PDA

View Full Version : Tyrone Spong vs. David Gogishvili



Ralphie89
05-03-2016, 20:40
Live stream
http://megabigsport.com/chagaev_vs_browne_live_stream

http://boxrec.com/boxer/374557

tarantula
13-06-2016, 03:35
Spong ziet er scherp uit op de pads, als het goed is een recente training, ik zou niet aan de ontvangende eind willen staan van die dynamiteshots die hij daar gooit osu.



https://www.youtube.com/watch?v=RQjnZ5tO2Dk

tarantula
31-03-2017, 13:47
Waar is onze ex Amsterdam allemaal mee bezig, zijn laatste bokspartij is denk ik weer bijna een jaar geleden.
Gezien zijn leeftijd moet hij per jaar vaker aan de bak om de ladder snel te beklimmen voornamelijk omdat hij tot nu toe zijn partijen allemaal makkelijk wint kan hij bijna elke maand zo een partij draaien tot dat het wat moeilijker wordt.

Weet iemand hier meer over, ligt het aan zijn management wat momenteel een beetje overhoop ligt, jammer dat we bijna niks meer horen van Tyrone, een van mijn favoriete kickboksers.

e-type
31-03-2017, 15:17
Hij's striking-trainer bij het team van Hooft, geloof ik. Lijkt met wel een full-time baan en wat meer zekerheid.

Bromios
31-03-2017, 20:11
Hij's striking-trainer bij het team van Hooft, geloof ik. Lijkt met wel een full-time baan en wat meer zekerheid.

Volgens mij is Hooft weggegaan en heeft hij de baan van Hooft overgenomen bij Blackzillians. Tenminste, zo begrijp ik het.

Kan iemand misschien een mixfight interviewtje doen ?

e-type
31-03-2017, 20:29
Volgens mij is Hooft weggegaan en heeft hij de baan van Hooft overgenomen bij Blackzillians. Tenminste, zo begrijp ik het.

Kan iemand misschien een mixfight interviewtje doen ?


Ah, op die fiets...'k ben dat Blackzilians-breakup verhaal inderdaad een beetje bijster. Maar het komt er wel een beetje op neer dat hij een prima baan heeft als striking coach, waardoor zijn andere aspiraties op een lager pitje zijn komen te staan vermoed ik.

appelsap
01-04-2017, 21:45
Ah, op die fiets...'k ben dat Blackzilians-breakup verhaal inderdaad een beetje bijster. Maar het komt er wel een beetje op neer dat hij een prima baan heeft als striking coach, waardoor zijn andere aspiraties op een lager pitje zijn komen te staan vermoed ik.

Kersen op de taart bij die baan zijn denk ik toch de percentages die je meepakt van de topvechters. Als die allemaal vertrekken en je eigenlijk weer bij 0 begint dan weet ik niet of het een topbaan (financieel) is. Wel wordt er in de VS uberhaupt veel meer betaald aan trainers. Geld wel een beetje op bij Glenn Robinson trouwens volgens mij. Maar dat kan snel weer veranderen.

Zou toch wel prettig zijn om Spong een paar keer tegen wat subtoppers in het boksen te zien. Miscchien leuk voor de undercard bij Floyd-Conor........

T15Boxing
09-05-2017, 03:32
Waar is onze ex Amsterdam allemaal mee bezig, zijn laatste bokspartij is denk ik weer bijna een jaar geleden.
Gezien zijn leeftijd moet hij per jaar vaker aan de bak om de ladder snel te beklimmen voornamelijk omdat hij tot nu toe zijn partijen allemaal makkelijk wint kan hij bijna elke maand zo een partij draaien tot dat het wat moeilijker wordt.

Weet iemand hier meer over, ligt het aan zijn management wat momenteel een beetje overhoop ligt, jammer dat we bijna niks meer horen van Tyrone, een van mijn favoriete kickboksers.

Zoals mixfight leden destijds zeiden, het is nog maar een kwestie van tijd tot Tyrone het boksen zal domineren. Nog heel even.

Ik denk zelf dat Tyrone iemand is die motivatie nodig heeft om iets groots te bereiken, en aangezien deze gelimiteerde grotmannen van het vechtsport bijna te makkelijk zijn stelt onze man het nog een tijdje uit. Dat is mijn hypothese.