PDA

View Full Version : Koen Everink dood gevonden.



dirk5
04-03-2016, 11:23
Dode in woning Bilthoven is Koen Everink
BILTHOVEN -

De dode man die vrijdagochtend in een woning in Bilthoven werd gevonden, is miljonair Koen Everink. Dat heeft zijn advocaat bevestigd aan De Telegraaf.

Het is nog niet duidelijk hoe Everink om het leven is gekomen. De politie heeft de Hoflaan, de straat waar het om gaat, afgezet.

In het huis vindt sporenonderzoek plaats en een auto in de straat is ook meegenomen voor verder onderzoek. De politie schat in dat het onderzoek nog ,,geruime tijd'' gaat duren.

Everink kwam vooral in het nieuws omdat hij zwaar werd mishandeld door vechtsporter Badr Hari in de Amsterdam ArenA tijdens Sensation 2012. Hari werd in oktober in hoger beroep voor deze en andere mishandelingen in het uitgaansleven veroordeeld tot twee jaar gevangenisstraf, waarvan tien maanden voorwaardelijk.

Laat de wilde verhalen maar komen!

my2cents
04-03-2016, 11:32
Heftig... Je vraagt je toch meteen af of het met het andere gebeuren niks te maken heeft. Hoeveel dodelijke woning overvallen zijn er nou in NL per jaar?

Tykill
04-03-2016, 11:38
http://www.ad.nl/ad/nl/1039/Utrecht/article/detail/4256695/2016/03/04/Dode-aangetroffen-in-huis-van-zakenman-Koen-Everink.dhtml

Jabdealer
04-03-2016, 11:43
Zo dat geeft Akhmat Fight Club een hele andere betekenis. Gewoon een paar Tsjetsjenen erop af.

Willem033
04-03-2016, 12:00
Als er dodelijke woningovervallen plaats vinden is vaak op vermogende criminelen of vermogende burgers, wat dat betreft voldoet hij wel aan de criteria.

Anyway, R.I.P

viTRTor
04-03-2016, 12:04
Zou echt zomaar kunnen...

mario the count
04-03-2016, 12:34
Bizar! R.I.P.

pronk
04-03-2016, 13:00
Waarom word dit gepost in het MMA topic wat is het verband?

Willem033
04-03-2016, 13:03
Waarom word dit gepost in het MMA topic wat is het verband?

x2

Staat al in het off topic forum

blackadder
04-03-2016, 15:25
Koen Everink voelde zich bedreigd en werd beveiligd'Jongens van Marokkaanse afkomst zouden vinden dat hij Hari's carrière had beschadigd'http://nieuws.tpo.nl/2016/03/04/koen-everink-voelde-zich-bedreigd-en-werd-beveilig/

Willem033
04-03-2016, 15:29
Wat een kut artikel.
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.

Bromios
04-03-2016, 16:11
Wat een kut artikel.
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.
Ja hoor. Hij wordt bruut mishandeld door Hari. Echt buiten alle proporties. Een vlakke hand in het gezicht was genoeg geweest. En nou word die vent afgemaakt door de fanclub van Hari en is dat zijn eigen schuld ?

Om even in jouw eigen schrijfstijl te blijven; wat is dat nou voor een kut reactie.

kruikenstad goes bjj
04-03-2016, 19:09
Wat een kut artikel.
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.
gast,jij spoort niet!

e-type
04-03-2016, 19:13
Wat een kut artikel.
Begrijp me niet verkeerd, het is verschrikkelijk dat hij dood is, maar eerst onder invloed van drank en mogelijk wat pilletjes de ballen hebben om een grote bek te hebben, en als je poot dan in de kreukels ligt huilie doen.
Zeg niet dat ik Badr zijn daden goedkeur,mmaar het mes snijdt aan twee kanten.


Slap verhaal zeg. "Mogelijk wat pilletjes"...dat is inderdaad door de verdediging de wereld in geholpen. Zeg het vaak genoeg en mensen gaan het geloven.
Marokkaanse jongens voldoen trouwens wel aan het criteria om iemand te bedreigen, om met jou woorden te spreken. Dus zo'n vreemd verhaal is dat in ieder geval niet. Verder wordt 20% van de huisovervallen gepleegd door mocro's...soms is 1+1 toch echt 2. Maar we zullen het zien, ik zeg nog niet dat dat hier ook het geval is.
Heel vervelend voor z'n kleine van 6 die nu achterblijft.

Wiseguy
05-03-2016, 01:56
Ja hoor. Hij wordt bruut mishandeld door Hari. Echt buiten alle proporties. Een vlakke hand in het gezicht was genoeg geweest. En nou word die vent afgemaakt door de fanclub van Hari en is dat zijn eigen schuld ?

Om even in jouw eigen schrijfstijl te blijven; wat is dat nou voor een kut reactie.

Jij bent goed op de hoogte. Was je erbij?

Minotauro
05-03-2016, 04:11
Haha mensen hier lezen wat en denken dat het waar is. Hoezo zou hij drugs gebruiken? Nooit aangetoond of bevestigd. Het is een schande als dit gebeurd is door mensen die Badr verheerlijken. Badr moet zich hoe dan ook de ogen uit zijn kop schamen als rolmodel. Een hele generatie Marokkaanse jongens die opkijken tegen een gestoorde psychopaat. Laten we eerlijk zijn. Als Badr een rustige, eervolle en succesvolle atleet was geweest, in welke discipline dan ook, had hij de jeugd van zijn eigen volk een dienst bewezen. Zoveel macht over een groep ontwetende kinderen die (deels) door de Nederlandse maatschappij (en botsende culturen) al vrijwel met een achterstand beginnen op de middelbare school. Denk er eens met gezond verstand over na man. Een opmerking (dan al niet bewezen) en iemand verdient dit? Schandalig en zwakzinnig, net als Badr en zijn aanhangers.

