
Hou op man. Tuurlijk heeft hij van Manny en Canelo bijv fair and square gewonnen, maar dit sloeg nergens op. Kijk ze hier allemaal horny fanboys zijn van Mayweather. Helemaal aangevallen alsof het ook om jullie bankrekening gaat. Mooie carriere kan ik me in vinden, al zijn de meningen erover verdeeld, maar de beste aller tijden? Get the fuck outta here man. Dan weet je niks van boksen

Je blijft toch echt de meest emotionele vagina hier. Ik zei TBE als grap, vandaar 'haha' erachter, maar toch zien je ogen zo rood als je tampon door zoiets onschuldigs. Typisch.


Als er een moment is waar iedereen tenminste een beetje respect kan tonen voor een grootheid is als hij ermee stopt, vooral als hij nog #1 is terwijl hij duidelijk zijn leeftijd voelt. Na bijna 20 jaar lang is Mayweather de beste van zijn generatie en zijn statistieken zullen nooit meer worden overtroffen door een andere bokser of vechtsporter in het algemeen.

Maar nogmaals ik denk en hoop dat hij volgend jaar voor 50-0 zal gaan.

tarantula
13-09-2015, 17:54
Je blijft toch echt de meest emotionele vagina hier. Ik zei TBE als grap, vandaar 'haha' erachter, maar toch zien je ogen zo rood als je tampon door zoiets onschuldigs. Typisch.


Als er een moment is waar iedereen tenminste een beetje respect kan tonen voor een grootheid is als hij ermee stopt, vooral als hij nog #1 is terwijl hij duidelijk zijn leeftijd voelt. Na bijna 20 jaar lang is Mayweather de beste van zijn generatie en zijn statistieken zullen nooit meer worden overtroffen door een andere bokser of vechtsporter in het algemeen.

Maar nogmaals ik denk en hoop dat hij volgend jaar voor 50-0 zal gaan.


Records zijn er om verbroken te worden, om te zeggen dat er nooit iemand komt die hem statistisch overtreft hetzij een bokser of vechtsporter is onzin, niemand weet wie of wat de toekomst brengt.

Daarom vind ik de titel tbe of goat nergens op slaan tenzij het gaat over het heden en verleden wat de toekomst betreft kan er altijd iemand geboren worden die zijn voorgangers zwaar voorbij streeft.

T15Boxing
13-09-2015, 18:09
^Jij lijkt niet te beseffen wat hij bereikt heeft. Met zo'n 700 miljoen aan verdiensten in zijn carriere(niet huidige net worth) wordt hij waarschijnlijk de eerste boxer die een miljard dollar in zijn leven verdient. Mike Tyson bijvoorbeeld 'alleen maar' 300.

Top 3 grootste PPV's ooit:
Mayweather Pacquiao- 4.4 miljoen
Mayweather Alvarez- 2.4 miljoen
Mayweather De La Hoya- 2.2 miljoen

Dat is niet eens een top 3 van Mayweather zelf maar van alle sporten met een pay per view systeem in het algemeen. Nee ik kan niet de toekomst voorspellen maar om te denken dat er ooit nog iemand komt die 9 miljoen PPV's verkoopt met 3 gevechten en totaal zo'n 20 miljoen PPV in 1 carriere, dat is pas onzin.

tarantula
13-09-2015, 19:22
^Jij lijkt niet te beseffen wat hij bereikt heeft. Met zo'n 700 miljoen aan verdiensten in zijn carriere(niet huidige net worth) wordt hij waarschijnlijk de eerste boxer die een miljard dollar in zijn leven verdient. Mike Tyson bijvoorbeeld 'alleen maar' 300.

Top 3 grootste PPV's ooit:
Mayweather Pacquiao- 4.4 miljoen
Mayweather Alvarez- 2.4 miljoen
Mayweather De La Hoya- 2.2 miljoen

Dat is niet eens een top 3 van Mayweather zelf maar van alle sporten met een pay per view systeem in het algemeen. Nee ik kan niet de toekomst voorspellen maar om te denken dat er ooit nog iemand komt die 9 miljoen PPV's verkoopt met 3 gevechten en totaal zo'n 20 miljoen PPV in 1 carriere, dat is pas onzin.


Ik ben mij goed bewust van de cijfers, alleen een absolute uitspraak dat dit nooit geevenaard wordt gaat gewoon te ver hoe onwaarschijnlijk het ook lijkt in theorie is het mogelijk, de geschiedenis leert ons ook dat fenomenen bijna altijd opvolgers hebben die of net zo goed zijn soms beter soms net iets minder dan de voorganger.

Kijk bijvoorbeeld naar de boksgeschiedenis dan heb ik het over talent neem wel in acht dat de bokshistory grotendeels niet bestond uit ppv, maar zie sugar ray robinson marciano joe lewis lennard tyson muhammed ali etc.
Wat uniek is aan floyd is zijn zakelijke benadering en succes, maar ondanks dat is er nog van alles mogelijk.

largo0
13-09-2015, 19:29
The smartest ever, past beter bij hem.

