PDA

View Full Version : Bizar probleem



Bromios
30-11-2016, 14:10
Soms als ik aan het typen ben op deze site dan doet mijn spatiebalk het niet. Komt op meerdere computers voor en alleen op mixfight.Site sluiten en openen en het werkt weer.Niet echt iets om op te lossen voor jullie maar vond het wel het melden waard.

Kemal
30-11-2016, 15:39
in iedergeval bedankt voor het melden.

Misschien kun je voortaan in het reply veld de optie "Switch editor to WYSIWYG Mode" kiezen. Dat is de A/A knop links in het reply veld.

LightHeavyWeight
30-11-2016, 21:43
Ik heb hetzelfde soms als ik reply.

LightHeavyWeight
08-12-2016, 13:39
Heeft niemand hier nou last van als je iemand wilt quoten? Spatie werkt alleen als je eerst een aantal tekens achter de zin zet en vervolgens verder gaat met typen.

Bromios
08-12-2016, 13:52
Ja, dat is het. Ik probeer het opnieuw en meestal werkt het dan

e-type
10-12-2016, 16:56
Heeft niemand hier nou last van als je iemand wilt quoten? Spatie werkt alleen als je eerst een aantal tekens achter de zin zet en vervolgens verder gaat met typen.


ik heb het met ENTER. Die verdwijnen vaak nadat ik op submit druk.

Marchant
20-12-2016, 14:05
Hoe spreek je dat uit?
"WYSIWYG Mode"

Kemal
21-12-2016, 08:01
Hoe spreek je dat uit?
"WYSIWYG Mode"


What-You-See-Is-What-You-Get

pronk
22-12-2016, 13:49
Soms als ik aan het typen ben op deze site dan doet mijn spatiebalk het niet. Komt op meerdere computers voor en alleen op mixfight.Site sluiten en openen en het werkt weer.Niet echt iets om op te lossen voor jullie maar vond het wel het melden waard.

hier nog één

YoMarK
09-01-2017, 21:57
Ikkomnutochaleenheletijdopmixfight,vanafverschille ndecomputers,maarhebditprobleemnognooitgehad

leks
10-01-2017, 16:00
..mensen die het niet hebben zullen hier niet zo snel posten.

..zelf weleens aparte inlogpraktijken meegemaakt, waar je na aanmelden en posten meteen weer was afgemeld ed.

..paar jaar terug eens een keer in slaap gevallen terwijl ik MF aan het browsen was, werd de volgende dag groggy wakker.. naakt met een dildo in mijn R**T, echt geen id hoe of wat, heb MF toen toch maar een poosje gemeden.
Maar zit er alweer een tijd op terug en het is niet meer voorgekomen, zullen het in de tussentijd hebben gefixt.

e-type
12-01-2017, 21:03
..mensen die het niet hebben zullen hier niet zo snel posten.

..zelf weleens aparte inlogpraktijken meegemaakt, waar je na aanmelden en posten meteen weer was afgemeld ed.

..paar jaar terug eens een keer in slaap gevallen terwijl ik MF aan het browsen was, werd de volgende dag groggy wakker.. naakt met een dildo in mijn R**T, echt geen id hoe of wat, heb MF toen toch maar een poosje gemeden.
Maar zit er alweer een tijd op terug en het is niet meer voorgekomen, zullen het in de tussentijd hebben gefixt.


hahaha, dat met die dildo heb ik ook een keer gehad. Rare bug was dat. Maar dat was in de tijd dat Wheelie hier nog regelmatig mod speelde en die had hier op het forum een pit, dat wil je niet weten....misschien dat dat er wat mee te maken had...

Kemal
13-01-2017, 06:56
haha ja dat was uit de prive collectie van wheelie ;)

LightHeavyWeight
22-01-2017, 11:14
haha ja dat was uit de prive collectie van wheelie ;)

Hoelanggaatditnogduren?