Kemal
05-03-2016, 07:11
rip

lukashenko
05-03-2016, 09:56
koen everink heeft in mijn ogen al de prijs betaald voor zijn grote mond toen hij met een kapot getrapt been in het ziekenhuis lag ..
tis wel vrapant dat ik 2 weken geleden mensen foto,s zie delen van badr die weer in nederland is en lekker bij mike,s gym ging lesgeven .
en 2 weken later is zijn "slachtoffer" overleden.
in mijn ogen mogen pedofielen afgemaakt worden .. verder kan iedereen foute maken en er van leren ..
rip voor koen everink en veel sterkte voor de nabestande .. zoiets is altijd verschikkelijk

Proximo
05-03-2016, 10:45
De reacties hier verbazen mij enorm. Marokkanen worden er bijgehaald. Mensen discussiëren over of een mishandeling al dan niet terecht is geweest of dat een vlakke hand genoeg was geweest. Dat zijn bijzaken.

Koen Everink is door gevonden door zijn eigen kind, dat hij waarschijnlijk naar beste kunnen opvoedde. Dat zijn dingen waarvan je zou hopen dat ze slagen in iemand zijn of haar leven. Ik vind het tragisch dat door welke omstandigheden dan ook iemand door een misdrijf om het leven komt. Op deze manier sterven is in mijn ogen zonde en niet de bedoeling van het leven, maar iemand om het leven brengen ook niet. Wat de aanleiding ook moge zijn geweest. Laten we hopen dat het kind goed terecht komt en de daders gepakt worden en er d.m.v. het rechtssysteem voor gezorgd kan worden dat ze geen gevaar meer opleveren voor de rest van de maatschappij.

Peter0711
05-03-2016, 12:06
Verschrikkelijk. Die man had al genoeg ellende gehad de afgelopen jaren. R.I.P

Wat betreft alle speculaties, dat heeft geen zin meer. We zijn nu in zo een dieptepunt gezakt dat het gewoon een enorme faal is van de mens in het algemeen. Onafhankelijk wie dit op zijn geweten heeft. Hele trieste zaak dit.

Sterke voor de familie.

killroy
05-03-2016, 14:02
'Everink claimde tonnen schadevergoeding van Badr Hari en schroomde niet zijn verhaal regelmatig te vertellen in de media. "Dan stonden er weer eens Marokkaantjes voor zijn deur die riepen dat hij Hari met rust moest laten. Maar Koen had een hotline met de politie en dan waren ze weer snel weg."

Dat zou voor het laatst een half jaar geleden zijn gebeurd, in de periode dat Hari in hoger beroep tot 24 maanden celstraf werd veroordeeld. Volgens vrienden van Everink had hij juist weer volop zin in het leven'

http://www.parool.nl/binnenland/-everink-was-absoluut-niet-bang~a4257589/

uutje
05-03-2016, 14:09
ik veroordeel niemand,maar een kind van 6 achterlaten die m ook nog is vindt,dat is schokkend

hypergiant
05-03-2016, 15:31
De reacties hier verbazen mij enorm. Marokkanen worden er bijgehaald. Mensen discussiëren over of een mishandeling al dan niet terecht is geweest of dat een vlakke hand genoeg was geweest. Dat zijn bijzaken.

Koen Everink is door gevonden door zijn eigen kind, dat hij waarschijnlijk naar beste kunnen opvoedde. Dat zijn dingen waarvan je zou hopen dat ze slagen in iemand zijn of haar leven. Ik vind het tragisch dat door welke omstandigheden dan ook iemand door een misdrijf om het leven komt. Op deze manier sterven is in mijn ogen zonde en niet de bedoeling van het leven, maar iemand om het leven brengen ook niet. Wat de aanleiding ook moge zijn geweest. Laten we hopen dat het kind goed terecht komt en de daders gepakt worden en er d.m.v. het rechtssysteem voor gezorgd kan worden dat ze geen gevaar meer opleveren voor de rest van de maatschappij.

Goed verwoord.

goro
05-03-2016, 20:53
Zo dat geeft Akhmat Fight Club een hele andere betekenis. Gewoon een paar Tsjetsjenen erop af.
Effe nieuwsgierig, maar wat heeft Akhmat er mee te maken? Is hij vermoord door een paar Tjechenen?

Jabdealer
06-03-2016, 05:27
Effe nieuwsgierig, maar wat heeft Akhmat er mee te maken? Is hij vermoord door een paar Tjechenen?

Als iemand in staat is om het "probleem" Koen Everink uit de weg te ruimen dan is het Kadyrov

goro
06-03-2016, 21:36
Kadyrov is idd een wacko. Mr zou hij zo wacko zijn dat hij Badr zn schuldeiser lt vermoorden?