Zo noemde Roy jones jr hem ook.

pronk
13-09-2015, 19:29
Floyd heeft totaal 800 miljoen verdiend , hij zei dat records er zijn om verbroken te worden ook zijn record.

Zelf zie ik dat komende tijd niet gebeuren.

Kingbalotelli
13-09-2015, 20:44
Viel het jullie trouwens ook op dat Mayweather. Soms goed doorkwam met de linkerhoek of met de directe, maar daarna eigenlijk nooit verder ging??

Doet hij trouwens vaker, maar ik denk echt dat hij makkelijk een knock down kon scoren...

Minotauro
13-09-2015, 21:46
Oke als iemand hier wilt beweren dat een FMJ groter is dan JCC of Roberto Duran, dan log ik hier voor de aankomende 24 uur uit

T15Boxing
13-09-2015, 21:52
Oke als iemand hier wilt beweren dat een FMJ groter is dan JCC of Roberto Duran, dan log ik hier voor de aankomende 24 uur uit

Als jij kunt laten zien wie er in deze topic heeft beweerd dat Mayweather zo groot is dan log IK voor de komende 24 uur uit. Tot dan kun je beter je medicatie voor je paranoia bijhouden.

Minotauro
13-09-2015, 22:20
Ik val jou toch niet persoonlijk aan maar benader iedereen hier met die mening in het algemeen. Als er een iemand medicatie nodig heeft dan ben jij het. Doe eens relax gozer.

Wiseguy
13-09-2015, 23:16
Oke als iemand hier wilt beweren dat een FMJ groter is dan JCC of Roberto Duran, dan log ik hier voor de aankomende 24 uur uit

Ik beweer dat nu. Al is het alleen om van je af te zijn. No mas!

Anderson
13-09-2015, 23:36
The bold and the beautifull is er niks bij.

mario the count
13-09-2015, 23:45
Mayweather vecht zijn 50ste partij nog wel. Hij wacht even tot die 50ste partij alleen maar meer waard wordt en maakt dan eenmalig zijn zogenaamde comeback. Daarna kapt hij echt denk ik.

Anderson
14-09-2015, 00:19
Tegen wie dan hij heeft iedereen gehad alleen Terence Crawford kan een gevaar opleveren.

T15Boxing
14-09-2015, 00:25
^Als Manny Pacquiao er in zijn volgende gevecht goed uitziet kunnen ze een rematch verkopen.

Kingbalotelli
14-09-2015, 03:08
Tegen wie dan hij heeft iedereen gehad alleen Terence Crawford kan een gevaar opleveren.

Hij heedft nog nooit op 147 gevochten, als ik het goed heb

jasonnorin
14-09-2015, 05:18
After all has been said and done, Mayweather hung up the gloves undefeated. He spent his 17 years as a champion in his 19-year career. But for me, his style of fighting is not really entertaining.

Indigo Wolf
14-09-2015, 09:22
It was a disappointing fight as expected. I never really found Mayweather's boxing style that exciting to be honest. Defense wins but not when you're looking at it from an entertainment standpoint.

Fasada
14-09-2015, 10:22
Ik blijf het knap vinden dat iemand met zo onaantrekkelijk vechtstijl zoveel records heeft kunnen zetten. Geeft alleen maar weer aan dat marketing het belangrijkste instrument is om PPV te verkopen en dat je eigen baas zijn in het boksen niet een onverstandige beslissing is.

Zover, ik kan beoordelen, is hij de eerste die de rollen heeft omgedraaid en zich niet vanuit een hero heeft verkocht maar vanuit de badguy en het is bewezen dat dit meer geld kan opleveren (mensen betalen om je te zien verliezen). Je ziet dat jongens als Conor dit proberen na te doen maar niemand is beter dan het origineel.

Zijn records worden heus wel een keer verbroken daar geloof ik heilig in, zeggen dat Tyson slechts 300 miljoen heeft verdiend zal ook met inflatie te maken hebben en het feit dat je vroeger geen 100 dollar moest betalen voor 1 PPV buy en zat hij aan het begin van het PPV concept. Maar goed Floyd is de King op PPV dus ben bang dat z'n record pas wordt verbroken als ik niet meer besta. Overigens benieuwd hoeveel zijn afscheidswedstrijd heeft gedaan qua nummers.

Amerikanen zijn dol op records en titels zoals best betaalde enz. Dus als er een nieuwe talent komt die net zo goed is maar ook qua vechten voor entertainment kan zorgen zal die heus wel Floyd een keer kunnen voorbij streven.