Ik volg Kadyrov op insta. Die kerel is echt gestoord. Raar dat hij zelden of nooit in de Westerse media komt. Hijis gestoorder dan Kim yong ill.

hakkelaar
07-03-2016, 09:56
koen everink heeft in mijn ogen al de prijs betaald voor zijn grote mond toen hij met een kapot getrapt been in het ziekenhuis lag ..
tis wel vrapant dat ik 2 weken geleden mensen foto,s zie delen van badr die weer in nederland is en lekker bij mike,s gym ging lesgeven .
en 2 weken later is zijn "slachtoffer" overleden.
in mijn ogen mogen pedofielen afgemaakt worden .. verder kan iedereen foute maken en er van leren ..
rip voor koen everink en veel sterkte voor de nabestande .. zoiets is altijd verschikkelijk

Knap! Dan heeft Badr waarschijnlijk een tweelingbroer. Badr heeft ergens in januari les gegeven bij Mike's Gym en is inmiddels al een week of 6 (sinds het overlijden van zijn zusje) in Marokko. Ben wel benieuwd naar de foto's die jij hebt gezien dus. M.a.w. speculaties gebaseerd op bullshit!

Hidde
08-03-2016, 23:57
Nou is er toch ook wel een verband tussen vechtsport, een beschadigde frontale kwab, en crimineel ongeremd gedrag. Je kan dan ook niet van iemand als Badr verwachten dat hij zich inhoud als hij wordt aangevallen of beledigd.

Hidde
09-03-2016, 00:01
rustig laten we eerst maar het politie onderzoek afwachten voor we als doorgedraaide tokkies allerlei mensen gaan beschuldigen, laat de frontale kwab werken a.u.b.

Hidde
10-03-2016, 23:02
Nou is er toch ook wel een verband tussen vechtsport, een beschadigde frontale kwab, en crimineel ongeremd gedrag. Je kan dan ook niet van iemand als Badr verwachten dat hij zich inhoud als hij wordt aangevallen of beledigd.

en typefouten natuurlijk

T15Boxing
11-03-2016, 14:09
Knap! Dan heeft Badr waarschijnlijk een tweelingbroer. Badr heeft ergens in januari les gegeven bij Mike's Gym en is inmiddels al een week of 6 (sinds het overlijden van zijn zusje) in Marokko. Ben wel benieuwd naar de foto's die jij hebt gezien dus. M.a.w. speculaties gebaseerd op bullshit!

Badr zelf is onschuldig want hij was destijds bezig met het van achter genomen worden door Ronaldo(in marokka ja).

Everink's dader(s) is/zijn islamieten, geen twijfel over mogelijk. Al die bedreigen jarenlang van Badr's fans hadden serieus genomen moeten worden(zoals Badr graag genomen wordt).

Minotauro
11-03-2016, 16:24
Wat t15 zegt. Mocht het een woninginbraak met geweld of roof zijn, dan spreken de statistieken ook voor zich. Dat in combinatie met alle bedreigingen. Maakt de kans wel heel groot dat het om Marokkanen gaat. En dan kan iemand hier wel weer op zijn pikkie zijn getrapt voor het aanwijzen van een bevolkingsgroep, maar hetgeen wat Everink is overkomen is natuurlijk schandalig

Boxingfan
11-03-2016, 16:31
NL heeft heeft gewoon een marokkanen probleem waar wat aan gedaan moet worden, die noord afrikaanse waardeen normen moet je niet hebben hiet. Verrast me niet dat de daders van de aanrandinhen in keulen vooral noord afrikanen bleken te zijn. Het is niet een kleine groep die t verpest voor een grote, maar juist andersom.

T15Boxing
11-03-2016, 16:54
Het is niet een kleine groep die t verpest voor een grote, maar juist andersom.

http://www.reactiongifs.us/wp-content/uploads/2013/03/slow_clap_citizen_kane.gif

Brainthief
11-03-2016, 17:33
Over generaliseren gesproken. Ongelovelijk.
Zullen we gewoon eens proberen te stoppen met wij/ zij en het verder gewoon bij de feiten houden?

Boxingfan
11-03-2016, 17:40
Ik ben zelf moslim trouwens, maar deze "mede moslims" maken het ook steeds moeilijker voor ons. Gewoon aanpakken, is het beste voor iedereen.

Boxingfan
11-03-2016, 17:45
Over generaliseren gesproken. Ongelovelijk.
Zullen we gewoon eens proberen te stoppen met wij/ zij en het verder gewoon bij de feiten houden?

feit: er is een marokkanen probleem in NL.

Kwalijke vind ik dat er zo weinig zelf kritiek komt vanuit de marokkaanse gemeenschap. Voelen zich alleen maar aangevallen, altijd maar de slachtoffer rol aannemen.

Met social justice warrior mentaliteit schieten we ook niets op, er moet hard opgetreden en wel snel voordat er grotere maatschappelijke problemen gaan ontstaan. Ik heb geen zin om daar de dupe van te worden.

Hidde
11-03-2016, 23:54
NL heeft heeft gewoon een marokkanen probleem waar wat aan gedaan moet worden, die noord afrikaanse waardeen normen moet je niet hebben hiet. Verrast me niet dat de daders van de aanrandinhen in keulen vooral noord afrikanen bleken te zijn. Het is niet een kleine groep die t verpest voor een grote, maar juist andersom.


Maar ja zo heel marokaans vind ik klinkende namen als Holleeder(spel je dat zo) en van Hout, verhoek, Urka, Paarlberg, Mieremet, Ron O, Rob Zegerius, Peter de Vries, M. Kok, Bruinsma, Lange Frans, de Dominee, Wimpie, kleine Willem, Grote Willem, dikke Willem, vrienden voor het leven Steven Brown en Bas van Hout, Joop van den Ende, Gerard Tuns, Tates, Tristan van der V nu ook weer niet klinken

e-type
12-03-2016, 11:00
Maar ja zo heel marokaans vind ik klinkende namen als Holleeder(spel je dat zo) en van Hout, verhoek, Urka, Paarlberg, Mieremet, Ron O, Rob Zegerius, Peter de Vries, M. Kok, Bruinsma, Lange Frans, de Dominee, Wimpie, kleine Willem, Grote Willem, dikke Willem, vrienden voor het leven Steven Brown en Bas van Hout, Joop van den Ende, Gerard Tuns, Tates, Tristan van der V nu ook weer niet klinken


Ken je het woord percentage?

Hidde
12-03-2016, 12:56
Ken je het woord percentage?dat percentage heeft Wilders zeker verzonnen, en als een bevolkingsgroep een stempeltje krijgt dan zal dat percentage al dan niet virtueel stijgen ja dat zal wel

Brainthief
12-03-2016, 13:58
Statistisch gezien zijn mensen met marokkaanse afkomst idd over vertegenwoordigd in de criminaliteit. Echter zijn mensen uit een lager sociaal niveau ook oververtegenwoordigd.

Dat er fikse problemen zijn ontken ik niet, maar om nu te zeggen dat dit door marokkanen gedaan is gaat mij te ver. Wat de statistieken ook zeggen.
Het benoemen van problemen vind ik legitiem, staat er geheel los van. Maar zonder bewijs een hele groep beschuldigen vind ik niet horen.

Wat ik van boxingfan wel waardeer is de zelfkritiek van je eigen omgeving/cultuur. Vind ik zeer sterk. Zouden meer mensen moeten doen.

T15Boxing
12-03-2016, 16:04
Statistisch gezien zijn mensen met marokkaanse afkomst idd over vertegenwoordigd in de criminaliteit. Echter zijn mensen uit een lager sociaal niveau ook oververtegenwoordigd.

Dat er fikse problemen zijn ontken ik niet, maar om nu te zeggen dat dit door marokkanen gedaan is gaat mij te ver. Wat de statistieken ook zeggen.
Het benoemen van problemen vind ik legitiem, staat er geheel los van. Maar zonder bewijs een hele groep beschuldigen vind ik niet horen.

Wat ik van boxingfan wel waardeer is de zelfkritiek van je eigen omgeving/cultuur. Vind ik zeer sterk. Zouden meer mensen moeten doen.

Waar rook is is vuur, en er is heel veel rook bij de talloze marokkaanse tuig die Everink bedreigden. Er gaat niks te ver, alleen linkse lafaards zijn bang dat deze correcte manier van beschuldigen andere gevoelens pijn gaat doen. En ze zijn gevoellig genoeg, kijk maar naar alle parasieten die Wilders nu aanklagen.
En de meeste van hun vinden het juist cool omdat ze dan meer 'street cred' krijgen, want misdaad is cool en echte thug life, swa's.

Hidde
13-03-2016, 02:11
waar komen die zogenaamde statistieken dan vandaan, ik vond dat vroeger een bijzonder interessant vak op havo, zeker omdat het relatief makkelijk scoorde
Nou(tja mijn eindcijfer op B niveau was maar een 7 terwijl ik vrij fanatiek was moet ik toegeven terwijl dat wiskunde A niveau een 10 was) dat terzijde dat is ook niet belangrijk. Is stel dan ook niets voor op maatschappelijk niveau laat dat duidelijk zijn!!. Wat ik wel belangrijk vindt is dat die sociaal zwakkere in de samenleving net zo een grote kans krijgt als ieder ander. Allereerst is Koen zijn dood in dit topic natuurlijk het meest belangrijke, natuurlijk is het onbeschrijfelijk voor de nabestaanden, ja ik kan me er dan ook niets bij voorstellen wat het kind van hem moet door maken en ik denk dat niemand dat echt kan, niets dan goeds over hem, en ik wens zijn dochter alle goeds, (ik kan mij hier niets bij voorstellen nogmaals niets dan respect voor Everink). Maar om dan een hele bevolkingsgroep hier voor verantwoordelijk te stellen gaat me te ver. Tja als een marokkaan mij persoonlijk iets zou hebben aangedaan zou ook ik anders piepen waarschijnlijk daar ben ik het helemaal mee eens. Zeker gezien het hoofd dat gevonden is, wat natuurlijk verschrikkelijk is voor nabestaanden. Het kwam dan ook precies een dag naar mijn on doordachte reaguursel. Okee ik begrijp dan ook volledig de intelligente reacties die hierboven staan. Daar is zeker niets mis mee. Ik heb niets met islamieten, christenen of joden, of rand groep jongeren, maar is zal het altijd opnemen voor de sociaal zwakkeren, meer kan ik niet doen. Ik wens iedereen niets dan goeds. Ik hoop alleen dat de vrede bewaard wordt. Ik hoop persoonlijk dat dat verschil tussen een echte vechtsporter en een niet vechtsporter datgene is wat ons oordeel helder maakt, namelijk dat we naar de persoon kijken, niet naar diens religie, afkomst of sociale status. Maar precies naar datgene wat die persoon doet in de werkelijkheid van ons korte bestaan.