Facade
14-09-2015, 11:15
Mayweather is defensief nog steeds verbluffend, maar niet al te lang geleden hoorde daar ook een verbluffende aanval bij. Het was weliswaar niet altijd heel spectaculair, maar hij scoorde altijd heel zichtbaar. Nu wordt de lijn Pacquiao eigenlijk doorgetrokken. Tegen een opponent als Berto had ik wel iets meer verwacht. Hij ontweek alles van Berto knap, maar was zelf ook niet heel erg effectief. Met 'contact' was letterlijk alles gezegd. Misschien kwam het doordat Berto maar bleef komen terwijl een tegenstander het normaal na een tijdje voor gezien houdt. Het zit er dik in dat ie toch nog doorgaat, bijvoorbeeld voor een rematch met Pacquiao, maar ik hoop dat ie er nu echt mee nokt.

Ronald
14-09-2015, 15:30
Zover, ik kan beoordelen, is hij de eerste die de rollen heeft omgedraaid en zich niet vanuit een hero heeft verkocht maar vanuit de badguy en het is bewezen dat dit meer geld kan opleveren (mensen betalen om je te zien verliezen).
Dat is echt teveel eer voor Mayweather. De eerste was Ali ;)

Anderson
14-09-2015, 16:10
Ali de badguy? Eerder de good guy.

T15Boxing
14-09-2015, 16:24
Klopt een beetje. Frazier-Ali in 1971 was het eerste gevecht met een PPV en Ali was nog wel de bad guy omdat hij zijn dienst weigerde en zn hele moslim gedoe etc. Maar het duurde niet lang tot Ali de meest populaire vechter werd en hij vocht toch bijna nooit voor een PPV event.

Tenzij je het hebt over eerste 'bad guy' in het algemeen. Dan kun je wel heel ver terug naar begin 20ste eeuw met Jack Johnson.

Sluwe Fox
14-09-2015, 16:40
tegen Amir Khan zou ik een hele mooie 50e pot vinden voor floyd. INdien Khan blijft winnen in zijn aankomende partijen.

Guytje
14-09-2015, 18:37
X2

tegen Amir Khan zou ik een hele mooie 50e pot vinden voor floyd. INdien Khan blijft winnen in zijn aankomende partijen.

Kingbalotelli
14-09-2015, 23:22
Ik blijf het knap vinden dat iemand met zo onaantrekkelijk vechtstijl zoveel records heeft kunnen zetten. Geeft alleen maar weer aan dat marketing het belangrijkste instrument is om PPV te verkopen en dat je eigen baas zijn in het boksen niet een onverstandige beslissing is.

Zover, ik kan beoordelen, is hij de eerste die de rollen heeft omgedraaid en zich niet vanuit een hero heeft verkocht maar vanuit de badguy en het is bewezen dat dit meer geld kan opleveren (mensen betalen om je te zien verliezen). Je ziet dat jongens als Conor dit proberen na te doen maar niemand is beter dan het origineel.

Zijn records worden heus wel een keer verbroken daar geloof ik heilig in, zeggen dat Tyson slechts 300 miljoen heeft verdiend zal ook met inflatie te maken hebben en het feit dat je vroeger geen 100 dollar moest betalen voor 1 PPV buy en zat hij aan het begin van het PPV concept. Maar goed Floyd is de King op PPV dus ben bang dat z'n record pas wordt verbroken als ik niet meer besta. Overigens benieuwd hoeveel zijn afscheidswedstrijd heeft gedaan qua nummers.

Amerikanen zijn dol op records en titels zoals best betaalde enz. Dus als er een nieuwe talent komt die net zo goed is maar ook qua vechten voor entertainment kan zorgen zal die heus wel Floyd een keer kunnen voorbij streven.

Wat voor de een onaantrekkelijk is, is voor de andere aantrekkelijk. Voorderest ben ik het helemaal met je eens.

https://www.facebook.com/TheFightDepot1/videos/vb.143214639167391/617245585097625/?type=2&theater

Ik geniet gewoon hiervan, maar ja iedereen bekijkt het spelletje anders.

mario the count
15-09-2015, 00:24
It was a disappointing fight as expected. I never really found Mayweather's boxing style that exciting to be honest. Defense wins but not when you're looking at it from an entertainment standpoint.
From dat standpoint idd niet.

pronk
15-09-2015, 02:03
Wat voor de een onaantrekkelijk is, is voor de andere aantrekkelijk. Voorderest ben ik het helemaal met je eens.

https://www.facebook.com/TheFightDepot1/videos/vb.143214639167391/617245585097625/?type=2&theater

Ik geniet gewoon hiervan, maar ja iedereen bekijkt het spelletje anders.

2X Pur sang, was een mooi hoogtepunt van de wedstrijd.

T15Boxing
19-09-2015, 23:34
Mayweather voor zn allerlaatste ronde heeft een bijzonder moment met zijn vader:


https://www.youtube.com/watch?v=YdGdlCnr1xI

tarantula
19-09-2015, 23:52
Bijzondere moment inderdaad.