T15Boxing
13-03-2016, 02:51
Het moet benadrukt worden dat Everink's 6-jarige dochter hem dood in een plas bloed vond. Ik hoop dat Badr en zijn (mocro) supporters daar trots op zijn.

Hidde
13-03-2016, 03:17
dit is natuurlijk verschrikkelijk, maar ik geloof niet dat alle mensen slecht zijn

T15Boxing
13-03-2016, 03:36
Dit zijn geen mensen.

Hidde
13-03-2016, 04:14
Nou dit was een onmenselijke daad, we weten niet wie er achter zit, maar uiteindelijk zin we allemaal tot onmenselijke daden in staat, ik bedoel kijk naar jezelf. jij bent niets anders dan ik

Minotauro
13-03-2016, 13:07
Vermoeiend ben je Hidde! Je doet me denken aan Femke Halsema

Hidde
13-03-2016, 13:58
haha ik ben bang dat ik zelfs nog politiek korrekter ben dan zij

Hidde
13-03-2016, 14:10
het verbaast me dat alleen jij reageerde, ik heb ontdekt dat als je mensen echt woedend wil maken, je gewoon iets tenenkrommend politiek korrekt moet zeggen, een mongooltje probeerde me laats echt mijn kop van mijn romp te scheiden, ik zette het op een rennen, en ik ben bijna gestikt van het lachen toen, hij was helemaal rood aangelopen.

Hidde
13-03-2016, 15:17
Ik zal het goedmaken, ik zal nog een politiek korrekt ding zeggen en dan schluz dat beloof ik. Harddrugs maakt nog meer kapot dan drank.
En om in de vakantiestemming te komen kijk hier maar naar, al is het om het beeld van Femke Halsema te wissen.

http://xhamster.com/movies/5172571/auf_der_reeperbahn_im_sexkino_die_typen_entsamt.ht ml

Brainthief
14-03-2016, 17:49
Dit zijn geen mensen.

Het zijn wel mensen. Het onmenselijk maken van een groep is al heel vaak gedaan. Bv joden, hutu's en tutsi's de rode kmer etc.

Het dehumaniseren is handig indien je een geweldspiraal wilt gebruiken. Het dood maken van een "kakkerlak" is immers eenvoudig.

T15Boxing
14-03-2016, 19:15
Je poging tot een slachtoffercomplex is zwak en ironisch. Wat je beschrijft is juist hoe ze ons(de ongelovigen) zien.

Hidde
15-03-2016, 00:37
Het zijn wel mensen. Het onmenselijk maken van een groep is al heel vaak gedaan. Bv joden, hutu's en tutsi's de rode kmer etc.

Het dehumaniseren is handig indien je een geweldspiraal wilt gebruiken. Het dood maken van een "kakkerlak" is immers eenvoudig.

Eh een kakkerlak overleeft zelfs een kernbom dus zo makkelijk is dat niet, ik had belooft niets meer te zeggen maar ik kon het niet laten sorry

Brainthief
15-03-2016, 08:16
Je poging tot een slachtoffercomplex is zwak en ironisch. Wat je beschrijft is juist hoe ze ons(de ongelovigen) zien.

Het klopt dat die terroristen hetzelfde mechanisme gebruiken. Het zijn tenslotte mensen. Het is de enige manier om geweld te gebruiken. Mensen zijn zeer sociale dieren.

@Hidde: aanhalingstekens, dus niet letterlijk.;)

Hidde
15-03-2016, 10:50
Het klopt dat die terroristen hetzelfde mechanisme gebruiken. Het zijn tenslotte mensen. Het is de enige manier om geweld te gebruiken. Mensen zijn zeer sociale dieren.

@Hidde: aanhalingstekens, dus niet letterlijk.;)

Okee, bij mij moet je ook altijd tussen de regels doorlezen, weet je dat ik zelf vaak niet eens meer weet wat ik bedoel.

Willem033
15-03-2016, 11:06
Hidde wat is je andere account hier op mixfight?

Hidde
15-03-2016, 12:28
Hidde wat is je andere account hier op mixfight?

Hoezo, denk je dat ik een dubbele persoonlijkheid heb?

Hidde
15-03-2016, 12:39
ik denk dat ik meer een gespleten persoonlijkheid heb, maar daar is een account goed genoeg voor. anders wordt het voor mij ook te ingewikkeld.

Willem033
15-03-2016, 14:21
Nee dat denk ik niet, ik denk dat je een hele slechte troll bent.

T15Boxing
15-03-2016, 15:40
Het klopt dat die terroristen hetzelfde mechanisme gebruiken. Het zijn tenslotte mensen.

Nogmaals, het zijn geen mensen. Dat jij dat steeds suggereert zegt meer over jou. Zit een enkele reis naar Syrië in jouw toekomst?



Het is de enige manier om geweld te gebruiken. Mensen zijn zeer sociale dieren.

Er zijn ook zeer asociale dieren. Kijk maar hier naar alle apologeten.

Brainthief
15-03-2016, 17:24
Gaat wel heel snel met jou. Hahaha, ik heb niets te zoeken in Syrië.

Maar ik heb nog wel een tip voor je. Lees eens wat goede boeken. Misschien kan dat je wereld verrijken.

Hidde
16-03-2016, 00:08
Nee dat denk ik niet, ik denk dat je een hele slechte troll bent.

Nou denk ik dat dat wel mee valt, maar ik heb hier echt geen dubbele account, ik deed dat vroeger wel eens voor de fun ja maar ik heb dat hier niet. En ja mijn commentaren zijn gewoon een beetje vreemd, ik denk gewoon dat ik altijd de nijging heb om tegen de stroom in te gaan. Het slaat gewoon helemaal nergens op.

Kemal
16-03-2016, 07:15
Sommige hebben echt een account op een datingsite nodig, dan kunnen ze daar lekker alles op de man spelen..

Ontopic blijven dames, anders zal er weer eens ouderwets met de ban-hamer gezwaaid worden.

Succes OSU!

Bromios
16-03-2016, 09:40
Sommige hebben echt een account op een datingsite nodig, dan kunnen ze daar lekker alles op de man spelen..

Ontopic blijven dames, anders zal er weer eens ouderwets met de ban-hamer gezwaaid worden.

Succes OSU!

Hammer time !!


https://media.giphy.com/media/Xdcj75alQutVe/giphy.gif

Hidde
16-03-2016, 12:37
Willem033 Als je iets wat na 7 dagen bloeden niet dood gaat niet vertrouwd moet je maar een vent zoeken op een datingsite idd.

e-type
16-03-2016, 17:36
Hammer time !!http://i36.tinypic.com/29q1uzm.jpg

Bromios
24-03-2016, 09:30
En we hebben een arrestatie (http://www.nu.nl/algemeen/4235837/arrestatie-in-onderzoek-dood-koen-everink.html)

Hidde
24-03-2016, 12:14
En we hebben een arrestatie (http://www.nu.nl/algemeen/4235837/arrestatie-in-onderzoek-dood-koen-everink.html)

pfff geen vechtsporter gelukkig, die worden al genoeg door de media gedemoniseerd, voorlopig geen bokshandschoentjesverbod hoop ik. En ja die tennis typetjes met die gekke bloempotkapsels heb ik nooit echt vertrouwd dat zijn van die pedante individualistische overijverige typetjes.

Sadix
24-03-2016, 13:36
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25469536/__Tenniscoach_van_Robin_Haase_opgepakt_voor_dood_K oen_Everink__.html

wat moeten een paar hier zich nu toch kapot schamen.

e-type
24-03-2016, 13:41
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25469536/__Tenniscoach_van_Robin_Haase_opgepakt_voor_dood_K oen_Everink__.html

wat moeten een paar hier zich nu toch kapot schamen.

Hahaha. Waarom?

killroy
24-03-2016, 14:18
niemand hoeft zich te schamen

omdat je voor 1 keer geen poep ruikt wil niet zeggen dat het niet stinkt

(zou johan cruijf hebben gezegd)

Wiseguy
24-03-2016, 14:40
niemand hoeft zich te schamen

omdat je voor 1 keer geen poep ruikt wil niet zeggen dat het niet stinkt

(zou johan cruijf hebben gezegd)

Of voortaan gewoon wachten met de schuld geven aan een bevolkingsgroep totdat je de feiten hebt.

Anderson
24-03-2016, 15:15
Ik ben wel benieuwd naar de reden van de tennis trainer om Everink te vermoorden.

Bromios
24-03-2016, 18:22
http://www.telegraaf.nl/binnenland/25469536/__Tenniscoach_van_Robin_Haase_opgepakt_voor_dood_K oen_Everink__.html

wat moeten een paar hier zich nu toch kapot schamen.

Ik dacht precies hetzelfde (hoewel ik ook dacht dat het uit de badr hoek kwam; leek ook het meest logisch).
We hebben wel geleerd van dit topic dat er hier mensen rondhangen die redelijk enge denkbeelden hebben en niet bang zijn om helemaal los te gaan op bepaalde bevolkingsgroepen.

lacrim
24-03-2016, 22:13
Het moet benadrukt worden dat Everink's 6-jarige dochter hem dood in een plas bloed vond. Ik hoop dat Badr en zijn (mocro) supporters daar trots op zijn.

'Badr en zijn mocro supporters' hahahahahahahaha

T15Boxing
24-03-2016, 23:13
De islamieten kunnen hun eigen hypocrisie niet eens zien. Ga eerst een woordenboek kopen met je uitkering geld zodat je weet wat 'betrokkenheid' betekent.

"Hey schwa, er is iemand anders aangehouden! We hadden gelijk!" :lol:

Hidde
25-03-2016, 00:24
het mooiste is dat het dit keer geen kickboksertje is, maar zo'n kut tennisser, geen sjiek bloempotkapsel meer maar een bibob wet voor tennissers lijkt me ook eens goe neet, als je na dat doorgedraaide asperger van de pot geruk gedrag kiekt dan lijkt het wel of ze de hele dag coke snuiven ipv troinen

e-type
25-03-2016, 00:41
Ik dacht precies hetzelfde (hoewel ik ook dacht dat het uit de badr hoek kwam; leek ook het meest logisch).
We hebben wel geleerd van dit topic dat er hier mensen rondhangen die redelijk enge denkbeelden hebben en niet bang zijn om helemaal los te gaan op bepaalde bevolkingsgroepen.


damn, je spreekt jezelf tegen, niet van je gedacht.
Of bedoel je dat jij ook iemand bent die helemaal los gaat op bepaalde bevolkingsgroepen omdat je ook dacht dat het uit de Bard hoek kwam....of toch niet, maar misschien dat de dader wel uit een bepaalde maroc groep komt, maar je bedoeld het niet generaliserend en zeker niet stereotyperend naar buitenlanders of marokkanen in het algemeen.
Komop zeg, voor 1x is het niet de usual suspect en meteen beginnen de linkse rakkers zich weer te roeren. Dit valt inderdaad in de categorie 'uitzondering bevestigt de regel', niet alleen hier, maar de hele pers betrok Badr en de marokkaantjes erbij. Maar uiteindelijk bleek het toch te zijn van: wie had dit gedacht: 'Holm wint van Rousey'....lol....

Anderson
25-03-2016, 00:43
De islamieten kunnen hun eigen hypocrisie niet eens zien. Ga eerst een woordenboek kopen met je uitkering geld zodat je weet wat 'betrokkenheid' betekent.

"Hey schwa, er is iemand anders aangehouden! We hadden gelijk!

Neo Oostblok heeft heeft gesproken, heil Oostblok.

Hidde
25-03-2016, 01:46
damn, je spreekt jezelf tegen, niet van je gedacht.
Of bedoel je dat jij ook iemand bent die helemaal los gaat op bepaalde bevolkingsgroepen omdat je ook dacht dat het uit de Bard hoek kwam....of toch niet, maar misschien dat de dader wel uit een bepaalde maroc groep komt, maar je bedoeld het niet generaliserend en zeker niet stereotyperend naar buitenlanders of marokkanen in het algemeen.
Komop zeg, voor 1x is het niet de usual suspect en meteen beginnen de linkse rakkers zich weer te roeren. Dit valt inderdaad in de categorie 'uitzondering bevestigt de regel', niet alleen hier, maar de hele pers betrok Badr en de marokkaantjes erbij. Maar uiteindelijk bleek het toch te zijn van: wie had dit gedacht: 'Holm wint van Rousey'....lol....

IK denk ook dat hij het wat cynisch hypocriet bedoelde deze keer, tja Bromios soms hebben dronkaards gelijk

my2cents
25-03-2016, 12:05
De islamieten kunnen hun eigen hypocrisie niet eens zien. Ga eerst een woordenboek kopen met je uitkering geld zodat je weet wat 'betrokkenheid' betekent.

"Hey schwa, er is iemand anders aangehouden! We hadden gelijk!" :lol:

http://www.crimesite.nl/minder-marokkanen-crimineel/

Kom jij btw niet uit het oostblok?

Facade
25-03-2016, 12:06
damn, je spreekt jezelf tegen, niet van je gedacht.
Of bedoel je dat jij ook iemand bent die helemaal los gaat op bepaalde bevolkingsgroepen omdat je ook dacht dat het uit de Bard hoek kwam....of toch niet, maar misschien dat de dader wel uit een bepaalde maroc groep komt, maar je bedoeld het niet generaliserend en zeker niet stereotyperend naar buitenlanders of marokkanen in het algemeen.
Komop zeg, voor 1x is het niet de usual suspect en meteen beginnen de linkse rakkers zich weer te roeren. Dit valt inderdaad in de categorie 'uitzondering bevestigt de regel', niet alleen hier, maar de hele pers betrok Badr en de marokkaantjes erbij. Maar uiteindelijk bleek het toch te zijn van: wie had dit gedacht: 'Holm wint van Rousey'....lol....

Ik vind het prima als er kritiek is. Zeker in het licht van recente gebeurtenissen is dat logisch, maar de manier waarop dat hier af en toe gebeurt, kan je niet onder kritiek plaatsen. Er ontstaat gewoon een serieuze discussie over de vraag 'of het wel of geen mensen zijn.' Dan is het einde wel zoek lijkt me. Ik weet niet of jij je daar prettig bij voelt, maar ik in ieder geval niet. Ik vermoed dat jij en anderen niet noodzakelijk dergelijke opvattingen delen, maar het wordt al lang niet meer zo stuitend gevonden als eerst. Mensen lijken er steeds meer 'begrip' voor te hebben o.i.d. Mensen aan de rechterkant van de discussie doen ook geen enkele poging zich te distantiëren van dergelijke uitspraken. Zodra iemand er wel wat van zegt, wordt zijn commentaar gekwalificeerd als linkse naïviteit (voor zover de poster in kwestie in staat zal zijn dat woord correct te spellen). Dat is best iets om je voor te schamen vind ik.

Bromios
25-03-2016, 12:41
Ik vind het prima als er kritiek is. Zeker in het licht van recente gebeurtenissen is dat logisch, maar de manier waarop dat hier af en toe gebeurt, kan je niet onder kritiek plaatsen. Er ontstaat gewoon een serieuze discussie over de vraag 'of het wel of geen mensen zijn.' Dan is het einde wel zoek lijkt me. Ik weet niet of jij je daar prettig bij voelt, maar ik in ieder geval niet. Ik vermoed dat jij en anderen niet noodzakelijk dergelijke opvattingen delen, maar het wordt al lang niet meer zo stuitend gevonden als eerst. Mensen lijken er steeds meer 'begrip' voor te hebben o.i.d. Mensen aan de rechterkant van de discussie doen ook geen enkele poging zich te distantiëren van dergelijke uitspraken. Zodra iemand er wel wat van zegt, wordt zijn commentaar gekwalificeerd als linkse naïviteit (voor zover de poster in kwestie in staat zal zijn dat woord correct te spellen). Dat is best iets om je voor te schamen vind ik.

Dank, scheelt mij weer typewerk.

Hidde
25-03-2016, 13:37
Dit topic geeft idd aan dat er in Moszkowics termen een "tunnelvisie" is ontstaan

T15Boxing
25-03-2016, 16:36
Ik vind het prima als er kritiek is. Zeker in het licht van recente gebeurtenissen is dat logisch, maar de manier waarop dat hier af en toe gebeurt, kan je niet onder kritiek plaatsen. Er ontstaat gewoon een serieuze discussie over de vraag 'of het wel of geen mensen zijn.' Dan is het einde wel zoek lijkt me. Ik weet niet of jij je daar prettig bij voelt, maar ik in ieder geval niet. Ik vermoed dat jij en anderen niet noodzakelijk dergelijke opvattingen delen, maar het wordt al lang niet meer zo stuitend gevonden als eerst. Mensen lijken er steeds meer 'begrip' voor te hebben o.i.d. Mensen aan de rechterkant van de discussie doen ook geen enkele poging zich te distantiëren van dergelijke uitspraken. Zodra iemand er wel wat van zegt, wordt zijn commentaar gekwalificeerd als linkse naïviteit (voor zover de poster in kwestie in staat zal zijn dat woord correct te spellen). Dat is best iets om je voor te schamen vind ik.

Het is maar goed ook dat de rechterkant een grotere stem begint te krijgen en dat het 'steeds normaler lijkt te worden'. De linkse tirannen beginnen op een gegeven moment alle burgers te raken met hun maatregelen voor immigratie en islamisering. Als je mensen forceert om de bouw van een gigantische moskee met walgelijke geluidsoverlast te accepteren, of een goudzoekercentrum te plaatsen in een kleine, veillige dorpje(binnenkort niet meer) terwijl je al hun stemmen negeert dan zou je niet verrast moeten zijn dat men geen politiek correcte filter meer gebruikt om een aantal gevoelens te sparen.

Badr is tuig, zijn aanhangers en fans ook. Dit zijn parasieten die met hun eigen acties geen mensheid meer bezitten dus waarom zou je op dit moment nog zo'n feit verbergen? Ook al wordt het straks bewezen dat ze onschuldig zijn(er is een grotere kans dat saudi arabie vluchtelingen accepteert) maakt dit niet alle eerdere aantijgingen belachelijk.

Hidde
25-03-2016, 17:54
je kan er lang over discussieren, maar de ontsteking aan de hersenen is uiteindelijk het grootste gevaar

killroy
25-03-2016, 21:50
Er worden luchthavens en metro stations opgeblazen, mensen worden tijdens avondje stappen afgeknald met kalasjnikovs, in Amsterdam vliegen de kogels in het rond vanwege oorlog in de onderwereld, er worden hoofden afgehakt maar wacht

Koen is ondanks bedreigingen omgelegd door iemand uit een hele andere hoek

Hoe durven mensen überhaupt naar die bevolkingsgroep te kijken lol

Gasten zijn helemaal de weg kwijt man, dat overdreven rechtse gelul voeden ze zelf

Triest maar waar, jammer voor de goeie mensen dat zeker, maar met een groot deel is er iets ernstigs mis

Hidde
25-03-2016, 22:57
ik begin nu zelfs aan Ferry Mingelen te twijfelen

hypergiant
25-03-2016, 23:53
http://www.crimesite.nl/minder-marokkanen-crimineel/

Kom jij btw niet uit het oostblok?

Ik denk meer aan de richting van Armenië, of een land in het Midden-Oosten zoals Egypte (kopt) of Iran.

Hidde
26-03-2016, 00:06
los van alle gekheid, die terroristen bombarderen gewoon iedereen, vorige week turkije nu brussel, dus ze vallen zowel islam als de rest aan dat is toch duidelijk, tja uit somerie komt het kwaad nu eenmaal dat was al lang zo voor deze godsdiensten er waren bekend. Een schrale troost is dat muggen nog altijd dodelijker zijn dan terroristen. Ik denk wel dat media en politiek verantwoordelijk is voor ophitsing(zoals Prem het zegt)

mario the count
26-03-2016, 08:44
Hidde, ik vind jou een raar mannetje.

Hidde
26-03-2016, 12:36
Ik heb het van prem denk ik, en van die muggen is echt zo

Hidde
26-03-2016, 23:47
ik pleit voor de verhindoestanisering of verpremming van nederland, die kunnen vrouwen ook op hun rechten wijzen maar dan zonder alle nadelen van hoofddoekjes enzo

https://www.youtube.com/watch?v=ehmb6kTMQDM

viTRTor
28-03-2016, 13:32
Hidde is een troll, ik denk dat het HankMoody is want die is al een tijdje niet zo actief.

appelsap
28-03-2016, 17:32
Hidde is een troll, ik denk dat het HankMoody is want die is al een tijdje niet zo actief.

Lijkt me sterk. Die is zich aan het voorbereiden voor zijn partij op UFC Rotterdam.

Gokschulden dus. Goeie reden om iemand dood te (laten) steken. Rare vogels die tennissers.

Hidde
29-03-2016, 22:24
ik ben weer terug en heb een nieuwe porsche cabriolet gekocht, pff was ff zweten met de onderhandelingen, en meteen een grondige testrit gemaakt ook om de vering te testen.;)

Hidde
29-03-2016, 23:58
ik moest ff krikken en van onder zag het er ook goed uit, toch heb ik hem ff goed doorgesmeerd

my2cents
30-03-2016, 13:06
Hidde, wat is er mis met jou?

Hidde
30-03-2016, 16:17
appelsap snapt het wel